Miksi taksikuskit ahdistelevat naisasiakkaita?
Kommentit (127)
Vierailija kirjoitti:
Isäni oli taksiyrittäjä. Olen oppinut että automiehet ovat yleisellä tasolla perverssejä. Autonäyttelyiden mallit ja rallitapahtumien prostituutio. Pettämistä oli paljon ja rais k a si myös äitiäni, varmasti siis ahdistelikin naisia. Eivät yleensä kunniota naisia.
No mitä muuta teiltä mamuilta voi odottaakaan?
Vierailija kirjoitti:
koska kulttuuriero
Ei, vaan koska alakulttuuri on naisvihamielinen.
Autopuolella naisia pidetään tyhminä ja he kelpaavat vain makaamaan konepellin päällä pikkubikineissä. Autoalan naiset voivat kertoa, miten heitä kohdellaan siellä.
Jos ulkomaalaistaustaiset kotoutuvat *tähän* täysin 100% kotimaiseen alakulttuuriin, niin mitä oikein odotetaan? Että seksismi ja misogynia jäävät puheen tasolle? Hoh hoijaa.
Silloin kyseessä ei ole taksikuski, vaan rikollinen, joka päättää lähestyä uhria näin. Osa hakeutuu laitoksiin tai lastentarhaan. Ellei ole joku päihdeongelma joka lähtenyt käsistä, joka ei tee asiasta parempaa ainakaan. Oikea taksikuski toimii turvallisesti tiellä, pihoissa ja huomioi asiakkaan voinnin.
Matkustan taksilla enää vain, jos tilaan itse luotettavasta firmasta. Ma mukuskit ovat kusettaneet niin monta kertaa peräkkäin, että enää en niiden kyytiä tolpalta ota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysymys kuuluu oikeasti, miksi ulko maalais taustaiset taksikuskit ahdistelevar naisasiakkaita.
Minua ahdistelleet kuskit on olleet kyllä aivan suomalaisia.
Ja poliisien tilastot valehtelevat ja muuta epätoivoista. Mutta kertoisitko rehellisesti miksi?
Ei ollut ihan näin hurjaa, sodan jälkeen raiskattiin ja tapettiin naisia ja lapsia toki ihan liukuhihnalta.
Saimme onneksi elää rauhallista elämää muutaman vuosikymmenen.
Neuvoisin teitä nuoria tyttöjä, miksei myös poikia varaamaan bilereissuille kassiin burkan ja vaihtameen sen ylle aina ennen yöllistä taksimatkaa! Näin ehkä säästyy henkiriepu :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Isäni oli taksiyrittäjä. Olen oppinut että automiehet ovat yleisellä tasolla perverssejä. Autonäyttelyiden mallit ja rallitapahtumien prostituutio. Pettämistä oli paljon ja rais k a si myös äitiäni, varmasti siis ahdistelikin naisia. Eivät yleensä kunniota naisia.
Taksiala on myös naisvihamielinen. Vaikeaa olla sillä alalla töissä, seksuaalista häirintää ja vähättelyä, kollegojen ja asiakkaiden suunnalta. Johan se yksi naiskuski listittiin.
Tilastot kertovatkyllä,että miehet kuolevat useammin,myös tässäkin ammatissa.
Vierailija kirjoitti:
Tummat miehet ovat vain seksuaalisesti paljon aktiivisempia kuin kaljamahaiset kantismiehet.
Älykkyyserot saattavat myös selittävä tekijä olla.
Ihan kantasuomalaiset taksisuharit minua on ahdistelleet.
Vierailija kirjoitti:
Miksi miehet ahdistelevat? Se on se kysymys.
Tosiasioiden valossa kuitenkin enimmäkseen kehitysmaista tulleet.
Vierailija kirjoitti:
Keskustan Bernerin vika. Halusi ma mut mukaan taksialalle.
Bernerin ystävät myivät taksifirmansa Annen lain avulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysymys kuuluu oikeasti, miksi ulko maalais taustaiset taksikuskit ahdistelevar naisasiakkaita.
Minua ahdistelleet kuskit on olleet kyllä aivan suomalaisia.
Tässäkin tulee se,että kansalaisuus on myönnetty liian heppoisin perustein,vai Suomalaiset.
Vierailija kirjoitti:
Ei naisen kannata mennä ulkkiksen ajaman taksin kyytiin.
Olen viimeksi ollut ikäiseni (50+) somalikuskin kyydissä. Lyhyessä ajassa ehdittiin käydä erinomainen, syvääluotaava keskustelu kahden ihmisen välillä. Vieläpä asiasta, jota olin miettinyt äskettäin.
Vierailija kirjoitti:
Taksikuskit usein onkin k*päitä. Ihan kantasuomalaisetkin nimenomaan.
Tässä on taustalla varmaan jotain yleiseen sivistystasoon liittyvää, jonka vähäisyys osalla(huom!) ilmenee sitten ala-arvoisena käytöksenä usealla elämän saralla.
Funtsikaa, työ jossa on edellytyksenä b-ajokortti, ja että osaa vähän lukea että löytää osoitteet ja ajellaan ympäriinsä henkilöautolla. Apinakin pystyisi tekemään tuota. Ja itse asiassa nykyäänhän...
Eipä ole kaupungissa, ainakaan stadissa vuohia ja lampaita mitä panna, pakko tyytyä naisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
RASISTI!
Niin, olen samaa mieltä. Se naisia ahdisteleva ulkkis taksikuski on naisen ihmisarvoa ja koskemattomuutta dissaava rasse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei naisen kannata mennä ulkkiksen ajaman taksin kyytiin.
Olen viimeksi ollut ikäiseni (50+) somalikuskin kyydissä. Lyhyessä ajassa ehdittiin käydä erinomainen, syvääluotaava keskustelu kahden ihmisen välillä. Vieläpä asiasta, jota olin miettinyt äskettäin.
vieläkö se husu ajaa?
Vierailija kirjoitti:
Matkustan taksilla enää vain, jos tilaan itse luotettavasta firmasta. Ma mukuskit ovat kusettaneet niin monta kertaa peräkkäin, että enää en niiden kyytiä tolpalta ota.
Entinen suomalainen naapurini (kuski) ahdisteli naisia. Olen törmännyt työelämässäkin yhteen hänen uhriinsa.
Jos kissa löytää lihapalan kadulta, ei ole kissan vika jos se syö sen.
Ymmärsinkö oikein että kyseessä on tasa-arvoasia ja myös miehiä tulisi ahdistella yhtä paljon. Myös miehille tarjottavan pakkoseksin määrän pitäisi olla suhteessa sama.
Ymmärrän hyvin. Nyt takseihin lailla naiskiintiöt ja ahdistelupakko niin saadaan tämäkin asia sukupuolineutraalien liikennemerkkien viitoittamalle tasolle!