Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, ahdistutko jos tuntematon mies luo sinuun katsekontaktin?

Vierailija
21.09.2024 |

Otsikossa kysymys. Yritän itse nykyään aina katsoa maahan tai muualle varsinkin jos vastaan tulee nuori nainen, en katso kohti. Aiemmin on valitettu tai katsottu murhaavasti takaisin kun olen vahingossa tai ajatuksissa katsonut päin, mutta nykyään ymmärrän olla asian suhteen varovaisempi. Ymmärrän täysin että varsinkin nuoret naiset joutuvat kokemaan paljon ahdistelua ja häirintää miehiltä, mutta kyllästyttää että kaikki miehet joutuvat siitä kärsimään. No elämä on.

- Kolmekymppinen mies

Kommentit (111)

Vierailija
21/111 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu miten katsoo. Ei normaali katsekontakti mitään haittaa. Jos ihastus katsoo ohi mennessään, niin se varsinkaan ei haittaa.

Eikä varsinkaan silloin, jos ihastus mennessään katsoo ohi?

Vierailija
22/111 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yritän välttää katsekontaktia ainakin pari-kolmekymppisiin naisiin. Ongelmaksi muodostuu se että nuoret naiset tuijottavat minua :D sen huomaa sivusilmällä vaikka itse pyrin välttämättän katsekontaktia. Olen siis itsekin vielä melko nuori.

Miksi yrität välttää katsekontaktia? Varsinkin jos he katsovat takaisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/111 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu miehestä ja siitä millainen katsekontakti on. Jos joku limainen pappa katsoo silmät kiiluen, se on ällöttävää. Mutta jos joku vastaan tullessa katsoo ohimennen, niin se on ok.

Vierailija
24/111 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yritän välttää katsekontaktia ainakin pari-kolmekymppisiin naisiin. Ongelmaksi muodostuu se että nuoret naiset tuijottavat minua :D sen huomaa sivusilmällä vaikka itse pyrin välttämättän katsekontaktia. Olen siis itsekin vielä melko nuori.

Koska aiemmin on tuon ikäisiltä naisilta tullut niin paljon paskaa niskaan sen takia jos olen kiinnittänyt heihin huomiota. Nykyään he saattavat myös monesti samalla kuvata videota Tiktokiin ja voivat pilata kenen tahansa miehen maineen hetkessä.

Vierailija
25/111 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsekontakiin tarvitaan kaksi? Kai? Eli jos molemmat katsoo niin kai molemmat haluaa sitten katsoa toisiaan.

Vierailija
26/111 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yleensä edes huomaa mikäli joku katsoo kohti; vilkaisen jokaista vastaantulijaa vain rekisteröidäkseni "liikkuvan esteen", ja sen jälkeen keskityn maahan/maisemiin/puhelimeeni. Näköni on lisäksi huonontunut viimeisen n. vuoden aikana niin paljon, että kaikki yli 4 metrin päässä olevat kohteet ovat vähintään vähän sumeita. Kyseessä on kuulemma ns. älypuhelinnäkö. 😂

Vierailija
27/111 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ahdistu.

Vierailija
28/111 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riippuu miten katsoo. Ei normaali katsekontakti mitään haittaa. Jos ihastus katsoo ohi mennessään, niin se varsinkaan ei haittaa.

Eikä varsinkaan silloin, jos ihastus mennessään katsoo ohi?

Se harmittaisi.

Vierailija
29/111 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina kun minä katson naisia silmiin he jää tuijottaa ja alkavat hitaasti hymyilemään.

M36

Ja selkäsi takana alkavat ensin hihittää, sitten  räkättää huutonaurua

Vierailija
30/111 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahdistun jos mies ei miellytä silmääni ja harkitsen rikosilmoituksen tekemistä, mutta jos todella komea mies, niin tykkään.

N.20v

Vierailija
31/111 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Luo katsekontaktin".

Sulla on yliannostus mummisi Hertta-sarjasta, kellaripoika.

Vierailija
32/111 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä katsekontaktin? Itseäänkö se toljottaa? 

Vierailija
33/111 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska aiemmin on tuon ikäisiltä naisilta tullut niin paljon paskaa niskaan sen takia jos olen kiinnittänyt heihin huomiota. Nykyään he saattavat myös monesti samalla kuvata videota Tiktokiin ja voivat pilata kenen tahansa miehen maineen hetkessä.

ööö... ei voi. Perehdy lakiin.

Vierailija
34/111 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aina kun minä katson naisia silmiin he jää tuijottaa ja alkavat hitaasti hymyilemään.

M36

Ja selkäsi takana alkavat ensin hihittää, sitten  räkättää huutonaurua

Jeph. Naurua on ja myös viesteissä on hymiöitä aina.

M36

Vierailija
35/111 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ahdistun jos mies ei miellytä silmääni ja harkitsen rikosilmoituksen tekemistä, mutta jos todella komea mies, niin tykkään.

N.20v

Valitettavasti katsominen ei täytä minkään rikoksen tunnusmerkkejä.

Vierailija
36/111 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, jos kyse ns. normaalista kansalaisesta. Ahdistuisin, jos kyse jostain huumediileristä/hämärähemmosta. 

Vierailija
37/111 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alapeukut taas miehiltä ja 50-60v naisilta jotka eivät ymmärrä mitään ahdistelusta?

Kysymys on täysin aiheellinen

Eikä ole. Kyllä ihmisiä saa katsoa. Tavallinen katse, samanlainen, jonka suo vanhukselle, lapselle tai koiralle, ei ole ahdistavaa. Jos sen kokee ahdistavaksi, kannattaa miettiä omaa pääkoppaa, ei yrittää asettaa sääntöjä muille.

Vierailija
38/111 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alapeukut taas miehiltä ja 50-60v naisilta jotka eivät ymmärrä mitään ahdistelusta?

Kysymys on täysin aiheellinen

Ehkä äitisi ei ota kantaa, mutta muuten on hullu väite, etteivät 50-60 v. naiset ymmärrä mitään ahdistelusta. 

Vierailija
39/111 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies ei ole luihun oloinen, niin katsekontakti ei ahdista.

Vierailija
40/111 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 55-vuotias mies ja katson, mikäli näkökenttääni tulee viehättävä tyttö tai nainen. Sitten jatkan matkaani ja on todennäköistä, että emme enää kohtaa.

Ja jos se vastaantulija on huomannut katseeni, myös hän on katsonut minua; joten mitä?

Ja jos se vastaantulija ahdistuu, säikähtää tai masentuu katseestani, niin lääkärin puheille oitis.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kolme