Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen ottamassa eroa ja olen niin onnellinen!

Vierailija
17.09.2024 |

Tuskin maltan odottaa että pääsen kohta omilleni ja saan aloittaa oman elämän! 

Tajusin että miehen kanssa eläminen ei millään tavalla paranna elämääni vaan olen onnellisempi itsekseni! Ja lapset on jo niin isoja että saavat itse liikkua miten haluavat!

Kommentit (64)

Vierailija
21/64 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onnea..vaihdat  ukkoa ja alat nussia aurinkoa saaneen,isomunaisen hiekkaranteen kanssa..onnea!

Kysäisen vaan, että hävettääkö sinua olla noin tyhmä, vai oletko ihan tyytyväinen typeryytesi? 

Et tunnista itsestäsi käytöstä josta syytät muita? Vain älyllisesti laiska ruokkii trolleja. 

Vierailija
22/64 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen myös eroamassa, ja tuntuu vaan ihanalta vapaudelta kun pääsee asumaan omaan kotiin ja olemaan tilivelvollinen vain itselleen ja VAPAA <3

Olen myös itsenäinen ja sosiaalinen ihminen, kai tyhjyydenkin tunne tulee mutta kestän sen.

Minulla on useampi kaveri joiden liitossa ei ole läheisyyttä, ei seksiä, tylsä ukko joka ei tee kotona mitään, mutta silti he eivät voi erota koska olisi niin kamalaa olla yksin. Mutta jokainen tyylillään.

Huomaa kuitenkin, että miehet tuntevat aivan samoin: Vaimo on tylsä, vaikuttaa joskus jopa yksinkertaiselta.  Ei koskaan tee aloiteta.

Ei halaa. Vaimoa ei kiinnosta mikään mitä mies tekee, juttelee, harrastaa.  

Silloin ero tuntuu miehestäkin, kuin heittäisi raskaan taakan harteiltaan.  Tulee kevyt ja vapaa olo.  Hyvinvointi lisääntyy, ja elämä alkaa taas kunnolla maistua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/64 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erosin vuosi sitten. Omilleni pääsin muuttamaan tänä keväänä.

Mulla on ero tähän asti ollut ainoastaan hyvä kokemus.

Tosin exäni petti, eikä vaan kerran, ja kohteli mua ajottain kun kynnysmattoa.

Rakkausviestejä kirjotteli ihastukselleen joista mulle selvisi että exäni osaa olla myös rakastava, ymmärtäväinen ja kiinnostunut toisen ihmisen tekemisistä ja päivänkulusta. Mulle ei antanut pahemmin näitä puolia itsestään.

Jos olisin siihen jäänyt niin jotain turruttavia lääkkeitä olisi pitänyt alkaa syömään että olisin kestänyt.

Ap sulla tulee menemään hyvin koska haluat erota. Erohan ei ole koskaan helppo valinta, vaan siinä suhteessa on varmaan sinnitelty kauan.

Rohkea päätös sinultakin! Moni elää pettäjän kanssa lopun ikää. 

Minä ansaitsen hyvää. Tietystä elintasosta pitää luopua mutta elätän itseni helposti. 

AP

Vierailija
24/64 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen myös eroamassa, ja tuntuu vaan ihanalta vapaudelta kun pääsee asumaan omaan kotiin ja olemaan tilivelvollinen vain itselleen ja VAPAA <3

Olen myös itsenäinen ja sosiaalinen ihminen, kai tyhjyydenkin tunne tulee mutta kestän sen.

Minulla on useampi kaveri joiden liitossa ei ole läheisyyttä, ei seksiä, tylsä ukko joka ei tee kotona mitään, mutta silti he eivät voi erota koska olisi niin kamalaa olla yksin. Mutta jokainen tyylillään.

Huomaa kuitenkin, että miehet tuntevat aivan samoin: Vaimo on tylsä, vaikuttaa joskus jopa yksinkertaiselta.  Ei koskaan tee aloiteta.

Silloin ero tuntuu miehestäkin, kuin heittäisi raskaan taakan harteiltaan.  Tulee kevyt ja vapaa olo.  Hyvinvointi lisääntyy, ja elämä alkaa

Juu ja se on ihan ok. Mutta miksi nuo ihmiset ovat yhdessä joilla ei edes kosketusta enää?

Vierailija
25/64 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rakkausviestejä kirjotteli ihastukselleen joista mulle selvisi että exäni osaa olla myös rakastava, ymmärtäväinen ja kiinnostunut toisen ihmisen tekemisistä ja päivänkulusta. Mulle ei antanut pahemmin näitä puolia itsestään.

Jos olisin siihen jäänyt niin jotain turruttavia lääkkeitä olisi pitänyt alkaa syömään että olisin kestänyt.

Ap sulla tulee menemään hyvin koska haluat erota. Erohan ei ole koskaan helppo valinta, vaan siinä suhteessa on varmaan sinnitelty kauan.

