~*~*~ENSIKOIDEN VIIKKO 7 (12-18.2)~*~*~
Kommentit (70)
Eli huomenna siis töihin, kun vatsatauti on selätetty ja kaksi oireetonta päivää vielä lusittu päälle. Koko viikonloppu sitten hurahtaakin töissä... =(
Viimeistä päivää viedään " hormonitädin" (ehkäsyrenkaan aikaansaamien kuukautisten) seurassa. Täytyy nyt vielä katsoa, alammeko pupuilla ihan " paljaaltaan" , vai odotammeko ensimmäisen luonnollisen tädin käyntiä.
Koiramamma: Tuo " kaikkihetimullenyt" sopisi nimimerkiksi minulle myös... =D Samassa hössäkässä nimittäin haaveilen vauvasta, talonrakennuksesta ja häistä.
Meillä on siis miehen kanssa suunnitteilla alkaa rakentaa omaa taloa (kylläkin avaimet käteen -periaatteella). Mies lupasi hoidella kaikki käytännön järjestelyt asian suhteen, minä saan nuo naisten hommat (kaapit, lattiat, seinät ym.). Sopii minulle vallan mainiosti, hän kun sitä rakentamista enemmän haluaa. Tonttiakaan ei kyllä vielä ole, että suunnitteluvaiheessa vielä ollaan.
Ja ne häät... Niiden suhteen emme nyt pidä mitään kiirettä. Mies siis kosi jouluaattoyönä. =D Päivämäärää emme vielä päättäneet näiden kaikkien projektiemme vuoksi. Kumpikaan meistä ei haaveile mistään isoista häistä, joten tyyliä mietimme vielä.
Eli paljon se nainen haluaa... Voi miesparka! ;-)
FIIU: onpas mukava kuulla Siustakin pitkästä aikaa, kiva, kun joku muukin taustailija täällä käy aina silloin tällöin- ja jotkut vähän useamminkin:) Ai, kun IHANAA, että teillä on hääpäivä kovaa vauhtia lähestymässä (millaiset häät, saako udella??). Fiksulta kuulostaa myös tuo, että ettette nyt ole ottaneet stressiä vauvailusta- vaikka totahan se on, että ei se kuume mihkään katoa..Kiitos myös tuestasi elämäntilannettani koskien!! Uskon myös, että asioilla on tapana järjestyä; toivon mukaan piakoin...ISOT Halit sinne päin lähetän matkaan:) Tsemppiä ja ressitöntä kevättä:)
PASSIONATELLAKIN hääsuunnitelmia ja talokin pian rakenteilla- ihanalta kuulostaa:) JA jaan Siun ja KOIRAMAMMAN kanssa kyllä ajatukset siitä, että kaikki minulle heti nyt:) Siksi kai nämä isot kriisitkin ottavat koville, kun kärsivällisyys on miinuksen puolella- ja haluaisi jonkun ratkaisun asioihin heti:(
Mukavaa torstai-iltaa Ensikoille:)
pariisitar (taasen)
Mua ei ole koko päivänä jännittänyt, kun on jotenkin ollut sellainen olo, et oon raskaana. Lauantaina olin ajatellut testata, mutta mies sai yllytettyä mut tekemään testin jo tänään. Molemmat tuijotettiin testiä ja jo alle minuutissa näkyi selvä PLUSSA. Onnenkyyneleitä vierii poskelle..
Tosin pieni huolen häivähdyskin jo ehti tulla. Viime pe eli kp 25/28-31 maistoin valkoviiniä korkeintaan ¼ desilitraa eli tosi vähän. Ei siitä varmaankaan ole vauvalle haittaa, mutta silti mietityttää. Yritysaikana oon välttänyt alkoholia yleensä oviksesta tätiin, mut nyt ystävien luona kyläillessä hieman maistoin. Onkohan syytä huoleen?
Onnesta soikea Elviira :)
No mutta Elviira!! Onnea oikein paljon plussasta!!! Mikä ihana uutinen!!! Älä YHTÄÄN murehdi sitä viiniä, määrä oli niiin kovin pieni. Ja ethän edes tiennyt olevasi raskaana, joten on turha syyllistää itseään. Tärkeintä on elintavat tästä eteenpäin. Usko kun kätilö sanoo :) Onnen halauksia vielä!
