Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkäikäistä naista 6-kymppisen oikeasti tikissä kunnossa olevan miehen on soveliasta lähestyä?

Vierailija
19.09.2024 |

Omanikäiset, joiden ulkoinen olemus puhuttelee alkaa olla tosi harvassa. Myönnän olevani ulkonäkökeskeinen. Kiitos ja anteeksi. Ai...jaa  risuaita setämiestikissä voi katsoa.

Kommentit (672)

Vierailija
101/672 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

35-45 oikein sopiva haarukka, vanhemmilla alkavat ongelmat kasautua nopeasti, ulkonäkö lahoaa silmissä ja kärttyisyys muuttuu sietämättömäksi

Ei, trolli. Tuon ikäiset nauraa +65-vuotiaalle sedälle. 

Vierailija
102/672 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yli 60 vuotias nainen eikä minua kiinnosta oman ikäiset tai vanhemmat miehet, joilla mikään ei enää toimi. Eikä varsinkaan miehet, jotka käyttävät aikaansa täällä kirjoittamiseen eikä kuntonsa kohottamiseen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/672 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

55-65

Vierailija
104/672 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli 50 v yksinkertaista ja turhamaista naista. 

Vierailija
105/672 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

35-45 oikein sopiva haarukka, vanhemmilla alkavat ongelmat kasautua nopeasti, ulkonäkö lahoaa silmissä ja kärttyisyys muuttuu sietämättömäksi

Ei, trolli. Tuon ikäiset nauraa +65-vuotiaalle sedälle. 

Vaikken Venäjää ja putinismia kannatakaan, niin Sergei Naryshkin on mielestäni ainoa ulkonäöllisesti komea +65-vuotias mies.

N37

Vierailija
106/672 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samanikäisiä, mitä itse olet. Tikissä olevia freesejä ja timmejä,kuusikymppisiä naisia löytyy valtavasti. Jätä ne nuoremmat suosiolla vain päiväuniisi. Parhaat suhteet luot ihmiseen jolla on samaa, yhteistä aikakautta elettynä.  Ulkonäöstä ei todellakaan tarvitse tinkiä, kun etsit oikeista paikoista. 

Valtavasti kuulostaa omaan korvaan aika paljolta. Ehkä meillä on eri kriteerit. Laita pari esimerkkiä vaikka n. 60 v julkkiksista, joista voidaan arvioida myös kroppa, niin kerron sitten tunnenko vetoa. -Ap

Arja Koriseva, Katri-Helena, Helena Ahti-Hallberg

Katri-Helena on kasikymppinen mummo 😳

Mutta 60 v miehelle ih

Katri tykkää nuoremmista.

Vierailija
107/672 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähestyä missä mielessä?  Pidä nyt kuitenkin täysi- ikävyys rajana tuossa 60 v-villityksenä. Ja muista, ehkä etäisesti tunnistatkin, että ihan pian rupsahdat ja iässäsi riski kuukahtaa 20v sisään.  

Vierailija
108/672 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini on 74-vuotias ja hänen miehensä on 14v nuorempi.

Vierailija
109/672 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samanikäisiä, mitä itse olet. Tikissä olevia freesejä ja timmejä,kuusikymppisiä naisia löytyy valtavasti. Jätä ne nuoremmat suosiolla vain päiväuniisi. Parhaat suhteet luot ihmiseen jolla on samaa, yhteistä aikakautta elettynä.  Ulkonäöstä ei todellakaan tarvitse tinkiä, kun etsit oikeista paikoista. 

Valtavasti kuulostaa omaan korvaan aika paljolta. Ehkä meillä on eri kriteerit. Laita pari esimerkkiä vaikka n. 60 v julkkiksista, joista voidaan arvioida myös kroppa, niin kerron sitten tunnenko vetoa. -Ap

Upeita naisia. Tosin Katri-Helena ei ole noin 60, vaan 79-vuotias.

