Nainen, ottaisitko mieluummin kumppaniksi metsästävän miehen vai joogaavan miehen?
Kommentit (209)
Metsästävä mies tietenkin. Minkin käyn metsällä ja kalastan. Täällä onkin taas kerran ihmiset vauhdissa jotka eivät tiedä metsästyksestä mitään ja luulevat sen olevan vain turhaa tappamista, mitä se ei missään nimessä ole. Suosittelen perehtymään aiheeseen ennen kuin avaa suunsa. N40
Vierailija kirjoitti:
Jos nuo ovat ainoat tiedot miehestä, niin joogaavan miehen. Syynä se, että lapsena vietin paljon aikaa mummolassani, maalla, jossa näin näitä metsästystä harrastavia miehiä aidoimmillaan. Siellä oli sovinistista asennetta niin paljon, että sain jo lapsena tarpeekseni. Ja susivih aa ja kis sa vihaa. kaikenlaista vi haa.
Hyvä kommentti, samaa havainnut. Onneksi omasta suvusta hyviäkin esimerkkejä metsästyksestä. Saalista kunnioitettiin, eikä eläimen hengen viemisellä boostattu miehisyyttä.
Itse metsästetty liha on ekologisinta lihansyöntiä.
Mietihän sitä seuraavan kerran kun laitat suuhusi possua, nautaa tai kanaa.
Tuttavani meni naimisiin metsästävän miehen kanssa. Seuraus, perheessä piti erikseen sopia kuukausi vuodesta, jolloin ei syödä hirvenlihaa. Joka viikonloppu miehen oli pakko osallistua metsästykseen, vaimo teki eväät, ja sai sunnuntaina kotiin väsyneen miehen, jonka vaatteet hän pesi. Omiin häihinsä mies sai lupaa metsästyksestä, eikä tämä ole vitsi.
Joogaavista miehistä minulla ei ole kokemusta, varmaan voivat olla hörhöjä tai sitten eivät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen uskova kristitty. Jooga kuuluu hinduismiin.
Ja kristinuskoon kuuluu kaiken elämän kunnioittaminen. Se tarkoittaa sitä, ettei eläimiä tapeta esim huvin vuoksi.
Ei huvin vuoksi, tottakai. Mutta ravinnoksi eläimen tappaminen on ok!
Lihan tehotuotanto ei ole ok, silti miljoonat kristityt puputtaa pekoniansa ja pihviänsä tyytyväisenä viikoittain. Ei pitäisi, ne eläimet nimittäin kärsii. Siinä mielessä itse metsästetty riista olisi parempi jos haluaa välttämättä lihaa syödä.
Silti mies, jonka mielestä metsästäminen on ajanvietettä, on vastenmielinen.
Paheksutko myös kalastamista ajanvietteenä?
Nyt valikoisin ulkoilevan miehen jonka kanssa voisi käydä yhdessä koirien kanssa retkeilemässä. olisi hienoa jos harrastaisi liikuntaa sopivasti. Täydellistä jos harrastaisi agilitya.
Nykyinen tietokonenörtti jota ei saa irti koneesta edes ulkoilemaan. Jopa puiden teko jota osaa ja tykkäisi tehdä olisi kivaa yhteistä tekemistä mutta liian harvinaista huvia. Ei lähde edes mökille jossa nautin olostani. Sinne ei pitkä matka
Vierailija kirjoitti:
Tuttavani meni naimisiin metsästävän miehen kanssa. Seuraus, perheessä piti erikseen sopia kuukausi vuodesta, jolloin ei syödä hirvenlihaa. Joka viikonloppu miehen oli pakko osallistua metsästykseen, vaimo teki eväät, ja sai sunnuntaina kotiin väsyneen miehen, jonka vaatteet hän pesi. Omiin häihinsä mies sai lupaa metsästyksestä, eikä tämä ole vitsi.
Joogaavista miehistä minulla ei ole kokemusta, varmaan voivat olla hörhöjä tai sitten eivät.
Mitä eläinlajia saa metsästää ympäri vuoden? Syksyisin alkaa monen lajin metsästyskausi. Joten en usko, että joka viikonloppu on metsällä. Ainakaan laillisesti.
Vierailija kirjoitti:
Mies joka viettää vapaa-aikaa ja rentoutuu tappamalla eläimiä? Tai suunnittelemalla niin-ja-niin monen eläimen tappamista? Tai hinkkaa jotain kiväärinpiippua ja saa miljoona orgasmia, kuvittelemalla mitä kaikkea sillä voisi ampua hengiltä?
Joopa joo lapsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä eläinlajia saa metsästää ympäri vuoden? Syksyisin alkaa monen lajin metsästyskausi. Joten en usko, että joka viikonloppu on metsällä. Ainakaan laillisesti.
Jos ei muuta niin sitten ollaan metsässä harjoituttamassa koiraa vähintään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä se kusettaa vaimoaan ja ovatkin poikain kanssa joka vkl rai-rai mökkireissulla. Vaimo vielä laittelee maistuvat eväsvoikkulit matkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö tämäkään harrastus kelpaa? Ulkona metsässä koiran kanssa liikkuminen ja koiran kouluttaminen.
Joogaavasta tulee mieleen hyväkroppainen tosimies ja metsästävästä ylipainoinen asehullu kepulipersu.
Ehdottomasti joogaava minulle kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Metsästävä mies tietenkin. Minkin käyn metsällä ja kalastan. Täällä onkin taas kerran ihmiset vauhdissa jotka eivät tiedä metsästyksestä mitään ja luulevat sen olevan vain turhaa tappamista, mitä se ei missään nimessä ole. Suosittelen perehtymään aiheeseen ennen kuin avaa suunsa. N40
No kerro ihmeessä, mitä muuta hyödyllistä se on kuin turhaa tappamista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö tämäkää
Ei sillä tavalla kuin metsästäjät sitä tekee, eli kaiken vapaa-ajan. Tuo menee perheen edelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kerro ihmeessä, mitä muuta hyödyllistä se on kuin turhaa tappamista.
Jos syöt lihaa, niin tapettua eläintä syöt sinäkin. Hirven tappaminen on sinusta turhaa tappamista, mutta sikoja saa teholahdata kun se ei ole turhaa? Karumpi elämä sillä tehopossulla on kuin elämänsä vapaana eläneellä hirvellä.
Kumpikaan ei nappaa pelkästään noilla spekseillä.
Vierailija kirjoitti:
Haluan mieluiten panevan miehen eli kumpaakaan noista
Joogaava panee paremmin. On notkea. Metsästävät ovat pallomahojs.
Metsästys on ekologisempaa kuin tehotuotettujen eläinten syöminen. Tietty oikea metsästäjä kunnioittaa saalistaan, eli ylimääräinen aseöyhötus ja testoäijäily pois.
En itse syö lihaa, joten ottaisin mieluusti joogaavan, kalastavan ja marjastavan miehen. Kiva plussa jos omavaraistelisi hyötypuutarhassa kanssani mökillä.