Minä ansaitsen hyvää. Tietystä elintasosta pitää luopua mutta elät

Girl power💪

Vierailija
26/64 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Silloin ero tuntuu miehestäkin, kuin heittäisi raskaan taakan harteiltaan.  Tulee kevyt ja vapaa olo.  Hyvinvointi lisääntyy, ja elämä alkaa

Varmasti on näin. Mieheni ansaitsee puolison joka rakastaa, ihailee, kunnioittaa, luottaa ja haluaa häntä. Minä en ole enää se henkilö. Yrittänyt olen. 

Mies tulee olemaan onnellisempi ilman minua, ei vaan juuri nyt näe asiaa.

AP

Vierailija
27/64 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt postailet myös Instaan netistä varastettuja aforismeja kuinka upea ja kaikkea mahtavaa olet? 

Vierailija
28/64 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä ansaitsen hyvää. Tietystä elintasosta pitää luopua mutta elät

Se että miehellä on rakastajatar ei ole mikään syy erota.    Tuollainen suhde on vain seksiä. Puhdasta viettiä. Himoa.

Toiset miehet ovat seksuaalisempia kuin toiset. Samoin naiset.

Se on tunne, välittäminen , kiintymys ja yhteinen eletty elämä, se elämänhistoria, joka pitää parit yhdessä.

Pelkkää seksisuhdetta ei tule koskaan sekoittaa rakkauteen.

Vierailija
29/64 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onnea..vaihdat  ukkoa ja alat nussia aurinkoa saaneen,isomunaisen hiekkaranteen kanssa..onnea!

Valoisa mahtaa olla sinun sielunelämä. Säälittävää.

Vierailija
30/64 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valoisa mahtaa olla sinun sielunelämä. Säälittävää.

Sääli onkin oikein oivallinen tapa nostaa sitä omaa egoaan.

Vierailija
31/64 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niimpä niin. Se pakkoperhe vaan alunperinkin kiireellä perustettu jonkun kanssa. Siinä tapauksessa enpä ihmettele sitä iloa kun siitä pääsee vapauteen. 😁 On kenties jäänyt pahimmassa tapauksessa koko nuoruus elämättä eikä ole itsenäistymistäkään kokenut koskaan. Perse edellä menty puuhun.

Vierailija
32/64 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erotaan, jonka jälkeen TInderiin, jossa ruvetaan epätoivoisesti etsimään uutta suhdetta.

Vierailija
33/64 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Selvä!

Laita uusi päivitys puolen vuoden kuluttua.

Minä voin sivusta kertoa, ihanaa on elämä, koti pysyy siistinä, rahat riittää, lasten kanssa elämä on rauhallista, saamme tehdä mitä haluamme, ei tarvitse sitä sietämättömäksi muuttunutta itsekeskeistä patskaa kestää. Nyt alkaa olla aika katsella mitä ihanaa elämällä on, eron lisäksi, tarjottavana. Naiset, huono mies ulos, elämä paranee sen jälkeen. Minulla erosta n. 7 kk. 

Vierailija
34/64 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niimpä niin. Se pakkoperhe vaan alunperinkin kiireellä perustettu jonkun kanssa. Siinä tapauksessa enpä ihmettele sitä iloa kun siitä pääsee vapauteen. 😁 On kenties jäänyt pahimmassa tapauksessa koko nuoruus elämättä eikä ole itsenäistymistäkään kokenut koskaan. Perse edellä menty puuhun.

Tunnistan kyllä tästä kommentista paljon itseäni. Perse edellä menty puuhun monella tapaa. Menneisyyttä ei pysty muuttamaan, jokaisen täytyy tehdä itse omat virheensä.

Nuorena en osannut arvostaa itseäni, nykyään osaan. Tiedän nykyään että minäkin ansaitsen hyvää elämässä.

Parempaa tehdä muutos myöhään kun ei milloinkaan.

AP

Vierailija
35/64 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Selvä!

Minä voin sivusta kertoa, ihanaa on elämä, koti pysyy siistinä, rahat riittää, lasten kanssa elämä on rauhallista, saamme tehdä mitä haluamme, ei tarvitse sitä sietämättömäksi muuttunutta itsekeskeistä patskaa kestää. Nyt alkaa olla aika katsella mitä ihanaa elämällä on, eron lisäksi, tarjottavana. Naiset, huono mies ulos, elämä paranee sen jälkeen. Minulla erosta n. 7 kk. 

Minulla on erosta 12 vuotta ja olen edelleen sitä mieltä, että sinkkuna on mukavampaa :D

Vierailija
36/64 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erotaan, jonka jälkeen TInderiin, jossa ruvetaan epätoivoisesti etsimään uutta suhdetta.

En ole eroamassa, mutta uskotko että on ihmisiä jotka eivät tarvitse "epätoivoisesti uutta suhdetta" vaan pystyvät olemaan yksinkin.

Vierailija
37/64 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaunista, niin kaunista, keski-iän voimaantumista. 

Vierailija
38/64 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No sekin on ihan hyvää vaihtelua.

Vierailija
39/64 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Selvä!

Kiitos sisko! Uskon todella että elämä muuttuu niin paljon paremmaksi. Olipa ihana viesti sultakin. Kiitos.

AP

Vierailija
40/64 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt postailet myös Instaan netistä varastettuja aforismeja kuinka upea ja kaikkea mahtavaa olet? 

En omista IG-tiliä.

AP