Olen ottamassa eroa ja olen niin onnellinen!
Tuskin maltan odottaa että pääsen kohta omilleni ja saan aloittaa oman elämän!
Tajusin että miehen kanssa eläminen ei millään tavalla paranna elämääni vaan olen onnellisempi itsekseni! Ja lapset on jo niin isoja että saavat itse liikkua miten haluavat!
Kommentit (64)
Kaikki lapset pihalle ajan kanssa, myös se isoin. Eroamisessa on aina hienoa se, kun sen uuden alun oikein tuntee. Elämä on taas seikkailu eikä hiipuvaa nääntymistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erotaan, jonka jälkeen TInderiin, jossa ruvetaan epätoivoisesti etsimään uutta suhdetta.
En ole eroamassa, mutta uskotko että on ihmisiä jotka eivät tarvitse "epätoivoisesti uutta suhdetta" vaan pystyvät olemaan yksinkin.
Ihmistä ei ole luotu olemaan yksin...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onnea..vaihdat ukkoa ja alat nussia aurinkoa saaneen,isomunaisen hiekkaranteen kanssa..onnea!
Tämä oli selkeästi miehen kommentti.
ei ollut, vaan persun...
Vierailija kirjoitti:
Erotaan, jonka jälkeen TInderiin, jossa ruvetaan epätoivoisesti etsimään uutta suhdetta.
En tarvitse miestä ollakseni onnellinen. Jos joskus tuntuu toisin, niin olen sitten avoimena jos joku tulee vastaan. Tinderin lataaminen tuntuu kyllä erittäin vieraalta ajatukselta omalle kohdalle.
Haluan rakastaa ja hoivata itse itseäni. Oppia tuntemaan kuka itse olen ja mitä itse elämältä haluan.
AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tarvitse miestä ollakseni onnellinen. Jos joskus tuntuu toisin, niin olen sitten avoimena jos joku tulee vastaan. Tinderin lataaminen tuntuu kyllä erittäin vieraalta ajatukselta omalle kohdalle.
Haluan rakastaa ja hoivata itse itseäni. Oppia tuntemaan kuka itse olen ja mitä itse elämältä haluan.
AP
Girl power💪
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole eroamassa, mutta uskotko että on ihmisiä jotka eivät tarvitse "epätoivoisesti uutta suhdetta" vaan pystyvät olemaan yksinkin.
Höpö höpö. Sitäpaitsi en ole yksin. Ihania sukulaisia, läheisiä ystäviä, omat lapset, harrastuskaverit..
AP
Vierailija kirjoitti:
Kyllä parisuhteet on ihania <3 Antavat niin paljon ja yksinelävät eivät voi ymmärtääkään kuinka valtavasta onnesta ja ilosta jäävät paitsi.
Copypastena tätä toistat ketjusta toiseen. Ei siinä mitään. Minulta ei ole pois yksikään yksineläjä.
Ei kannata jatkaa "huonossa suhteessa", meillä on vain tämä yksi elämä.
Omasta erosta kohta kolme vuotta ja asun juuri 18 vuotta täyttäneen tyttäreni kanssa. Odotan kyllä aikaa, että saan laitettua myyntiin tämän perheasunnon ja saan oman pienen kodin laittaa mieleiseksi. Arg, tätä tavaran määrää.
Itse löysin elämääni kivan miehen, mutta onneksi molemmat ovat samaa mieltä, että omat kodit ja tämä suhde on hyvä juuri näin. En halua enää yhteen muuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
Niin, keski-iän todellinen merkitys on vihdoin kohdata kaikki se meissä, jonka olemme eri verukkein vuosien varrella ohittaneet? Mihin hittoon minä oikein unohdin itseni?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpö höpö. Sitäpaitsi en ole yksin. Ihania sukulaisia, läheisiä ystäviä, omat lapset, harrastuskaverit..
AP
Girl power💪
Vierailija kirjoitti:
Parempi myöhään kuin milloinkaan, mutta miksi tämä sama virhe tehdään sukupolvesta toiseen, tässähän menee koko nuoruus ja paras aika ihan pilalle?
Vaikka ero tuleekin, eihän se tarkoita, et koko elämä on pilalla. Voi niihin vuosiin mahtua hyviäkin aikoja. Harvoin ihhmiset ovat onnettomia jatkuvasti.
Ja jos muuta hyvää ei keksikään, on aina lapset. Itse en avioliittoani kadu. Jos tämä joskus loppuukin (kuolemaan tietty viimeistään), olen ikikiitollinen lapsistani.
Naiset hakevat tälläisillä eron hehkutuksilla jotain varmistusta siihen, että tekivät oikein. Todellinen syy eroon on usein kyllästyminen mieheen ja naiset tuntevat usein epävarmuutta kannattiko sen takia erota.