Pariisitar: voisin jauhaa näistä häistä on and on.. Mutta kotona siis pidetään ja tavoitteena rennot puutarhajuhlat elokuun tummuvassa illassa.. Isot asiat on jo hyvin hanskassa ja pieniä näperrellään. Voi kun saisi vaan keskittyä kaikkiin ihaniin suunnitteluihin, tenttiin luku ei kiinnosta yhtään niin paljon.. Mutta se niistä. Käyhän sinäkin aina välillä täällä, halutaan tietää että mitä sulle kuuluu ja miten elämä menee!
Passionatellakin hääsuunnitelmia, kuulosti ihanalta tuo jouluyönä tapahtunut kosinta! Iiks, kuinka romanttista.. Ja talokin vielä.. Nää on sellasia ruuhkavuosia nyt meillä useimmilla täällä, että mahdottoman isoja asioita tapahtuu itse kullekkin ja useinhan ne taitaa tulla samalla rytäkällä monta asiaa peräkkäin.
Ja takaisin töiden pariin.. F.
Paljon onnea Elviiralle plussasta :)
Äläkä ole huolissasi tuosta viinistä. Itsekkin naukkasin plussaa edeltäneenä päivänä siivous siiderin " täti oireisiin" eikä siitä mitään haittaa ole ollut. Sitä päitsi jopa neuvolasta saatavissa opuksissa lukee että joskus harvoin ruuan kanssa nautittu viinilasillinen ei maata kaada. Vaikkakaan ei alkoholin käyttöä suositellakkaan.
Minnekkäs se Saikku on kadonnut????
T: Buuffa rv 11+5
Elviira: Jihaa, SUURET onnen toivotukset Sinulle ja miehellesi. PAALJOON tarrasukkia ja vauvaliimaa matkaan:) JA, kuten Fiuu jo sanoikin, nauttimasi viinimäärä ei varmastikaan ole haitaksi vauvalle. Ystäväni sai tietää raskaudestaan aikoinaan (lapsi oli toivottu, mutta yritystä oli takana jo kauan ja keskenmeno yms..) rv 6-7 tietämissä ja oli sitä ennen ollut ihan kunnolla viihteellä viikonloppuisin. Raskautuminen oli siis todellinen ylläri, super huolehtivainen tämä ystäväni muuten ja toki sitten kuin sai tietää jätti alkon. Siis onnellista odutusta teitille:)
Fiuu: i h a n a n kuuloiset häät teitille tulossa:) JA järjestelyt ovat hyvällä mallillaan myös. NAutiskelepa oikein kybällä kaikesta puuhastelusta- tenttiin lukujen lomassa:) btw, saako kysyä, mitä opiskelet?? Kätilön ammatti on miullakin ollut haaveissa- perussaikkari nyt olen. Ja hoitotieteitä (opeksi) ajattelin lähteä jossakin vaiheessa jatkamaan:) Oletko ihan synnärillä töissä??? Utelias pariisitar täällä taasen vauhdissa...paljon meitä hoitureita on muuten vauvakuumeijoina, kumma juttu...
Kaunista perjantaita kaikille Ensikoille, ja Plussien täyteistä vkl:a:)
pariisitar
Paljon onnea Elviiralle plussasta, ihana uutinen!!
Mahtavaa mahtavaa =)
Ja sit Pariisittarelle halit, mukava sua täällä nähdä taas useammin.
Toivottavasti saat suhteen kuntoon, onnea paljon tulevaisuuteen!
Ja älä huoli, kyllä mä varmasti pidän huolen etten yövuoroja tee jos vähääkään tulee huono vointi. Meidän oh on onneks niin huomaavainen ja kiva et voi olla ettei tarviis edes lääkärintodistusta siihen et se lopettais multa yövuorot. Meillä pitää siis olla lekurintodistus jos ei voi/pysty/kykene tekeen yövuoroja. No, aika näyttää..
S-k:lle piinailutsempit ja halit =)
Aqualle myös halit, onnea ja voimia tulevaisuuteen sinulle!
