Miksi taksikuskit ahdistelevat naisasiakkaita?
Kommentit (127)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisten pitää vain sopeutua.
Tätä te halusitte ja äänestitte.
Kuinka rakentava ja tosi tämä kommenttisi on? Kuultaako siitä ehkä hivenen naisviha? Ihan sillee pikkusen. Selitä toki mielipidettäsi pidemmälle, miksi lopettaa vain kahteen lauseeseen.
Et kestä totuutta vai mikä ongelmasi?
Mikä on totuus? Kerro, selitä. Ja minulla on ongelma kun tämmöinen kahden lauseen kommentti on, joka ei selitä yhtikäs mitään ja olen asiasta eri mieltä, koska en ole äänestänyt asiaa, en halunnut asiaa ja ei, naisten ei kuulu sopeutua asioihin, jotka koskee ahdistelua. Eli Kerro ihmeessä miksi naisten pitää sopeutua? Ja miksi ja ketkä naiset halusivat tätä? Koska olen nainen, enkä halunnut. Ja en myöskään äänestänyt. Eli kestä naisista puhut? Avaa vähän tätä näkemystä enemmän.
Karkotus välittömästi jos tekee jonkun rikoksen.
Miehenä helppo saada hyvää palvelua muslimi taksikuskeilta.
Pirteästi huikkaat alussa "salaam aleikum habibi", rikkoo jään hyvin ja sitten on helppo sopia etukäteen hinta niin kuin ne on kotimaassaan tottuneet. Maksettaessa ja poistuessa huikkaa vielä "shukran ya habibi" niin voi saada herran siunausta itselleen.
Olisko myynnissä siveysvöitä, rintasuojus ja kaulahaarniska. Joita astetta rajumpi kuski ei saa auki. Matkan jälkeen haarniskan voi ottaa yltään.
Vierailija kirjoitti:
Matkustan taksilla enää vain, jos tilaan itse luotettavasta firmasta. Ma mukuskit ovat kusettaneet niin monta kertaa peräkkäin, että enää en niiden kyytiä tolpalta ota.
Olen ihmetellyt, että kuka menee noiden ma mujen taksiin. Siinä ottaa ison riskin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka rakentava ja tosi tämä kommenttisi on? Kuultaako siitä ehkä hivenen naisviha? Ihan sillee pikkusen. Selitä toki mielipidettäsi pidemmälle, miksi lopettaa vain kahteen lauseeseen.
Mikä on totuus? Kerro, selitä. Ja minulla on ongelma kun tämmöinen kahden lauseen kommentti on, joka ei selitä yhtikäs mitään ja olen asiasta eri mieltä, koska en ole äänestänyt asiaa, en halunnut asiaa ja ei, naisten ei kuulu sopeutua asioihin, jotka koskee ahdistelua. Eli Kerro ihmeessä miksi naisten pitää sopeutua? Ja miksi ja ketkä naiset halusivat tätä? Koska olen nainen, enkä halunnut. Ja en myöskään ääne
Turha näytellä muuta kuin vihervassaria. Kyllä me vihevassarien metkut tunnetaan ja tiedetään.
Eräs ystäväni joka on taksikuski valaisi tätä ongelmaa. Aika usein kun humalainen nainen hyppää viikonloppuyönä kyytiin ajattelee että eihän naisten mitään tarvi maksaa ja jos ei saa ilmaiseksi kyytiä alkaa ahdistelu syytökset. Tämä kaverini on ollut useampaan otteeseen juuri tästä tilanteesta kuulusteluissa mutta ihan joka kerta kun hän on näyttänyt valvontakamera videoo äänien kera kuulusteluissa ne syytteet on paljastuneet perättömiksi. Ei se taksikuskien ahdistelu ole lisääntynyt, humalaiset naiset vain yrittävät välttää maksut nostamalla perättömiä syytteitä kun naiset ovat tajunneet että mitään todisteita ei tarvitse edes olla kun keksii hyvän tarinan niin saa tuka ihan jokaiselta naiselta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysymys kuuluu oikeasti, miksi ulko maalais taustaiset taksikuskit ahdistelevar naisasiakkaita.
