Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka pitkään olette käyttäneet deittiappeja? Olen noin 10v käyttänyt ja vielä ei ole naista löytynyt.

Vierailija
19.09.2024 |

Saan tosi vähän matchejä, ehkä vuodessa 5kpl ja niistä sitten monet ghostaa tai ne on mykkiä. 

Kauanko te olette deittiappeja käyttäneet?

Minä olen aikalailla 10v käytyänyt eikä ole vielä sitä oikeaa löytynyt. 

M35

Kommentit (74)

Vierailija
21/74 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisko ollu maaliskuuta, kun rekisteröidyin. Ekana, vai toisena iltana näin kiinnostavan profiilin ja laitoin viestiä. Alettiin viestitellä ensin siellä ja pian muilla alustoilla. Ekan kerran nähtiin parin kk jälkeen. Juhannuksena hän jäi mun luo yöksi. Nyt tuosta on muutama vuosi. Muutin lähemmäs häntä (mä asun vuokralla, hän omassa), yhteen ei muuteta. Molemmat on oikein tyytyväisiä nykytilanteeseen. En etsinyt oikein mitään ja löysin kultaa

Minkä näköinen olet? Mikä on koulutustasosi? Ja oletko ilmoittanut työsi profiilissa? Kaksi viimeistä kysymystä koskettaa sinua jos olet mies.

Nainen olen. Tavallisen näkönen pullukka. Hän taas on hoikka. Ei meistä kumpikaan oo kansikuvamateriaalia. Ihan duunareita ollaan, tulotaso suunnilleen sama. Profiilissa ei tainnut olla kun ihan perustiedot. Muu on selvinnyt tutustumalla. 

Vierailija
22/74 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"En tiedä mitä annettavaa minulla on naisille,"

Tiedätkö yleensäkään mitkä ovat ne perisuhteissa tärkeimmät asiat ja millainen se henkinen puoli niissä on?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
23/74 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole hyvin minullakaan mennyt. Olin Tinderissä reilu 2v ja tässä mun treffisaldo:

Ensitreffejä 32 

Annetut pakit 10

Saadut pakit 22 joista joku 8-9 kanssa tunne molemminpuolinen eli kumpikaan ei halunnut jatkaa tutustumista 

Kolme tapailusuhdetta.

Ei se mielestäni ole kovin hyvä tilasto naiselle, jos kaksi kolmasosaa miehistä antaa pakit.

Vierailija
24/74 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käyttänyt tinderiä säännöllisen epäsäännöllisesti, jonka kautta alkanut kaksi pidempää suhdetta ja niistä lapsia. Muuten olen sen kautta tavannut kymmeniä, ellen satoja naisia, joista muutama kymmenen on ollut sellaisia intiimejä kanssakäymisiä, yhdestä illasta muutamaan kuukauteen. Sinkkuna voi tavata vaikka joka viikko uuden naisen, tai pitää pari-kolme vakkaria koko ajan. Nyt viimeisimmän suhteen jälkeen taas tinderissä, ja tällä hetkellä vain pari matchia, joista molemmat olen tavannut ja viestittelen heidän kanssaan välillä. Olen yleensä valikoiva. Syksyn mittaan liittyy varmasti taas lisää naisia sovellukseen, joten ehkä sit saa pari hyvää matchia, kuka tietää.

M40

Vierailija
25/74 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ihmiset olisi rehellisiä niissä äpeissä niin voisi onnistuakin.

Miehiä jotka etsivät aidosti oikeaa parisuhdetta vaivaa liika varovaisuus ja naisia ei kiinnosta koko sovellukset kun miesten maine on niissä niin huono (eli oletus on että kukaan ei ole tosissaan vaan etsii pelkkiä kevytsuhteita)

Eli miehille vinkiksi, jos etsit oikeasti parisuhdetta niin älä laita sinne mitään "en tiedä", "kevyttä juttua", "oma elämä on hyvää näinkin", "en tarvitse naista mutta katsellaan olisiko sinulle tilaa elämässäni".

Vierailija
26/74 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

mahtaa jätkä olla tikissä kunnossa kun on aikaa jäänyt salille, lenkkeilylle, urheilulle ja itsensä kehittämiselle. 10v aikana saa vaikka mitä aikaan.

Vierailija
27/74 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisko ollu maaliskuuta, kun rekisteröidyin. Ekana, vai toisena iltana näin kiinnostavan profiilin ja laitoin viestiä. Alettiin viestitellä ensin siellä ja pian muilla alustoilla. Ekan kerran nähtiin parin kk jälkeen. Juhannuksena hän jäi mun luo yöksi. Nyt tuosta on muutama vuosi. Muutin lähemmäs häntä (mä asun vuokralla, hän omassa), yhteen ei muuteta. Molemmat on oikein tyytyväisiä nykytilanteeseen. En etsinyt oikein mitään ja löysin kultaa

Minkä näköinen olet? Mikä on koulutustasosi? Ja oletko ilmoittanut työsi profiilissa? Kaksi viimeistä kysymystä koskettaa sinua jos olet mies.

