Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies suuttui ja oli yön poissa kotoa

Vierailija
11.09.2008 |

Soitin sille tänään monta kertaa ja kerran suostui vastaamaan, kun lapsemme on sairas ja tarvii viedä lääkäriin. (laitoin tekstarin, että vastaa nyt, kun kyse lapsen lääkäriin viemisestä)

Mies kylmä ja outo ja suuttui eilen mitämättömästä asiasta eli pikkunalkutuksesta

Kommentit (53)

Vierailija
21/53 |
11.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tää voi tuntua iskulta kasvoille, mutta vaikuttaa että miehelläsi on joku toinen ja hän vain yritää nyt keksiä jotain tekosyytä erolle ja vierittää syyn sinun niskoillesi.

todella halpamaisa touhua!

ole sinä sen yläpuolella ja anna epäkypsän miehen sotkea itse omat asiansa. lapsen ei tarvitse tuosta tilaneesta ja idiootista kärsiä.

Vierailija
22/53 |
11.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehelläsi on toinen. Mun rakastaja sanoo aina kun en pääse tapaamaan häntä että vedät kotona raivarit ja lähdet menee ja sitten tuut tänne. Joo, en ole tehnyt kun sehän olis tosi läpinäkyvää.. Kuten tässä teidän tapauksessa. Olen miehelleni joskus sanonut jos on elehtinyt riidan aikana siten että lähtisi pois niin olen kertonut että kun nyt lähtee niin toista kertaa ei tarvitse lähteä. Eikä ole lähtenyt ja nyt ei kyllä enää paljoa riidelläkään. Jos olisin ap antaisin ukko-kullan olla, niin ja vaihtaisin lukot, toki kertoisin siitä miehelle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/53 |
11.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä on 2 alle 2-vuotiasta lasta ja en todellakaan voi noin vain erota! En pärjäisi taloudellisestikaan. Nyt mies sanoi, että etsii itselleen oman kämpän. Mutta mä pidän sitä puheena, jota sanotaan suutuspäissään. Mutta ärsyttää, kun ei voi rauhassa puhua ja keskustella tilanteesta. Ja mies lähtee huomenna 3 päiväksi metsästämään kaverien kanssa (se on totta, sillä tiedän kaverit ja heidän vaimonsa ja yhdessä menevät) Että menkööt vain hyvällä mielellä poikien reissulle, kun lapset ja vaimo kotona ihan paskana koko touhusta (siis näistä riidoista)

Vierailija
24/53 |
11.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sori virheet, kirjoitan vauva sylis

Vierailija
25/53 |
11.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska muuten syytetään siitä, ettei luota toiseen!

Vierailija
26/53 |
11.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin miten voi uskoa, että on toinen, vaikka käytös on mitä on? Pitäis sen verran olla jokaisella ihmisellä kanttia, että kertoo totuuden, jos aviopuoliso sitä kysyy!

Vierailija
27/53 |
11.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

muuta keksiyt kun lapsen kustannuksella kiristää vastaamaan puhelimeen?? Juuh, varmasti oli tosi kipeenä lapsi... ;)

Vierailija
28/53 |
11.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä ei ole huviksemme varaa lähteä yksityiselle lääkäriin....

Vierailija
29/53 |
11.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

valvoin koko yön, kun isompi lapsi kuumessa (39,6c) ja epäilen korvtaulehdusta. En leiki lapsillani ja en TODELLAKAAN toivo lapsilleni sairauksia

t. korvakierre-äiti ap

Vierailija
30/53 |
11.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin oma perhe nähdään negatiivisessa valossa koko ajan, vaikka ne ei ois tehny mitään.Kaikki on kotona mukamas päin peetä. Ja miehet hyppää tosi harvoin ihan tyhjän päälle, kun uhkaavat kotoa pois muutolla.

Ja samalla, kun olet tehnyt kaksi lasta noin pienillä ikäeroilla, olet myös ottanut sen riskin, että JOS jotain sattuu, pärjäät yksinkin heidän kanssaan. Vai mitä? Vai eikö tullut mieleen?

