Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkäikäistä naista 6-kymppisen oikeasti tikissä kunnossa olevan miehen on soveliasta lähestyä?

Vierailija
19.09.2024 |

Omanikäiset, joiden ulkoinen olemus puhuttelee alkaa olla tosi harvassa. Myönnän olevani ulkonäkökeskeinen. Kiitos ja anteeksi. Ai...jaa  risuaita setämiestikissä voi katsoa.

Kommentit (672)

Vierailija
61/672 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 46 -vuotias nainen ja mieluiten olen suhteessa miehen kanssa, joka on max. 2 vuotta vanhempi. 

Hahaha!! Ei missään nimessä 2 vuotta ja 3 kk! Siis yök!

Te ikäfriikit olette huvittavia.

Vierailija
62/672 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samanikäisiä, mitä itse olet. Tikissä olevia freesejä ja timmejä,kuusikymppisiä naisia löytyy valtavasti. Jätä ne nuoremmat suosiolla vain päiväuniisi. Parhaat suhteet luot ihmiseen jolla on samaa, yhteistä aikakautta elettynä.  Ulkonäöstä ei todellakaan tarvitse tinkiä, kun etsit oikeista paikoista. 

Valtavasti kuulostaa omaan korvaan aika paljolta. Ehkä meillä on eri kriteerit. Laita pari esimerkkiä vaikka n. 60 v julkkiksista, joista voidaan arvioida myös kroppa, niin kerron sitten tunnenko vetoa. -Ap

Arja Koriseva, Katri-Helena, Helena Ahti-Hallberg

Katri-Helena on kasikymppinen mummo 😳

Mutta 60 v miehelle ih

Ystävä rakas; hän on varakas ja kuuluisa. Jätän tämän vain tähän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/672 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ite olen 55v nainen, enkä kyllä kiinnostuisi yhtään vanhemmasta miehestä. Ulkoinen tikki on sivuseikka, kun on mieleltään pappa, sori. 

Vierailija
64/672 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samanikäisiä, mitä itse olet. Tikissä olevia freesejä ja timmejä,kuusikymppisiä naisia löytyy valtavasti. Jätä ne nuoremmat suosiolla vain päiväuniisi. Parhaat suhteet luot ihmiseen jolla on samaa, yhteistä aikakautta elettynä.  Ulkonäöstä ei todellakaan tarvitse tinkiä, kun etsit oikeista paikoista. 

Valtavasti kuulostaa omaan korvaan aika paljolta. Ehkä meillä on eri kriteerit. Laita pari esimerkkiä vaikka n. 60 v julkkiksista, joista voidaan arvioida myös kroppa, niin kerron sitten tunnenko vetoa. -Ap

Voiko joku olla näin yksinkertainen ja harhainen, ettei itse syty omanikäisistä koska ne on ällövanhoja, mutta uskoo nuorempien syttyvän yhtä ällövanhasta? 

Mistä sait käsityksen, että ikä sinällään on minulle olennainen juttu? Omaa terminologiaasi käyttäen näen "ällöjä" ihmisiä kaikissa ikäryhmissä. -Ap

Vierailija
65/672 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukaan 6kymppinen ei ole oikeasti tikissä. Huijaat itseäsi. Mielikuva itsestäsi on  jäänyt nuoruuteen. Pahoittelut, koita ymmärtää realiteetit.

On niitä mutta vähän. Esim tämä

https://www.walesonline.co.uk/news/real-life/60-year-old-still-goes-251…

Voi että, kunpa useampi mies pitäisi itsensä edes puoliksi näin hyvässä tikissä! Kyllä minulle kelpaisi.

Vierailija
66/672 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ite olen 55v nainen, enkä kyllä kiinnostuisi yhtään vanhemmasta miehestä. Ulkoinen tikki on sivuseikka, kun on mieleltään pappa, sori. 

En koe tarvetta esitellä omaa mieltäni ja sen ikäulottuvuuksia, mutta pakko sanoa, että noin luutunut ajattelu ihmisen mielestä suhteessa ikään on...mummomaista.