Dajmille pahoittelut tädistä. Tosi inhottava juttu. Toivottelen sinulle paljon voimia ja tsemppiä alkavaan kiertoon. Olikos sulla tarkoitus ottaa ne ovistikut käyttöön nyt? Onnea paljon bongailuun!
Sara-maria, voit päivittää mut plussanneeksi, LA 4.10.
Kiitokset vielä mahtavalle listaemolle =)
Sit omaan napaan. Kävi eilen alkuraskauden ultrassa (pakko oli käydä kun niin mietitytti onko mahassa oikeesti elämää?). Ja olihan siellä, pieni sydän sykki. Keskenmenon riski on vielä olemassa mutta aika mahtava fiilis oli illalla..
Ajattelin et nyt sit olis aika siirtyä pois täältä kuumeilupuolelta vaikka vaikeeta se on. Teitä kaikkia tulee tosi ikävä, käyn varmasti kurkkimassa juttujanne edelleen ja toivon tietenkin kaikille pikaista siirtoa o-puolelle.
Olette olleet sanoinkuvaamattoman tärkeä tuki minulle, kiitokset kaikille!!
halauksin hermione
vielä kiitokset onnitteluista. Mukavan kuuloiset häät teillä tulossa.
Kaikkea hyvää sinulle =)
Tulinpahan taas pitkästä aikaa lueskelemaan teijän juttuja on vähän kiirettä pitänyt niin ei ole oikeen joutanut.
Mutta ensimmäiseksi onnittelut plussanneille Elviiralle ja Ceriselle:)
Sit pahoittelut Niinalle ja halit ja rutistukset päälle.
Dajmin oli taas tättärä yllättänyt pahoittelut siitä ja toivotaan et osais käyttäytyä tällä kertaa.
Uusille kuumeilijoille tervetuloa tais olla koiramamma ja sit toinen mahto olla passionate jos oikeen muistan:)
Nyt en oikeen taida muille osata mitään sanoa kun huono muistinen unohti jo kaiken;)
Mut kaikille ihanille enskoille vilkutuksia ja plussa onnea:)
).( Eipä kummempia ole kun en oo etes perillä et missä päivissä mennään on ollut niin kiirettä ja muita perhe huolia niin on jäänyt kuumeilutkin taka alalle. Mut jospa sitä tästä taas piristys.
[color=red]ONNEA Elviiralle tooodellapaljon plussasta! Hirmusti tarrasukkia ja vaaviliimaa matkaan. Ihana uutinen.[/color]
Mä olen sitten aivan malttamaton. Aivot käy ihan ylikierroksilla ja kuumeilu on kovaa. Ke ja to masu oli pikkasen pipinä. Kaupassa käydessä silmiini iski lehti, odotus & vauvat. Tarttui sitten mukaani kun kannessa oli niin mielenkiintosen olosia juttuja. Esim.hyvä synnytys mielenhallinan avulla, miten isä valmistautuu vauvan tuloon,vinkkejä kastejuhlaan. Kyllä tää kuumeileva pää on saanut mut ostamaan varuiks pari r-testiäkin kaappiin odottelemaan.
Mitäs muuta.. niin joo,olin sitten eilen miehen kanssa vahtimassa siskoni kahta muksua (4v ja 2v tytöt). isommalla oli esitys menossa,hänkin mukamas kipee kun pienempikin on. Siilä nyt semmonen ilkeily kausi menossa,lyö ja potkii jatkuvasti =( no kaikki meni hyvin kunnes pienempi sai kunnon kohtauksen. Sano haluuvansa banaania " nanaania" ja kun annoin banaanin ni alko huuto. Sellasta kunnon itku raivoamista ja takelteli ku limaa valu kurkkuun. Mikään ei kelvannut. En saanut edes koskee koko tyttöön kun yleensä haluu aina syliin. Siskoni tuli kotiin ja hänkään ei meinannut saada pikkusta rauhottumaan. Sain kyllä kummastella kun pikkunen huusi " äitiiii,uu hakee" ninn siskoni vain kirjoitti tekstiviestiä. Onneksi lopulta tajus mennä rauhottaa toista. Huh Huh.