Vierailija
110/672 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 42. En voisi kuvitellakaan olevani jonkun 60-vuotiaan kanssa. Kilometrit näkyy kaikessa kuten itsekin taisit sanoa, vaikka olisi kuinka tikissä. Tunnen työn puolesta samanikäisiä miehiä. Osalla on aikamoiset kuvitelmat itsestään ja puheet sen mukaiset. Tulee semmoinen vaikutelma ettei ihan olla ymmärretty, että vanhennuttu on. Nähdään siellä peilissä jotain muuta kuin sieltä oikeasti näkyy. Muutenkin tuonikäisen ajatusmaailma eroaa todella paljon esimerkiksi juuri neljäkymppisen ajatusmaailmasta, kolmekymppisestä puhumattakaan.

Vierailija
111/672 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä vtun takia tämä ketju saa olla täällä, kun vastaava naisen tekemä aloitus poistettiin heti???

Vierailija
112/672 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katri-Helena on kasikymppinen mummo

Varmasti niin. Mutta rehellisyyden nimissä: jos Katri tepastelisi kadulla vastaan tuossa kuosissa muina mummoina 80-vuotiaana, ilman kuuluisuuttaan/uraansa/varallisuuttaan, niin kuinka moni kuusikymppinen mies hänestä kiinnostuisi? Tai nuorempi? Aivan.

Vierailija
113/672 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

50+

Vierailija
114/672 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli 50senä naisena suosin 35-45 -vuotiaita miehiä. En pelkästään ulkonäön takia vaan henksien vireyden. En jaksa vanhempien miesten ukkomaista päsmäämistä ja kuvitelmaa siitä, että ikä on tehnyt  niistä viisaita.

Vierailija
115/672 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alle 30v

Vierailija
116/672 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu tietysti naisesta. Minä olen 48 tikissä oleva nainen, enkä kelpuuttaisi kuusikymppistä. Ihan sen takia että olen lähipiirissä nähnyt että mitä enemmän ikää tulee, sitä enemmän kymmenenkin vuoden ikäero näkyy. Toinen vanhenee ja toinen on vielä menossa. Oma mieheni on 50, ei hirveässä tikissä, mutta ei lihava. Lihavaa ihmistä kannustaisin liikkumaan, mikäli terveys sallii.

Vierailija
117/672 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yli 50senä naisena suosin 35-45 -vuotiaita miehiä. En pelkästään ulkonäön takia vaan henksien vireyden. En jaksa vanhempien miesten ukkomaista päsmäämistä ja kuvitelmaa siitä, että ikä on tehnyt  niistä viisaita.

Siksi minäkään en huolisi sinua. Liian vanha.

M39

Vierailija
118/672 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon mielipiteitä, mutta yksi on sentään nähnyt vaivan katsoa kuvan. Kiva siitä. Muutamille kommentoijille sanottakoon tarkennuksena, että en ole kiinnostunut naisen iästä vaan ulkoisesta olemuksesta. Omassa iässäni 60+ alkaa vetovoimaisia naisia olla aika vähän minun makuuni ja siksi käännän katsetta myös itseäni hieman nuorempiin. Yleensä tähän kiukkuinen argumentti on, että no missä kunnossa itse oikein olet. Laitoin tähän mahdollisuuden todeta asia. Ihan naamalla ei viitsi tälläiseen hupijuttuun lähteä. Sanottakoon, että tukka on päässä, hampaat suussa eikä ole monsteriksi sanottu naamastakaan. -Ap

Vierailija
119/672 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

60+ miehet on pappaantuneita, eikä nuorempi nainen halua taakakseen vanhenevaa äijää. 

Vierailija
120/672 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukaan 6kymppinen ei ole oikeasti tikissä. Huijaat itseäsi. Mielikuva itsestäsi on  jäänyt nuoruuteen. Pahoittelut, koita ymmärtää realiteetit.

Saanen huomauttaa, että isäni +60v on tikissä. Harrastaa säännöllistä liikuntaa päivittäin tavoitteellisesti ja paheksuu epäterveellisiä elämäntapoja. Ei ne kaikki vaivu "vanhuus ei tule yksin, ihan sama välittääkö terveydestään" pessimismiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi neljä