Ahdistuneisuushäiriöstä kärsivät, mikä teitä auttaa?
Auttaako teitä esim. nuo rentoutumisharjoitukset ja jos olette saaneet apua niistä, niin kuinka usein teette niitä? Onko teillä rauhoittavaa lääkitystä tai jotain muuta lääkitystä? Itse tarvitsisin nyt vertaistukea ja vinkkejä noista omahoito-ohjelmista. Ei kai ne voi ihan huuhaata olla, kun terapeutit, psyk. sairaanhoitajat, psykiatrit ym. niitä suosittelevat ja ne on kirjattu esim. Mielenterveystalon omahoitoon.
Kertokaa kaikki vinkit!! Vaikka hullultakin tuntuvat; olen miettinyt kaikkea kylmästä suihkusta/avannosta akupunktioon, kun olo on niin hirveä, enkä saa ahdistusputkea katkaistua. Elimistö on koko ajan kauhun vallassa ja stressitilassa.
Kommentit (207)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pilates ja seksi.
Voimistelu. Seksi. Voi itse onanoida.
Masturboida, sorry!
Läheiselläni eniten auttaa se, että on jotain tekemistä, ettei ole liikaa aikaa miettiä asioita, liikunta, käsillä tekeminen, puutyöt, käsityöt jne. Toki hänellä on myös ahdistuslääkitysja säännöllinen terapia. Parhaiten on viime aikoina auttanut se, että hän pääsi töihin. Tietty jokaisen tilanne on yksilöllinen liittyen elämänkokemuksiin, -tilanteeseen, ikään jne.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on vähän erikoinen vinkki jakaa tällä palstalla, mutta tämän palstan jättäminen tai käytön vähentäminen on itselläni auttanut pahaan oloon. Täällä on niin paljon ikävää fiilistä aiheuttavaa puhetta, että sellainen kannattaa pahassa tilanteessa jättää pois elämästä kokonaan. Samoin kaikki lööppilehdet ja vaikka uutiset kokonaan, jos on taipumusta kantaa koko maailman taakkaa harteillaan.
Tämä juuri ja sama ulottuu myös someen. Suosittelen pitämään ainakin parin viikon tauon ja katsomaan miten vaikuttaa oloon
En jaksanut lukea koko ketjua, mutta kahvin/kofeiinin lopettaminen on paras luontainen keino.
Kunhan karsii ekat vieroitusoireet lapi, niin sen jalkeen on olo kuin eri ihmisella. Syvasti suosittelen.
Vierailija kirjoitti:
Energiahoidoista voi olla apua tai hopeavedestä.
Joopa, woodoo jeesaa!
Yksi syy on se että ihminen sotkeutuu loputtomaan spekulointiin olettamusten ja tosiasioiden sotkemana. Viisauden tie on omistautua tutkimaan asioita jotka ovat olemassa. Pelottomuus käy käsi kädessä rehellisyyden kanssa. Rehellisellä ihmisellä on kirkas ja horjumaton katse. Hän katsoo kanssaihmisiään silmiin ja hänen puheensa on selkeää ja vakuuttavaa. Valehtelija riiputtaa päätään, hänen katseensa on samea ja epäselvä. Hän ei pysty katsomaan toista ihmistä silmiin ja hänen puheensa herättää epäluuloa sillä se on ympäripyöreää eikä vakuuta ketään. Kun ihminen on täyttänyt velvollisuutensa, hänen ei tarvitse pelätä mitään.
Minä kävin jossain kehonkuvaterapiassa. Koko touhu tuntui niin hölmöltä, että totesin muutaman kerran jälkeen, ettei oo mun juttu.
Matkusta Liberiaan; siellä woodoopappi jeesaa!
Bentsot, pilvi, hyvä seksi, syvälliset keskustelut ystävien kaa, jne.
Kaikki lähtee siitä kun ajattelette mitä muut teistä ajattelee. Lopettakaa naiset se keskinäinen kilpailu toisianne vastaan. Aivan varmasti tiedätte mitä tarkoitan.
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis!
Nautinnollinen erotiikka auttaa! Hyvä ruoka!
Vierailija kirjoitti:
Don't worry, be happy - Bobby McFerrin!
Tämä auttaa!!!
Rakastaminen auttaa! Rakasta elämää.
Vierailija kirjoitti:
Mistä johtuu että länsimaist naiset voivat huonommin kuin koskaan? Naisilla on vapaus tehdä mitä vain, mutta asiat ovat päovä päivältä huonommin. Mistä kummasta tämä voi johtua? Naistenhan pitäisi olla vahvoja ja itsenäisiä nyt. Tinderissä on miehiä ja naisia joista valita. Seksiä saa myydä ja ja paljastella niin paljon kuin haluaa. Meikatakkin saa vain itseään varten. Palkka on sama mitä miehillä ja nuorena naisena on mahdollista olla pääministeri, äiti, bilettää ja ennenkaikkea tienata, että saa jotain.
Se mitä ei ole on tyytyväisyys. Koko ajan naisia ahdistaa enemmän ja enemmän. Miehiä on helppo syyttää, mutta kannattaa kuitenkin miettiä että voisiko olla mahdollisuus ettei miehet olekkaan syypäitä tähän alakuloon.
Agendasta on tullut tärkeämpi kuin faktoista. Väittely halutaan voittaa, eikä olla oikeassa. Väännellään faktoja omaan malliin sopivaksi. Yksilön hyvinvointi on tärkeämpää kuin massojen hyvinvointi. Syytellään muita tahoja epäonnistumisista. Ei myönnetä koskaan että ollaan väärässä. Kritiikkiä ei siedetä. Erimieliset canceloidaan. Tässä naisten toxisia käytösmalleja jonka vuoksi ahdistaa.
Peppuseksi auttaa paljon. Ihanaa ja rentouttavaa.
Nautitaan syksyn kauniista väreistä! t. Hippi
Voimistelu. Seksi. Voi itse onanoida.