Jopas tuli tarina.. Nyt pyykin pesuun.
Hyvää viikonlopun alkua kaikille
toivottelee kuumeileva Marzu
kkp 14/26-28 yk2
teen nähtävästi ihan omia lyhennyksiä.. kkp..*nauraa* jos kuitenkin ihan kp 14/26-28 =)
G: Mitä teette työksenne/ ammattinne? Jos opiskelette niin mitä?
- itse olen opiskellut suurtalous kokiksi,mutta nyt olen varastoduunari. Eli olen lehtilähettämössä töissä mistä menee kaikki lehet myyntiin kauppoihin ja kiskoihin.
ELVIIRA!!! =D Lykkyä tykö!
Pikavisiitti palstalla, koska iltavuoro kutsuu...
Vastaus Gallupiin: Olen leikkaussalisairaanhoitaja, eli työskentelen leikkaussalissa instrumenttihoitajana (avustan kirurgia leikkauksessa). Työskentelen päivystävällä leikkausosastolla, joten toimintaa riittää 24/7. Olen valmistunut 3 vuotta sitten.
Ihanaa viikonlopun alkua kaikille enskattarille! Minä olen töissä koko viikonlopun. =( byhyyyyy
Täällähän olikin kivasti viestejä tullut lisää, onpa mukavaa, että tulee vipinää enemmän! Ja uudet enskat on päässeet mukavasti jo jutustelemaan : ) ja hyviä uutisia bongasin, eli:
Elviira: +++ Isot Plussaonnittelut piinailukaverille! +++ Hyvä, että se plussajuna pysähtyi siun kohdallesi, vaikka miut nyt jättikin pihalle. Olen kyllä tosi onnellinen puolestasi ja siun plussa antaa toivoa siitä, että ehkä nuo tuhrut ei toivottavasti ole mitään ¿vaarallista¿ mullakaan. Ja tuosta viinistä ei kyllä tarvitse olla lainkaan huolissaan, määrä on olematon.
Pariisitar: kiva, että tulit ¿esiin¿! Suhdekuviot on kyllä rankkoja, mutta kyllä ne asiat siitä tosiaan suttaantuu. Itselläni oli ex-suhteessa melko tasan 2 vuotta sitten iso kriisi meneillään. Toipuminen toki kesti (ja osaltaan kestää edelleen, olimme kuitenkin 9 vuotta yhdessä), mutta tuo muutos toi mukanaan elämääni uskomattoman paljon hyvää näin jälkikäteen katsottuna. Kiitos tätipahoitteluista ja tsempityksestä!
Fiiu: moikat! kiva kuulla sinustakin. Kiitos tätipahoitteluista. Ihanilta kuulostaa nuo teidän hääsuunitelmat.
Passionate: siellä talonrakennus-suunnitelmia! Oma projektinsa varmasti siinä, mutta onhan oma koti aina oma koti.
Hermione: kiitos tätipahoitteluista ja tsempeistä. Joo, ovistikuttelua ajattelin kokeilla nyt, tilasin tikkuja kotitesteiltä. saa nähdä, mitä siitä tulee... ; ) Ihanaa, hyviä ultrakuulumisia siulla, hienoa varmaan oli kuulla pieni syke, oih! Tervemenoa o-puolelle ja käyhän aina moikkaamassa meitäkin välillä!
Dizku: kiitos tätipahoitteluista. No voi, harmi, että huolia ollut, piristystä ja tsemppiä siulle!
Marzu: siullahan on ollut tapahtumarikas lapsenvahti-keikka! Mitenkäs miusta kuulostaa vähän niin kuin siltä, että siellä alkaa olla melkoinen kuume päällä? ; )
G: olen myynti- ja markkinointihommissa töissä, tehtäviin kuuluu lisäksi sihteerin työt.
Saikku: HUHUU??? Missä olet?
Kaikille enskoille rentouttavaa ja virkistävää viikonloppua!
).( kp 2 menossa ja täti toi mukanaan kovan päänsäryn. Panadolin voimalla siis tehdään tää päivä töitä. Tilasin eilen ovistikkuja kotitestit.com:sta, 10 kpl Advandeja 10 euroa. Olikos näistä kellä kokemuksia?
