Minkäikäistä naista 6-kymppisen oikeasti tikissä kunnossa olevan miehen on soveliasta lähestyä?
Omanikäiset, joiden ulkoinen olemus puhuttelee alkaa olla tosi harvassa. Myönnän olevani ulkonäkökeskeinen. Kiitos ja anteeksi. Ai...jaa risuaita setämiestikissä voi katsoa.
Kommentit (672)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sillä ei ole mitään väliä miltä näytät tai miten tikissä olet, kun ei yksikään nainen halua miestä, joka on eläkkeellä siinä kohtaa, kun itsellä on vielä 20 vuotta työelämää jäljellä. Ja sitten kun nainen itse pääsee vihdoin eläkkeelle, niin saa lykkiä ukkoa pyörätuolissa Manalan maille, ja viettää vielä 30 vuotta yksin sen jälkeen.
Olisi ehkä piänyt mainita, etten ole etsimässä elämänkumppania. -Ap
Hah, no sittten tilanteesi on vielä vaikeampi, jos pelkkää seksiä kaipaat. Meinaan pelkkään seksiin naiset löytää helposti itseään paljon nuorempiakin miehiä, ne harvat joita enää keski-iässä tai sen jälkeen semmoinen pelkkä seksi kiinnostaa. Itse olen 50 ja 20-30-vuotiaitakin kyllä baareissa lähestyy, puuma kelpaisi yhdeksi yöksi. Minua ei kiinnosta yhden yön jutut, mutta jos kiinnostaisi niin ottaisin jonkun 30-40v enkä kuusikymppistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anna naisten lähestyä sinua.
Musta se on miesten hommaa ottaa ne potentiaaliset pakit vastaan eikä naisten. -Ap
Sinä et ole mies, olet akk ainpalstalla länkyttävä idiootti. Et mitään muuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
35-40 on optimi
Eli ap:lle sopisi 85...100 v. mummi 😌
Minä olen 70 v eikä tule mieleenikään harrastaa seksiä apn kaltaisen ää liön kanssa. Miehen pitää olla mies, ei palstaulisija.
Mä oon 36 ja olisit mulle reilusti liian vanha. Voisin kuvitella olevani max. 46-vuotiaan kanssa, eli jos tästä laskee niin 50+ on sun ikäryhmä. Enkä tosiaan ole edes mikään timmi ikäisekseni vaan paksu lötköttäjä, enkä silti huolisi edes tikissä kunnossa olevaa viiskymppistä. Sen sijaan paksu ja lötkö nelikymppinen menis.
Olen 57-vuotias "tikissä oleva" nainen, enkä todellakaan huolisi itseäni vanhempaa miestä.
Viiskymmentä tai 55 on alaraja. Ei mitään väliä oletko miten tikissä kunnossa omasta tai toisten mielestä, sillä nuoremmilla on eri tilanne elämässä ja heille olet vaan kohta eläkkeellä oleva pappa . Ja nuorempia lähinnä naurattaa tuollainen kysymys, ovat mielummin oman ikäisten kanssa monestakin syystä.
aika monet myös vanhemmat naiset ovat ulkonäkökeskeisiä, vaikka puhuvat siitä julkisesti vähemmän. Ja kun vanhemmilla miehillä ei enää suksi luista niin naiset vasta villityvät Nuorempien kanssa .
Vierailija kirjoitti:
Jaa a kukapa sua estää lähestymästä vaikka sitten niitä naisia 20-40 ikähaarukassa jos ne silmääsi miellyttää? Mitä väliä. Eri asia sitten on tuleeko kuinka monelta vastakaikua. Kyllä mustakin kuuskymppinen mies voi näyttää tosi hyvältä ikäisekseen mutta en mä sellaisista oo seksuaalisessa mielessä kiinnostunut. 60v on kuitenkin vanhempi kuin mun omat vanhemmat on. T. 28v nainen
..vähän samaa mietin, että mikä tosiaan estää lähestymästä, mutta outoa voisi olla oman 30v tyttärenkin mielestä, kun mies olisi 10 vuotta omaa äitiäkin vanhempi.
Olen 54 enkä tikissä, mutten ikimaailmassa kuusikymppistä panisi, ainakaan ennen kuin olen siinä iässä.
Kaikki 16 vuotiaasta ylöspäin käy! T: M65+
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
35-45 on sopiva ikäväli 60+ miehelle
Harmillisesti 35-45-vuotiaat naiset on tuosta eri mieltä.
