Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

*** MARRASKUISET 05 UUTEEN VIIKKOON ***

12.02.2007 |

Töissä vähän hiljaista, joten ajattelin aloittaa uuden pinon. Kohta kuulumisia... :-)

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
15.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten voisin toivoa vaikka hyvää mieltä kaikille marrasystäville!

tuli hieno kortti :) poikanen piirsi paperille viisi viivaa, leikkasin sen paperin sydämenmuotoiseksi ja liimasin vähän isommalle punaiselle kartonkisydämelle ja kirjoitin tekstin taakse. poikanen kävi itse ojentamassa isille kortin, kun tämä tuli kotiin. suloinen :) taisi mieskin ilahtua kun laittoi kortin teipillä seinään tähän tietokoneen viereen ihailtavaksi :)

en minäkään jäänyt osattomaksi, sai mieheltä kukkia eilen. :) kivaa. muutoin oli tavallinen arkipäivä. uimassa oli mukavaa kyllä, poikanen on tosi innoissaan aina läiskyttämässä vettä ja sukelteleekin jo tosi mallikkaasti.

tuolla mäkelänrinteellä en ole koskaan käynyt, enkä muutenkaan itse asiassa missään uimahallissa pääkaupunkiseudulla. onko hyvä paikka mennä lapsen kanssa? onko siellä joku oma lasten allas? kuinka lämmintä vesi on? noema varmaan osaisit jotain kertoa, tai jos joku muu on käynyt.

manna toivottavasti miehesi toipuu sen verran että pääsette viettämään yhdessä huomisiltaa! ootte varmaan jo kovasti sitä odottaneet, niin toivotaan ettei peruunnu.

laitetaanpas pari kysymystä jos saataisiin teitä sieltä nurkista houkuteltua kirjoittamaan :)

-auttaako teidän marrasmuksut jo kotiaskareissa?

meillä välillä saattaa auttaa tyhjentämään tiskikoneesta lusikoita haarukoita yms. ja joskus vie roskan roskiin kun pyytää. molemmissa tarvii olla vähän mukana auttamassa kuitenkin. ja ai niin imurin kun ottaa kaapista, niin on salamana mukana " auttamassa" . lähinnä laittaa ees taas imuria päälle ja sammuttaa. :)

-heitelläänkö muilla tavaroita? saako leluja heitellä vai esim. palloa vain?

meillä se on pojan suosikkileikkejä. kaikkia mahdollisia leluja ja tavaroita viskellään ympäri asuntoa, sit mennään perässä hakemaan ja heitetään taas uudestaan. tää on nyt joku popjuttu. samoin syödessä mielellään heittäisi pöydältä lattialle ruokaa tai mitä vain on käden ulottuvilla.

no, en mä nyt keksinytkään tähän hätään kuin noi kaksi kysymystä :)

gerda ja nukkunalle unten mailla tuuh pyyh

Vierailija
22/35 |
15.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytiin ultrassa ja kaikki oli hyvin! Ihanaa, kyllä helpotti oloa :) Giguli bongattu, joten Onnille on tulossa siis veikka ;) Nimeksi taitaa tulla Sisu.

Mäkelänrinne on aivan huippupaikka mennä lapsen kanssa. Siellä on erillään isosta uintialtaasta ja hyppyaltaasta sellainen osasto, jossa kaikissa altaissa on veden lämpötila 32 astetta. Ihan pienille on oma kahluuallas, jossa veden korkeus on noin 40 cm. Siinä altaassa on ihan pieni liukumäki, johon saavat itse kiivetä (luonnistuu jo tämän ikäisiltäkin) ja sitten juuri se vettä läpipäästävä pallo. Sitten on erikseen lastenallas, jossa vesi syvimmillään 140 cm. Reunoilla on tasanteita, joista on pienen mukava hyppiä veteen. Kolmas allas on syvyydeltään 140 cm ja siellä on yhdellä sivulla poreita, toisella alaselkää hierovia pisteitä ja kolmannella hartioita hierovia " vesiputouksia" . Ja siis kaikissa sama lämmin vesi. Tavallisia saunoja on kaksi. Toisessa on normaali lämpö ja toinen on mieto. Sitten on vielä höyrysauna! Tilat ovat siistit ja tilavat.

