Minkäikäistä naista 6-kymppisen oikeasti tikissä kunnossa olevan miehen on soveliasta lähestyä?
Omanikäiset, joiden ulkoinen olemus puhuttelee alkaa olla tosi harvassa. Myönnän olevani ulkonäkökeskeinen. Kiitos ja anteeksi. Ai...jaa risuaita setämiestikissä voi katsoa.
Kommentit (672)
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti aloitus sai ajattelemaan, että toivon vastaukseksi jotain tyyliin 30 vuotta. Joo ei. Lähinnä mietin, että onko se "raja" jotain 45-50 haarukassa. K-50 diskossa en ole nähnyt yhtään naista, jolle kokisin olevani liian vanha olemukseni puolesta. Toki joukossa on sellaisia hottiksia, että saavat sormia napsauttamalla minusta paremman ja 20-30 vuotta nuoremman version halutessaan. -Ap
Ymmärräthän, että tuo kokemuksesi on todellakin subjektiivinen? Jos sinulla on tästä asiasta ongelmaa, niin valitettavasti sinä - aika paljonkin - suurentelet omaa haluttavuuttasi ja tasoasi. Et voi _itse_ päättää minkä tasoisille ihmisille kelpaat - ne ihmiset päättävät ja arvioivat asian.
82v.
Terveisin, Elsa, Polvijärvi
Vierailija kirjoitti:
50 plus, ellei sinulla ole tarjota rikkauksia.
Kymmenen vuoden ikäero tuossa kohtaa - lähellä oamishoitajuuden vaaraa - on paljon. Sanoisin että ihan se 60. Varallisuutta pitää löytyä huomattavasti jo viisikymppiselle. Ja ihan sellaista irtoavaa varallisuutta, joka tuo arkeen luksusta.
Vierailija kirjoitti:
Samanikäisiä, mitä itse olet. Tikissä olevia freesejä ja timmejä,kuusikymppisiä naisia löytyy valtavasti. Jätä ne nuoremmat suosiolla vain päiväuniisi. Parhaat suhteet luot ihmiseen jolla on samaa, yhteistä aikakautta elettynä. Ulkonäöstä ei todellakaan tarvitse tinkiä, kun etsit oikeista paikoista.
Valtavasti kuulostaa omaan korvaan aika paljolta. Ehkä meillä on eri kriteerit. Laita pari esimerkkiä vaikka n. 60 v julkkiksista, joista voidaan arvioida myös kroppa, niin kerron sitten tunnenko vetoa. -Ap
58+. Ei nuoret halua katsella vanhaa kehoa. Iho, lihakset sp- elimet ym. muuttuvat, kun ihminen vanhenee. Neisilla sekä miehillä.
50 ylöspäin, mutta veikkaan, että heitä ei kiinnosta tuollainen.
Vierailija kirjoitti:
50 ylöspäin, mutta veikkaan, että heitä ei kiinnosta tuollainen.
Pelkkään seksiin lähtee tästä ikäryhmästä ehkä 2 prosenttia. Sen verran ollaan mukavuudenhaluisia, ettei pelkkä elintenhinkkaus enää iske.
Jos on rahaa ja halua käyttää sitä naiseen niin silloin 18 -vuodesta ylöspäin vain taivas on rajana. Jos ei ole rahaa tai halua käyttää rahaa naiseen vaikka sitä olisi niin sitten sopiva kumppanin ikä sinulle on 55->
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kymmenen vuoden ikäero tuossa kohtaa - lähellä oamishoitajuuden vaaraa - on paljon. Sanoisin että ihan se 60. Varallisuutta pitää löytyä huomattavasti jo viisikymppiselle. Ja ihan sellaista irtoavaa varallisuutta, joka tuo arkeen luksusta.
Olen muutaman vuoden elänyt ilman työnteon pakkoa itse ansaitsemillani rahoilla ihan arjen ja muutakin luksusta, mutta ei siitä sen enempää koska en näe tätä taloudellisena kysymyksenä. -Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samanikäisiä, mitä itse olet. Tikissä olevia freesejä ja timmejä,kuusikymppisiä naisia löytyy valtavasti. Jätä ne nuoremmat suosiolla vain päiväuniisi. Parhaat suhteet luot ihmiseen jolla on samaa, yhteistä aikakautta elettynä. Ulkonäöstä ei todellakaan tarvitse tinkiä, kun etsit oikeista paikoista.
Valtavasti kuulostaa omaan korvaan aika paljolta. Ehkä meillä on eri kriteerit. Laita pari esimerkkiä vaikka n. 60 v julkkiksista, joista voidaan arvioida myös kroppa, niin kerron sitten tunnenko vetoa. -Ap
Arja Koriseva, Katri-Helena, Helena Ahti-Hallberg
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voiko joku olla näin yksinkertainen ja harhainen, ettei itse syty omanikäisistä koska ne on ällövanhoja, mutta uskoo nuorempien syttyvän yhtä ällövanhasta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katri-Helena on kasikymppinen mummo 😳
Jos oikein ymmärrän, niin ainakin joku on käynyt aijaassa katsomassa kuvaani. Kiitos mielenkiinnosta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voiko joku olla näin yksinkertainen ja harhainen, ettei itse syty omanikäisistä koska ne on ällövanhoja, mutta uskoo nuorempien syttyvän yhtä ällövanhasta?
Sivusta: usko pois, aika moni mies on 😅
No, itselläni 60+ on oma mies 50+, niin ehkä 70+ naiset innostuisivat sinusta.
Olen 46 -vuotias nainen ja mieluiten olen suhteessa miehen kanssa, joka on max. 2 vuotta vanhempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katri-Helena on kasikymppinen mummo 😳
Mutta 60 v miehelle ihan täysin menisi. Kopsakka mummohan hän on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen muutaman vuoden elänyt ilman työnteon pakkoa itse ansaitsemillani rahoilla ihan arjen ja muutakin luksusta, mutta ei siitä sen enempää koska en näe tätä taloudellisena kysymyksenä. -Ap
Koska itse edustat jo papparaisikäryhmää, on tämä kohdallasi ehdottomasti juuri taloudellinen kysymys! Et pärjää enää muilla spekseillä nuoremmassa haarukassa vaikka kuinka kuvittelet; ei kukaan nuorempi harrasta edes seksiä varattoman ikämiehen kanssa jolla ei ole tarjota ihania puitteita: ylellistä ympäristöä, tarjoamisia, lahjoja. Näin tämä menee. Kiva että sinulla on varaa!