On se vain niin että heavy-miesten vaimoille ollaan kateellisia!
Mies on 110% uskollinen,senhän jo musiikki sanoo,lojaalisuus ystäville ja naiselle ja perheelle on kunnia-asia. Ei minun mies yksin remua festareilla vaan kerran pari vuodessa käydän yhdessä juhlimassa kunnolla. Mies on sexy-hot-badass-heviletti. Naisten päät kääntyy kaikkialla missä liikkuu,kuitenkin mies on omistautunut perheelleen! Onhan niitä " sikojakin" mutta lähes kaikki tuntemani heavy miehet ovat kunnollisia MIEHIÄ!
Kommentit (20)
Ei ehkä sua kiinnosta mutta kysyppä vain tutuilta naisilta kenen mielestä esim,Jone Nikula on seksikäs!
Kuten asennetta, karua miehekkyyttä, sanavalmiutta jne. Kyllä niitä hotteja löytyy ihan joka tyylistä.
Pidän kyllä tuollaisesta särmikkäästä äijätyylistä itsekin, mutta kyllä niissä heavymiehissä löytyy niitä junttirasistipunaniskojakin. Ja sitten sitä sukkahousu-pillifarkkuosastoa.
Itseäni ei hevi, eikä hevimiehet sytytä, mutta on hienoa, että joitain naisia sytyttää. (ps. minä ottaisin mieluummin Asko Kallosen kuin Jone Nikulan :)
Vierailija:
Kuka puhui kasarihevareista?
terv 5 ( entinen hevari)
Ei kuulosta kunnollisten perheenisien harrastukselta..
Katso esim Bo Bice,näyttääkö samalta kuin 80-luvun ukot?
Joo se uhraa aina koiranpentuja iltaisin ja tappaa mummoja ruokiksella...
Ei nyt kuitenkaan ehkä voi yleistää tuotakaan. Minä en pidä hevimusiikista kovinkaan paljon ja erityisesti pitkät hiukset miehellä ovat mielestäni kyllä erittäin epäseksikkäät. Näin meillä on (onneksi) monia mielipiteitä näissäkin asioissa. En ole myöskään koskaan ennen kuullutkaan että ihmisen kuuntelema musiikki olisi se asia, joka määrittää muun käytöksen...
Minunkin mieheni perään kuolataan joka paikassa. Minua katsotaan vihaisesti kun olen hänen seurassaan, kateellisia...ko...?
Taitaa kuitenkin olla enemmän persoonakysymys kuin mikään muu.
Eikö ap sanonutkin että erilaisia löytyy mutta useimmat Hänen tuntemansa ovat...
miehellä pitää olla lyhyet hiukset.
Että ymmärrän toki että kaikki eivät pidä pitkätukkaisista miehistä,ja voihan heavymies olla lyhythiuksinen/kaljukin. Mutta olen huomannut että tosi monet naiset näköjään pitävät tätä tyyliä seksikkäänä!
Ööö, ei kyllä mun mielestä ollu millään tavalla puoleensavetävä, hyi yök! Ehkä kenenkään ei kannata yleistää!
Eikä muutenkaan blondit miehet ole hyvännäköisiä!
Hevy-hemmot ei vois vähempää kiinnostaa..