**** tyylilyylit vko 7 *****
maanantaita :))
täällä tää on taas. Katottiin äsken pelastajat ja nyt ukkeli meni maate. Mä alan kattoo leffaa, my super ex, voi olla ihan hauska.... nyt mua jänskättää, tuli työhaastatteluun kutsu tiistai aamuks, kääk... ihanaa, mutta aina se jännittää. Onneksi mun alalla on kuitenkin työpula, niin luulis että töitä saisin ja toi olis ihan mielenkiintosen tuntunen paikka.
Mitäs tedän viikkoon kuuluu? missäs vaiheessa teillä on kierrot? mulla ja rimpellä lähes sama, olikos kitillä aika loppukierto jo?
ainiin, G: katoitteko missikisat;) voittiko oikea? oma mielipide on että, joo ja ei. Toisaata toi missien kauneus on niin kaukana mun omasta naisihanteesta, että en näe niissä kauheeta eroa, että joku olis erottunut joukosta, aika samanlaisiahan noi näytti olevan.
Nyt lähen kattoo leffaa, aamuun!
Kommentit (52)
Huh, kun tuo juhliminen ottaa voimille!
Koko viikonloppu meni enempi tai vähempi juhlimiseen. Vieraita kun kävi molempina päivinä. Ihan mukavaa tuo oikeastaan on mutta silti se vie voimat. :) Nyt on kuitenkin juhlat juhlittu ja arki alkakoon.
Kiti: Kuinka osaat olla noin kovin rauhallinen vaikka kierto on jo lopuillaan? Tuo on käsittämätöntä itsehillintää, siis jotain mihin tämä ei pysty millään! :) Ja sitten tuo siivous? Mistä ihmeestä siihen saat kaivettua energiaa? Anna vinkki, jookos?
Priscu: Onnea huomiseen haastatteluun! Täytyy nyt jo onnitella, jos en enää tänään pääse koneelle myöhemmin käymään.
Tämän päivän ajattelin viettää noiden elukoideni parissa. Jos vaikka kävis nautiskelemassa tuosta ihanasta talvikelistä hevosen selässä ja koiran kanssa lenkkeilemällä.
Iltasella voisi vielä viedä muksut luistelemaan ja sitten on todennäiköisesti taas nauttinut niin ison annoksen raitista ilmaa että uni tulee ihan väkisin, kunhan sohvan nurkkaan istahtaa.
Menisi nyt pian nämä kierron viimeiset päivät. Alkukierto on perin tylsä mutta tämä loppukierto taas tuntuu matelevan oikein etanan vauhtia... Nyt vaan on hyvä fiilis jostain syystä tämän kierron suhteen. Vähän meinaa jo välillä jänskättää vaikka päiviä on vielä jäljellä useampi. ;)
-Rimpe-
Täällä sitä taas ollaan..on se kumma kun heti aamusta pitää tulla nää jutut tsekkaamaan ja pitkin päivää vilkuilla viel..
Priscu kyselit missä ollaan menossa..Mulla taitaa olla kp 10/30-32 nyt, kun siinä kierron alussa oli taas sitä tuhrua, niin en oikeen tiiä miten se pitikään laskea, tuo on nyt siitä kunnon vuodosta.
MissikisaG: En kunnolla seurannut koko missihommaa, mut pikavilkasulta kaikista anorektisimman näköinen voitti..ei millään pahalla jos jonkun suosikki oli..
Juu, eipä tässä muuta..
Milenna: mä oon kans kysyny vaikka mistä että miten toi kp aletaan laskee kun mul kans sitä tuhrua tulee aina ennen menkkoja. Asiasta ollaan kumpaakin mieltä, toiset laskee tuhrusta ja toiset kunnon vuodosta. Mä lasken nyt itse kunnon vuodosta, koska silleen neuvoi noi useimmat alan lääkärit laskemaan... ja oviksen sijoittuminenkin sopii paremmin mulla ainakin siihen että lasken siitä kunnon vuodosta. kuinka monta päivää sulla tihuuttelee?
