Miksi taksikuskit ahdistelevat naisasiakkaita?
Kommentit (127)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysymys kuuluu oikeasti, miksi ulko maalais taustaiset taksikuskit ahdistelevar naisasiakkaita.
Minua ahdistelleet kuskit on olleet kyllä aivan suomalaisia.
Juu sittenhän muilla ei voi olla muita kokemuksia koska SINÄ niin väität.
Kivoja pelihetkiä ja iloista puheensorinaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysymys kuuluu oikeasti, miksi ulko maalais taustaiset taksikuskit ahdistelevar naisasiakkaita.
Minua ahdistelleet kuskit on olleet kyllä aivan suomalaisia.
Juu sittenhän muilla ei voi olla muita kokemuksia koska SINÄ niin väität.
Et taida ihan terävin kynä olla penaalissa.
Minua eivät taksikuskit ole ahdistelleet. He ovat varmaan huomanneet, että olen mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ongelmia ei ollut niin kauan kuin taksikuskit olivat suomalaisia tai muita valkoisia länsimaalaisia. Silloin naisetkin uskalsivat matkustaa taksilla.
Siltikin naisiin kohdistuvaa ahdistelua tapahtui ja vielä pahempaa. En ennenkään tykännyt matkustaa yksin taksilla naisena. Ei supisuomalaisetkaan mitään enkeleitä ole, mätämunia tässäkin ryhmässä ja riittää se yksikin.
Pitääkö tilannetta pahentaa? Miksi aina perustelut ovat tyyliin kyllä muutkin. Jos lastasi hakataan koulussa, niin sanotko silloinkin, että kyllä ne naapurin pojatkin hakkaa.
Oletko sattumoisin mies? Mielestäni mies voi vain vastata noin, koska et tiedä millaista naisten elämä on tämän asian tiimoilta.
Kerro ihmeessä. Vastauksestasi saa sen kuvan, että koska valkoiset kantasuomalaisetkin raiskaavat, niin silloin ei haittaa kun ulkomaalaisetkin raiskaavat.
Ne on Venäjän agentteja iigoreita
Koska tykkäävät seksuaalisen vallan tunteesta eikä siitä seuraa heille itselleen mitään ikävää.