Terveystalon henkilökunta ei syyllistynyt rikokseen Turun sydäniskuritapauksessa. Yrityksen ei tarvitse antaa välineitään ulkopuolisille
Kommentit (393)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Eipä ole minkäänlaista lehmää ojassa koko asiassa. Saat toki vapaasti niin kuvitella ja kuvitelmissasi elää jos se on sinulle helpompaa kuin todellisuus."
Ei ole ei, sinä ihan vaan valkoisen ritarin roolissa kaivat muiden draamat spontaanisti esiin ja alat puolustaan niitä, huvikseen ja kun oot niin hieno ja humaani ihminen.
Saat kuvitella asian noin jos et muuten todellista elämää kykene sietämään. Luotan viranomaisiin sekä heidän tutkimuksiinsa.
Älä nyt jaksa jauhaa paskaa herra koulutan teitä muita defibrillaattorin käytöstä ja nyansseista.
-eri
Voit vapaasti olla uskomatta. Suomi on vapaa maa.
No aivan varmasti olenkin, olet äärimmäisen huono valehtelija.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noh... mites meni tää maineenpelastuskampanja? Noin niinkun omasta mielestä?
Onko nyt hyvä, tulokset vastaa projektioita?
Ensin jätetään auttamatta ja sitten länkytetään huolestuneille ja järkyttyneille ihmisille. Hyvin toimittu.
Siihen ollaan jo totuttu, että raksayrittäjät, raakkujen tap pajat ja marjayrittäjät länkyttävät sivullisille kun jäävät kiinni milloin mistäkin. Mutta lääkäriasemalta tuommoista ei ihan äkkiä odottaisi.
Millä ihmeen perusteella on tehty päätelmä että täällä olisi joku kyseiseltä yksityiseltä lääkäriasemalta kommentoimassa yhtään mitään? Nyt on kyllä sekoitettu pää jollain sinne kuulumattomalla ja pahasti jos näin on mutta eipä se yllätä jos mielenterveysongelmat ovat
Voitte vapaasti täällä uskoa ja "päätellä" kenestä tahansa ihan mitä tahansa ja tulla uskollanne autuaaksi. Jokainen asiaomainen josta te "päättelette" jotain tietää itse totuuden eikä se miksikään muutu vaikka kuinka uskottelisitte ja päättelisitte tuntemattomista ihmisistä mitä tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Eipä ole minkäänlaista lehmää ojassa koko asiassa. Saat toki vapaasti niin kuvitella ja kuvitelmissasi elää jos se on sinulle helpompaa kuin todellisuus."
Ei ole ei, sinä ihan vaan valkoisen ritarin roolissa kaivat muiden draamat spontaanisti esiin ja alat puolustaan niitä, huvikseen ja kun oot niin hieno ja humaani ihminen.
Saat kuvitella asian noin jos et muuten todellista elämää kykene sietämään. Luotan viranomaisiin sekä heidän tutkimuksiinsa.
Älä nyt jaksa jauhaa paskaa herra koulutan teitä muita defibrillaattorin käytöstä ja nyansseista.
-eri
Voit vapaasti olla uskomatta. Suomi on vapaa maa.
No aivan varmasti olenkin, o
Sovitaan sitten niin. Minulla ei vain ole mitään syytä valehdella yhtään mistään. Sinä saat tuntemattomasta uskotella ja päätellä ihan mitä haluat.