Dajm
Hei kaikille, on niin pitkäksi venynyt tämä meidän ketju etten millään muista kaikkien kuulumisia... Hyvää viikonloppua toivotan kuitenkin tasapuolisesti kaikille.
Elviiralle ONNEA plussasta! Ei varmasti noin pieni määrä valkoviiniä aiheuta mitään haittaa, eihän alkuraskaudessa ole vielä edes istukkaa. Tiedän kyllä tunteen, itsekin olen miettinyt että mitä viinilaseja ja särkylääkkeitä sitä on ehtinyt ottaa ennen kuin plussasin. Mutta kun ei tehtyjä saa tekemättömäksi! Ei me kuitenkaan mitään alkkiksia olla, joten eiköhän me voida olla rauhallisin mielin!
Pariisittarelle jaksuhali suhdekriisiin, todella ikävä tilanne sinulla. Toivottavasti asiat selkiintyvät pian ja pääset elämässä eteenpäin, oli se sitten nykyisen miehesi kanssa tai ilman hantä. Varmasti tuntuu epäreilulta joutua laittaa vauvailu sulkeisiin, mutta ehkä projekti ajankohtaistuu taas pikemmin kuin arvaatkaan.
Dajm: sinulle myös jaksuhali, välillä se tädin tulo paikalle vaan masentaa... Mutta ensi kierrossa on taas ihan yhtä isot mahkut plussata kuin muulloinkin, jossain vaiheessa se onni VARMASTI kääntyy! Kysyit r-oireitani: ei niitä oikeastaan ole, paitsi menkkojen poisjääminen. Olen todella väsynyt iltaisin, ja aamuisin/iltapäivisin/koko ajan vähän kuvottaa, mutta en osaa sanoa johtuuko moinen alkavasta raskaudesta vai työstressistä, joka on tällä hetkellä aikamoinen.
Kauheeta ku muutaman päivän on poissa, niin pitkät pätkät on keritty kirjottelemaan. Kieltämättä tää viikkopino voi olla nyt toimivampi ratkaisu.
Koiramammalle tervetuloa mukaan joukkoon. Meitä koiranomistajia taitaa täällä ollakkin aikalailla. Mä huolehdin tuosta meidän esittelypinosta ja pyytäisinkin sua laittamaan sinne pienen esittelyn. Laitan linkin tänne kunhan kerkeen sen tässä tämän kirjottelun jälkeen päivittämään.
Elviiralle: onnittelut plussasta :) Paljon tarrasukkia maha-asukille matkaan.
Ceriselle myöskin vielä onnittelut :)
pariisitar: Tsemppiä sinne mietintöjen keskelle. Kiva, että muistat kuitenkin käydä välillä meitä morjenstamassa.
Dajm: Pahoittelut tätskästä, se sitten löysi sinne tiensä. Kiitos kysymästä, kalenteri kyllä löytyi tuossa tavaroita purkaessa, muistais vielä sitä välillä kattella :)
s-k: Juu, me ostettiin tää talo nyt, ennen asuttiin vuokralla. Tää on omakotitalo 3 mh + muut tilat. On meillä ainakin kahdelle sopivasti tilaa. Tsemppiä sinne piinailuun :)
Niina: Kirjottele sitten se esittelyteksti kun kerkeet.
Aqua: voihan harmitus ku se tätskä sinne kaartaa. Muistahan toki meitä välillä jos meinaat siirtyä tuonne l-puolelle. Mielellään me sut täälläkin pidetään
Mary: Jokos siellä on penkkareista selvitty? :)
Hermonie: Mukavia uutisia olit saanut alkuraskauden ultrassa, ilmottelekko sun la:n niin voin päivittää sut plussanneeks tuonne esittelypinoon?
Fiuu: Moi, kiva ku välillä käyt meitä morjestelemassa. teillä on hääsuunnittelmat siellä hyvällä mallilla :)
G: Mä oon muutama vuos sitten valmistunut insinööri ja vuorohommia teen tehtaassa, toimihenkilönä tosin.
