Minkäikäistä naista 6-kymppisen oikeasti tikissä kunnossa olevan miehen on soveliasta lähestyä?
Omanikäiset, joiden ulkoinen olemus puhuttelee alkaa olla tosi harvassa. Myönnän olevani ulkonäkökeskeinen. Kiitos ja anteeksi. Ai...jaa risuaita setämiestikissä voi katsoa.
Kommentit (672)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukaan 6kymppinen ei ole oikeasti tikissä. Huijaat itseäsi. Mielikuva itsestäsi on jäänyt nuoruuteen. Pahoittelut, koita ymmärtää realiteetit.
On niitä mutta vähän. Esim tämä
https://www.walesonline.co.uk/news/real-life/60-year-old-still-goes-251…
Voi kamala...
Selvästi vielä käyttää steroideja.
No en ole kuusikymppinen, mutta 34-vuotiaana katselin naisia haarukassa 18-25 v. Joten varmaan kuusikymppisenä edelleenkin pitäisin tuntuvan ikäeron. Sanotaan että hakisin naista haarukassa 30-45 v.
itsekäs luulee olevansa kunkku, tyhmää loppuelämä on yksin tällainen
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata mennä tyrkylle mihinkään. Itse olin kerran festareilla Helsingissä, ja jammailin itsekseni musiikin tahdissa ja pari n 25-30 vuotiasta tyttöä tuli mukaan jammailemaan. Valitettavasti olen naimisissa joten en kehdannut ehdotella jatkoja.
Aika nuorena olet mennyt naimisiin. Nuo 25-30 naiset eivät varmaan ajatelleet, että 1819 vuotias on jo ukkomies.
Vierailija kirjoitti:
Jos 45+ tikissä olevana naisena haluaisin irtoseksiä, saisin siihen helposti 20-30 vuotiaita miehiä. Mua ei kiinnosta ap:n kuva yhtään, koska mitä hänellä olisi antaa enemmän kuin noilla oikeasti nuorilla miehillä? Kuvitellaan että ap:n kroppa menisi kolmekymppisestä. Ok. No saan sen oikean kolmekymppisen helposti, ja siinä tulee vielä mukana hyvännäköiset kasvot, hiukset, nuoren ihmisen freesi tuoksu ja olemus, viriiliys, jaksaminen, into ym.
Mitkä ne plussat ikäkriiseilevässä kuusikymppisessä olivatkaan?
Yläpeukutin ja allekirjoitan esittämäsi täysin. Näin seksuaalisuuden markkinat toimivat. Naiset voivat hyödyntää miesten suurempaa halua satunnaisseksiin mielin määrin. Kaltaiseni voimakasviettisen seksistä vahvasti kiinnostuneen ja kumppanin olemukselle vaateita asettavalle ihmiselle kannattaa ehdottomasti syntyä naiseksi. Näin itsekin tekisin, jos voisi valita. Tai ehkä homoksi. -Ap.
Oikein järkevästi kun ajattelee,kelpaa ehkä sugardaddyks.Varokaa hyväksi käyttäjiä hyvät setämiehet..
Vierailija kirjoitti:
Tässä avauksessa on kaksi toisensa poissulkevaa seikkaa, mikä saa epäilemään, että ap yrittää provota tahallaan. Kuuskymppinen ei voi enää fysiikaltaan kilpailla nuorempien sarjassa, niin sitten pitäisi olla henkistä kompetenssia, joka kiinnostaisi tutustumaan. Jos kirjoittaa sitten, että uskoo olevansa fyysisesti parikymmentä vuotta nuorempi, niin sehän kumoaa heti henkisen kiinnostavuuden.
Itse olen apta 10 vuotta nuorempi ja kyllä todellakin voi 60 vuotias olla paremmassa kunnossa kuin nuoremmat. Näen päivittäin miehiä kuntosalin pukuhuoneessa.
Vierailija kirjoitti:
Oikein järkevästi kun ajattelee,kelpaa ehkä sugardaddyks.Varokaa hyväksi käyttäjiä hyvät setämiehet..
Eihän sugardaddy-sopimus ole hyväksikäyttöä, vaan ihan normaali win-win-diili. Toisekseen; kyllä siitä pitää korvaus saada, jos nuori uhraa aikaansa/kehoaan kalmanhajuiseen vanhukseen - tietysti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä avauksessa on kaksi toisensa poissulkevaa seikkaa, mikä saa epäilemään, että ap yrittää provota tahallaan. Kuuskymppinen ei voi enää fysiikaltaan kilpailla nuorempien sarjassa, niin sitten pitäisi olla henkistä kompetenssia, joka kiinnostaisi tutustumaan. Jos kirjoittaa sitten, että uskoo olevansa fyysisesti parikymmentä vuotta nuorempi, niin sehän kumoaa heti henkisen kiinnostavuuden.
Itse olen apta 10 vuotta nuorempi ja kyllä todellakin voi 60 vuotias olla paremmassa kunnossa kuin nuoremmat. Näen päivittäin miehiä kuntosalin pukuhuoneessa.
Mutta vanha parkkiintunut nahka, kutistunut penis ja vitjapallit kertoo kuitenkin oikean iän.
Vierailija kirjoitti:
No en ole kuusikymppinen, mutta 34-vuotiaana katselin naisia haarukassa 18-25 v. Joten varmaan kuusikymppisenä edelleenkin pitäisin tuntuvan ikäeron. Sanotaan että hakisin naista haarukassa 30-45 v.