Meillä Onni auttelee siivouksessa innokkaasti myös. Imuroi ja lattianpesu lastalla häärää tättähääränä :) Sitten repii kesken minun imuroinnin johtoa seinästä ja vääntää imutehoa minimille. Astioita olisi kanssa heti repimässä kun koneen avaa, mutta se on enemmän sellaista kiusantekoa, kuin auttamista ;)

Tavaroita heitellään. Ei onneksi enää niin paljoa, kuin pari viikkoa sitten vielä. Kyllä kiellän heti ja poika myös tietää, että on väärin heittää tavaroita. Tekee sitä sellainen vekkuli-ilme päällä, että " ähäkutti siitä saat paloautosta päähän" .

Nyt mies punkee koneelle, on kuulemma Lufthansan lennot tarjouksessa vielä tämän viikon.

Heips toivottaa Noema

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
15.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mukavaa torstaita :) hetken annan itselleni luvan istua, koti siivottu ja jne.

Aluksi kysymyksiin: Olli auttelee kyllä, laittaa mm. itse pyykkiä koneeseen.. eilen juuri ihmettelin, että miten vaaleiden seassa oli yhdet mustat kalsarit ja yksi Ollin sukka.. itse tarkistin hyvin tarkkaan mitä koneeseen laitoin, eli siellä oli luultavasti valmiina jo nämä.. no meillä on pesty myös autoja ja baby björn pottatuolin potta-osa :) tiskikoneen pyrin tyhjentämään kun Olli syö tai ei ole paikalla, hän räplää vaan sitä luukkua mihin laitetaan pesuaine.

Sitten kun imuroin, niin Olli härää joko lakaisuharjan kanssa tai kylppärin lastan kanssa. Hyvin tärkeää Ollille on, että saa viedä oman vaippansa roskikseen ja vie myös muita roskia pyydettäessä.

Ruoanlaitossa haluaa olla aina sylissä katsomassa ja vain sen sylissä kuka paistaa, ei kelpaa muiden syli silloin.

Meillä ei saa heitellä leluja, aluksi en kieltänyt, mutta se on oikeasti vaarallista kun lentelee esim. nuo brion pellen pyöreät palat, ne on tosi kovia. Palloja on sitten useampi tarjolla :)

Meillä suurin kiusanteko on nyt sitä, että kaivetaan kiviä kenkien pohjista tai mattojen alta tai rattaista ja sitten niitä suuhun ja karkuun :) hupaisan näköistä, kun poika tulee oikein ilveilemään mun tai isänsä eteen ja sitten kun kysyy, että mitä Olli syö, niin lähtee tuhatta ja sataa karkuun, usein eteiseen pyykkitelineen alle!

Nukahtaako kukaan muu marrastaaperoista vielä syliin? Meillä meillä ja siitä on alkanut tulemaan sellainen 1-2 tunnin sessio, haluaisin siitä eroon.. ajattelin jos su kun miehen poika lähtee äidillensä, alkaa opettaa nukahtamaan omaan sänkyyn.. en tiedä mitä siitä tulee, mutta vois yrittää. Omaa aikaa ei ole yhtään tällä hetkellä, se vähän rassaa.

Meinasin mennä tänään katsastamaan sokoksesta ne tarjouskengät kevääksi, jos on vielä kokoja jäljellä.

Ei muuta kun mukavaa loppuviikkoa ja vkl kaikille, lähden elämäni ensimmäistä kertaa lätkämatsiin lauantaina, kun mun ihanan romanttinen mies haluaa minut sinne viedä, hehheh!

