Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies suuttui ja oli yön poissa kotoa

Vierailija
11.09.2008 |

Soitin sille tänään monta kertaa ja kerran suostui vastaamaan, kun lapsemme on sairas ja tarvii viedä lääkäriin. (laitoin tekstarin, että vastaa nyt, kun kyse lapsen lääkäriin viemisestä)

Mies kylmä ja outo ja suuttui eilen mitämättömästä asiasta eli pikkunalkutuksesta

Kommentit (53)

Vierailija
41/53 |
11.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielipidettä ei tarvitse pahoitella, mutta huonoa käytöstä kyllä.

Vierailija
42/53 |
11.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies aina suuttuessaan aikoinaan veti monen pvn mykkäkoulut eikä ikinä vastannu puhelimeen, mistä sai tosiaan vaan itelleen enemmän valtaa kun mähän sitte itkien perään koitin soitella montamontamonta kertaa pvssä, kunnes MÄ pyysin anteeks ja kinusin sitä jatkaa mun kaa vaikka syy oli yleensä ollu sen! Hoh hoijaaaa...

Pahemmax asiat meni kun olin raskaana,ja ihan varmasti sillä on sillon jotain peliä jossain muualla ollukki vaik ei ikinä myöntäny.

Mut kyllä nainen tietää. Hmh...

Sain tarpeekseni esikoisen ollessa n1,5v, vedin hirveet pinnat ja heitin sen kerralla pihalle. Vastaajaan jätin vaan viestin et älä saatana edes yritä tulla takasin,kamat pakattu. Sain vihdoin tehtyy sen mitä olin monta vuotta miettiny,mut henkisesti alistettuna en ollu uskaltanu.

Mulla tosin oli vaan yks lapsi,mutta tosi hyvin pärjäsin vaikka tuille jouduinki.

Toi että miehes on yöt pois kyl pahasti haisee jonkun muun pöksyiltä,mutta...

(oma mies kun löyty kyllä aina autostaan tai kavereitten kans baarista)

Koita jaksaa ja saada edes vähäx aikaa muuta ajateltavaa.. Lopeta se soittelu kans,siinäpähän vuorostaan miettii mikä nyt tuli?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/53 |
11.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli samanlainen. Teki tikusta asiaa ja riitaa ja lähti ovet paukkuen. No toinenhan sillä oli, lepytti omaatuntoaan vaan tappelemalla mun kanssa.... Kun se vaimo ei ymmärrä ja huutaa, niin voinhan sen ymmärtäjän luo mennä.

Vierailija
44/53 |
11.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

okei lapsi on kipeä - mutta etkö pärjää silti yhtä päivää ilman miestäsi?

Kuulostaa vain tosi kurjalta, kun vedän lapsen sairauden valttikorttiksi välienne selvittelyyn. Niinhän sinä teet, ellet sitten ole todella avuton.

Mies ei vaikuta kovin kypsältä selvittämään hankalia tilanteita suhteessanne. Kun tiedät tämän seikan, mikset katsoisi peiliin ja ajattelisi: "mitä minun täytyy tehdä, jotta voisin auttaa miestäni kommunikoimaan kanssani?" Oikea vastaus ei ole nalkuttaa.

Vierailija
45/53 |
11.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

pettäneensä... vaikka tekisivät toisen naisen kanssa lapsen. Ei silti tunnustanut vaikka todisteet olivat. Usko vain itseesi älä mieheen. Kyllä naiset on aina pärjänneet ilman mieheiä, et ole ainoa jätetty ja eronnut.

Vierailija
46/53 |
12.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hänen on paha olla kotona aina, kun sinä olet yhtä mieltä ja hän toista? Eli nyt ette näe kumpikaan toisen asemaa. Jos nyt menisit töihin, niin muuttuisit aivan varmasti. Et kokisi enää samoja asioita stressaavina.

Vierailija
47/53 |
12.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos sinusta tuntuu, että ero tuntuu oikealle ratkaisulle, taloudellisesti tulet pärjäämään..suomessa kun on nuo tuki asiat sen verran hyvät..mieheltäsi saisit elatusapua ja saisit varmasti asuntotukea lapsilisien ja kodinhoidontuen lisäksi?

tämä elämä on liian lyhyt tuhlattavksi avioliitossa jossa joutuu ohtaamaan henkistäväkivaltaa, ahdistusta, yksinäisyyttä ja hylätyksi tulemisen pelkoa..

sulla on kaksi pientä lasta, olisiko sulla ystävää joka auttaisi hoitamaan? nyt tarvitset sosiaalistatukea ja irtiottoa miehestäsi, sinä olet pyytänyt anteeksi, nyt anna miehesi tehdä seuraava siirto..

Vierailija
48/53 |
12.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut pointtihan on se, että aikuinen ei lähde niskojaan nakellen ja teinimäisesti ovet paukkuen jonnekin kiukuttelemaan. Etenkään, kun perheessä on lapsiakin.

Laitoin justiinsa tollasen exän ulkoruokintaan. Oli paikalta pakenemisen oppinut omalta isältään ja jo teini-iässä on alkanut ottamaan isästään mallia. Tarpeeksi monta kertaa kerroin, että jos vielä lähdet, ei ole takaisin tuloa. Ei välittänyt, joten ei myöskään enää asu täällä. En todellakaan halua lasten oppivan tuollaista vastuuttomuutta.

Ja ap, taloudellisesti pärjäät aivan varmasti!

Vierailija
49/53 |
23.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 1 yön kaverilla ja muijja tahtoo siksi eron kun ei luota tai jotain.. onko se kohtuutonta vai onkohan ajatellut sitä pitkään.. suhde mielestäni toimii noin muuten...n, vuosi yhdessä.. yhteinen asunto.. onko kokemuksia.. aika hullua...

Vierailija
50/53 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija
51/53 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ÄLÄ nalkuta, varmaa juotti jonkun 20v anto satkun taskuun ja pani sitä hotellis koko yön 

sitä saa mitä tilaa

Vierailija
52/53 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh. Näitä kun lukee niin on tyytyväinen ettei koskaan ole tullut tarvetta perustaa perhettä. Ja vielä perhe idiootin miehen kanssa, hieno tilanne olla vaikka maha pystyssä toinen kersa helmoissa ja riidellä miehen kanssa, taloudellisesti riippuvainen ja ilman omaa päätösvaltaa elämässään. Yksinhuoltaja käytännössä. Good luck!

Vierailija
53/53 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yhdeksän