"Voitte vapaasti täällä uskoa ja "päätellä" kenestä tahansa ihan mitä tahansa ja tulla uskollanne autuaaksi. Jokainen asiaomainen josta te "päättelette" jotain tietää itse totuuden eikä se miksikään muutu vaikka kuinka uskottelisitte ja päättelisitte tuntemattomista ihmisistä mitä tahansa. "
No kyllä minä nyt niin mieleni muutin kun vaivauduit tuommoisen syyllisen ihmisen hermostuneeseen seli seli seli kimaraan kerta toisensa jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
"Voitte vapaasti täällä uskoa ja "päätellä" kenestä tahansa ihan mitä tahansa ja tulla uskollanne autuaaksi. Jokainen asiaomainen josta te "päättelette" jotain tietää itse totuuden eikä se miksikään muutu vaikka kuinka uskottelisitte ja päättelisitte tuntemattomista ihmisistä mitä tahansa. "
No kyllä minä nyt niin mieleni muutin kun vaivauduit tuommoisen syyllisen ihmisen hermostuneeseen seli seli seli kimaraan kerta toisensa jälkeen.
Oho, puppulausegeneraattori tekee jo kappaleita!
"Sovitaan sitten niin. Minulla ei vain ole mitään syytä valehdella yhtään mistään. Sinä saat tuntemattomasta uskotella ja päätellä ihan mitä haluat. "
Juu niin saan. : )
Sun ei ole mikään pakko antaa mulle siihen materiaalia, saat lopettaa ihan koska haluat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oho, puppulausegeneraattori tekee jo kappaleita!
Ei se noin vaikea lause ollut, jos sun tarvii heittäytyä tyhmäks että sun vitsi toimii, niin se ei ole kovin hyvä vitsi.
Vierailija kirjoitti:
Ei kiinnosta selitellä mielenterveyspotilaille yhtään mitään. Eikä hirveämmin kenellekään muullekaan. Ei tarvetta. Minkäänlaista syyllisyyttäkään ei ole mitään aihetta potea yhtään mistään. Sinä tosissasi elät siinä harhassasi että kuvittelet saaneesi jonkun asiaan liittyvän henkilön kiinni jostain.. Terveystaloja on muuallakin kuin tämä yksi tapetilla oleva eikä heidän toimintaansa eikä muutakaan ole mitenkään salattu. Jokainen saa samat tiedot. Eikä tarvitse olla edes henkilökuntaa mitenkään.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi ei tähän maahan sipilöity pörriäissotea. Jäis kaikki mummelit kuolemaan.
Kokoomus yrittää nyt sitä uudestaan, hivuttamalla sivukautta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hippokrateen vala lakkaa ilmeisesti pätemästä silloin, jos siitä koituu rahallinen menetys yritykselle.
Sen koneen osaava käyttäjä oli hoitamassa potilasta, eli mahdollinen potilas olisi sitten ollut vaarassa...
Ei Terveystalo mikään ensiapu ole minne asiakkaat menee hädän hetkellä. Niin akuuttia tilannetta tuolla ei ole ollut meneillään etteikö sen olisi voinut keskeyttää ja yrittää pelastaa toisen hengen.
Et tiedä mikä operaatio oli meneillään, ja se 9 minuuttia minkä kesti ambulanssin tulla, olisi kestänyt lääkärillä tällä vähintään 5 minuuttia tulla paikalle, eli tuskin olisi vaikuttanut mitään.
Ei tässä olekaan kyse lopputilanteesta vaan alkutilanteesta. Yrittääkö auttaa vai kieltäytyykö auttamasta. Tätä ovat varmaan monenmonituisesti katuneet, mikä mahdollisuus myönteiseen maineboosterriin vaihtui maineenmenetykseen.
Yksityistetään kaikki niin ei tarvitse ihmishengistä välittää. Nämäkin oikein huutelijat kärsivät siinä vaiheessa.
Vierailija kirjoitti:
Ei se Terveystalo mikään ensiapu ole. Tuskin siellä oli yhtäkään potilasta, jonka luona olisi ollut pakko olla herkeämättä. Mutta tosiaan ,auttamisvelvollisuus ei päde näköjään enää sitten jos on rahasta kyse.
Voi se ohikulkijoillakin olla rahasta kyse. Kiire työvuoroon, asiakastapaamiseen tai vaikka vain kampaajalle. Viimeksi mainitustakin tulee peruuttamattomasta ajasta lasku perään.