Nainen olen. Tavallisen näkönen pullukka. Hän taas on hoikka. Ei meistä kumpikaan oo kansikuvamateriaalia. Ihan duunareita ollaan, tulotaso suunnilleen sama. Profiilissa ei tainnut olla kun ihan perustiedot. Muu on selvi

Jatkan vielä. Mulla on amk tason koulutus, hänellä yliopistotasoinen. Sekään ei ollu määräävä tekijä. Ei etsitty elättäjää, vaan mukavaa ihmistä. Ja löytyi tosi mukava. 

Vierailija
28/74 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"...ja vielä ei ole naista löytynyt"

Syy on todennäköisesti osittain siinä että keskityt niihin 5% joita kaikki muutkin miehet yrittelee. Sinua paremman näköiset, paremmin koulutetut, fiksummat ja potentiaalisemmat. Yksinkertaisesti ja rautalangasta väännettynä, elättelet haaveita sellaisten naisten suhteen jotka ei ikinä tule sinua valitsemaan. Samanaikaisesti kivat tavisnaiset jää ilman miesystävää.

Suurin syy on kuitnekin lainaamassani lauseenpätkässä ja suosittelen että todella otat asian mietintään. Syy on tämä: niin kauan kuin suhtaudut vastakkaiseen sukupuoleen objektina, et itsenäisenä tuntevana ja ajattelevana oliona tulet aina jäämään yksin. Jatkuvista valitusketjuista päätellen sulta puuttuu tunneäly kokonaan etkä ymmärrä sitäkään, että parisuhde on kaksisuuntainen tie. Kyse ei ole pelkästään "naisen saamisesta" vaan siitä mitä sinä tuot suhteeseen ja miksi kenenkään pitäisi edes harkita sinua vaihtoehtona.

Vaikka turha näihin on vastata kun pelikuva ei siellä päässä kerro faktoja vaikka miten täällä yritetään auttaa. Vika on aina jossain muussa, eikö niin.

Vierailija
29/74 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 kertaa olen ollut äpeissä, lyhimmillään 3vk, pisimmillään 1,5 vuotta. Treffejä ja tapailuja useita, sitten lopulta seurustelukumppani

Vierailija
30/74 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö sinulle ole tullut mieleen, että kannattaa lopettaa sieltä etsiminen ja etsiä jostain muualta?

Kuten mistä? Työpaikallani on vain miehiä, en käy baareissa koska en käytä alkoholia ja olen introvertti eli viihdyn kotona tosi hyvin. 

Ap

Yksi naisiin vaikutuksen tekevä asia on se että mies on valmis vähän heittäytymään ja menemään oman mukavuusalueen ulkopuolelle. Suosittelen sinullekin.

Ja se introverttiys ei muuten katoa sillä että olet deittiapissa. Se on sielläkin sinulle suuri miinus.

Naisia ei miehen luonne kiinnosta. Ulkonäkö,koulutustaso,status työelämässä ja pituus ovat asiat jotka määrittää sen kelpaako mies naiselle vai ei. Jos mies on pienituloinen ja lyhyt niin ei naiset siitä kiinnostu vaikka se olisi muuten täydellinen tyyppi.

Vierailija
31/74 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"En tiedä mitä annettavaa minulla on naisille,"

Tiedätkö yleensäkään mitkä ovat ne perisuhteissa tärkeimmät asiat ja millainen se henkinen puoli niissä on?

Rakkaus tietenkin mutta tuntuu siltä että naiset ovat varsin pinnallisia ihmisiä.

Ap

Vierailija
32/74 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

9 vuotta tintsussa, muutama pidempi suhde (joista kehittynyt ystävyys bänksien jälkeen), useampi lyhytaikaisempi tapailu.

Myös elämänkumppanin löysin, joten enää ei ole tarvetta käyttää. 

Suosittelen sulle ap gold-versiota, toimii paremmin ainakin pk-seudulla.