Viikonloppu tulossa, ja kerrankin on vapaata. Tarkotus olis kyllä mennä kattelemaan kaikki erilaisia kodin elektroniikka hankintoja, mitä nyt ollaan mietitty et olis tarvetta hankkia.
Mä lähden katteleen Idolsia :) Mutta viikonloppuna palailen..
Vilkutuksia kaikille :)
-Sara-Maria kp22/33-46- (kalenterikin kerran löytyi niin laitetaan noi kp:t tohon)
..porukoilla äkkiä ilmoitan, et täti sitten tuli viimein.. nyt meneillään kp4.. mieli maassa.. olin aivan varma jo raskautumisesta.. plääh..
moni oli kyselly ja huhuillu jo.. mukavalta tuntui.. ootte ihania..
tuun ens viikolla paremmin kertomaan kuulumisia ja lukemaan pinon läpi, kun netti taas toimii kotona.. nyt saunaan.. ja taidanpa korkata vähän sidukkaakin..
-saikku-
Mary: Tule kertomaan penkkaripäivästä! Sattuiko mitään hauskoja kommelluksia?
Saikku: Pahoittelut tädin saapumisesta.
Marzu: Olipas sulla hurja lastenhoitokeikka. Huh! Ei tainneet pikkuvintiöt silti yhtään hillitä kuumetta.. Kovasti onnea piinailuun.
Dajm: Voi surku, kun se täti sinne tuli. Toivottavasti edes käyttäytyy nyt kunnolla. Muistaakseni meillä molemmilla oli minipillerit taustalla, joten varmaankin tuhrut johtuu samoista hormonihäiriöistä, jotka eivät siis raskautumista estä. Nyt vaan katse seuraavaan ovikseen, tikutus käyttöön ja kipin kapin plussajunaan. Mä pidän sulle kovasti peukkuja ¿tuhruystäväiseni¿ :)
Kiitos onnitteluista ja lohdutuksen sanoista, kun viinin maistamista surin. Tänään aamulla olin vielä sen vuoksi niin huolissani, että soitin teratologiseen tietopalveluun ja sielläkin vakuuteltiin, että ei mitään syytä huoleen. Vaikka olisin vetänyt kunnon perskännit, ei näin varhaisessa vaiheessa ole kuulemma vaaraa, joten turvallisin mielin voin olla. Aion vielä täällä kuumeilupuolella roikkua ja toivon, että moni tulisi yhtä matkaa mukaan o-puolelle. Ja voihan tässä alkuraskaudessa kurjiakin juttuja sattua, joten ei vielä edes uskalla o-puolelle siirtyä. Olette Enskat kyllä aivan ihania ja täällä olosta on ollut mulle suuri ilo ja apu kuumeilussa.
Hyvää viikonloppua!
-Elviira
Huomenta ja mukavaa viikonloppua kaikille enska kamuille! Nyt jos hieman paremmalla ajalla kirjoittelisin =)
Plussia oli taas tullut lisää eli [b]Elviira[/b] oikein kovasti onnea teille molemmille ja kaikkea hyvää odotus ajalle! Ja toki saat tällä puolella rupatella niin kauan kun haluat.
[b]Mary[/b]: toivottavasti on ollut ikimuistoiset penkkarit tulehan kertomaan kuulumiset! Omat ainakin oli silloin hamassa menneisyydessä¿ kylläpäs tuli vanha olo kun muisteli miten kauan niistä onkaan!!
[b]dajm[/b]: kiitoksia tsempityksestä sitä aina aika ajoin tarvitaan =D. Suuret pahoittelut tädistä ja tsempitys ((rutistus)) toivottavasti tättärä älyää jättää tuhruttelut tällä kertaa matkasta!
[b]fiiu[/b]: ihanalta kuulostaa nuo teidän hää suunnitelmat!
[b]Passionate[/b]: siellä myös paljon suunnitelmia =). Meillä on myös talonrakennus projekti haaveissa, jossain vaiheessa. Esiteitä on kerääntynyt jo kiitettävä pino ja suunnitelmiakin jos jonkinlaisia tämä pääkaupunkiseudun tontti tarjonta on vaan melko hinnakasta. Mutta ehkä jonain päivänä!
