Yritin juuri paistaa pitsaa pelkällä valolla. Mitä VÄSYMYSMOKIA teille on tapahtunut?
Olisi ollut helpompi vaan tilata pitsa kun aivotoiminta ei enää riitä edes uunin käyttämisen..
Kommentit (150)
Tämä töiden jälkeen väsyneenä ja tympääntyneenä, kun en edes pidä leipomisesta...Olin leipomassa jotain, mitä en enää muista, mutta munia piti vatkata vaahdoksi. Ihmettelin että ovatko munat jotenkin viallisia, kun jouduin ottamaan jo kolmannet munat eikä vieläkään tapahtunut minkään näköistä vaahtoutumista. Yhtäkkiä koin valaistumisen ja tajusin vatkanneeni taikinakoukuilla. No saatiin se leipomus lopulta valmiiksi, mutta ei tämä varsinaisesti lisännyt kiinnostusta leipomiseen.
Vierailija kirjoitti:
Olen tähän ketjuun kirjoitellut omia hölmöyksiä, mutta eniten naurettiin minulle töissä,kun vastasin puhelimeen kaverin nimellä, kun hänen miehensä soitti. Arvatkaa ko kaverin ilmettä, kun hän istui minua vastapäätä.😅
Minä vastasin kerran työpuhelimeeni sanomalla miespuolisen esimieheni nimen. Hieman hävetti.
Saan postia ehkä yhden kirjeen kuussa. Töistä kotiin tullessa avasin normaalisti kerrostalohuoneiston oven. Sieltä lävähti kasa postia lattialle (väliovi kiinni). Varmaan kymmenen sekuntia katsoin kasaa, kunnes iski paniikki että kenen asuntoon olen oikein menossa. Melkein ehdin paiskata oven kiinni ja livetä paikalta kun tajusin, että oikea ovihan se oli ja kaikki liiton lehdet jne vaan sattuivat tulemaan samana päivänä. Onneksi ei ollut ketään todistamassa.
- Otin aamulla unilääkkeen enkä allegialääkettä. Jäi menemättä mihinkään sinä päivänä
- Käytin Lidln itsepalvelukassaa,maksoin ja pakkasin ostokset takaisin ostoskoriin jota aloin tyynesti kiikuttaa ulos. Myyjä pysäytti.
- Koetin ostaa R..kioskilta tupakkaa pyytämällä "Pieni valkoinen Sm (oikeasti Lm) ja sain niin hirveän naurukohtauksen että piti lähteä ulos.
- Miula on oven vieressä rähjäiset feikkicrocsit tupakkakenkinä,ollin lähdössä hautajaisin ja ajattelin polttaa hermosavut pihalla. No pääni sitten yhdisti tupakan ja Crocsit joten lopulta tajusin olevani matkalla hautajaisiin mustassa mekossa,mustassa jakussa,mustissa sukkahousuissa.. ja pinkeissä muovisämpylöissä.
Ennen burn-outia työmokia oli niin lukemattomia, etten edes muista. Kaikenlaista kahjoa, vastailin väärin puhelimeen yms.
Pesin hiukset Nivean aurinkorasvalla!
Laitoin kännykän pakastimeen ja kylmäkallen laukkuun. Onneksi huomasin ajoissa
Vierailija kirjoitti:
Sattuuhan noita. Itse laitoin ranet uuniin ja nukahdin. Hyvin ruskettuivat...
Meillä kun kävi pari kertaa niin että väsyneenä ja juovuksissa kun nukahti niin paloi uuniin ruuat ja ulkotöissä ollessa unohtuivat ja kuivuivat perunat kattilaan niin teetätettiin sähkömiehellä aikakatkaisin hellaan ja jos ei paina aika katkaisinta 10 minuuttiin niin hellasta katkeaa virrat. On toiminut ja mitään palovaaraa ja vahinkoja ei ole sen jälkeen enää tapahtunut.
Aamulla olin antamassa kissalle ruokaa. Tyhjensin kissanruokapussin roskikseen enkä kissan ruokakuppiin.
Ja tarkistat samasta kuvasta, uudestaan ja uudestaan, että levy on sammutettu? Vuodesta toiseen?