Vierailija
67/672 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin katsomassa kuvaasi ja ihan hyvin oot salilla jaksanut ahertaa. Kasvot kuitenkin merkitsevät enemmän kuin kroppa eli vaikea arvioida kun pitäisi nähdä kokonaisuus. Isoin miinus sinussa on, että vaikutat todella tyhjäpäälle. Todennäköisesti olet kontrolloiva luonteeltaai ja sekään ei ole mitenkään tavoiteltava asia kumppanissa. Ulkonäkö ja materia eivät ole elämässä ne tärkeimmät asiat kuitenkaan. Monet noin 35+naiset kaipaavat syvempää tunnetason kohtaamista ja sitä, että pystyy näyttämään oman herkkyytensä.  

Vierailija
68/672 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehillä sisin ratkaisee, joten ulkonäöllä tai iällä ei ole väliä. Naisilla asia on päinvastoin.

Vierailija
69/672 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

+25-35 on hyvä, sitä vanhempi nainen näyttää jo mummolta

Vierailija
70/672 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukaan 6kymppinen ei ole oikeasti tikissä. Huijaat itseäsi. Mielikuva itsestäsi on  jäänyt nuoruuteen. Pahoittelut, koita ymmärtää realiteetit.

Ainoa argumenttini tähän on kuvani.

Vierailija
71/672 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

onpas tympeitä kommentteja naisilta. Ikähän on vaan numeroita, kyllä ap voi tavoitella ihan hyvin 20-30 vuotta nuorempaa naista ja onhan tästä paljon toimivia esimerkkejä.

Vierailija
72/672 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse suhtaudun, että todennäköisesti seuraava kumppani on suht lähellä omaa ikääni. Selvästi vanhempi ihminen tuskin herättää minussa kiinnostusta ja selvästi nuoremman kanssa minulla tuskin on samanlainen elämäntilanne sekä odotukset tuleville vuosille enkä luultavasti herätä hänessä kiinnostusta. 

Vierailija
73/672 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en löydä kuvaa tuolla hakusanalla.

Se jäi epäselväksi, että onko kysymys lähestymisestä suhdetta vai seksiä ajatellen?

Vierailija
74/672 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oot hyvässä kunnossa, niin kelpaat vielä kuusikymppisille naisille, koska monet ikätoverisi alkavat olla jo hiukan kulahtaneita.

Vierailija
75/672 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://c h a t u r b a t e.com/babyaylin/

Vierailija
76/672 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

60-80 v.

Vierailija
77/672 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu olemuksestasi. Voit hyvin vaikuttaa alle 50-vuotiaalta käyttämällä esim. hupparia, lippistä ja muodin mukaisia farkkuja. Sitten voitkin tavoitella jo 40+ naisia tai jopa alle.

Vierailija
78/672 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Plus 28+

Tuon ikäiset ovat kiinnostuneita itsensä ikäisistä miehistä. Jos ap;ta ei kiinnosta oman ikäiset naiset, niin sitten on ilman koska häntä nuoremmat eivät ole hänestä kiinnostuneet.

Tämähän on trolliketju, mutta miehet luulevat olevansa parempia , kuin oikeasti ovat. Sen näkeedeittisaiteilla. Kaikki miehet haluavat itseään nuoremman naisen. Todella harva edes itsensä ikäisen. Kukaan ei halua itseään vanhempaa naista. MIKSI NAISTEN PITÄISI HALUATA ITSEÄÄN VANHEMPI MIES?

Vierailija
79/672 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en löydä kuvaa tuolla hakusanalla.

Se jäi epäselväksi, että onko kysymys lähestymisestä suhdetta vai seksiä ajatellen?

En osaa auttaa kuvan löytymisessä, joka sanoi edellä katsoneensa ja laskurissa siellä 2, joista toinen lienen itse. Niin, elämänkumppania en ole etsimässä.

Vierailija
80/672 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ikäero on ainoa mikä merkitsee. 

Joku hölmö asia kuten luonne tai persoona ei merkitse mitään. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kuusi