Vierailija
33/74 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käyttänyt Tinderiä kaikkiaan joitakin kuukausia. Yleensä aina nousee mätsien joukosta yksi ylitse muiden ja katson sen kortin loppuun. Sitten kun se homma päättyy (yleensä aika pian), poistan Tinderin ja lupaan itselleni etten enää koskaan palaa. Ja kuitenkin päädyn taas ennemmin tai myöhemmin palaamaan ja sama paska toistuu uudelleen, nyt vain eri ihmisen kanssa. Haaveilen löytäväni jonkun tosielämästä mutta todennäköisyys sille on olematon, vielä pienempi kuin Tinderin kautta. N

Vierailija
34/74 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokeilin tinderiä 2017. Sieltä ei löytynyt mitään. Kävi ilmi tutkimuksesta, että 80 % naisista hakee sieltä vain vain 20 % parhaimpia miehiä, muut eivät kelpaa. Ei siis mikään ihme, etten löytänyt mitään!

Nönönnnöööööö. Asia on juuri päinvastoin

Te miehet kyllä tykkäätte kaikista naisista siellä,mutta  oikeasti haluatte ne kauneimmat ja nuorimmat siellä. Muut kelpaavat vain yhden yön pillureiksi.

Vierailija
35/74 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen käyttänyt tinderiä säännöllisen epäsäännöllisesti, jonka kautta alkanut kaksi pidempää suhdetta ja niistä lapsia. Muuten olen sen kautta tavannut kymmeniä, ellen satoja naisia, joista muutama kymmenen on ollut sellaisia intiimejä kanssakäymisiä, yhdestä illasta muutamaan kuukauteen. Sinkkuna voi tavata vaikka joka viikko uuden naisen, tai pitää pari-kolme vakkaria koko ajan. Nyt viimeisimmän suhteen jälkeen taas tinderissä, ja tällä hetkellä vain pari matchia, joista molemmat olen tavannut ja viestittelen heidän kanssaan välillä. Olen yleensä valikoiva. Syksyn mittaan liittyy varmasti taas lisää naisia sovellukseen, joten ehkä sit saa pari hyvää matchia, kuka tietää.

M40

Miksi alapeukut? Eikö täällä juuri kysytty kokemuksia tinderistä, vain eikö saisi olla hyviä kokemuksia?

M40

Vierailija
36/74 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö sinulle ole tullut mieleen, että kannattaa lopettaa sieltä etsiminen ja etsiä jostain muualta?

Kuten mistä? Työpaikallani on vain miehiä, en käy baareissa koska en käytä alkoholia ja olen introvertti eli viihdyn kotona tosi hyvin. 

Ap

Yksi naisiin vaikutuksen tekevä asia on se että mies on valmis vähän heittäytymään ja menemään oman mukavuusalueen ulkopuolelle. Suosittelen sinullekin.

Ja se introverttiys ei muuten katoa sillä että olet deittiapissa. Se on sielläkin sinulle suuri miinus.

Naisia ei miehen luonne kiinnosta. Ulkonäkö,koulutustaso,status työelämässä ja pituus ovat asiat jotka määrittää sen kelpaako mies naiselle vai ei. Jos mies on pienituloinen ja lyhyt niin ei naiset siitä kiinnos

Miksi tykkäät sellaisista naisista,joille nuo asiat ovat tärkeitä? Miksi sinulle ei kelpaa tasoisesi nainen? Jos kelpaisi, alkaisi sitä seuraa löytymään.

Minulla yksi tuttu mies+50- vuotias, kalju,pallomahainen, mitta yrittää iskeä kolmekymppisiä, sirpakoita naisia, koska he "kiinnostavat häntä". Koskaan ei tärpännyt,koska ko naiset etsivät tasoisiaan miehiä. Tälle miehelle ei kelpaa tasoisensa naiset, eli + 50-vuotiaat ikäisensä näköiset naiset.

Vierailija
37/74 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse tunnen yhden miehen, joka on yli 10 vuotta etsinyt naisseuraa maksullisesta chatista. Ihmettelee vain, miksei yhdenkään naisen kanssa ole tapaaminen onnistunut.

Voi raukka. Mikset kertonut syytä?

Vierailija
38/74 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M40

Vielä tarkennuksena siis, että olen käyttänyt tinderiä vuodesta 2014 asti, paitsi suhteiden aikana. Odottamisen sijaan neuvoisin laittanaan parempia kuvia, hyvästä kuvakulmasta. Naamakuvia ja kokovartalokuvia. Tekstin pitää olla sopivan ytimekäs ja viihdyttävä, jolloin nainen ajattelee sinun olevan myös sanavalmis ja tilannetajuinen. Ota asenne, että sinulla on päämäärä, jonka saavuttamiseksi teet asioita.

M40

Vierailija
39/74 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vika on appeissa, selkeesti

Vierailija
40/74 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap sä oot liian vanha ja tai vähän kiinnostava. Kehitä itseäsi hyvä mies. Sun ikäinen ei ole mikään unelma ellet tee itsestäsi unelmaa. Koulut, työt, rahat kuntoon ja fysiikka myös kuntoon

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kaksi