Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka pitkään olette käyttäneet deittiappeja? Olen noin 10v käyttänyt ja vielä ei ole naista löytynyt.

Vierailija
19.09.2024 |

Saan tosi vähän matchejä, ehkä vuodessa 5kpl ja niistä sitten monet ghostaa tai ne on mykkiä. 

Kauanko te olette deittiappeja käyttäneet?

Minä olen aikalailla 10v käytyänyt eikä ole vielä sitä oikeaa löytynyt. 

M35

Kommentit (74)

Vierailija
61/74 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin, nyt teette kaikki niin, että heitätte helevettiin ne kaikki paskat deitti yms äpit.

Alatte harrastamaan jotakin, vaikka zumbaa, salia, balettia, vaeltamista, paritanssia mikä nyt onkaan sinun juttusi.

Alatte myös juomaan viinaa.

Viikonloppu taas tulossa ja kannattaa lähteä ulos

Se löytyy oikeasta ELÄMÄSTÄ eikä mistään pärstä kertoin äpistä.

Vierailija
62/74 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kokeilin tinderiä 2017. Sieltä ei löytynyt mitään. Kävi ilmi tutkimuksesta, että 80 % naisista hakee sieltä vain vain 20 % parhaimpia miehiä, muut eivät kelpaa. Ei siis mikään ihme, etten löytänyt mitään!

Nönönnnöööööö. Asia on juuri päinvastoin

Te miehet kyllä tykkäätte kaikista naisista siellä,mutta  oikeasti haluatte ne kauneimmat ja nuorimmat siellä. Muut kelpaavat vain yhden yön pillureiksi.

Tässä sinulle ja muille tietämättömille hyvin selkeä video siitä miten naiset ja miehet käyttäytyvät ja arvioivat toisiaan deittipalstoilla.

Tiedot perustuvat tilastoihin joita maailman suurimmat deittipalvelut ovat julkaisseet, ja ei ole varmasti mikään yllätys, että tilanne näyttää miesten näkökulmasta vähintäänkin haastavalta. Varsinkin kun nykyään nä

Ok... Eli ainostaan 1/6 miehistä koetaan keskivertoa viehättävämmäksi ja paras 5% heistä dominoi aivan omalla tasollaan deittiappeissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/74 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No niin, nyt teette kaikki niin, että heitätte helevettiin ne kaikki paskat deitti yms äpit.

Alatte harrastamaan jotakin, vaikka zumbaa, salia, balettia, vaeltamista, paritanssia mikä nyt onkaan sinun juttusi.

Alatte myös juomaan viinaa.

Viikonloppu taas tulossa ja kannattaa lähteä ulos

Se löytyy oikeasta ELÄMÄSTÄ eikä mistään pärstä kertoin äpistä.

Tässä olet väärässä ikävä kyllä. Suurin osa suhteista muodostetaan nimenomaan deittiappien kautta jo tänä päivänä ja trendi sen suhteen on vain nouseva.

Vierailija
64/74 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö sinulle ole tullut mieleen, että kannattaa lopettaa sieltä etsiminen ja etsiä jostain muualta?

Kuten mistä? Työpaikallani on vain miehiä, en käy baareissa koska en käytä alkoholia ja olen introvertti eli viihdyn kotona tosi hyvin. 

Ap

Eli jos olisit elänyt aikana ennen netin keksimistä, et olisi voinut löytää kumppania mistään.

Vierailija
65/74 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö sinulle ole tullut mieleen, että kannattaa lopettaa sieltä etsiminen ja etsiä jostain muualta?

Kuten mistä? Työpaikallani on vain miehiä, en käy baareissa koska en käytä alkoholia ja olen introvertti eli viihdyn kotona tosi hyvin. 

Ap

Voi baarissa käydä vaikka ei käyttäisi alkoholia.

Vierailija
66/74 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kertaakaan ole käyttänyt. Ei ole ollut tarvetta. Nuorena olin suloisella tavalla kaunis, ennen kuin elämä rikkoi sisimpäni ja vientiä riitti liikaakin. Kosittu on neljästi, vain yhteen vastasin myöntävästi ja se johti vuosien väkivaltahelvettiin. Ette uskokaan,miten uskovaiset Hurskaat kristityt miehet naisiaan kotioloissa kohtelevat,mutta se siitä.. Avioon erehtymiseni jälkeen ja oikeastaan sen johdosta tapasin nykyisen,jonka kanssa en ole aviossa enkä mene( ellei sitten kuolivuoteella valoja vannota). Yhdessä oltu jo toistakymmentä vuotta. Hlö on elänyt poikkeuksellista elämää ja esim sotatilanteessa hän on kultaakn kalliimpi,jos hengissä pysymisestä ja muusta selviytymisestä puhutaan. Kyllä niitä suhteita tinderin ulkopuolelta löytyy,mutta jos et ole valmis menemään rikki,koska maailmamme on nykyisin niin sairas, ihmissuhteet eivät ole sinua varten. Olen melko lailla sitä mieltä,että naimattoman osa on paljon parempi. 

