Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka pitkään olette käyttäneet deittiappeja? Olen noin 10v käyttänyt ja vielä ei ole naista löytynyt.

Vierailija
19.09.2024 |

Saan tosi vähän matchejä, ehkä vuodessa 5kpl ja niistä sitten monet ghostaa tai ne on mykkiä. 

Kauanko te olette deittiappeja käyttäneet?

Minä olen aikalailla 10v käytyänyt eikä ole vielä sitä oikeaa löytynyt. 

M35

Kommentit (74)

Vierailija
1/74 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

pari kk, hyviä treffejä ja nyt ei o tarvis enää käyttää.

-m

Vierailija
2/74 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä vuoden ja kyllä kiinnostuneita naisia olisi ollut paljonkin, mutta jotenkin on alkanut tuntua niin teennäiseltä koko homma. Haluaisin löytää jonkun mieluummin oikeasta elämästä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/74 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä käytä noin hölmöä sanaa kuin "ghostaa".

Vierailija
4/74 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vielä aloittanutkaan.

Vierailija
5/74 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä vuoden ja kyllä kiinnostuneita naisia olisi ollut paljonkin, mutta jotenkin on alkanut tuntua niin teennäiseltä koko homma. Haluaisin löytää jonkun mieluummin oikeasta elämästä.

Mistä muualta introvertti voi löytää seuraa kuin netistä? 

Vierailija
6/74 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sekuntiakaan.

M, sinkku

Vierailija
7/74 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sinulle ole tullut mieleen, että kannattaa lopettaa sieltä etsiminen ja etsiä jostain muualta?

Vierailija
8/74 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tunnen yhden miehen, joka on yli 10 vuotta etsinyt naisseuraa maksullisesta chatista. Ihmettelee vain, miksei yhdenkään naisen kanssa ole tapaaminen onnistunut.

Vierailija
9/74 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö sinulle ole tullut mieleen, että kannattaa lopettaa sieltä etsiminen ja etsiä jostain muualta?

Kuten mistä? Työpaikallani on vain miehiä, en käy baareissa koska en käytä alkoholia ja olen introvertti eli viihdyn kotona tosi hyvin. 

Ap

Vierailija
10/74 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sit nysväät yksin vaan. 

Vierailija
11/74 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilin tinderiä 2017. Sieltä ei löytynyt mitään. Kävi ilmi tutkimuksesta, että 80 % naisista hakee sieltä vain vain 20 % parhaimpia miehiä, muut eivät kelpaa. Ei siis mikään ihme, etten löytänyt mitään!

Vierailija
12/74 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuten mistä? Työpaikallani on vain miehiä, en käy baareissa koska en käytä alkoholia ja olen introvertti eli viihdyn kotona tosi hyvin. 

Ap

Mitä kiinnostavaa annettavaa sinulla ylipäätään on naisille? Käytkö muualla kuin töissä ja kotona? Harrastukset?

Vierailija
13/74 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko ollu maaliskuuta, kun rekisteröidyin. Ekana, vai toisena iltana näin kiinnostavan profiilin ja laitoin viestiä. Alettiin viestitellä ensin siellä ja pian muilla alustoilla. Ekan kerran nähtiin parin kk jälkeen. Juhannuksena hän jäi mun luo yöksi. Nyt tuosta on muutama vuosi. Muutin lähemmäs häntä (mä asun vuokralla, hän omassa), yhteen ei muuteta. Molemmat on oikein tyytyväisiä nykytilanteeseen. En etsinyt oikein mitään ja löysin kultaa

Vierailija
14/74 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuollainen ajattelu vaatii älykkyyttä ja vastuunottotaitoja.

Vierailija
15/74 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisko ollu maaliskuuta, kun rekisteröidyin. Ekana, vai toisena iltana näin kiinnostavan profiilin ja laitoin viestiä. Alettiin viestitellä ensin siellä ja pian muilla alustoilla. Ekan kerran nähtiin parin kk jälkeen. Juhannuksena hän jäi mun luo yöksi. Nyt tuosta on muutama vuosi. Muutin lähemmäs häntä (mä asun vuokralla, hän omassa), yhteen ei muuteta. Molemmat on oikein tyytyväisiä nykytilanteeseen. En etsinyt oikein mitään ja löysin kultaa

Minkä näköinen olet? Mikä on koulutustasosi? Ja oletko ilmoittanut työsi profiilissa? Kaksi viimeistä kysymystä koskettaa sinua jos olet mies.

Vierailija
16/74 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytin noin vuoden ja tuloksettomuuden jälkeen tajusin, että en ole naisia kiinnostava enkä tarpeeksi tasokas mies. Poistin appit ja hyväksyin yksinäisyyden ja sinkkuuden. Turha sitä väkisin on päätä hakata puuhun.

Vierailija
17/74 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai ainakin sitten välillä pidät taukoa ja poistat profiilin? Apeissa oma näkyvyys ym vähenee melkoisesti jo muutamassa viikossa, mutta "uusi" profiili saa aina buustia ja parempia ehdokkaita selattavaksi. Itse käytän vain ajoittain, noin kerran vuodessa vähän aikaa, ehkä noin kuuden vuoden aikana viisi kertaa tehnyt kierroksen. Ja yksi sovellus/sivusto kerrallaan, johon keskityn oikeasti. Fwb-suhteita ja sellaista olen löytänyt näin.

Vierailija
18/74 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa vapaista naisista ei ole sielä deittiapeissa koska se on niin ahdistava ympäristö naiselle.

Sun pitää vaan etsiä ihan oldschool-tyyliin eli harrastusten ja kavereiden kautta. Pitää vaan lähteä kaikkiin juhliin ja tapahtumiin jossa on uusia ihmisiä. Jopa matkustelu voi auttaa jos menee paikkoihin jossa muita suomalaisia. Jos ei ole sosiaalinen luonne niin vaikeaa on.

Vierailija
19/74 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Mitä kiinnostavaa annettavaa sinulla ylipäätään on naisille? Käytkö muualla kuin töissä ja kotona? Harrastukset?

En tiedä mitä annettavaa minulla on naisille, ehkä luotan liikaa rakkauteen kun ei minulla ole miljoonia tilillä. Harrastan luonnossa liikkumista, mökkeilyä, lihaksia treenaan kotona ja tykkään penkkiurheilla. 

Käyn minä töiden ohella kaupoissa ja kesäisin mökillä.

Ap

Vierailija
20/74 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Yksi naisiin vaikutuksen tekevä asia on se että mies on valmis vähän heittäytymään ja menemään oman mukavuusalueen ulkopuolelle. Suosittelen sinullekin.

Ja se introverttiys ei muuten katoa sillä että olet deittiapissa. Se on sielläkin sinulle suuri miinus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi neljä