Oma mieheni on pettänyt ja siitä tuli kamalaa kostokierteineen kaikkineen, mutta nyt ollaan kuivilla. Unohdu se ei koskaan ja luotto ei ole sataprosenttinen, mutta näillä korteilla me pelataan nyt. Aikaa tapauksesta on 3 vuotta.

Tunnustanut ei koskaan, mutta halusi jatkaa meidän kanssa eikä muuttanut pois.

Vierailija
31/53 |
11.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehellä olis toinen (jos se ei itse myönnä) ja täytyy kyllä sanoa, että oma elämä on nyt niin hektistä lasten kanssa, etten ole yksinjäämistä edes oikeasti ehtinyt pohtia, kun hyvä jos saan joskus edes nukuttua ja arjen pyöritettyä!

Musta aivan kamalaa ja alentaa, jos mies vehkaa toisen naisen kanssa, kun oma vaimo väänsi 2 lasta. Ei se naisen rooli helppo ole.

Mutta en tajua miehen käytöstä ja mitä mä voin tehdä, jos mies ei myönnä :( en mä voi lähteä avioliitosta noin vaan, enkä haluakaan, mutta on se perhana jos en ansaitse totuutta! Mutta voihan tää olla muutakin kuin uskottomuutta,

Vierailija
32/53 |
11.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli henkistä tukea kaipaan...

Vierailija
33/53 |
11.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sai riidan aikaan mistä vain ja tekosyyn häipyä kavereilleen tai jopa hotelliin yöksi.

Se vei aina myös auton mennessään, joten en päässyt sieltä tuppukylästä mihinkään itsekään, saattoi olla vastaamatta puhelimeen koko vuorokauteen.

Ja kumma juttu, että tällaista sattui sattumaan aina kun oltiin menossa johonkin mun kavereiden tai sukulaisten juhliin. Ei sillä ketään toista ollut (kai), se vain halusi käyttää valtaa ja hallita. Henkistä väkivaltaa...

Vierailija
34/53 |
11.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka ihan yhteiset haaveet jne. mutta tosi usein uhkaa mua avioerolla ja nauraa, et mä päädyn yh-kämppiin :/ ei yhtään kivaa

Vierailija
35/53 |
11.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

toisen naisensa luokse yöksi.

Vierailija
36/53 |
11.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä on varmasti toinen ja meni sen luo. Vai minne muuallekaan? Älä vaan ota enää tuollaista takaisin jos on tulossa.

Tuli kotiin kuin myrskyn nielleenä ja raivosi ja pakkasi loputkin tavarat. Lähti heti perään viemään last lääkäriin ja nyt pois. Ja syyttää mua kaikesat, kun ajoin hänt pois kotoa. Mä pyysn anteeks, vaikka en oikeesti edes tehnhyt väärin. Kivat, kaipa se on sit loppu

Vierailija
37/53 |
11.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä olet jäävi arvioimaan nalkutuksesi merkityksen.

Toivottavasti et joudu jatkossa sotkemaan lasta kinoihinne. Olihan se nyt keinosi saada mies vastaamaan.

Vierailija
38/53 |
11.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soittaa se sulle takaisin jos haluaa puhua kanssasi! Et sä sitä väkisin voi pitää vaikka miten haluaisit! Ukkosi on päättänyt muuttaa rakastajansa luo, niillä on kivaa kahdestaa, ei huuda lapset ja vaimo nalkuta. Ei se sulle vastaa vaikka soittaisit koko yö, laittaa kännykän äänettömälle toiseen huoneeseen.

Eli henkistä tukea kaipaan...

Vierailija
39/53 |
11.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

toisaalta... tiedän että kun nainen sanoo "kertoneensa vain mielipiteensä" siihen liittyy yleensä myös agressiivisuutta. Äänensävysi taisi rassata sen verran, ettei keskustelusta olisi tullut kuitenkaan mitään. Olosuhteisiin nähden, voi olla että mies toimi hyvinkin fiksusti. Parempi että hän on poissa yön kuin että läimäisee nalkuttavaa turpaa.

Vierailija
40/53 |
11.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei puhu tai sitten haukkuu mua, mutta ei se ookaan teiän murhe vaan mun. Kaipa tästäkin suosta noustaan ja häntä pystyssä elämää rakennetaan. Miehet on paskoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kaksi