19-30v naiset ovat samaa mieltä, kun miehellä on miljoonia euroja ja vaikutusvaltaa
Ollaanpa nyt rehellisiä. Me elämme markkinataloudessa. Jos nuori ihminen rakastuu vanhukseen, kyllä siinä on oltava myös muita tekijöitä kuin ihmisyys taustalla - sukupuoleen katsomatta. Yleensä se on varallisuus. Tuskin kukaan lähtee elämää rakentamaan jonkun työttömän pulsun kanssa. Sama juttu vanhempana - ehkä vielä karumpaa. Jos on keski-ikäisenä haku päällä, alla ehkä avioero ja paljon elämänkokemusta, niin harvempi lähtee mitään virittelemään tyhjätaskun kanssa - mieluummin on vaikka yksin. Raha ei tee onnelliseksi, mutta meidän yhteiskun
Miksi noin paljon yläpeukkuja? Naiset täällä aina sanovat ettei miehen rahoilla ole väliä.
Olen 59v ja nettideittipalvelussa. Anteeksi vain mutta nuo 60+ miehet ovat ainakin siellä auttamattoman vanhan ja huolittelemattoman näköisiä.Karmeita kuvia, ei hymyillä, ei edes tukkaa ole kammattu.En ikipäivänä olisi sellaisesta tyypistä kiinnostunut enkä usko, että kukaan minua nuorempikaan olisi. Pitäkää ukkelit se vanha vaimo vain.
Lukeeko siellä että naiset ovat yläpeukuttaneet?
Vierailija kirjoitti:
Miksi noin paljon yläpeukkuja? Naiset täällä aina sanovat ettei miehen rahoilla ole väliä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
19-30v naiset ovat samaa mieltä, kun miehellä on miljoonia euroja ja vaikutusvaltaa
Ollaanpa nyt rehellisiä. Me elämme markkinataloudessa. Jos nuori ihminen rakastuu vanhukseen, kyllä siinä on oltava myös muita tekijöitä kuin ihmisyys taustalla - sukupuoleen katsomatta. Yleensä se on varallisuus. Tuskin kukaan lähtee elämää rakentamaan jonkun työttömän pulsun kanssa. Sama juttu vanhempana - ehkä vielä karumpaa. Jos on keski-ikäisenä haku päällä, alla ehkä avioero ja paljon elämänkokemusta, niin harvempi lähtee mitään virittelemään tyhjätaskun kanssa - mieluummin on vaikka yksi
Samanikäisen ja -arvoisen suhteessa rahalla ei ole merkitystä, mutta epätoivoisesti rahaton voi harkiten ottaa vanhan ukon, jos se ratkaisee talousongelmat.
60 -75 vuotias voisi kiinnostua jostain kuuskymppisestä. Ehkä?
Vierailija kirjoitti:
Olen 54 enkä tikissä, mutten ikimaailmassa kuusikymppistä panisi, ainakaan ennen kuin olen siinä iässä.
Kyllä panisit. Etenkin jos minut tapaisit. Niin on tehneet puolta nuoremmatkin.
Vierailija kirjoitti:
Sillä ei ole mitään väliä miltä näytät tai miten tikissä olet, kun ei yksikään nainen halua miestä, joka on eläkkeellä siinä kohtaa, kun itsellä on vielä 20 vuotta työelämää jäljellä. Ja sitten kun nainen itse pääsee vihdoin eläkkeelle, niin saa lykkiä ukkoa pyörätuolissa Manalan maille, ja viettää vielä 30 vuotta yksin sen jälkeen.
Tämäpä se on. Olen nelivitonen nainen ja huomannut että on kemiaa erään kuuttakymppiä lähestyvän miehen kanssa, mutta valitettavasti en pysty voittamaan noita luonnonlakeja, joten saa olla. En lähde tuohon.
Olen 45 ja kuusikymppinen mies olisi kyllä suoraan sanottuna itselleni liian vanha panokaveriksi, vaikka olisi miten tikissä. Jos minua lähestyisi sen ikäinen mies, en olisi kiinnostunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ollaanpa nyt rehellisiä. Me elämme markkinataloudessa. Jos nuori ihminen rakastuu vanhukseen, kyllä siinä on oltava myös muita tekijöitä kuin ihmisyys taustalla - sukupuoleen katsomatta. Yleensä se on varallisuus. Tuskin kukaan lähtee elämää rakentamaan jonkun työttömän pulsun kanssa. Sama juttu vanhempana - ehkä vielä karumpaa. Jos on keski-ikäisenä haku päällä, alla ehkä avioero ja paljon elämänkokemusta, niin harvempi lähtee mitään virittelemään tyhjätaskun kanssa - mieluummin on vaikka yksi
Suurimmalle osalle ei olekaan. Suurin osa ei halua ikäerosuhteeseen vaikka siitä olisi rahallista hyötyä. Mutta jokin pieni osa naisista haluaa, ja kun ei noita äverikköjä kääkkiäkään niin paljon ole, niin kaippa ne toisensa löytää.
Eli ap:lle sopisi 85...100 v. mummi 😌