Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkäikäistä naista 6-kymppisen oikeasti tikissä kunnossa olevan miehen on soveliasta lähestyä?

Vierailija
19.09.2024 |

Omanikäiset, joiden ulkoinen olemus puhuttelee alkaa olla tosi harvassa. Myönnän olevani ulkonäkökeskeinen. Kiitos ja anteeksi. Ai...jaa  risuaita setämiestikissä voi katsoa.

Kommentit (672)

Vierailija
361/672 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen pitää olla aina nuorempi. Vaimoni on kuusi vuotta nuorempi. Tyttöystäväni on 19 vuotta minua nuorempi ja edeltäjä oli 20 vuotta minua nuorempi.

M50

Vierailija
362/672 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Mutta joo en ottaisi sinua jo ihan tuon melkoisen pinnallisen elämänasenteen takia vaikka olisin sinua nuorempi ja toiseksi luulen että näytät minua vanhemmalta vaikka nuorempi oletkin."

Noo, en ole mielestäni sanonut olevani erityisen paljon nuoremman näköinen kuin ikäni, paitsi kropaltani tietysti. En myöskään ole ottanut kantaa siihen, että miehet jotenkin vanhenisi hitaammin kuin naiset keskimäärin. Oikeastaan olen sanonut, että oma kroppani on niin hyvässä kunnossa, että uskon siitä olevan iloa minua nuoremmallekin naiselle, joka syttyy miehistä visuaalisesti. Kuten ehkä itsekin allekirjoitat, niin omassa ikäryhmässäsi on aika vähän miehiä jotka matsaavat kuvaukseesi itsestäsi. Mutta jos olet minua syvällisempi ihminen, niin sehän ei sitten haittaa. Mutta kiitos vastauksestasi, en malta olla vähän olematta tökkäävä näin netti"tuttujen" kesken. Kasvotusten en varmaan olisi.

Kas kun naisille ei ole tyypillistä "syttyä miehistä visuaalisesti", kuten sinulle tuntuu olevan. Siinä ehkä menee metsään. Epämiellyttävä ulkomuoto toki vähentää naisten haluja, mutta pelkkä komea kroppa ei sekään oikein riitä, tarvitsee olla kiinnostava myös muilla tavoin. 

Mutta siinähän isket sen ikäisiä kuin tahdot, ei mikään estä. Sen näkee sitten käykö flaksi vai ei. Aika turha kysellä tämmöisiä, varsinkin kun ne (aika itsestäänselvät) vastaukset ei sitten kelpaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
363/672 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisen pitää olla aina nuorempi. Vaimoni on kuusi vuotta nuorempi. Tyttöystäväni on 19 vuotta minua nuorempi ja edeltäjä oli 20 vuotta minua nuorempi.

M50

Mielikuvituksesti on vahvasti liioitteleva ja pervo.

Vierailija
364/672 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Mutta joo en ottaisi sinua jo ihan tuon melkoisen pinnallisen elämänasenteen takia vaikka olisin sinua nuorempi ja toiseksi luulen että näytät minua vanhemmalta vaikka nuorempi oletkin."

Noo, en ole mielestäni sanonut olevani erityisen paljon nuoremman näköinen kuin ikäni, paitsi kropaltani tietysti. En myöskään ole ottanut kantaa siihen, että miehet jotenkin vanhenisi hitaammin kuin naiset keskimäärin. Oikeastaan olen sanonut, että oma kroppani on niin hyvässä kunnossa, että uskon siitä olevan iloa minua nuoremmallekin naiselle, joka syttyy miehistä visuaalisesti. Kuten ehkä itsekin allekirjoitat, niin omassa ikäryhmässäsi on aika vähän miehiä jotka matsaavat kuvaukseesi itsestäsi. Mutta jos olet minua syvällisempi ihminen, niin sehän ei sitten haittaa. Mutta kiitos vastauksestasi, en malta olla vähän olematta tökkäävä näin netti"tuttujen" kesken. Kasvotusten en varmaan olisi.

Tämä olisi hyvä Tinderissäkin muistaa, ettei naisille kannata tyrkätä heti puhelunnumeroa, että nähdään "kasvotusten".  Luiskaan lähtee samantien.

Vierailija
365/672 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M50

Mielikuvituksesti on vahvasti liioitteleva ja pervo.

Ei väliä jos et usko mutta totta on.