Vierailija
24/35 |
15.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gerdan kysymyksiin tulin pikaisesti vastaamaan töiden lomasta. :-)

Kotitöissä " autetaan" juu, imurointi ja tiskikoneen tyhjääminen on Jessen lempparipuuhat. Tykkää myös lakaista lattioita pienellä rikkaharjalla. Tai hiuksiaan. ;-) Roskia vie myös välillä roskikseen, mutta aika usein ne menee viime hetkessä suuhun ja sitten juoksee karkuun virnistellen kuin Ollikin. :-) Eli tutulta kuulosti teidän muidenkin jutut, nopeamminhan nuo kotityöt saisi itsekseen hoidettua, mutta mielelläni otan pojan siihen touhuamaan kun niin kovasti tykkää. Jospa se innokkuus säilyisi vähän vanhemmallekin iälle. Toivossa hyvä elää, heh.

Tavaroita Jesse ei kyllä vielä juurikaan heittele paitsi palloa. Välillä saattaa tulla virhearviointi kun yrittää ojentaa jotain tavaraa ja se lentääkin lattialle, mutta päin ei ole toistaiseksi heitellyt mitään. Syödessään porkkanaa tai vaikka kurkkua, saattaa ottaa suustaan isompia tilsuja ja heitellä niitä lattialle, vaikka kovasti oon yrittänyt kouluttaa että jos ei pysty nielaisemaan niitä niin laittaisi nätisti pöydälle. Joskus se meneekin hetkellisesti jakeluun. ;-)

Noemalle onnittelut hyvistä ultrauutisista! Ihanat veljekset, Onni ja Sisu. :-)

Vierailija
25/35 |
15.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla asuu täällä myös pikku kotiapulainen ;) Aina kun teen ruokaa niin neiti haluaa olla sylissä katselemassa, mikä kattilassa porisee. Ja tiskikoneesta antaa astioita välillä mulle, et saan nostaa kaappiin ja välillä hakee kiusallaan ja juoksee karkuun. Ja tiskikoneen nappeja pitäisi alvariinsa saada painella. Pyykkejä laitellaan kanssa ja tyttö mielellään kiskoo levitetyt pyykit alas telineeltä. Saa aina neidin kanssa kotihommiin kulumaan paljon aikaa, kun yhdessä tehdään.

Ja tavarat lentää meilläkin. Vaikka 100000000 kertaa kieltää niin silti lentää. Varsinkin kaikki isommat muovilelut, kuten säästöpossu. Välillä yrittää heittää selvästi suoraa toisia päinkin. Ärsyttää, mutta varmaan kuuluu ikään.

Noemalle, kiva kuulla, että masussa kaikki hyvin. Kohta teillä on tuplasti vauhtia, kun veljekset temuaa! En saanut Onnista kuvia, oliko sulla mun osoite?

Ja Ollin äiti: minä olen käynyt paljon jäähallissa katselemassa liigaa, kun mies aina mua sinne raahaa. Kyllä se nyt menettelee, jollei muuta tekemistä ole. Vähän joukkueistakin aina riippuu, onko hyvä peli.

Hmmmmm, mitäpäs muuta... me oltiin eilinen maitoaltistuksessa ja ei mitään välitöntä reaktiota tullut. En kyllä sitä odottanutkaan, kun ne ripulit ja ihottumat aina viiveellä ilmestyy. Nyt sitten viikko juotetaan lehmistä ja katsotaan tuleeko oireita. Toivottavasti ei, helpottaisi kummasti elämää. Oli mielenkiintoista juosta sairaalan käytävää päästä päähän 7 tuntia. Neiti ei hetkeäkään jaksanut olla leikkihuoneessa, käytävälle oli päästävä! Päikyille pääsi vasta kahdelta ja kyllä tuntui päivä siellä piiitttkältä, ainakin minusta, neiti näytti viihtyvän!

Vierailija
26/35 |
15.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipas mukava taas lueskella teidän juttuja!

