Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ETA Oton ja Assin välillä kipinöi

Vierailija
18.09.2024 |

Mitä noille kuuluu nykyään? Kertokaa joku jolla oikeus lukea!

https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/d2dcd146-302a-49aa-b3db-5a57c90…

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Oton ja Assin suhde alkoi Ensitreffit alttarilla -ohjelmassa lupaavasti, kunnes Otto pudotti pommin. Nyt molemmat kertovat, mitä elämässä on tapahtunut tv-kameroiden sammuttua. Toisen elämän suunta kääntyi kokonaan."

Mitä oikein tossa on tapahtunut? Oton elämän suunta muuttunut? Kertokaa!

Vierailija
2/22 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo tiatoo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Nyt Otto ja Assi kertovat, miltä kaikki todella tuntui ja mitä elämässä on ohjelman jälkeen tapahtunut..." 

https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/d2dcd146-302a-49aa-b3db-5a57c90…

Mitä on tapahtunut?

Vierailija
4/22 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ihmettelin näissä sitä, että miksi ihmeessä urheilulliselle timmikroppaiselle Otolle oltiin valittu juuri ylipainoinen nainen. Epäilen, että juuri tämän takia hänellä ei kipinöinyt.

Vierailija
5/22 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan kukaan maksanut noista Iltiksen tunnareista? Hiljaista on. Itse en ole enkä maksa.

Vierailija
6/22 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse ihmettelin näissä sitä, että miksi ihmeessä urheilulliselle timmikroppaiselle Otolle oltiin valittu juuri ylipainoinen nainen. Epäilen, että juuri tämän takia hänellä ei kipinöinyt.

Ei välttämättä tuo se syy. Olivat muutenkin aika erilaisia. Otto liikunnallinen, ulkonäkökeskeinen (merkkivaatteet, halu alkaa personal traineriksi...), Assi varsin porvarillisen oloinen, liikunta oli golffia, harrastuksena viininmaistelut sun muut. Ei kohdannut maailmat?

Vierailija
7/22 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taida kannattaa IL tuo lukuoikeusbisnes kun kukaan ei sitä osta?

Vierailija
8/22 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin Otto tai Assi, niin en tykkäisi siitä, että iltapäivälehti yrittää tienata minun elämän yksityiskohdilla. Että joko juttu ilmaiseksi luettavaksi tai sitten en antaisi juttua ollenkaan. Vai onko noille muka maksettu haastattelun antamisesta? En usko.

9/22 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Assi ei ollut ylipainoinen. Hänkin harrasti urheilua

Vierailija
10/22 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christiiina kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei liity sinänsä suoraan aloitukseen, mutta haluan kommentoida tähän. Toisin kuin Assi niin minä olen vähän ylipainoinen ja vähän plösö, koska olen sohvaperuna. Silti minusta on ollut kiinnostunut monikin timmi urheilijamies, ihan siis vakiintumismielessä. Ei kaikkien urheilijoiden maku ole toinen urheilija. Osalla toki on.

Vierailija
11/22 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Christiiina kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei liity sinänsä suoraan aloitukseen, mutta haluan kommentoida tähän. Toisin kuin Assi niin minä olen vähän ylipainoinen ja vähän plösö, koska olen sohvaperuna. Silti minusta on ollut kiinnostunut monikin timmi urheilijamies, ihan siis vakiintumismielessä. Ei kaikkien urheilijoiden maku ole toinen urheilija. Osalla toki on.

Sama kokemus minullakin.

Vierailija
12/22 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan että Otto löysi itsensä ja tuli kaapista?

Vierailija
13/22 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christiiina kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Selvästi pullukka. Golfaus ei ole urheilua.

Vierailija
14/22 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas joku oksentaa omia sukupolvien välistä traumaansa ja projektoi arvostelemalla tuntemattomien ihmisten ulkonäköä.

Vierailija
15/22 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veikkaan että Otto löysi itsensä ja tuli kaapista?

Oho, näinkö? Eikö nää maksulliset jutut ole printtilehdissä, onko kukaan nähnyt?

Vierailija
16/22 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas joku oksentaa omia sukupolvien välistä traumaansa ja projektoi arvostelemalla tuntemattomien ihmisten ulkonäköä.

Jotain tällaista, nämä kannattaa ohittaa. Mutta mitä Otolle ja Assille kuuluu, olisi kiva tietää!

17/22 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christiiina kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitä paitsi Otto on vieläkin sinkku, joten on hänelläkin ollut vaikeuksia löytää kumppania vaikka onkin olevinaan niin kovin tasokas mies 

Vierailija
18/22 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kukaan ole vieläkään lukenut????

19/22 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

!

Vierailija
20/22 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oton tunteet ei kehittyneet syvemmiksi joten jätti Assin jo ennen ohjelman loppua. 

Kipinöi kyllä mutta se ei ollut tarpeeksi Otolle. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi viisi