Minkäikäistä naista 6-kymppisen oikeasti tikissä kunnossa olevan miehen on soveliasta lähestyä?
Omanikäiset, joiden ulkoinen olemus puhuttelee alkaa olla tosi harvassa. Myönnän olevani ulkonäkökeskeinen. Kiitos ja anteeksi. Ai...jaa risuaita setämiestikissä voi katsoa.
Kommentit (672)
Itse (timminä) 40+ miehenä haen 35 - 55 naisia mutta treffeille ei yksikään alle 48 vuotias ole lähtenyt.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se kuusikymppisen miehen markkina-arvo on aika alhainen SEKSIsuhteeseen. Parisuhteen voi ikäisensä naisen kanssa saada todennäköisesti aika helposti, koska tuossa ikäluokassa miehiä on vähemmän kuin naisia, mutta jos puhutaan vain seksistä, niin miksi ihmeessä nainen päätyisi 60-vuotiaaseen mieheen? Seksiin naiset saavat helposti nuorempia miehiä. Mikä puoltaisi 60-vuotiasta miestä seksikumppaniksi ikäisilleen, saati sitten nuoremmalle naiselle kun niitä oikeasti nuoria, ei vain nuorilta omasta mielestään näyttäviä miehiä, on helppo saada sänkyyn?
Miten olisi vaikkapa paljon peräänkuulutettu henkinen yhteys? Ihan vain seksisuhteessakin. Vai onko se jo määritelmänä seksiin kuulumaton asia.
Ei kannata mennä tyrkylle mihinkään. Itse olin kerran festareilla Helsingissä, ja jammailin itsekseni musiikin tahdissa ja pari n 25-30 vuotiasta tyttöä tuli mukaan jammailemaan. Valitettavasti olen naimisissa joten en kehdannut ehdotella jatkoja.
No, mä olen 50 vuotta lähestyvä, tikissä oleva nainen. Mua kiinnostais eniten ehkä 40-vuotiaat miehet, mutta en usko, että on paljon mahdollisuuksia heihin. Olen sitten ajatellut, että noin 60-vuotias, sporttinen, komea mies kelpaisi, jos on arvot jne. kunnossa.
No periaatteessa kaikenikäisiä, olennaista on että lähestyy siististi ja hyväksyy kun sanotaan "ei". Mutta onhan se nyt outoa, jos iskee 20+ vuotta nuorempia. Sen ikäiset saattavat kokea noin paljon vanhemman miehen kiltinkin lähestymisen ällöttävänä ja jopa loukkaavana.
Mulle, 44-v. naiselle, on tykkäyksiä antanut deittipalstoilla suurimmaksi osaksi n. 10 vuotta nuoremmat. Eli ap:n kannattaisi katsella seuraa vähän vanhemmista.
No vähintää 16-vuotiashan sen naisen on oltava. Tosin alle 30v on yleensä niin lapsellinen, ettei sellaiseen kannata kajota.
Vierailija kirjoitti:
Olen saanut hupini ja muutaman hyvänkin vastauksen tästä ketjusta. Otan riskin, että bannataan/poistetaan ja annan hieman oikotietä katsoa kuvani. Eli mainittu ai.... .kom ja kauttaviivan perään XvYZJD. -Ap
Ps. Jos ketju jää eloon niin cliffhangerina lupaan paljastaa mm. parisuhdetilanteeni illansuussa. Yes, it is a little bit complicated, but not the usual way.
Jestas, että kuusikymppinen pappakin voi vielä olla näin huomionkipeä. Ei todellakaan kiinnosta klikkailla auki jonkun setämiehen kuvia. Eikö sinulla ole lastenlapsia, joita voisit viedä vaikka ongelle sen sijaan, että otat itsestäsi selfieitä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen saanut hupini ja muutaman hyvänkin vastauksen tästä ketjusta. Otan riskin, että bannataan/poistetaan ja annan hieman oikotietä katsoa kuvani. Eli mainittu ai.... .kom ja kauttaviivan perään XvYZJD. -Ap
Ps. Jos ketju jää eloon niin cliffhangerina lupaan paljastaa mm. parisuhdetilanteeni illansuussa. Yes, it is a little bit complicated, but not the usual way.
Jestas, että kuusikymppinen pappakin voi vielä olla näin huomionkipeä. Ei todellakaan kiinnosta klikkailla auki jonkun setämiehen kuvia. Eikö sinulla ole lastenlapsia, joita voisit viedä vaikka ongelle sen sijaan, että otat itsestäsi selfieitä?
Last summer vine, eli pitää testata vieläkö virtaa, kun eläkeikä ja vanhuuden vaivat vääjämättä lähestyvät. Ei siinä sinänsä mitään, mutta realistisempi ote pitää olla, ettei tule pettymyksiä.
Itse olen 61-vuotias nuori poika, joka on kimpassa 16-vuotiaan naisenalun kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Itse (timminä) 40+ miehenä haen 35 - 55 naisia mutta treffeille ei yksikään alle 48 vuotias ole lähtenyt.
Mitä helvettiä tarkoittaa "40+ mies"? Oletko 41 vai 75? Johan menee huonosti nykyään miehilläkin, kun ei uskalleta ikäänsä myöntää. :D
Ihan sellaisia joihin on varaa. 17-19 vuotiaita opiskelija NAISIA saa 100-150€ jyystää tunnin. Minulla vuosikymmenen kokemus sillä aloitin harrastuksen kun vaimo täytti 35 vuotta. Olen ulkonäkökeskeinen siis itsekkin.
Vierailija kirjoitti:
Ihan sellaisia joihin on varaa. 17-19 vuotiaita opiskelija NAISIA saa 100-150€ jyystää tunnin. Minulla vuosikymmenen kokemus sillä aloitin harrastuksen kun vaimo täytti 35 vuotta. Olen ulkonäkökeskeinen siis itsekkin.
Olitpa kärsivällinen. Itse vaihdoin nuorempaan jo kun vaimoke täytti 22 v.
Vierailija kirjoitti:
Älllöä 🤢🤮 toivottavasti tulee ullatys lapsia..
Vierailija kirjoitti:
Mulle, 44-v. naiselle, on tykkäyksiä antanut deittipalstoilla suurimmaksi osaksi n. 10 vuotta nuoremmat. Eli ap:n kannattaisi katsella seuraa vähän vanhemmista.
Miksi ap haluaisi sinun ikäisen rupsahtaneen riipputissin??
Vierailija kirjoitti:
Itse olen 61-vuotias nuori poika, joka on kimpassa 16-vuotiaan naisenalun kanssa.
Tyttöparka. Sääliksi käy.
Vierailija kirjoitti:
Joo, mutta hyvännäköinen et ole, koska sun pitää maksaa seksistä. Olet säälittävä papparainen.
Vierailija kirjoitti:
No vähintää 16-vuotiashan sen naisen on oltava. Tosin alle 30v on yleensä niin lapsellinen, ettei sellaiseen kannata kajota.
Yli 30 vuotias nainen on aika rupu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ap haluaisi sinun ikäisen rupsahtaneen riipputissin??
Laita riipputissi vaihtoon keväällä,
tuhlaa kaikki rahat pankkitililtä,
pese itsesi ja laita dödöä, seiso jykevästi sänkys vierellä aamuisin.
Aivan liia nuoria aplle, ton ikäset hakee seuransa 25 - 40 miehiltä