Ihana Noema kuulla, että ultrassa oli kaikki hyvin. Oikein alkaa itselläkin mieli saada masuun sellainen pikkuinen eläjä=) Kivalta paikalta kuulosti myös tuo uimahalli jossa käytte. Me emme ole edelleenkään päässeet vielä ensimmäistäkään kertaa uimaan pojan kanssa. Enpä olisi jokus uskonut että tässä näin käy, itse olen kova uimari. Vauvauintiin emme mahtuneet aikoinaan mukaan (valtava pettymys) ja sitten aika vain on mennyt. Viime kuukaudet olen kyllä ollut kovasti sinne pojan kanssa menossa, mutta aina peruuntuu kun poika on sairastanut niin kovasti.

Säästämisestä oli kans puhetta. Meillä eläkesäästäminen on ollut suunnitelmissa pitkään, mutta aina se vain jotenkin jää. Alkava rakennusprojekti vie nyt kaikki rahat. Pojalla on kyllä oma sijoitusrahasto jonne säästämme joka kuukausi hieman. Poika on myös saamassa lähiaikoina perintöä, niistä rahoista osan taidamme sijoittaa samaan mihin nyt hänelle säästämme ja osan käytämme taloprojektiin (oli antajan toive).

Meillä tavaroiden heittelyä ilmenee kans ajoittain. Välillä paiskoo lelujaan takaisin lelukoppaan hirveellä vimmalla, sen heittelyn olemme sallineet kun lelut tosissaan menee koppaan, mutta muuta emme. Poika hakkaisi mielellään myös ikkunoita ja peilejä leluilla.

Pojalla on tällä hetkellä pakkomielteinä lieden nappulat ja jääkaapin penkominen. Oikein naurun kanssa juoksee jääkaapille, että jos edes sen sinappipurkin ehtisi sieltä kiskaista lattialle....

Päiväkodissa kehuivat tänään poikaamme oikeaksi päivänsäteeksi, aina kuulemma niin iloinen ja hyvällä tuulella. Oli mukava kuulla=)

Tämä tältä erää.

Manna

Vierailija
27/35 |
15.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tosiaan laita osoite, niin laitan kuvan!

Nyt äkkiä Lostin pariin :)

Vierailija
28/35 |
16.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poju napostelee vieressä rusinoita, koitan ehtiä sillä aikaa kirjoittamaan edes vähän!

Ihanaa Noema että ultrassa kaikki hyvin! Ne on aina jänniä paikkoja.. olisi kiva saada myös Onnin kuva! (sanna.levola@bit.spt.fi) Meillä mies oli bongaavinaan ultrassa " kivet" (hänellä on olut alusta asti vahva poikaolo), mä en ikinä saa niistä selvää.. No parin kuukauden päästä se sitten selviää :) Päästään vielä kerran kurkkaamaan vauvaa kun tuli kutsu synnytystapa-arvioon kuukauden päästä (aatun synnytys päätyi kiireelliseen sektioon jonka vuoksi tämä arviokäynti). Välillä harmittaa kun löysin tämän porukan niin myöhn, olisi ollut kiva vaihtaa synnytyskertomuksia ym.. Tosin olisin varmaankin kirjoitellut lokakuisten porukkaan koska laskettu aika oli silloin.

Tämä viikko alkoi kyllä huonosti.. Kela muisti mua opintotukien takasinperinnällä, ja laskussa summa oli 1750¿!!! Siis apua!!! Toi on niiiiin epäreilua että rankaistaan jos teet opiskelun ohella töitä (pakko jos meinaat elääkin). Ymmärrän toki että on oltava rajat, mutta kuitenkin mulla kertyi koko ajan opintoviikkoja, aargh.. Ja parasta oli että olin ollut tulojen kanssa vielä äärettömän tarkka, mutten tiennyt että äippäraha lasketaan vuosituloihin, ja ne ylittyikin just sitten äippärahojen verran. Hö.

