Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kelan leikkaukset tukiin on aivan kaamea yhtälö; Lopputulokset tulevat olemaan kauhistuttavia, kun ihmiset syrjäytyvät lopullisesti...

Vierailija
18.09.2024 |

...Miten tämä maa on voitu päästää tähän jamaan? Hallitus tulisi vaihtaa äkkiä, ja lakeja muuttaa takaisin.

Maa on yhtä kuin sen kansalaiset

Kommentit (118)

Vierailija
61/118 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ootko töihin menoa ajatellut?

Entä oletko sä ajatellut sitä että maassa on 30 000 avointa työpaikkaa ja 500 000 työtöntä?

Työpaikkoja on satoja tuhansia ne kaikki ei vaan ole missään netissä, ja yrittäjyys on kaikille työttömille mahdollisuus työllistyä.

Ap

Ei ole

Niitä työpaikkoja todellakin on paljon enemmän mitä Työmarkkinatorin sivuilla on. Nämä luuserit pitäisi laittaa työnhakukursseille niin selviäisi heillekin miten niitä töitä oikeasti haetaan.

Vierailija
62/118 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Punaliput liehuu, menkää töihin!

Kohta liehuu vielä kovemmin kun käynnistämme punakapinan ystävämme Putinin joukkojen tuella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/118 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten edes julkenet ehdottaa moista?

väsynyttä settii joka viikko tuota sammaa,sen syvemmin miettimättä.

Vierailija
64/118 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entä oletko sä ajatellut sitä että maassa on 30 000 avointa työpaikkaa ja 500 000 työtöntä?

Työpaikkoja on satoja tuhansia ne kaikki ei vaan ole missään netissä, ja yrittäjyys on kaikille työttömille mahdollisuus työllistyä.

Ap

Ei ole

Niitä työpaikkoja todellakin on paljon enemmän mitä Työmarkkinatorin sivuilla on. Nämä luuserit pitäisi laittaa työnhakukursseille niin selviäisi heillekin miten niitä töitä oikeasti haetaan.

Voi sinua pientä. Luuletko että työttömät eivät tiedä missä ne työpaikat ovat??? Oikeasti??? Vai kurssille? Miten jos menisit imemään äitisi tissiä.

Vierailija
65/118 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ei ole

No kerro missä niitä on? Niin ja minulla on työpaikka, mutta kerro ihmeessä missä ne työpaikat on? Jos niitä ei ilmoiteta missään niin ei niitä taida olla.

Vierailija
66/118 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Punaliput liehuu, menkää töihin!

Kohta liehuu vielä kovemmin kun käynnistämme punakapinan ystävämme Putinin joukkojen tuella.

Ai persutkin aikoo osallistua ja tuoda johtajansa?

Vierailija
67/118 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On niitä työpaikkoja jos haluaa vain töitä tehdä. Työttömät vain bussikuskeiksi opiskelemaan, löytyy varma työpaikka kaikista isoista kaupungeista. Ravintola-alalla on myös töitä vaikka kuinka paljon. Enemmän taitaa olla kyse siitä ettei työt kelpaa. Selvästi on vieläkin liian isot tuet kun on varaa valita meneekö töihin vai ei.

Bussit kulkeva kohta ilman kuskeja eikä siihen mene kauan. Ravintoloita kaatuu ennätysvauhtia koska ei ole asiakkaita. Missä ihmeen kuplassa elät?????

just noin ja raflat tarjoo nyt muutamia tunteja,ehkö opiskelijalle sopii,mutta ei sillä elä edes yksinäinen saati perheensä elättää,silti jotain soviteltuja tukimuotoja. ja jos opintolainaa niin ja pitkät opinnot,olisi hyvä saada oman alan töitä. akateemisilla tärkeää jotta ammattitaito säilyy,mutta alat kehittyykin koko ajan,eli oman työnalan syrjässä olisi hyvä pysyä.

Vierailija
68/118 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varoitus!

Tämä ketju on suoraan İgorien käsikirjasta. Yrittää lietsoa eripuraa ja epäluottamusta hallitukseen.

Orpo-Purran hallitus ei tarvitse tuohon iigoreita, vaan tekee sen ihan itse.

Vierailija
69/118 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on ylimääräistä rahaa ne kannattaa sijoittaa firmoihin mitkä tekevät muureja. Kohta niitä tehdään urakalla hyväosaisten asuntojen ympärille.

