Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka pitkään olette käyttäneet deittiappeja? Olen noin 10v käyttänyt ja vielä ei ole naista löytynyt.

Vierailija
19.09.2024 |

Saan tosi vähän matchejä, ehkä vuodessa 5kpl ja niistä sitten monet ghostaa tai ne on mykkiä. 

Kauanko te olette deittiappeja käyttäneet?

Minä olen aikalailla 10v käytyänyt eikä ole vielä sitä oikeaa löytynyt. 

M35

Kommentit (74)

Vierailija
41/74 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on sun kohderyhmä tinderissä? Eli ikä, välimatka ja omat prioriteettisi naisen suhteen? Jos et olekaan sen kohderyhmän mieleen, mitä haet, vaan esim. Hieman vanhempien, tai pulskempien.

Uskon, että olet fyysisesti hyvässä kunnossa ja elämäsi on ilmeisesti vakaalla pohjalla, niin ne ovat jo iso plussa.

Vierailija
42/74 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ap olisit noin 15-20v vanhempi, niin kysyisin mistä päin olet ja ehkä sitten voitais tavata. 

Itse olen ollut kolmisen vuotta sinkkuna enkö ole vielä tindereihin lähtenyt. Muutamassa sinkkutapahtumassa ja pari kertaa baarissa olen käynyt, mutta ei siellä ole kolahtanut. Joko mä en ole ollut kiinnostava tai mies kännissä, haiseva tai ei ole kuunnellut yhtään mua, kun niin kovasti pitänyt itsestään vaan puhua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/74 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kokeilin tinderiä 2017. Sieltä ei löytynyt mitään. Kävi ilmi tutkimuksesta, että 80 % naisista hakee sieltä vain vain 20 % parhaimpia miehiä, muut eivät kelpaa. Ei siis mikään ihme, etten löytänyt mitään!

Nönönnnöööööö. Asia on juuri päinvastoin

Te miehet kyllä tykkäätte kaikista naisista siellä,mutta  oikeasti haluatte ne kauneimmat ja nuorimmat siellä. Muut kelpaavat vain yhden yön pillureiksi.

Noh, eikös naiset tee myös juuri niin. Poikkeuksena jännikset, jotka menee jonon ohi.

Vierailija
44/74 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajankohtainen kysymys henkilökohtaisesti, sillä poistin tilini 2v jälkeen tänään päätyen siihen, että joko naisia ei oikeasti kiinnosta noissa aito parisuhde tai sitten kaikki tilit on väärennettyjä.

Turhaa.

Vierailija
45/74 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajankohtainen kysymys henkilökohtaisesti, sillä poistin tilini 2v jälkeen tänään päätyen siihen, että joko naisia ei oikeasti kiinnosta noissa aito parisuhde tai sitten kaikki tilit on väärennettyjä.

Turhaa.

Ainakaan itse en pääse en pääse edes lataamaan tinderiä, eikä kiinnosta selvittää mistä asia johtuu.

Redditin perusteella ongelma ei ole mitenkään uusi. 

Nähtävästi henkilökortin lähettäminen tinderille voisi avata oven palveluun. 

Jokainen päätelköön itse, kuinka kiinnostavalta palvelu vaikuttaa tuommoisen vaatimuksen myötä 😅

Vierailija
46/74 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turhaa.

Aito parisuhde kiinnostaa, mutta ei välttämättä yhteen muuttaminen. Enkä etsi niin tosissani miestä, että olisin vielä lähtenyt noihin rekisteröitymään. Ei ihme, että meitä sinkkuja on niin paljon 😃

Vierailija
47/74 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Turhaa.

Aito parisuhde kiinnostaa, mutta ei välttämättä yhteen muuttaminen. Enkä etsi niin tosissani miestä, että olisin vielä lähtenyt noihin rekisteröitymään. Ei ihme, että meitä sinkkuja on niin paljon 😃

Harrastatko lyhyitä juttuja, vai oletko ilman?

Vierailija
48/74 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö sinulle ole tullut mieleen, että kannattaa lopettaa sieltä etsiminen ja etsiä jostain muualta?

Kuten mistä? Työpaikallani on vain miehiä, en käy baareissa koska en käytä alkoholia ja olen introvertti eli viihdyn kotona tosi hyvin. 

Ap

Mitä kiinnostavaa annettavaa sinulla ylipäätään on naisille? Käytkö muualla kuin töissä ja kotona? Harrastukset?

No niinpä.  Ei kuulosta kovin houkuttelvalle.  Sama kun alkaisi  "seurustella" puupökkelön kanssa.

Minäkin olen introvertti, nainen, enkä koskaan etsinyt seuraa netistä.  En ole ihmisarka, uskallan puhua ja olla sosiaalinen.  Viihdyn kotona mutta en odota että minua tullaan sieltä hakemaan jos seuraa kaipaan. En käytä alkoholia enkä tupakoi.

Tiedän että minun on osattava ja uskallettava olla tietyssä määrin sosiaalinen ja kiinnostunut asioista jos haluan että minusta kiinnostutaan.  Koska olen introvertti tarvitsen paljon aikaa itselleni.  Väsyn suurisssa ihmisjoukoissa mutta en ole kauhuissnii jos sellaiseenkin on osallistuttava välillä.

Olen seurustellut useamman kerran mutta parhaiten viihdyn  vapaana.  Siksi elän sinkkuna vaan en yksinäisenä sellaisena.

Miten ihmeessä jos sieltä netissä naisen löytäisitkin saisit hänet pitemmän päälle kiinnostumaan itsestäsi? Mitä sellaista sinussa on joka voisi kiinnostaa? 

No, ehkä sellaisen naisen voisi todella hyvällä onnelle löytää joka ei harrasta mitään, ei puhu eikä pukahda. Istuu kotona.  Sitten teitä olisi kaksi puupökkelöä.