Vierailija
366/672 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 59v ja nettideittipalvelussa. Anteeksi vain mutta nuo 60+ miehet ovat ainakin siellä auttamattoman vanhan ja huolittelemattoman näköisiä.Karmeita kuvia, ei hymyillä, ei edes tukkaa ole kammattu.En ikipäivänä olisi sellaisesta tyypistä kiinnostunut enkä usko, että kukaan minua nuorempikaan olisi. Pitäkää ukkelit se vanha vaimo vain.

Koska olet netissä nähnyt seuraa hakemassa auttamattoman vanhan ja huolittelemattoman näköisiä 60+ miehiä, niin tuosta kuvauksesta huomattavasti edukseen erottuva mieskään ei käy koska 60+. Onhan tuossa oma logiikkansa. -Ap

Vierailija
367/672 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä avauksessa on kaksi toisensa poissulkevaa seikkaa, mikä saa epäilemään, että ap yrittää provota tahallaan.  Kuuskymppinen ei voi enää fysiikaltaan kilpailla nuorempien sarjassa, niin sitten pitäisi olla henkistä kompetenssia, joka kiinnostaisi tutustumaan.  Jos kirjoittaa sitten, että uskoo olevansa fyysisesti parikymmentä vuotta nuorempi, niin sehän kumoaa heti henkisen kiinnostavuuden.  

Vierailija
368/672 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikäistään, ei se tikki mitään muuta. Kuusikymppinen on naiselle kuusikymppinen ompeleistaan riippumatta.

Vierailija
369/672 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kas kun naisille ei ole tyypillistä "syttyä miehistä visuaalisesti", kuten sinulle tuntuu olevan. Siinä ehkä menee metsään. Epämiellyttävä ulkomuoto toki vähentää naisten haluja, mutta pelkkä komea kroppa ei sekään oikein riitä, tarvitsee olla kiinnostava myös muilla tavoin. "

Vanhan ihmisen kelpaamattomuutta seksikumppaniksi on tällä foorumilla aika paljon perusteltu vanhenemiseen liittyvillä fyysisllä seikoilla. Puolin ja toisin. Ilmeisesti ihminen keskimäärin pilaantuu muutenkin ajan kanssa. Tätä täytyy vielä pohtia. Kuinka paljon vastenmielesempänä noin keskimäärin pidätte itseänne sanotaanko verrattuna vaikka kymmenen vuoden takaiseen itseenne. Puhtaasti ei-fyysisesti ajatellen? Kuinka kauan arvelette menevän siihen, että koette itsekin itsenne niin vastenmieliseksi, että eutanasia voisi olla validi vaihtoehto vaikka keho olisi ihan ok? -Ap.

Vierailija
370/672 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumppanin vanheneva keho ei tietenkään ole vastenmielinen kun on henkisesti kasvettu yhteen.  Mutta eikö tässä ollut kyse siitä, että vanha mies uskottelee itselleen olevansa niin hyvässä fyysisessa kunnossa, että aikoo lyöttäytyä paljon itseään nuorempien naisten seuraan?

Vierailija
371/672 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kumppanin vanheneva keho ei tietenkään ole vastenmielinen kun on henkisesti kasvettu yhteen.  Mutta eikö tässä ollut kyse siitä, että vanha mies uskottelee itselleen olevansa niin hyvässä fyysisessa kunnossa, että aikoo lyöttäytyä paljon itseään nuorempien naisten seuraan?

Mielestäsi tälläisiä miehiä ei ole olemassa? -Ap

Vierailija
372/672 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä oletko jo vastannut tähän, mutta kiinnostaa miksi et käytä maksullisia? Jos kerran haet vain seksiä ja naisessa on tärkeintä ulkonäkö, niin miksi sen tarvitsee olla "oikea" ihminen jota lähestyt? Itse olen 41 enkä välitä edes katsoa kuvaasi, koska ei ole väliä miltä näytät. 60 on 60, ja aivan liikaa minulle. On ihan luonnollista ja biologiankin mukaista että ihminen kokee seksuaalisessa mielessä vastenmielisyyttä huomattavasti vanhempiin ihmisiin. Ei sitä kannata ottaa henkilökohtaisesti. Jos sinulle on tärkeää saada nuorempi ihminen sänkyyn, niin rahalla saa ja ammattilainen osaa peittää sen vastenmielisyyden mikä herää.

