Riideltiin eilen ja riidan päätteeksi raivoshoppailin netissä 1400 eurolla yhteisellä kortilla
Ostin itselle ja lapselle uusia vaatteita ja kaikkia sisustusjuttuja sun muuta. Mies ei tiedä tästä vielä mitään.
Kommentit (88)
Se on sitten kiva yllätys miehelle.
Vierailija kirjoitti:
Teetkö useinkin tällaista?
Muutaman kerran olen tehnyt ja saan hyvää mieltä siitä, että saan kostettua miehelle ja että saan uusia kivoja tavaroita korvaukseksi riidasta.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muutaman kerran olen tehnyt ja saan hyvää mieltä siitä, että saan kostettua miehelle ja että saan uusia kivoja tavaroita korvaukseksi riidasta.
ap
Todella lapsellista käytöstä sinulta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Aloitatko riitoja saadaksesi uusia tavaroita?
Tiedät itsekin, et erittäin kypsymätöntä ja lapsellinen käytöstä sinulta, varsinkin kun puhut kostosta.
Olenko outo kun itse tykkäisin olla suhteessa jossa nainen tossuttaa noin? 1400 kuulostaa kyllä aika paljolta.
- kiltimpi mies
Oletko sä ihan täysissä järjissäsi? Tai ylipäätään aikuinen ihminen?
Ymmärtäisin joltain viisivuotiaalta tuollaisen käytöksen, en aikuiselta. Ja riidat nyt yleensä sovitaan puhumalla ja anteeksi pyytämällä, ei sillä että "ostellaan toisen rahoilla ilman tämän lupaa kivaa kamaa itselle".
Itse olen aina käsittämättömän onnellinen, kun emäntä ostaa lapselle vaatteita. Ettei minun tarvitse, aivan sama mitä maksaa.
Haluat ilmeisesti eron. Ja lapsen huoltajuuden saantikin vaikuttaa epätodennäköiseltä epävakaalla persoonallisuudellasi.
Aika ihanaa. Riippuu tietysti varallisuudesta. Jos tuo on teille mitätön summa niin sittenhän ihan sama. Jos taas iso, niin silloin tietysti vastuutonta.
Ai?
Exä joskus mulkkuili urakalla ja tilailin sille sen kortilla homoeroottisia paitoja ja anaalitappeja niin pitkälle kun rahaa riitti.
Ei perhana ollut edes suutuksissa vaan kuulemma repeili kun niitä alkoi tippumaan hänelle postiluukusta.
Teillä on ilmeisesti varaa siihen, jos teillä on vielä yhteinen tili?
Mikäs siinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Kovin aikuismainen olet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Kovin aikuismainen olet.
Onko se sinusta väärin, että koen oikeudekseni hemmotella itseäni sen jälkeen kun mies pilasi käytöksellään minun päiväni ja huusi todella pahasti? Minunko pitäisi tällaista katsella ilman minkäänlaista kompensointia? Mies on vähintään tämän minulle velkaa ellei halua eroa.
ap
Naiset, pikamuoti ja ilmastonmuutos.
Ei hätää. Mies ostaa uudet isot kajarit olohuonetta piristämään kymppitonnilla.