Vierailija
49/74 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsiikö ihmiset tosiaan netistä sen kumppanin. Ihan sairaan huono idea. Mitä olen muilta kuullut niin ei miehet pääse edes treffeille kun kerran 10 vuodessa. Menkää oikeesti juttelee baarissa tai tapahtumissa naisille. Itse löysin terassilta oman vaimoni kun menin vaan kysyy saanko istua pöytään missä vaimoni oli. Siitä se lähti juteltiin koko illan siinä ja aika pain jo seurusteltiin. Kai ujommat sitten yrittää netissä saada kumppanin mutta joudutte kuitenkin menee treffeille ja puhumaan naisen kanssa joten miksette mene suoraan jotain baarissa naiselle juttelee ja pyytämään treffeille.

Vierailija
50/74 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä olet liian valikoiva? Apeissa on tosi vähän naisia.

Oletko koittanut ap matschata kaikki oman ikäiset naiset? Siis ihan kaikki. Ja sitten katsot ne läpi jotka matschaavat sut takaisin. Ja sitten treffeille jokaisen kanssa. Siis joka ikisen joka lähtee.

Vierailija
51/74 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilehan vielä toinen 10 vuotta...ja sitten vielä 10, sen jälkeen voit luovuttaa.

52/74 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christiiina kirjoitti:

Ei ole hyvin minullakaan mennyt. Olin Tinderissä reilu 2v ja tässä mun treffisaldo:

Ensitreffejä 32 

Annetut pakit 10

Saadut pakit 22 joista joku 8-9 kanssa tunne molemminpuolinen eli kumpikaan ei halunnut jatkaa tutustumista 

Kolme tapailusuhdetta.

Ei se mielestäni ole kovin hyvä tilasto naiselle, jos kaksi kolmasosaa miehistä antaa pakit.

?

Vierailija
53/74 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sieltä et löydä muijaa kolmessa tunnissa niin lähre helevettihin sieltä roikkumasta. Ne samat akat siellä roikkuu tyrkyllä vuodesta toiseen. Ei niille akoille kelpaa mikään, eikä ne edes itsekkään kelpaa, ainakaan kenellekään täysjärkiselle äijälle.

Vierailija
54/74 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin fb datingissa pariinkin otteeseen, parin kk pätkiä. Poistin, koska oli niin tajuttoman tyhmänoloisia ukkoja. Voisin kertoa pitkät tositarinat ehdotteluista, geneerisistä aloitusviesteistä ja siitä, etten saanut vastauksia tekemiini aloitteisiin. 

Itseeni vetosi profiiliteksti, jossa oli mainittu esim vaeltaminen, vapaaehtoistyö, tietyt harrastukset ja josta loisti rentous. Kuvissa vetosi hymy ja harrastuskuvat, ihminen tekemässä jotain mistä nauttii. 

N37, sinkku

Vierailija
55/74 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauan olet jaksanut ruutua näpytellä. En ole koskaan kokeillut deittiappeja ja pesää on aina saanut riittävästi.

m45

Vierailija
56/74 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin fb datingissa pariinkin otteeseen, parin kk pätkiä. Poistin, koska oli niin tajuttoman tyhmänoloisia ukkoja. Voisin kertoa pitkät tositarinat ehdotteluista, geneerisistä aloitusviesteistä ja siitä, etten saanut vastauksia tekemiini aloitteisiin. 

Itseeni vetosi profiiliteksti, jossa oli mainittu esim vaeltaminen, vapaaehtoistyö, tietyt harrastukset ja josta loisti rentous. Kuvissa vetosi hymy ja harrastuskuvat, ihminen tekemässä jotain mistä nauttii. 

N37, sinkku

Niinpä, harva nainen jaksaa sitä agressiivisuutta ja häiriköintiä. Aiheuttaa vain ahdistusta.  Ap:n kannattaa etsiä tavallisia naisia ihan täältä tavallisesta maailmasta.

Vierailija
57/74 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö sinulle ole tullut mieleen, että kannattaa lopettaa sieltä etsiminen ja etsiä jostain muualta?

Kuten mistä? Työpaikallani on vain miehiä, en käy baareissa koska en käytä alkoholia ja olen introvertti eli viihdyn kotona tosi hyvin. 

Ap

Etkö sä haluaisi harrastaa vaikka jotain, missä voisi tutustua myös naisiin?

Vierailija
58/74 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puoli tuntia. Tulin pois; ne miehet siellä oli hulluja.

Vierailija
59/74 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

25 vuotta, ei mitään hyötyä.

Vierailija
60/74 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kokeilin tinderiä 2017. Sieltä ei löytynyt mitään. Kävi ilmi tutkimuksesta, että 80 % naisista hakee sieltä vain vain 20 % parhaimpia miehiä, muut eivät kelpaa. Ei siis mikään ihme, etten löytänyt mitään!

Nönönnnöööööö. Asia on juuri päinvastoin

Te miehet kyllä tykkäätte kaikista naisista siellä,mutta  oikeasti haluatte ne kauneimmat ja nuorimmat siellä. Muut kelpaavat vain yhden yön pillureiksi.

Tässä sinulle ja muille tietämättömille hyvin selkeä video siitä miten naiset ja miehet käyttäytyvät ja arvioivat toisiaan deittipalstoilla.

Tiedot perustuvat tilastoihin joita maailman suurimmat deittipalvelut ovat julkaisseet, ja ei ole varmasti mikään yllätys, että tilanne näyttää miesten näkökulmasta vähintäänkin haastavalta. Varsinkin kun nykyään nämä palvelut ovat se pääasiallinen keino kumppanin löytämiseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi neljä