Huomenna lähdetään viikonlopuksi kylpylään, ihanaa :)

Mitäs täällä kyseltiinkään.. Leluja meillä ei onneksi olla keksitty alkaa viskomaan. Kirjat on nyt ihan ykkösjuttu, ja myös mellä tuo lentokoneen bongaus! Uskomatonta miten kotonakin aina kuulee lentokoneen äänen! Allergioilta ollaan selvitty (koputan puuta), mutta mun atooppisen ihon on poju saanut :( onko täällä muita joilla atooppinen iho? Onko vinkkejä muuta kuin kova rasvaus? Onko muuten teillä joilla on ilmankostutin niin ollut siitä apua?

Nyt on niin hiljaista että pitää mennä tarkistamaan mitä se juniori tällä kertaa on keksinyt!! Ihanaa viikonloppua kaikille :)

Vierailija
29/35 |
16.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli meillä on ihan ykkösjuttu ollut imuri, on ollut jo monta monta kuukautta! Poju jaksaisi häärätä sen parissa ikuisuuden! Ja kun itse imuroin, tulee perässä ja säätää imutehoa. Mutta kiva niin että kiinnostaa, saapahan sitten siivottua itsekin! JA toivon myös että tuo imurikiinnostus kestää niin pitkälle että osaa sitä itse käyttää oikein kunnolla. On hauskan näköinen kun on alkanut " imuroida" , tanssia ja " hyräillä" samaan aikaan! Keneltä lie oppinut ;)

Vierailija
30/35 |
16.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kävi jo aamulla kaverini kylässä ja Onnin päikkäreiden jälkeen olisi Vaarin vierailu tiedossa. Poika on aina ihan naama näkkärillä, kun on vieraita. Oikein esiintyy :) Onko muita spennailijoita?

Toivottavasti pääsette Manna pojan kanssa pian uiskentelemaan, ainakin Onni nauttii hurjasti! Niin ja vielä yhdet tsempitykset tämän illan johdosta, että siis pääsisitte miehesi kanssa yhdessä iltaa viettämään.

Aatun äippä, me saatiin sellainen kuva, joka on otettu alhaaltapäin ja siinä näkyy ja jalat ja niiden välissä pippeli :) Hussin alueella eivät saisi kertoa sukupuolta, mutta meillä on kummallakin kerralla rakenneultraan sattunut niin mukava ultraaja, joka on rivien väleissä lähetellyt viestejä tulokkaan sukupuolesta. Ensin tietenkin kysynyt halutaanko tietää. Kertoi myös, että heillä tohtorit saavat kertoa sukupuolen ja kun mulla tulee kanssa se kontrollikäynti Onnin sektioinnin takia, niin siellä kertovat sitten ainakin. Kyllä tänne saa edelleen synnytyskertomuksensa kirjoittaa tai sitä routia muutenkin. On tässä itse kukin avautunut aiheesta pienellä viiveelläkin. Viimeksi marraskuussa täällä päästeltiin paineita synnytyksiin liittyen :)

Voi plääh sen kelan kanssa! Kamalan määrän joudut maksamaan takaisin. Se on outo juttu, että koskaan kelassa ei saa esimerkiksi kahta samanlaista vastausta, jos kysyy eri henkilöiltä. Itse olen ainakin saanut jos jonkinmoista informaatiota kyseisestä puljusta. Muutenkin olettavat, että asiakkaat ovat lukeneet vähintään apron verran kelakiemuroista. No, ihanaa kylpylälomaa kuitenkin!

Me ostettiin ilmankostutin juuri siksi, että Onnin iho alkoi kuivua todella voimakkaasti uuteen kotiimme muuttaessa. On ollut käytössä ja enää ei ole kuivuutta pojalla. Eli suosittelen kyllä, ainakin kannattaa kokeilla. Atooppinen iho ei ollut, mutta sellasia kunnon kuivia läiskiä oli kroppa pojalla täynnä.

Mut mut, taidanpa oikaista hetkeksi sohvalle Me Naisten kanssa.