"Missä olen ilmaissut olevani lääkäri? En tietääkseni yhtään missään. Nyt kuvittelet ojassa olevine lehminesi ihan omiasi. Minulla ei ole mitään siteitä Terveystaloon. Luotan poliisiin ja viranomaisiin sekä heidän tutkimuksiin. "
Et tietenkään ole. Lues uudestaan tää ketju, alusta asti, ajatuksen kans.
Ja sit mieti hetki keskenäs et miltä tää saattais muille näyttää, ei sitä miltä sä haluat sen näyttävän, vaan miltä se oikeasti näyttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se Terveystalo mikään ensiapu ole. Tuskin siellä oli yhtäkään potilasta, jonka luona olisi ollut pakko olla herkeämättä. Mutta tosiaan ,auttamisvelvollisuus ei päde näköjään enää sitten jos on rahasta kyse.
Voi se ohikulkijoillakin olla rahasta kyse. Kiire työvuoroon, asiakastapaamiseen tai vaikka vain kampaajalle. Viimeksi mainitustakin tulee peruuttamattomasta ajasta lasku perään.
Onhan se kuolemakin aika peruuttamaton lopputulema.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kiinnosta selitellä mielenterveyspotilaille yhtään mitään. Eikä hirveämmin kenellekään muullekaan. Ei tarvetta. Minkäänlaista syyllisyyttäkään ei ole mitään aihetta potea yhtään mistään. Sinä tosissasi elät siinä harhassasi että kuvittelet saaneesi jonkun asiaan liittyvän henkilön kiinni jostain.. Terveystaloja on muuallakin kuin tämä yksi tapetilla oleva eikä heidän toimintaansa eikä muutakaan ole mitenkään s
"Ei kiinnosta selitellä" ja sit selität sormet sauhuten...
Hei cmoooooon :' D
SANON VIELÄ, että harvemmin ihmiset sairaskohtausta saa terveystalon, terveyskeskuksen tai sairaalan edessä. Että vaikka ensisijainen auttamisvelvollisuus varmasti onkin ensihoitajilla, niin jos on lähempänä lääkäri tai sairaanhoitaja joka tietää mitä tehdä niin hyviin tapoihin kuuluu tarjota kaikki mahdollinen osaaminen henkilön pelastamiseksi.
Siis ei voi olla totta. Onko joka paikassa sama juttu ? Joku kupsahtaa kadulle , mutta laitetta et saa mukaan ja sitten ei vielä lähdetä mukaan auttamaan.
Vierailija kirjoitti:
Mun korvaan kuulostaa oudolta tuomiolta.
Miksi kukaan ei lähtenyt auttamaan jos sydäniskuria ei ollut helppoa käyttää?
Se kun ei lue juttua. Lääkäri ei voinut jättää potilasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kiinnosta selitellä mielenterveyspotilaille yhtään mitään. Eikä hirveämmin kenellekään muullekaan. Ei tarvetta. Minkäänlaista syyllisyyttäkään ei ole mitään aihetta potea yhtään mistään. Sinä tosissasi elät siinä harhassasi että kuvittelet saaneesi jonkun asiaan liittyvän henkilön kiinni jostain.. Terveystaloja on muuallakin kuin tämä yksi tapetilla oleva eikä heidän toimintaansa eikä muutakaan ole mitenkään s
Mhm.. uskottavaa.
Sen verran voisin tulla vastaan että vaikka sinä et nyt tietenkään ole se lääkäri joka tässä tilanteessa töppäs, mä en usko että kukaan pitää sinua, anteeksi sitä toista jotain muuta lääkäriä syyllisenä.
Me syytetään sun pomoa ja sitä järjestelmää joka teki susta niin korvaamattoman että ihminen kuoli.
Eli me ollaan hulluja kun osataan päätellä yksinkertaisia asioita?
Aikamoista.