Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkäikäistä naista 6-kymppisen oikeasti tikissä kunnossa olevan miehen on soveliasta lähestyä?

Vierailija
19.09.2024 |

Omanikäiset, joiden ulkoinen olemus puhuttelee alkaa olla tosi harvassa. Myönnän olevani ulkonäkökeskeinen. Kiitos ja anteeksi. Ai...jaa  risuaita setämiestikissä voi katsoa.

Kommentit (672)

Vierailija
21/672 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi lähestyä? Kannattaa jäädä ns tyrkylle - tässä selviää todellinen markkina-arvoa, etenkin, kun itse oletat olevasi tosi tikissä. Halukkaiden laatu sitten kertoo totuuden.

Oma kokemukseni kertoo ihan toista. Olemalla aktiivinen ( ja ihan vaan oma itseni vaikka työ- yms. yhteisöissä ilman mitään pokausmoodia) todella monet ihanat naiset ovat olleet erilaisissa suhteissa kanssani. Vaikka miten monta tuntia lojun baaritiskillä tai juttelen kaveriporukassa tai tanssin lattialla, niin olen ilmaa vastaavan "tasoisille" naisille.

Vierailija
22/672 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

35-45 on sopiva ikäväli 60+ miehelle

Harmillisesti 35-45-vuotiaat naiset on tuosta eri mieltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/672 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukaan 6kymppinen ei ole oikeasti tikissä. Huijaat itseäsi. Mielikuva itsestäsi on  jäänyt nuoruuteen. Pahoittelut, koita ymmärtää realiteetit.

On niitä mutta vähän. Esim tämä

https://www.walesonline.co.uk/news/real-life/60-year-old-still-goes-251…

Vierailija
24/672 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anna naisten lähestyä sinua.

Musta se on miesten hommaa ottaa ne potentiaaliset pakit vastaan eikä naisten. -Ap

Ei sulta kukaan pakkeja saa, eikä muiltakaan hyypiöiltä.

Vierailija
25/672 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toki tiedät jokaisen 35-45v naisen mielipiteen. Taas tätä samaa.

Vierailija
26/672 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sillä ei ole mitään väliä miltä näytät tai miten tikissä olet, kun ei yksikään nainen halua miestä, joka on eläkkeellä siinä kohtaa, kun itsellä on vielä 20 vuotta työelämää jäljellä. Ja sitten kun nainen itse pääsee vihdoin eläkkeelle, niin saa lykkiä ukkoa pyörätuolissa Manalan maille, ja viettää vielä 30 vuotta yksin sen jälkeen. 

Olisi ehkä piänyt mainita, etten ole etsimässä elämänkumppania. -Ap

Vierailija
27/672 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä takia sun pitää lähestyä ketään? Mitä olet vailla?

Öö.. miksi miehet lähestyy naisia. Miksi naiset lähestyy miehiä, tai toivoo miesten lähestyvän. Olen sitä ikäpolvea, jossa näitä ei tarvitse kysellä ja problematisoida.

Olen vain 5 vuotta nuorempi. En yhtään pidä "lähestymisistä'. Noloa toimintaa. Toki juttelen miesten kanssa, kaupassa, naapurustossa, paikallisessa monitoimikuppilassa jne. Pidän mukavista miehistä. 

Mutta nämä "lähestyjät" ovat kiusallisia ja noloja ihan kaikki. 

Vierailija
28/672 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

19-30v naiset ovat samaa mieltä, kun miehellä on miljoonia euroja ja vaikutusvaltaa

Vierailija
29/672 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anna naisten lähestyä sinua.

Musta se on miesten hommaa ottaa ne potentiaaliset pakit vastaan eikä naisten. -Ap

Ei sulta kukaan pakkeja saa, eikä muiltakaan hyypiöiltä.