Miehet pitävät kiinnostavimpana n. 23 vuotiasta naista riippumatta omasta iästä. Naiset puolestaan n. 3 vuotta vanhempaa miestä. Palstan naiset poikkeuksellisesti tuntevat vetoa teineihin ainakin omien sanojensa mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen saanut hupini ja muutaman hyvänkin vastauksen tästä ketjusta. Otan riskin, että bannataan/poistetaan ja annan hieman oikotietä katsoa kuvani. Eli mainittu ai.... .kom ja kauttaviivan perään XvYZJD. -Ap
Ps. Jos ketju jää eloon niin cliffhangerina lupaan paljastaa mm. parisuhdetilanteeni illansuussa. Yes, it is a little bit complicated, but not the usual way.
Ymmärtääkseni jotkut homomiehet ovat lihasten perään. Ehkä niissä piireissä kävisi flaksi paremmin?
Olet varmasti hyvässä kunnossa ja se on hieno juttu :)
Erikoiset jutut ja se, että vielä kuusikymppisenäkin ajattelet naisten kiinnostuvan vatsapalakuvista, jättävät sinut pois oman kiinnostukseni piiristä.
Hyväksyn, että olen harvojen mieleen eikä siinä mitään. Toisaalta ketjussa on useampi runsaasti peukutettu kommentti, joissa argumentti on nimenomaan, että 6-kymppisen hyvässä kunnossa olevan ei kannata räpiköidä koska naiset saavat hyvin helposti vieläkin timmimpiä kehoja. Ja ehkä mainitsen vielä, että ymmärrän naisten psyykeä kyllä elävässä elämässä: Naisen pitää antaa huomata miehen varallisuus, timmeys, status ja asema, koska muuten "väärin sytytetty/yritetty sytyttää". Eli ketjun aloituksessa mainittu lähestyminen ei tarkoita kehokuvien lähettelyä eikä muunkaan ns. menestykseni esittelyä. -Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän sugardaddy-sopimus ole hyväksikäyttöä, vaan ihan normaali win-win-diili. Toisekseen; kyllä siitä pitää korvaus saada, jos nuori uhraa aikaansa/kehoaan kalmanhajuiseen vanhukseen - tietysti.
Mikä on nuorin ikä sugar daddylle?
Vierailija kirjoitti:
Nykyajan 30-50- vuotiaitten miesten voittaminen fysiikassa onnistuu molemmat kädet selän taakse sidottuna noin 97 prosenttisesti aina 7-kymppiin asti, jos pitää itsestään huolta. Toisilla iho vanhenee nopeasti, toisilla hitaasti. Osalla iho on täynnä naavaa ja kaarnaa kohta 3-kympin jälkeen, nahka roikkuu 4-kympin jälkeen jne. Osalla muutokset tulevat hitaammin. Sileitä ja hehkeitä ihoja on toisilla ihan myöhäisvanhuuteen. Olen toki realisti. Eihän hyvin säilynyt ja nuorekas 6-kymppinen kasvoista näytä 5-kymppiseltä vaan hyvin säilyneeltä ja nuorekkaalta 6-kymppiseltä. Pelkän kropan osalta (joo, kyllä tiedän, se on vain kroppa) ero voi kuitenkin olla huikea. -Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen saanut hupini ja muutaman hyvänkin vastauksen tästä ketjusta. Otan riskin, että bannataan/poistetaan ja annan hieman oikotietä katsoa kuvani. Eli mainittu ai.... .kom ja kauttaviivan perään XvYZJD. -Ap
Ps. Jos ketju jää eloon niin cliffhangerina lupaan paljastaa mm. parisuhdetilanteeni illansuussa. Yes, it is a little bit complicated, but not the usual way.
Ymmärtääkseni jotkut homomiehet ovat lihasten perään. Ehkä niissä piireissä kävisi flaksi paremmin?
Olet varmasti hyvässä kunnossa ja se on hieno juttu :)
Erikoiset jutut ja se, että vielä kuusikymppisenäkin ajattelet naisten kiinnostuvan vatsapalakuvista, jättävät sinut pois oman kiinnostukseni piiristä.
Hyväksyn, että olen harvojen mieleen eikä siinä mitään. Toisaal
Palstan lihavien ja vanhojen äm mien mielipiteillä ei ole mitään merkitystä. Naiset muutenkin puhuvat ihan sen mukaan mitä agendalle sopii. Ja nyt sopii apn vähättely ja pilkkaaminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet pitävät kiinnostavimpana n. 23 vuotiasta naista riippumatta omasta iästä. Naiset puolestaan n. 3 vuotta vanhempaa miestä. Palstan naiset poikkeuksellisesti tuntevat vetoa teineihin ainakin omien sanojensa mukaan.
Tarkennuksena; naiset pitävät viehättävimpänä ITSEÄÄN n. 3 vuotta vanhempaa miestä.
Oli minkä ikäinen tahansa, on viisainta tavata ikäisiään, sama vaihe elämässä on tärkeää suhteen kannalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikein järkevästi kun ajattelee,kelpaa ehkä sugardaddyks.Var okaa hyväksi käyttäjiä hyvät setämiehet..
30. Sen jälkeen on pappa jo ja kalman haju tunkee ihosta eikä penis toimi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kai sille ikärajaa ole. 16v poika voi antaa 14v tytölle rahaa/koruja/mopokyydin ja saa jotain takaisin.
Vierailija kirjoitti:
Oli minkä ikäinen tahansa, on viisainta tavata ikäisiään, sama vaihe elämässä on tärkeää suhteen kannalta.
Mitä tuo sama vaihe tarkoittaa ja miten se käytännössä ilmenee? Itsellä on aina ollut nuorempia naisia pl. kun olin nuori itse, eikä ole ollut mitään ongelmaa.
Voi kamala...