Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehelleni viestitellään

Vierailija
19.09.2024 |

Mikähän siinä on, että naispuoliset tuttavat ja ihan kavereinani pitämät naiset ohittavat minut ja viestittelevät sen sijaan miehelleni?

Saattaa olla molempia koskevaa asiaa, joskus lapsia koskevaa, mutta aina viestit tulee minun sijaan miehelle. 

En ole mikään ekstrovertti, mutta ihan perus käytöstavat löytyy. Joten av-raati, mitä tässä tapahtuu? On tapahtunut näin jo vuosia.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niillä ei ole sun nuneroa ja/tai olet ikävä ihminen.

Vierailija
2/24 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko luonteeltasi kateellinen tai miksi haluat että juuri sinulle pitäisi soitella ?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen luonteeltasi ja käytöstavoiltasi täysi mulkku ja kaikki on huomannut että miehesi kanssa onnistuu asiat huomattavasti helpommin ja paremmin kun sinun kanssa. Kyllähän sinun itsekin pitää tietää että sinussa se vika on kun sinuun ei haluta ottaa yhteyttä

Vierailija
4/24 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun numero niillä naisilla kyllä on. Vaikka oltais oltu tekemisissä jonkin verran, siis että todella olen kuvitellut jonkinlaisen tuttavuuden tai jopa kaveruuden kehittyneen, yhteydenotot päätyvät lopulta miehelle. Ja noin yleisesti ottaen lasten asioissa äidit viestittelevät keskenään ja hoitavat asioita, paitsi minun kohdalla pompataan yli ja viesti lähtee miehelle. Ihan sama vaikka olisin vuosia järjestänyt esimerkiksi jotain tapahtumaa, ei minulle tule asiasta viestejä tai puheluita. Miehelle kyllä.

Ja en mielestäni ole mitenkään kateellinen, tätä tosiaan on jatkunut jo vuosia. En ajatellut aluksi asiasta yhtään mitään. Nyt mietin että miten käyttäydyn, tai mitä olen tehnyt kun tilanne on tämä? Äitinä kyllä koen jo surua siitä, että minua ei ilmeisesti nähdä omien lasteni vanhempana.

-ap

Vierailija
5/24 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun numero niillä naisilla kyllä on. Vaikka oltais oltu tekemisissä jonkin verran, siis että todella olen kuvitellut jonkinlaisen tuttavuuden tai jopa kaveruuden kehittyneen, yhteydenotot päätyvät lopulta miehelle. Ja noin yleisesti ottaen lasten asioissa äidit viestittelevät keskenään ja hoitavat asioita, paitsi minun kohdalla pompataan yli ja viesti lähtee miehelle. Ihan sama vaikka olisin vuosia järjestänyt esimerkiksi jotain tapahtumaa, ei minulle tule asiasta viestejä tai puheluita. Miehelle kyllä.

Ja en mielestäni ole mitenkään kateellinen, tätä tosiaan on jatkunut jo vuosia. En ajatellut aluksi asiasta yhtään mitään. Nyt mietin että miten käyttäydyn, tai mitä olen tehnyt kun tilanne on tämä? Äitinä kyllä koen jo surua siitä, että minua ei ilmeisesti nähdä omien lasteni vanhempana.

-ap

Kukapa ei iteään täydelliseksi ja virheettömäksi kehu. Tämä sinun kommentti aika hyvin todistaa että ongelma on sinussa eikä muissa

Vierailija
6/24 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-ap

Olipa tuossa lopussa aikamoinen uhriutuminen. 

Ainahan voit jatkaa omia kuvitelmia tai sitten suoraan kysyä asiaa noilta naisilta. 

Vierailija
7/24 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet aina naama norsun uitulla

Vierailija
8/24 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan, että olet hankala ihminen ja sen takia he ovat mieluummin yhteydessä mieheesi.

Vierailija
9/24 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suunnittelevat keskenään naimishommia...ei siis kuulu sulle pätkääkään

Vierailija
10/24 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies on itse aloitteellinen heidän suuntaan?

Vierailija
11/24 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi saa asiat tehtyä.

Vierailija
12/24 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-ap

Tuossahan se tuli haluat vain järjestää muut tekemään mutta et suostu itse tekemään ja se että olet itsekäs minä minä minä minä ihminen

Vierailija
13/24 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vika voi olla noissa naisissa. Osa naisista on sellaisia joita kiinnostaa päästä toisten reviirille, uskottelevat että mies olisi kiinnostunut heistä muutenkin kuin kaverina ja ehkä siinä on ihastumistakin..? Et välttämättä ole ikävä ihminen ollenkaan! Minä kysyisin suoraan että miksi muijat laittaa miehelle viestiä, ja pyytäisin ettei mies noteeraisi noita viestejä ollenkaan. Siinäpä sitten ihmettelisivät omaa käytöstään.

Vierailija
14/24 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näinhän ne naiset juuri toimivat, varmaan suuri osa sinulle täällä vastaavistakin.Mutta annas olla kun joku soittaisi heidän miehelle..

Mieheltäsi voisit toki asiaa myös tiedustella, että miksi antaa ohittaa sinut.

Vierailija
15/24 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tuo ole ihannetilanne? Kaikki rasittava metatyö suuntautuu miehelle ja itse voit ottaa lunkisti?

m38

Vierailija
16/24 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain syystä sun miestä on helpompi lähestyä tai ehkä häneltä saa selvemmän vastauksen. 

Vierailija
17/24 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jostain syystä sun miestä on helpompi lähestyä tai ehkä häneltä saa selvemmän vastauksen. 

Joo, jotkut ihmiset ovat vaan tosi helposti lähestyttäviä ja niihin tulee otettua yhteyttä vaikka vaihtoehdossakaan ei mitään varsinaista vikaa olisi.

Vierailija
18/24 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on liian hyvännäköinen.

Vierailija
19/24 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi on hot stuff?

Vierailija
20/24 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meistä kahdesta mies on selvästi sosiaalisempi ja helpommin lähestyttävä, se on kyllä tiedossa. Mutta ei se tässä laajuudessa tilannetta selitä. Mies ei ole mikään superkomistus, mutta miehekäs mies ja osallistuva isä, suoria iskuyrityksiä on ajan saatossa tullut. Jopa mun silmien alla ja härskeimmillään meidän kodissa. Silti tilanne on tosi outo. 

Mies ehkä aluksi salaa nautti tilanteesta. Nyt ihmettelee jo itsekin ja kokee joidenkin naisten yhteydenotot kiusallisina. Vaikkakin viestit on aina jostain yleisestä asiasta, niin ihmettelee miksi viesti ei tullut suoraan mulle kun minä joistain asioista kuitenkin meidän puolesta vastaan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kolme