Rehellisyys itselle on voimaantumisen alku? Saatko itsesi vakuuttumaan, kun nyt tällä riittävän usein hoet tuota voimaantumista? Surkeimmat valheet kertoo itselleen, eli olepa nyt rehellinen itsellesi. Joo, ero ja vapaus on helvetin ihanaa, mutta se on myös täyttä paskaa! Jos ei myös itselleen myönnä, homma jää puolitiehen.
Vierailija kirjoitti:
Rehellisyys itselle on voimaantumisen alku? Saatko itsesi vakuuttumaan, kun nyt tällä riittävän usein hoet tuota voimaantumista? Surkeimmat valheet kertoo itselleen, eli olepa nyt rehellinen itsellesi. Joo, ero ja vapaus on helvetin ihanaa, mutta se on myös täyttä paskaa! Jos ei myös itselleen myönnä, homma jää puolitiehen.
Alkuhuumaa.
Vierailija kirjoitti:
Naiset hakevat tälläisillä eron hehkutuksilla jotain varmistusta siihen, että tekivät oikein. Todellinen syy eroon on usein kyllästyminen mieheen ja naiset tuntevat usein epävarmuutta kannattiko sen takia erota.
Hassua, että luulet tietäväsi, mitä nämä naiset ajattelevat tai tuntevat muuta, kuin mitä kertovat. Mitäs jos ihan vertaiskokemuksia hakevat? Tai neutraaleja kommentteja ihmisiltä, jotka eivät tunne juuri tätä pariskuntaa. Kun tutuilta ne kommentit eivät aina ole ihan objektiivisia.
Mielenkiintoista on, että niin samankaltaisia kokemuksia on. Itse en ole eroamassa, enkä edes salaa siitä haaveile, mutta ymmärrän hyvin näitä eroja, joista täällä kerrotaan.
Cooping stornk here is in women. Each other try they convince. Female the force is think they. Great downfall will they suffer.
- Yoda
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niimpä niin. Se pakkoperhe vaan alunperinkin kiireellä perustettu jonkun kanssa. Siinä tapauksessa enpä ihmettele sitä iloa kun siitä pääsee vapauteen. 😁 On kenties jäänyt pahimmassa tapauksessa koko nuoruus elämättä eikä ole itsenäistymistäkään kokenut koskaan. Perse edellä menty puuhun.
Tunnistan kyllä tästä kommentista paljon itseäni. Perse edellä menty puuhun monella tapaa. Menneisyyttä ei pysty muuttamaan, jokaisen täytyy tehdä itse omat virheensä.
Nuorena en osannut arvostaa itseäni, nykyään osaan. Tiedän nykyään että minäkin ansaitsen hyvää elämässä.
Parempaa tehdä muutos myöhään kun ei milloinkaan.
AP
Aina niin rohkaisevaa lukea, kuinka ihmiset kirjoittavat itse tekemistään virheistä passiivissa. Ja aina joku toinen maksaa lystin / kärsii, kun ap:n kaltainen tomppeli leikkii toisten ihmisten elämällä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niimpä niin. Se pakkoperhe vaan alunperinkin kiireellä perustettu jonkun kanssa. Siinä tapauksessa enpä ihmettele sitä iloa kun siitä pääsee vapauteen. 😁 On kenties jäänyt pahimmassa tapauksessa koko nuoruus elämättä eikä ole itsenäistymistäkään kokenut koskaan. Perse edellä menty puuhun.
Tunnistan kyllä tästä kommentista paljon itseäni. Perse edellä menty puuhun monella tapaa. Menneisyyttä ei pysty muuttamaan, jokaisen täytyy tehdä itse omat virheensä.
Nuorena en osannut arvostaa itseäni, nykyään osaan. Tiedän nykyään että minäkin ansaitsen hyvää elämässä.
Parempaa tehdä muutos myöhään kun ei milloinkaan.
AP
Aina niin rohkaisevaa lukea, kuinka ihmiset kirjoittavat itse tekemistään virheistä passiivissa. Ja aina joku toinen maksaa lystin / kärsii, kun
No totuus on että et ole kävellyt kengissäni päivääkään. Synnitön heittäköön ekan kiven. Mies ehkä kärsii, lapset ovat pyytäneet itse eroa useamman kerran. Luojan kiitos nykyaikana ero on ylipäätään mahdollinen.
AP
Mikä ihmeen voimaantuminen? Minulla on varmaan lähes kymmenen viime vuosina eronnutta ystävää/kollegaa/harrastuskaveria/sukulaista. Ei heistä kukaan ole erityisemmin voimaantunut. Ihan samanlaisia ihmisiä ovat kuin ennenkin. Tyytyväisiltä tuntuvat elämäänsä. Osa toivoo löytävänsä kumppanin, mutta osa ei pidä sitä lainkaan tärkeänä.