Taidan sijoittaa johonkin NATO-lankaa tuottavaan yritykseen. Kohta niitä asennetaan hyvätuloisten nelimetristen muurien päälle viihtyisää pihaidylliä korostamaan.

Vierailija
70/118 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Työttömyys lisääntyy koko ajan. M50

Vierailija
71/118 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varoitus!

Tämä ketju on suoraan İgorien käsikirjasta. Yrittää lietsoa eripuraa ja epäluottamusta hallitukseen.

Eipä se hallitus siihen paljoa ii.gorien apua tarvi..

Vierailija
72/118 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ei ole

Tunnen erään joka noita työnhakukursseja vetää, ja hänkin sanoo, että työmarkkinat ovat nyt jumissa

Vierailija
73/118 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielelläni "menisin" töihin, kerro, mikä firma on sellainen, jonne "mennään töihin". Sanotaan, että henkilökohtaisista avustajista on pulaa, minä en ole huomannut, ainakaan minä en näihin töihin kelpaa.

Toisaalta, olen työkyvyttömyyseläkkeellä ja lääkärin mukaan 100% työkyvytön. Karu fakta on se, että alle tonnin eläkkeellä ei tässä maassa pärjää. Ja joo, kerään kyllä sieniä ja marjoja, kalastaakin olen yrittänyt, heikolla menestyksellä. Tyhjiä pulloja ja tölkkejä kerään, mutta niin tekee moni muukin.

En pysty kokoaikatyöhön juuri nyt, mutta jotain lisätuloja olisi välttämätöntä saada. En tietenkään työhakemuksissani mainitse, että olen tk-eläkkeellä.En mainitse sitäkään, että ikä alkaa pikapuoliin vitosella, mutta kai sen nyt esim lukion suoritusvuodesta tajuaa...

Tässä maassa työnantajalla on varaa olla kranttu.

Vierailija
74/118 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Entä sitten? Suomessa on niin hyvät sosiaalituet joilla kyllä leikkaustenkin jälkeen elelee. 

Vierailija
75/118 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielelläni "menisin" töihin, kerro, mikä firma on sellainen, jonne "mennään töihin". Sanotaan, että henkilökohtaisista avustajista on pulaa, minä en ole huomannut, ainakaan minä en näihin töihin kelpaa.

Toisaalta, olen työkyvyttömyyseläkkeellä ja lääkärin mukaan 100% työkyvytön. Karu fakta on se, että alle tonnin eläkkeellä ei tässä maassa pärjää. Ja joo, kerään kyllä sieniä ja marjoja, kalastaakin olen yrittänyt, heikolla menestyksellä. Tyhjiä pulloja ja tölkkejä kerään, mutta niin tekee moni muukin.

En pysty kokoaikatyöhön juuri nyt, mutta jotain lisätuloja olisi välttämätöntä saada. En tietenkään työhakemuksissani mainitse, että olen tk-eläkkeellä.En mainitse sitäkään, että ikä alkaa pikapuoliin vitosella, mutta kai sen nyt esim lukion suoritusvuodesta tajuaa...

Jossain muussa maassa et saisi pennin jeniä, vaan olisit sillan alla tai jossain kodittomien hätämajoituksessa jos ei joku sukulaisesi majoittaisi ja ruokkisi. Suomalaisella Kelan asiakkalla on silti varaa ja otsaa valittaa. Oma kämppä ja satoja euroja vastikkeetonta rahaa tilille joka kuukausi ei riitä. 

Vierailija
76/118 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten muka vajaa tonni kuukaudessa ei riitä yhden ihmisen menoihin?! 

Vierailija
77/118 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varoitus!

Mitähän se hallituskin nyt ajattelee kun lukee tän.

Vierailija
78/118 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mie tiiän hyvän konstin saada elanto. Pistää persun kylmäksi niin piässee täyshoitolaan josta henkiin jääneet maksavat 230€/pvä. Jo vain maailma pelastuu.

Vierailija
79/118 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Kunhan keksit oikein omaperäisen liikeidean ja onnistut saamaan rahoitusta. 

Vierailija
80/118 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Olet kyllä todellinen  V   A    J      A      K     K      I    ,   jos kuvittelet että kaikki nuo loput työttömät voisi olla yrittäjiä, kun yrityksiä menee konkurssiin tuhansia vuodessa.

https://stat.fi/julkaisu/clmu74b9h5aaw0aw27gpl9xdk

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kahdeksan