Minua ahdistelleet kuskit on olleet kyllä aivan suomalaisia.
Sinua on siis suomalainen taksikuski ahdistellut useammin kuin kerran. Oletko tehnyt asiasta rikosilmoituksen, vai ilmoitteletko häirinnästäsi vain täällä vauvapalstalla? Jos et ole tehnyt rikosilmoitusta, miksi et?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysymys kuuluu oikeasti, miksi ulko maalais taustaiset taksikuskit ahdistelevar naisasiakkaita.
Sinua on siis suomalainen taksikuski ahdistellut useammin kuin kerran. Oletko tehnyt asiasta rikosilmoituksen, vai ilmoitteletko häirinnästäsi vain täällä vauvapalstalla? Jos et ole tehnyt rikosilmoitusta, miksi et?
Erittäin tyypillinen vauvapalstanaisen keksitty tarina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on totuus? Kerro, selitä. Ja minulla on ongelma kun tämmöinen kahden lauseen kommentti on, joka ei selitä yhtikäs mitään ja olen asiasta eri mieltä, koska en ole äänestänyt asiaa, en halunnut asiaa ja ei, naisten ei kuulu sopeutua asioihin, jotka koskee ahdistelua. Eli Kerro ihmeessä miksi naisten pitää sopeutua? Ja miksi ja ketkä naiset halusivat tätä? Koska o
Selitä miksi argumentoit vihervassaruudella? Mistä päättelet näin? Ja miten vihervassaruus liittyy asiaan, onko se vain suojakilpi sinulle kun et osaa ajatella muuta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sinulle on tärkeää tietää, onko rikosilmoitusta tehty?
Siksi, koska ne halveksivat suomalaisia
Eikö tää nyt ole päivän selvä asia
Vierailija kirjoitti:
Olisko myynnissä siveysvöitä, rintasuojus ja kaulahaarniska. Joita astetta rajumpi kuski ei saa auki. Matkan jälkeen haarniskan voi ottaa yltään.
Kilisytä avaimia
Ahmedilla tekee vaaleeta pinperoa mieli.
Kunniallinen nainen ei liiku kodin ulkopuolella ilman miestään tai muun miespuolisen sukulaisen holhousta.
Juhla-paika.nhakijat eli vu.ohi-neuvokset hakeutuvat harrastuksiin missä pääsevät r.aisk.aamaan kantis-naisia, wolt, taxi ym. Rahan takia heidän ei töihin tarvitse mennä koska K.ela-G.old ja har.kinnanvarainen sekä bi.snes-la.pset.
Vierailija kirjoitti:
Kunniallinen nainen ei liiku kodin ulkopuolella ilman miestään tai muun miespuolisen sukulaisen holhousta.
Eikä ilman burkhaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei naisen kannata mennä ulkkiksen ajaman taksin kyytiin.
Olen viimeksi ollut ikäiseni (50+) somalikuskin kyydissä. Lyhyessä ajassa ehdittiin käydä erinomainen, syvääluotaava keskustelu kahden ihmisen välillä. Vieläpä asiasta, jota olin miettinyt äskettäin.
Et vaan ollut tarpeeksi nuori ja himottava.
Ei minun tarvitsekaan olla. Kaksi aikuista voi puhua keskenään pelkkää asiaa vaikket sitä käsittäisikään.
Ajelevat nollapalkalla sen pari vuotta saadakseen pysyvän oleskeluluvan, sen jälkeen passi ja kela gold, sitten lomalle kotimaahan.
Husu Hussein kertoo joutuneensa rasismin kohteeksi ajaessaan taksia heitti asiakkaan ulos moottoritiellä: En ota rasisteilta rahaa
Husu Hussein kertoo tapauksesta Twitterissä.