Hyvää viikonloppua kaikille toivottelee Noema :)

Vierailija
31/35 |
16.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

noema: ihanaa, että ultrassa kaikki hyvin pikku Sisulla :)

Ja aivan ihana parivaljakko Onni ja Sisu :)

aatun_äippä: Miehelle tuli kanssa kelalta samanmoista postia, meillä summa kuitenkin 700e. Tosi masentavaa ja mekin kyllä tarkkoja oltiin ja heidän pyynnöstä joka kuun palkkakuitit toimitettiin.

Pertun kanssa ei oikein tiskikoneen tyhjäyksestä tule mitään. Välillä antaa lautasia ym. innoissaan ja välillä taas koittaa kömpiä itse sisään. Tai tunkee sinne ihan jotain muuta kuin astioita.

Imurointi onnistuu, mutta välillä ottaa imurin päällä kyytiä ja saatta hupskeikkaa tippua, kun en huomaa kyytipoikaa. Välillä saa laittaa kertoja monia imurin uudestaan päälle tai tehoa säätää.

Lattianpesu tapahtuu säätäjän nukkuessa.

Leluja kyllä Perttu kerää reippaasti koppaan, mutta homman valmistuttua kaataa kaikki nurin.

Pölyrätin kanssa kyllä tykkää ja jaksaa touhuta.

Tavaroita ei meilläkään saa heitellä.

Ollin_äiti: Aika hurjan pitkältä kuulostaa Ollin nukutus. Ymmärrän hyvin, että rassa oman ajan puute. Illalla ihana tunne kyllä, kun lapset nukahtanut kasiin mennessä ja aikaa touhuta omia juttuja rauhassa.

Tsemppiä nukutukseen! Toivottavasti helpottuu.

Perttu on aina nukahtanut itse omaan sänkyyn ja nopeeta.

Ja saa toki synnytysjuttuja ihan hyvällä omallatunnolla tänne kirjuutella , jos haluttaa :) Ja kohtahan synnytysputki alkaa, aatun_äipällä taitaa olla ekana laskettuaika. :) Saadaan vauvoja pinoihin.

Kohta tulee lasten serkkuja kolme kappaletta hoitoon.

Meidän neidillä ens viikonloppuna 4-vee synttärit ja pitäisi jo hieman alkaa pirskeitä suunnittelemaan. Löysin onneksi netistä peppi-kakun, niin ei ihan tarvi omasta päästä moisia loihtia.

Vinhaa viikonloppua kaikille!

Heilutellen Hilda

Vierailija
32/35 |
16.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noema; mun osoite ois vilmano@suomi24.fi

Huomenna menen kaverin kanssa miniristeilylle, kun ei sinne etelän lämpöön lähdetty. Koko päivä on mennyt laittaessa tavaroita keittiön kappeihin, kun neiti jaksaa tyhjentää. Täytyy harkita jotain lukko systeemiä oviin ja laatikoihin.

Nyt täytyy mennä valmistautuun jumpalle.

Rattoisaa viikonloppua kaikille!

Vierailija
33/35 |
16.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukaisin vähäsen tätä pinoa piiiiiitkästä aikaa ja ajattelin myös kirjootella.

Heti omaa napaa. Me muutetaan nyt sunnuntaina. Tänään oli ja huomenna jatkuu kova siivoius. Alakerta vasta valmis. Vintti ihan kesken. Pitää laittaa portti pojan vuoksi portaiden eteen ja kymyyttä vintissä pitämään niin joku pressu. Aika siis mennyt niin paljon tuolla mummulassa tai ei se enää ole mummula. =)

Meillä myös asuu pikkuapulainen. =) Pyykkiä hake koneesta kun kone pysännyt. Imuroidessa ratsastaan imurin päällä. Lattiat luututaan kun poika nukkuu.

