Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen ottamassa eroa ja olen niin onnellinen!

Vierailija
17.09.2024 |

Tuskin maltan odottaa että pääsen kohta omilleni ja saan aloittaa oman elämän! 

Tajusin että miehen kanssa eläminen ei millään tavalla paranna elämääni vaan olen onnellisempi itsekseni! Ja lapset on jo niin isoja että saavat itse liikkua miten haluavat!

Kommentit (64)

Vierailija
1/64 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvä!

Laita uusi päivitys puolen vuoden kuluttua.

Vierailija
2/64 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsotaan asiaa eron jälkeen uudestaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/64 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa että uskallat ajatella itseäsi etkä jää roikkumaan huonoon suhteeseen.

Muistan tuon tunteen, se oli todella melkein euforinen!  Ihan oma koti vain itselle, kaikki se ihana vapaus!

Itse oli naimisissa 12 vuotta.  Oli todella ihana päästä omaan elämään vaikka mitään valtavan suuria ongelmia ei sillä tavalla ollut. Ei väkivaltaa, alkoholia, pettämistä jne. mutta täysin kuollut liitto. Kaksi kuin vierasta ihmistä saman katon alla. Se ahdisti todella  ja halusin vain pois. Muistan miten kamalaa oli tulla työstä kotiin; parkkipaikalta näkyi kotitalo ja se musta ahdistus  laskeutui päälle. Tuonne sitä taas on mentävä.

Hain eron yksin, mies ei olisi halunnut koska olihan se hänelle kai helppoa ja olisi tyytynyt elämn niinkin. Minä en. Kovasti oli katkera kun "kaikkihan  on ihan hyvin".  No, jos ventovieraan kivipatsaan kanssa eläminen on ihan hyvin niin sitten kai...

Varaudu kuitenkin siihen että edessä on melko radikaali elämänmuutos vaikka positiivinenkin sellainen.  Vie aikansa sen ensihuuman jälkeen löytää se  ihan oma itsenäinen tapansa elää, mutta kun se löytyy, siitä ei kyllä hevillä luovu!

Minä en ainakaan. Koko ajan kynnys edes ajatella itsenäisestä elämästä luopumiseen kasvaa yhä korkeammaksi.

Jos on pärjäävä ihminen ja luonteeltaan itsenäinen tämä on parhautta!!

Vierailija
4/64 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erosin vuosi sitten. Omilleni pääsin muuttamaan tänä keväänä.

Mulla on ero tähän asti ollut ainoastaan hyvä kokemus.

Tosin exäni petti, eikä vaan kerran, ja kohteli mua ajottain kun kynnysmattoa.

Rakkausviestejä kirjotteli ihastukselleen joista mulle selvisi että exäni osaa olla myös rakastava, ymmärtäväinen ja kiinnostunut toisen ihmisen tekemisistä ja päivänkulusta. Mulle ei antanut pahemmin näitä puolia itsestään.

Jos olisin siihen jäänyt niin jotain turruttavia lääkkeitä olisi pitänyt alkaa syömään että olisin kestänyt.

Ap sulla tulee menemään hyvin koska haluat erota. Erohan ei ole koskaan helppo valinta, vaan siinä suhteessa on varmaan sinnitelty kauan.

Vierailija
5/64 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea..vaihdat  ukkoa ja alat nussia aurinkoa saaneen,isomunaisen hiekkaranteen kanssa..onnea!

Vierailija
6/64 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

ok

Vierailija
7/64 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysit sisäisen jumalattaresi jollain kristallikurssilta, mutta mies ei siltikään arvostanut sinua? 

Vierailija
8/64 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä parisuhteet on ihania <3 Antavat niin paljon ja yksinelävät eivät voi ymmärtääkään kuinka valtavasta onnesta ja ilosta jäävät paitsi.

Vierailija
9/64 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistan tuon tunteen, se oli todella melkein euforinen!  Ihan oma koti vain itselle, kaikki se ihana vapaus!