"Jos sinulle on tärkeää saada nuorempi ihminen sänkyyn"

Miksi olet(te) lukinneet ajatuksen siihen, että ihmisen iällä olisi minulle jokin erityinen merkitys. Minua kiinnostaa ihmisen ulkonäkö ja fyysinen puoleens

Siksi, koska olet itse moneen otteeseen selostanut kuinka tätä tavoittelemaasi ulkonäköä ja fyysistä puoleensavetävyyttä löytyy lähinnä itseäsi nuoremmista. Sitähän tämä koko ketju käsittelee, että kuinka nuorta voit yrittää sänkyyn? Vai missä olen nyt ymmärtänyt väärin?

Edelleen toistaisin tuon kysymyksen, miksi et käytä maksullisia jos kerran muu ei kiinnosta kuin seksi ja jos kerran seksikumppanilla ei saa olla ikääntymisen merkkejä (sanotaan nyt näin jos kerran ei saa puhua suoraan iästä).

Vierailija
373/672 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä takia sun pitää lähestyä ketään? Mitä olet vailla?

Pari lasta voisi vielä pyöräyttää mutta haluan että lapset perivät mahdollisimman kauniit geenit, ettei tarvitse käyttää ensimmäistä miljoonaa kauneusleikkauksiin.

Vierailija
374/672 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pahoittelut luin vähän huonosti ja tuo "paljon" sana jäi huomaamatta. Ja edelleen, en ole kiinnostunut iästä vaan ulkonäöstä. Aistin osassa vastauksia kitkeryyttä joka ehkä johtuu siitä, että ajatellaan että jotenkin väheksyisin vanhoja naisia. Ja kuten lukemattomat kommentit ja peukutukset osoittavat, naisten mielestä ikäisissäni miehissä ei ole joko ollenkaan puoleensavetäviä ihmisiä tai sitten 1-2 maailmantähteä tähteytensä pohjalta voisi mennä. Jos sanon toisin päin, että ikäisissäni naisissa on vähän minua ulkonäöksellisesti kiinnostavia naisia, tuntuu syntyvän kiukkua. -Ap.

Vierailija
375/672 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Siksi, koska olet itse moneen otteeseen selostanut kuinka tätä tavoittelemaasi ulkonäköä ja fyysistä puoleensavetävyyttä löytyy lähinnä itseäsi nuoremmista. Sitähän tämä koko ketju käsittelee, että kuinka nuorta voit yrittää sänkyyn? Vai missä olen nyt ymmärtänyt väärin?

Edelleen toistaisin tuon kysymyksen, miksi et käytä maksullisia jos kerran muu ei kiinnosta kuin seksi ja jos kerran seksikumppanilla ei saa olla ikääntymisen merkkejä (sanotaan nyt näin jos kerran ei saa puhua suoraan iästä)."

Tuossa avainsana on "lähinnä". Tämä ei pidä paikkaansa, vaan määrällisesti enemmän. Enkä edelleenkään ymmärrä mistä saat tulkinnan, ettei mielestäni seksikumppanillani saisi olla ikääntymisen merkkejä? En haluasi nimetä mitään turn off, mutta ne voi päätellä ehkä muutenkin. Nuo turn offit eivät millään tavalla liity ikään, ne ovat yhä yleisimpiä jo nuorilla aikuisilla. -Ap

Vierailija
376/672 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielestäsi tälläisiä miehiä ei ole olemassa? -Ap

Ei se ole mielipidekysymys, vaan perustuu ihan ihmisen biologiaan.

Vierailija
377/672 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Siksi, koska olet itse moneen otteeseen selostanut kuinka tätä tavoittelemaasi ulkonäköä ja fyysistä puoleensavetävyyttä löytyy lähinnä itseäsi nuoremmista. Sitähän tämä koko ketju käsittelee, että kuinka nuorta voit yrittää sänkyyn? Vai missä olen nyt ymmärtänyt väärin?

Edelleen toistaisin tuon kysymyksen, miksi et käytä maksullisia jos kerran muu ei kiinnosta kuin seksi ja jos kerran seksikumppanilla ei saa olla ikääntymisen merkkejä (sanotaan nyt näin jos kerran ei saa puhua suoraan iästä)."

