Elämäsi suurin " VIRHE" !!!???
Mä tein " liikaa" lapsia. " Väärällä" aikataululla. Kärsin vielä vuosia jos pysyn hengissä. Haukkasin liian ison kakun. Lusittu vuosia ja samanmoinen jäljellä. Murhamiehetkin pääsee " helpommalla" .
Kommentit (31)
Ala jota en suosittele kenellekään.
Haluaisin hoitaa lapsia työkseni.
törkeäksi luokiteltavan rikoksen josta saanut ehdollista vankeutta. Asia seuraa, enkä uskalla hakeutua niin korkeaan asemaan kuin pääsisin, koska pelkään että asia tulee julki ja menetän kaiken.
Sinänsä itse tekoa en kadu, se oli niin monimutkainen juttu ja motiivi hyvä, mutta nämä seuraamukset ovat vähän turhan kovat.
Miten olet ajatellut päästä tästä virhevalinnasta " yli" ? Itse olen pähkäillyt asiaa niin, että säästän oikein ahkerasti ja yritän pikkuhiljaa alkaa opiskelemaan työnohessa. Sitten jos tuntuu siltä, voin irtisanoa itseni ja voimme elää vuoden-pari säästöillä + miehen palkalla saadakseni opinnot loppuun.
t: 30
vakituisia töitä en ole koskaan saanut - alan työt on pikuista silppua ja paljon työttömyyttä ja muita duuneija. Ja siksi olen köyhä vielä keski-iässäkin.
Rikosrekisteri muistona... Toivon vain että lapseni eivät saa koskaan tietää!
tyhmä teko, kai jotain jännityksen hakemista... ei toi nyt toisaalta niin iso asia ole, että koko elämän pilais mutta hävettää.
" Tieto lisää tuskaa" ja rankkaa myös fyysisesti. Kun olisi edes mukavat työkaverit. .
Olisihan tuota ehtinyt myöheminkin. Ja jonkun muun miehen kanssa...
Arrrg. Nyt olen kotiäiti, jolla ei ole työtä johon palata. No eipä olisi kyllä lapsia ja miestäkään, jos olisin toisin valinnut...
Muuten menee nykyään hyvin nuoruuden toilaluista opiksi ottaneena.