Itse oli naimisissa 12 vuotta.  Oli todella ihana päästä omaan elämään vaikka mitään valtavan suuria ongelmia ei sillä tavalla ollut. Ei väkivaltaa, alkoholia, pettämistä jne. mutta täysin kuollut liitto. Kaksi kuin vierasta ihmistä saman katon alla. Se ahdisti todella  ja halusin vain pois. Muistan miten kamalaa oli tulla työstä kotiin; parkkipaikalta näkyi kotitalo ja se musta ahdistus  laskeutui päälle. Tuonne sitä taas on mentävä.

Hain eron yksin, mies ei olisi halunnut koska olihan se hänelle kai helppoa ja olisi tyytynyt elämn niinkin. Minä en. Kovasti oli katkera kun "kaikkihan  on ihan hyvin".  No, jos ventovieraan kivipatsaan kanssa eläminen on ihan hyvin niin sitten kai...

Varaudu kuitenkin

Vierailija
10/64 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onnea..vaihdat  ukkoa ja alat nussia aurinkoa saaneen,isomunaisen hiekkaranteen kanssa..onnea!

Tämä oli selkeästi miehen kommentti.

Vierailija
11/64 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myös eroamassa, ja tuntuu vaan ihanalta vapaudelta kun pääsee asumaan omaan kotiin ja olemaan tilivelvollinen vain itselleen ja VAPAA <3

Olen myös itsenäinen ja sosiaalinen ihminen, kai tyhjyydenkin tunne tulee mutta kestän sen.

Minulla on useampi kaveri joiden liitossa ei ole läheisyyttä, ei seksiä, tylsä ukko joka ei tee kotona mitään, mutta silti he eivät voi erota koska olisi niin kamalaa olla yksin. Mutta jokainen tyylillään.

Vierailija
12/64 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoo epävarmuudestasi, kun täällä joudut erolla hehkuttamaan.

Vierailija
13/64 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi sitä eroamisen onnea ja autuutta!

Miks yleensä teette naimisiin kun ei kiinnosta?

Vierailija
14/64 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet vahva, rohkea, kaunis, nuori, äiti ja kaikkea mahtavaa! 

Vierailija
15/64 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erosin vuosi sitten. Omilleni pääsin muuttamaan tänä keväänä.

Mulla on ero tähän asti ollut ainoastaan hyvä kokemus.

Tosin exäni petti, eikä vaan kerran, ja kohteli mua ajottain kun kynnysmattoa.

Rakkausviestejä kirjotteli ihastukselleen joista mulle selvisi että exäni osaa olla myös rakastava, ymmärtäväinen ja kiinnostunut toisen ihmisen tekemisistä ja päivänkulusta. Mulle ei antanut pahemmin näitä puolia itsestään.

Jos olisin siihen jäänyt niin jotain turruttavia lääkkeitä olisi pitänyt alkaa syömään että olisin kestänyt.

Ap sulla tulee menemään hyvin koska haluat erota. Erohan ei ole koskaan helppo valinta, vaan siinä suhteessa on varmaan sinnitelty kauan.

Oltiin yhdessä 33 vuotta, lapset aikusia.

Vierailija
16/64 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä oli selkeästi miehen kommentti.

Pojanpa.M50

Vierailija
17/64 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Girl power💪

Vierailija
18/64 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysäisen vaan, että hävettääkö sinua olla noin tyhmä, vai oletko ihan tyytyväinen typeryytesi? 

Vierailija
19/64 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi myöhään kuin milloinkaan, mutta miksi tämä sama virhe tehdään sukupolvesta toiseen, tässähän menee koko nuoruus ja paras aika ihan pilalle?

Vierailija
20/64 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varaudu kuitenkin

Itse olen ollut naimisissa vielä pidempään. Ero ei ole mikään helppo ja kevytkenkäinen päätös vaan erittäin tarkkaan harkittu. 

Mies haluaisi vielä jatkaa liittoa. Meillä myös "kaikki hyvin". Menneisyydessä kyllä paljon taakkaa.

Ansaitsen parempaa elämää, mies ei tuo minulle mitään lisäarvoa, kolmantena lapsena pyörii.

AP