Vierailija
67/74 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole käyttänyt, vaan muuta kautta löytänyt miehen. Tai ehkä mies löysi minut. Eivät nuo sovellukset ole kaikkien juttu. Päinvastoin, vievät vain turhaa aikaa ja energiaa

Vierailija
68/74 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen introvertti nainen, mutta olen kyllä löytänyt varsin hyvin seuraa. En siis ole suuna päänä tilanteissa, mutta olen kyllä sosiaalisesti taitava ja osaan keskustella taitavasti. Keskustelutaitoja kannattaa kehittää ja panostaa siihen profiiliin. Omaa tasoaan voi nostaa kiinnostavilla harrasteilla, hyvällä yleissivistyksellä (esim. äänikirjojen kuunteleminen), omaa ulkonäköään voi kohentaa tyylikkäillä vaatteilla, hyvin leikatuilla hiuksilla ja miettimällä, sopiiko itselle parta vai olisiko parempi ilman.

Vierailija
69/74 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

20 vuotta . Ei vielä yhtään kontaktia . 

Vierailija
70/74 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajankohtainen kysymys henkilökohtaisesti, sillä poistin tilini 2v jälkeen tänään päätyen siihen, että joko naisia ei oikeasti kiinnosta noissa aito parisuhde tai sitten kaikki tilit on väärennettyjä.

Turhaa.

Aito parisuhde kiinnostaa, mutta ei välttämättä yhteen muuttaminen. Enkä etsi niin tosissani miestä, että olisin vielä lähtenyt noihin rekisteröitymään. Ei ihme, että meitä sinkkuja on niin paljon 😃

Harrastatko lyhyitä juttuja, vai oletko ilman?

Olen ollut ilman miestä kolmisen vuotta. Parempaa seksiä on nyt soolona kuin exän kanssa 😁

Vierailija
71/74 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokeilin tinderiä 2017. Sieltä ei löytynyt mitään. Kävi ilmi tutkimuksesta, että 80 % naisista hakee sieltä vain vain 20 % parhaimpia miehiä, muut eivät kelpaa. Ei siis mikään ihme, etten löytänyt mitään!

Eiköhän tuo tutkimus ole vain trollauksena jonkun netiin tekemä.

Vierailija
72/74 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

N. kolme vuotta. Tarkoitukseni on ollut koko ajan kiusata miehiä. Paras vapaa-ajan harrastus ikinä. Treffejä olen sopinut paljon, yhdellekään en ole mennyt.

Vierailija
73/74 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta kymmenen vuotta sinkkuilua. Deittisovellusta ja -sivujen osalta todella iso ero missä itse on, minkä ikäinen itse on ja millaisen profiilin itsestään tekee.

Hyvät kuvat, joissa hymyilee. Kertoo mistä tykkää, millaista suhdetta haluaa ja millainen on, niin hyvin on tullut matchejä. 

Se onko kohdatessa mitään kemiaa on se haastava juttu deittisovellusten ja -sivujen kohdalla. Ylipäänsä viestittelyyn keskittyminen on välillä varsin nihkeää. Nykyään minun suurin ongelma on, että olen liki joka päivä seuran treeneissä, joten minulla ei todellisuudessa ole juuri aikaa suhteelle. Kun ei oikein ole kiinnostusta vähentää treenaamista, niin aikaa suhteelle ei myös tule. Pitäisi arjessa jonkun kanssa kemiat kolahtaa niin kunnolla, että tulisi halua preferoida nainen treenien edelle.

Vierailija
74/74 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Eli jos olisit elänyt aikana ennen netin keksimistä, et olisi voinut löytää kumppania mistään.

Et taatusti tuolla itsetunnolla. Tai siis sen täydellisellä puuttteella.

Hyvin keskeinen osa ihmisen viehättyyttä ja  vetovoimaa perustuu siihen että ihminen on sinut itsensä kanssa, hyväksyy itsensä ja toiset.

Ruikuttaja on erittäin vastenmielinen, eikä kyllä vedä puoleensa kuin toista ruikuttajaa.  Epätoivoiset  kelpuuttavat toisen epätoivoisen, ja sieltä deittiäpeist heitä kyllä varmasti löytyy viimeisenä oljenkortena.

Ihmisen sukupuu erkani simpanssin sukupuusta noin 7 miljoonaa vuota sitten, ja  noin 2,5 miljoona vuotta sitten alkoi nykyihmisen kehitys.  Minkähänlaista deittiappia on käytetty kaikki nämä miljoonat vuodet jotta on olllut ylipäätään mahdollista ihmisrodun jatkuminen ja kehitys?

Itse  olen sitä sukupolvea kun sellaisista ei edes haaveiltu. Ihan oikeasta elämästä jokainen sen kumppanin löysi, itsekin aloin jo 14-vuotiaana seurustella ensimmäisen kerran vuotta vanhemman pojan kanssa ja siitä se sitten alkoi.  Nuoret tapaili toisiaanm, alettiin hegailla yhdessa,  erottiin ja löydettiin uusi.  Kun oltiin opiskelijoita alkoi seurustelu muuttua vakavammaksi ja siitä väjhitellen valtaosa sitten  löysi sen kumppaninsa.

En mitenkään voi ymmärtää miten nykyajan ihmiset ovat kokonaan menettäneet kyvyn tutustua normaalisti?  Täysin luonnotonta.

Luojan kiitos olen elänyt ajan jolloin pelkkä raha ja ulkonäkö ei olleet määrääviä tekijöitä, ja ihmisten itsetunto oli vielä terveellä pohjalla. Enemmistöllä ainakin. Itseäni ärsyttää suunnattomasti nämä nykyajan ruikuttajat ja itsensä säälijät.  Mihinkähän vielä meneekään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi neljä