Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

~*~*~HELMINAUHA 2007 vkolla 7~*~*~

12.02.2007 |

No jospas nyt aloittaisimme tänne puolelle pinoutumisen..

Eli siis kaikki helmenkantajat mukaan vaan! (Vaikka vauva olisikin syntynyt jo tammikuun puolella)

Eikös se ole kiva kuitenkin jatkaa jo tutulla porukalla?;)

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
18.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän pieni mies syntyi 1.2 eli on vähän reilu kaksi viikkoa vanha. Joutui syyntyksestä suoraan teholle hengityskoneeseen ja vietti teholla plus lastenosastolla 12 päivää ja sitten päästiin kotiin=)

Esikoinen kun on niin tähän vauva-arkeen on kylllä totuttelemista - ennekaikkea nuo yöt. Viime yönä päätti syödä kahden tunnin välein. Hiukkasen on silmät ristissä äidillä. Mut muuten tuntuu ´mukavalta, en ole ainakaan havainnut baby blues oireita tms. Kohta mies menee töihin ja joudun olemaan vauvan kanssa öitä kaksin, niin saa nähdä miltä tuo tuntuu. On ihanaa ollut, kun mies on auttanut vauva hoidossa ihan tasaveroisesti!

Kirjoittelen sitten enemmän - nyt taitaa pikkuinen taas heräillä. Voikaa kaikki hyvin!

Vierailija
22/24 |
18.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei!

Siirrynpäs minäkin tänne puolelle. Meidän tyttö on tänään viikon ikäinen ja arki täällä kotona on lähtenyt sujumaan mukavasti. Varsinkin nyt, kun mies on isyyslomalla vielä ensi viikon. Saas nähdä miten varsinainen arki sitten rullaa. Mielialoista on ollut paljon puhetta... Itselläni menee ihan ok. Välillä tosin ahdistaa ja parina iltana olen itsekseni itkeä tihrutellut -mieheltä salassa. Tyhmää, mutta kun ei mulla mitään syytä itkuun ole.

Vauva tankkaa puolentoista tunnin välein, eli on tissillä liki koko ajan... Parhaimmillaan on sitten ollut puolentoista tunnin imetysmaratoneja. Ei paljon muuta ehdi tekemään kuin imettämään. Lisämaitoa annoin eilen illalla, kun maratonista huolimatta neito sen kun hamusi ja itki. Vetikin maidon hyvällä ruokahalulla ja rauhoittui. Saas nähdä kuinka tänä iltana käy. Öisin hän tosin on nukkunut yhden noin neljän tunnin pätkän, joten ihan zombie en ainakaan vielä ole ja päivisin olen yleensä yhdet päikkärit nukkunut.

Niin ja jälkisupistuksista. Itselläni olivat tosi kovia ja kivuliaita ja särkylääkkeitä tarvitsin neljä päivää. Nyt ovat jo hellittäneet.

Eipäs muuta kuin vauvan tuoksuisia päiviä helminauhalaisille!

Timbe ja viikon vanha tyttö

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
19.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille syntyi suloinen tyttö 10.2.2007 (la 11.2.07)!

Paino:3420g

Pituus:51cm

Sairaalassa vauveli viipyi 5vrk, sai infektion ja sitä lääkittiin antibiootein. itse kotiuduin heti synnytystä seuraavana päivänä. nyt ollaan kotiuduttu ja harjoiteltu elämää vauvelin ja 1v9kk isosiskon kanssa.

Ajattelin nyt ruveta aktiivisemmin kirjoittelemaan, odotusajan lähinnä taustailin... Onnea kaikille nyyttinsä hakeneille. On nuo pikkuvauvelit niin ihania :-)

t. supermam

Vierailija
24/24 |
19.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maanantaita! 2 viikkoa täynnä ja rauhallinen viikonloppu takana, vaikka syötiin edelleen n.2 tunnin välein (1-3 tuntia ympäri vuorokauden), siis tytteli söi, ei vanhemmat ; ) ja nukuttiin siinä välillä pätkissä. Ruuan jälkeen 30-60 min seurustelua/kitinää/vaipanvaihtoa ym. ohjelmaa, joten välistä jää vain tunti nukkuma-aikaa ennen seuraavaa ruokailua.

Mies ei ole isyyslomalla eikä heräile öisin, mulla on se kunnia. Vielä pärjään hyvin.

Pari tunnustusta: olen kävellyt lenkkejä kovaa vauhtia ja välistä hölkännyt pikku pätkiä, tätähän ei saanut tehdä ennen jälkitarkastusta, mutta ei tunnu pahalta ja kovasti tekee mieli urheilla muutakin kuin kävelyä ja lihaskuntoa. Oletteko muistaneet tehdä lantionpohjan lihasharjoituksia? Itse olen yrittänyt muistaa imettäessä tehdä jännityksiä, en joka kerta mutta välistä.

Ja toinen tunnustus liittyen edelliseen: kokeiltiin seksiä eilen, 2 viikkoa takana siis ja 4 tikkiä hyvin parantuneet, jälkivuot loppui ja heti kokeilemaan varovasti. Tuntui samalta kuin ennen synnytystä, jippii! Miehenkin mielestä ei eroa tuntunut. Pelkäsin etukäteen, että menee nautintokyky lopullisesti, siksi oli kiire vähän kokeilemaan.

Mukavaa viikon alkua! T. Sporttari ja tytteli 2vkoa