Tämä kommentti kertoo enemmän sinusta kuin minusta. Kohtaat ilmeisesti vain "reikä kuin reikä" -tyyppejä. Itse en kuulu niihin. Kuten sanottu olen kranttu. -Ap

Vierailija
30/672 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

19-30v naiset ovat samaa mieltä, kun miehellä on miljoonia euroja ja vaikutusvaltaa

Ollaanpa nyt rehellisiä. Me elämme markkinataloudessa. Jos nuori ihminen rakastuu vanhukseen, kyllä siinä on oltava myös muita tekijöitä kuin ihmisyys taustalla - sukupuoleen katsomatta. Yleensä se on varallisuus. Tuskin kukaan lähtee elämää rakentamaan jonkun työttömän pulsun kanssa. Sama juttu vanhempana - ehkä vielä karumpaa. Jos on keski-ikäisenä haku päällä, alla ehkä avioero ja paljon elämänkokemusta, niin harvempi lähtee mitään virittelemään tyhjätaskun kanssa - mieluummin on vaikka yksin. Raha ei tee onnelliseksi, mutta meidän yhteiskunnassamme se mahdollistaa asioita.

Vierailija
31/672 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tööt tööt tööt kvaak kvaak. 

Vierailija
32/672 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toki tiedät jokaisen 35-45v naisen mielipiteen. Taas tätä samaa.

No ainakin voin omalta kohdalta sanoa että 60-vuotias on itselleni aivan liian vanha, joten pakit tulisi. Täällä joku mainitsi että 50+ on oikea ikä ap:lle, olen samaa mieltä, kymmenen vuotta on max raja normaalisti. Tokihan pariskuntia voi muodostua isommallakin ikäerolla mutta yli 90% on alle kymmenen vuoden ikäerohaarukassa.

T,  N41 ja tikissä

Vierailija
33/672 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

18-34 on ideaali. Nuoret naiset himoitsevat vanhempaa miestä! Setäsiemen piristää jokaisen tyllerön mielen ;)))))

Vierailija
34/672 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen 45-vuotias eikä 62v mies enää jaksanut mun tahdissa. Ei mieskunto riittänyt joten heivasin papparaisen. 

Vierailija
35/672 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaisin n. 40 -vuotiaista. Heillä alkaa ikäkriisi puskea päälle ja heikkona hetkenä voivat hairahtua ikäisesi miehen matkaan.

Vierailija
36/672 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samanikäisiä, mitä itse olet. Tikissä olevia freesejä ja timmejä,kuusikymppisiä naisia löytyy valtavasti. Jätä ne nuoremmat suosiolla vain päiväuniisi. Parhaat suhteet luot ihmiseen jolla on samaa, yhteistä aikakautta elettynä.  Ulkonäöstä ei todellakaan tarvitse tinkiä, kun etsit oikeista paikoista. 

Vierailija
37/672 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sillä ei ole mitään väliä miltä näytät tai miten tikissä olet, kun ei yksikään nainen halua miestä, joka on eläkkeellä siinä kohtaa, kun itsellä on vielä 20 vuotta työelämää jäljellä. Ja sitten kun nainen itse pääsee vihdoin eläkkeelle, niin saa lykkiä ukkoa pyörätuolissa Manalan maille, ja viettää vielä 30 vuotta yksin sen jälkeen. 

Olisi ehkä piänyt mainita, etten ole etsimässä elämänkumppania. -Ap

Aa no sitten on vieläkin huonommat mahdollisuudet. Irtoseksiin nainen valitsee ensisijaisesti nuoren miehen. 

Vierailija
38/672 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti aloitus sai ajattelemaan, että toivon vastaukseksi jotain tyyliin 30 vuotta. Joo ei. Lähinnä mietin, että onko se "raja" jotain 45-50 haarukassa. K-50 diskossa en ole nähnyt yhtään naista, jolle kokisin olevani liian vanha olemukseni puolesta. Toki joukossa on sellaisia hottiksia, että saavat sormia napsauttamalla  minusta paremman ja 20-30 vuotta nuoremman version halutessaan. -Ap

Vierailija
39/672 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No saat lähestyä vaikka minua, jos kerran oikeasti olet hyvässä kunnossa. Mutta älä luule että saat mitään ilmaiseksi. Ja olen itse fitnesstypy.

N20

Vierailija
40/672 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ikis. Itkettää jo tämä loputon jankutus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yhdeksän