Tuossa avainsana on "lähinnä". Tämä ei pidä paikkaansa, vaan määrällisesti enemmän. Enkä edelleenkään ymmärrä mistä saat tulkinnan, ettei mielestäni seksikumppanillani saisi olla ikääntymisen merkkejä? En haluasi nimetä mitään turn off, mutta ne voi päätellä ehkä muutenkin. Nuo turn offit eivät millään tavalla liity ikään, ne ovat yhä yleisimpiä jo nuorilla aikuisilla. -Ap

Jos et ole kiinnostunut iästä, miksi ketjun otsikko alkaa "minkäikäistä naista.."? Jo otsikossa puhut nimenomaan iästä ja aloitusviestissä olet huolissasi siitä että sinun silmääsi hivelevät piirteet vähenevät naisten iän myötä? Niiden väheneminen liittyy ikääntymiseen, mutta silti ne eivät ole ikääntymisen merkkejä?

Ihan vilpittömästi mulle alkaa tän ketjun tarkoitus nyt mennä vähän hämäräksi.

Vierailija
378/672 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pahoittelut luin vähän huonosti ja tuo "paljon" sana jäi huomaamatta. Ja edelleen, en ole kiinnostunut iästä vaan ulkonäöstä. Aistin osassa vastauksia kitkeryyttä joka ehkä johtuu siitä, että ajatellaan että jotenkin väheksyisin vanhoja naisia. Ja kuten lukemattomat kommentit ja peukutukset osoittavat, naisten mielestä ikäisissäni miehissä ei ole joko ollenkaan puoleensavetäviä ihmisiä tai sitten 1-2 maailmantähteä tähteytensä pohjalta voisi mennä. Jos sanon toisin päin, että ikäisissäni naisissa on vähän minua ulkonäöksellisesti kiinnostavia naisia, tuntuu syntyvän k

Aa, okei, haluat siis sanoa vain, että vanhan naisen keho ei ole fyysisesti viehättävä.  No, jokainen nuori nainen vanhenee, eihän mitkään kauniit geenit sitä pysäytä.

Vierailija
379/672 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pahoittelut luin vähän huonosti ja tuo "paljon" sana jäi huomaamatta. Ja edelleen, en ole kiinnostunut iästä vaan ulkonäöstä. Aistin osassa vastauksia kitkeryyttä joka ehkä johtuu siitä, että ajatellaan että jotenkin väheksyisin vanhoja naisia. Ja kuten lukemattomat kommentit ja peukutukset osoittavat, naisten mielestä ikäisissäni miehissä ei ole joko ollenkaan puoleensavetäviä ihmisiä tai sitten 1-2 maailmantähteä tähteytensä pohjalta voisi mennä. Jos sanon toisin päin, että ikäisissäni naisissa on vähän minua ulkonäöksellisesti kiinnostavia naisia, tuntuu syntyvän k

Kitkeryys todennäköisesti juontuu niistä kokemuksista joita lähes jokaisella naisella on ikääntyvistä miehistä, jotka eivät pysty näkemään ikäänsä vaan kuvittelevat olevansa sopivia kumppaneita huomattavasti nuoremmille naisille. Jos niitä kokemuksia olisi yksi tai pari, niille voisi hyväntahtoisesti nauraa, mutta kun niitä alkaa olla enemmän, niiden herättämä inho alkaa vahvistua. Voit itsekin kuvitella, että todennäköisesti hymähtäisit 80-vuotiaan naisen iskuyritykselle, mutta jos koko ikäsi äitisi ikäiset naiset olisivat kuvitelleet olevansa sinulle sopivia kumppaneita, vanhat naiset tuntuisivat sinustakin ahdistavilta.

Vierailija
380/672 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Aa, okei, haluat siis sanoa vain, että vanhan naisen keho ei ole fyysisesti viehättävä.  No, jokainen nuori nainen vanhenee, eihän mitkään kauniit geenit sitä pysäytä."

Taidat haluta tahallaan ymmärtää väärin. Onko sinua viehättäviä mieskehoja enemmän vaikka 45-vuotiailla vai 60-vuotiailla? Vai ovatko 45-vuotiaat (tai mikä ikä nyt sitten sinulle onkaan nuorempi) kategorisesti viehättäviä ja 60-vuotiaat ei-viehättäviä?  Itse en ole omasta mielestäni yhdessäkään viestissä sanonut, että ajattelen naisista noin. -Ap