Minä myös aika lailla nukutan yöunille pojan sylissä tai viekussa meijän sängyssä. Ei osaa kyllä itekseen nukahtaa. Mutta en pidä pahana vaikka sylkyssä nukutan. Iso poika jo on mutta niin vauva minulle. Kun kakkosta ei vielä ole tulossa niin saa poika olla vauvani. =)

Paljon voimia sairastaville ja kaikkea hyvää masuasikeille.

Kunhan me asuttaudutaan niin saa nähdä aletankos hommiin, hih.

Kirjoitinkin oman pinon tuolla että minua soitettiin töihin. En halua mennä mutta toisaaltaan haluan. Olen miettinyt mys vaihtoehtona jäädä perhepvähoitajksi. Voisi poika olla kotona ja saisi pientä lisärahaa, kun tuota lainaakin nyt tuli vähän enempi kuin oli...

Pulkkamäessäkin on laskettu ja s oli mukavaa. =)

Mutta lopettelen ja palan taas pian jo lukemaan kuulumisia

Viikonlopuja, puhihaa ja poikaliini 1v 3kk

Vierailija
34/35 |
16.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jessellä nousi eilen tarhapäivän jälkeen 39 asteen kuume, joten tämä päivä vietettiin kotosalla. Päikkäreihin saakka oli vaan pientä lämpöilyä, mutta unien jälkeen kuume alkoi taas nousta ja samoihin lukemiin mentiin kuin eilenkin. Kohtuullisen virkeä ja iloinen poika on silti ollut, joten en ole antanut särkylääkettä. Viime yön nukkui oikein hyvin (20-7) ja samoin nyt tuntuu nukkuvan sikeästi. Nuha ja yskä vaivaa myös, tiedä sitten onko joku uusi pöpö päällä jo ennen kuin entisestäkään päästiin eroon. Tylsää.

Vilma: Vai 7h olitte Taysissa maitoaltistuksessa, huh sentään. Varmasti on aika käynyt vähän pitkäksi, tietty hyvä että tyttö viihtyi. ;-) Meillä on maitoaltistus edessä sitten kun Jesse täyttää 2v. Tammikuussa otettujen allergiatestien tuloksena oli edelleen lievä maito- ja muna-allergia, mutta paranemaan päin kuitenkin mikä on erittäin positiivista.

Aatun äiti: Jesse on atoopikko kuten minäkin. Meillä on iho pysynyt hyvänä niin että rasvataan aamuin illoin, ilmankostutin on myös öisin päällä. Kädet tahtoo kuivua silti niin että joudutaan viikottain käyttämään 3pv kuureissa mietoa kortisonivoidetta. Jos ei käytetä, sormet menee ihan haavoille. Toivottavasti kesällä pärjättäis ilman kortisonia. Joudutteko te käyttämään Aatulle kortisonia vai pärjäättekö perusrasvoilla?

Vilmalle hauskaa miniristeilyä! :-)

Puhihaalle tsemppiä muuttoon ja kiva kun kävit kirjoittelemassa kuulumisia!

Mulla on tarkoitus istua huomenna iltaa työkavereiden kanssa paitsi jos Jessen olo vielä huononee niin jätän kyllä väliin. Vaikka kyllähän tuo isänsäkin kanssa loistavasti pärjää, mutta en varmaan pystyis niin hyvin silti rentoutumaan kun miettisin että oma kulta kotona sairastaa enkä ole edes paikalla. Illanistujaiset on vielä ihan toisella puolella Tamperetta. Tarviipa punnita tilannetta sitten huomenissa.

Mukavaa viikonloppua ja tulkaahan aina välillä kirjoittelemaan mikä on meininki! :-)

Vierailija
35/35 |
18.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä teille laskiaistervehdys myös sylissä istuvalta karhunpojalta:

7c zff' j¨f 0t

=)

tänään on hyvä ilma mennä pulkkailemaan. laskiaispullat kuuluvat myös asiaan :)

Sen pitemmittä puheitta mukavaa laskiaista

Gerda ja karhunpoika