Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Vauvakuume, synnytys ja taaperot
***Tontut viikolla 7***
Kommentit (41)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Vauvakuume, synnytys ja taaperot
Hei kaikki tonttutytöt!
Mä olen ollut hiljaa (joskus jopa!) viikonloppuna mutta olen kyl käynyt seuraamassa näitä vaiheita täällä. Mulla vaan oli jono koko ajan selän takana (3 teiniä) enkä halunnu heille näyttää että kirjoittelen vauvakuume-sivuille. Edes omille lapsille en halua etukäteen puhua mahdollisesta vauvasta ja VARSINKAAN en bonustytölle. Hänen äitinsä on kätilönä siellä synnärillä mihin mäkin " joudun" synnyttämään sikäli mikäli jostain synnytettävää joskus olis.. Mä en haluaisi että HÄN saa tietää asiasta ennen kuin on ihan pakko kertoa. En nyt oikein osaa/jaksa/ viitsi edes kertoa syitä. Ehkä osaksi vaan näitä tunnepuolen juttuja. Onks teillä kellään miehellä exvaimoa?? Jos niin ehkä ymmärrätte..
Nonuli-ponuli reppanalla on ollut huolia mut onneks sulla oli halaajia täällä vaiks olin poissa. ISO HALI silti viel minultakin!! Kyl asiat järjestyy usko pois! Ja tosiaan täällä SAA ja PITÄÄ valittaa!! Olit tehnyt ihanan kuuloista ruokaa (niinkuin Frankiekin!!!) Mä myös rakastan Fetaa ja Auraa. Eiks tuota homejuustoa vai voi syödä raskaana ollessaan?? Joku bakteerijuttu vai??? Mut jos sen paistaa (pitsa) tai keittää (kastike, kiusaus) niin ei kai se sitten voi olla haitallinen? Tietääkö joku?? Raaan kalan kyl ymmärrän (mä rakastan graavilohta) mut miten onko esim katkaravutkin no-no? Nehän on kans kylmänä(kin) syötäviä. Onkohan nää rajoitukset tulleet lähivuosina kun en ole ennen törmännyt näihin? Silloin yhekskytluvulla kun olin viimeks raskaana tais kiellettyjen listalla olla esim maksa (maksamakkara on mun herkku) mut en kyl muista mikä muu..
Mulla on nyt vähän huono olo sillä olin palaverissä Ex.miehen kanssa (huh rankkaa) ton meidän pojan tiimoilta. Olen sellainen höpsö et joko tulee pää tai maha kipeeks tollasista kiperistä tilanteista. Ja kuumat kainaloon viel lisäksi.. plääh. Ei me otettu yhteen tai mitään sellaista. Ollaan aina osattu käyttäytyä. Mut vaikeeta se on silti aina kun joutuu juttelemaan isoista asioista. Mies tulee vasta kymmenen jälkeen töistä joten en voi tilittää huonoa oloa hänellekään. Sitten kyllä varmaan jutellaan kun hän tulee. Tää iso asia koskettaa häntäkin.
).( Tää mun stressi muista lapsista tuskin edesauttaa mitään raskautumista. Enkä sitä paljon ole edes jaksanu aatella. Katellaa.. kp16 tänään. Ollaan pupuiltu tyyliin joka toinen päivä joten TJOT TJOT!!
Huomenna sitten uusi viikko ja uudet pinot ja jutut! Kukahan kerkeää aloittaa..
mannarii (vähän alakulofiiliksissä)