[b]Hermione[/b]: pieni sydän siellä sykki varmasti ihana kuulla että kaikki on mallillaan =)
[b]marzu[/b]: Kuume tuntuu olevan siellä kova joten bdbddbd ja olipas ollut lapsenvahti keikka =D
[b]sara-maria[/b]: kalenteri siis löytynyt bdbdbd
Gallupiin: ¿raksa¿ alalla työskentelen lähinnä vanhojen rakennusten parissa konservointi tyyppistä työtä eli entisöijä olen. Itsenäistä ja luovaa puuhaa vaikka välillä aika rankoissakin olosuhteissa.
ON: kp 37/40-45 menkkoja tässä lähinnä odottelen että saisi sen kironkartoituksen ja mahdolliset hoidotkin aluilleen. Nämä pitkät kierot on sitten niin syvältä että!!!
Vilkutusta vielä kaikille muillekin enskoille ja +++++++++ pöllytystä kaikille tasapuolisesti!
-hapö-
Mun LA on 4.10. Olin sen kyllä laittanut jo siihen aiempaankin viestiin mut laitampa nyt uudestaan =)
Halit kaikille, hermione
Pitkästä aikaa oli pakko palata taustailemasta teidän ihanuuksien pariin, kun niin paljon on ilmaantunut kaikenlaisia uutisia!
Hermione, Onnea aivan mahdottomasti!! Samoin sinulle Cerise sinne kauas, lämpimiä onnen rutistuksia plussan johdosta!
Niinalle myös lämmin halaus ja suurensuuret pahoittelut! Voimia...
Uusia oli ainakin Koiramamma, tervetuloa mukaan! Meilläkin lasten virkaa tekevät toistaiseksi kaksi karvanaamaa. Teillä myös ilm. yritys aloitettu samoihin aikoihin, eli lokakuussa?
Ja Passionate, et tainnut olla ihan uusi, mutta kiva " tutustua" kuitenkin :)
Pariisitar, voimia vaikeaan tilanteeseen. Asioilla on taipumus järjestyä niin kuin ne on tarkoitettu sitten ajallaan. Hoen sitä aina, mutta olen kokenut sen niin vahvasti omassa elämässä. Ja tottakai sua tsempataan täällä, olethan itse aina ensimmäisenä auttamassa muita! Halauksia!
Sara-Marialle toivotan kovasti onnea uuteen kotiin! Muuttorumba on siis paremmalla puolella jo.. Ehkä se kalenterikin sitten aikanaan löytyy :)
Dajmille tätipahoittelut! Ei kivaa oo tuollainen. Toivottavasti olis nyt sitten kunnolla ja lähtis poiskin kunnolla.
Julilta hyvä idea tämä viikkopino! Hyvin toimii! Mites sielä, onko askarreltu jo kovin?
Penkkari-Mary taitaa juhlia parhaillaan.. Ota ilo irti, tuo todellakin on sellaista once-in-a-lifetime -aikaa!
).( Ei olla vauvaa nyt yritetty, mutta kuume vaivaa ihan niinkuin ennenkin. Ajateltiin siis, että keskitytään nyt häiden järjestämiseen ja vauva-asiat odottaa sen aikaa. Varmat päivät -meiningillä mennään, kuten jo kaksi vuotta ennen yrityksen aloittamistakin... Toisaalta on ristiriitainen olo, haluaisi jokaisen mahdollisuuden raskautumiseen käyttää, kun ei ikinä tiedä mikä on kohtalo siinä asiassa. Toisaalta multa on jäänyt asiasta pingottaminen pois, se on rauhoittanut meidän elämää oikeasti aika paljonkin. Oviksenkin bongasin tikuilla huvikseni tässä tauon aikana ja hienot viivat tuli juuri silloin, kun kivusta päättelin oviksen olevan. Jee!
Kevät tulee olemaan opiskelujen suhteen aika armoton, mutta kai siitä jotenkin selviää....?? Vähän stressiä pukkaa..
Kuitenkin KAIKILLE enskoille ihanaa talvipäivän jatkoa ja viikonlopun odotusta! Olette loistavia! T:Fiiu