Rimpe: se on musta ihan ok olla välillä " vedoton" . Jos susta tuntuu ettet jaksa siivota, ni anna olla!! kyllä sä sitten taas toisena päivänä jaksat, eikös niin? tälläsiä me kato ollaan... lungisti vaan:))
Kiti: saako udella minkä alan työhön olet palaamassa?
Kiitos kaikille onnentoivotuksista haastatteluun, huomennahan se on... kivaa!! keikkaa pääsis tekee vaikka heti, mut tää tahtois jotain vähä vakituisempaa!
mitäs muuta... ei kai kummempia. Tänään spinningki ja tehdään illalla uunilohta:) menin myös lupaamaan keskimmäiselle pimatsulle marsun synttärilahjaks joten sitä katselemaan:)) eihän me edelleenkään oireita mietitä? ei tietenkään... mut sanonpa silti että mulla yleensä AINA oviksen jälkeen ihan selkee kuiva kausi tulee, nyt on jatkunu sellasta pientä valkkaria... nää on näitä osasto ällöjuttuja, mut kerron kuitenkin... eikä tää varmasti mitään meinaa, en ees tiiä millon ovis oli, vaikka olis vasta nyt tai tulossa niin siks valkkaria... mut nyt kp 18 ni en usko että ovis olis näin myöhään.... saas kattoo mitä tuleman pitää! tää on hauskaa...
pitää lähtee pissille:)
Priscu; Mulla tää tuhruvaiva on tullu vasta nyt viime kierroissa..Viime kierron aluks tais pari-kolme pv olla ja nyt sitten yhen..tai no iltapäivästä/illalla alotti tuhruttaa ja sit ku yritti mennä nukkuu niin alko kovat kivut vasta ja buranan voimalla nukkumaan:( Nii ja aamuyöstä heräsin kipuun ja alkoi kunnon vuotokin.
Muistan viel ku ennen tyttöö aamulla heräs aina pieneen kipuun ja kun sängystä pääs veskiin niin sopivasti kerkes siteen laittaa. Et oli sen verran tarkka, mut toista on nyt ku kivut tulee ja menee ja vuodot myös:(
Milenna: kuulostaa inhottavalta:( hyvä että kuitenkin burana helppaa...
Do dih, nyt on hepo liikutettu ja omistajakin on saanut hien pintaan tallihommissa! Ja kyllä on muuten taas mukava olo! Päivittäin tämä toki talikon varressa heiluu, mutta jotenkin tuo pikku pakkanen ja aurinkoinen keli teki tosi hyvä mielen!
Milenna: nuo tuhru päivät ja kivut varsinkin on tosi inhottavia! Mulla on onneks synnytysten myötä aina vähän kivut helpottaneet, mutta edelleen olen ensimmäisen päivän aikamoista pakottamista. Hyvä että saat sentään lääkkeillä olon pysymään siedettävänä!
Priscu: Joo, kyllähän sitä välillä saa ottaa rennommin mutta se vaan tahtoo kostautua! Ainakin mitä tohon siivoamiseen tulee. Jos jätän päivänkin välin etten mitään raivaamista suorita, niin tämä torppa on aivan järkyttävä. Onneksi tässä on vuosien myötä oppinut ottamaan vähän rennommin... Aikanaan kun nuo kaksi isointa oli pieniä niin tämä akka moppasi joka päivä lattiat ja pyyhki pölyt! Eipä tulis enää mieleenkään! :)
Nyt olis muuten hyvä sitten jonkun potkia polveen! Meinaa ruveta lipsumaan tuo oireiden tutkailu tai paremminkin tutkailemattomuus! Priscua jälleen matkin, mutta valkkaria tuntuu riittävän... Missä on se " saharaviikko" ? Ovis kuitenkin taisi olla kp 12.... Ja toinen oire, mitä en siis tarkkaile tässä kierrossa, on tuo lämpö. Näyttää mittari sellaisia lukemia että moisia ei ole ennen nähtykkään kun kipeänä kuitenkaan ole... Nyt kun vauhtiin pääsin niin mainitsenpa vielä nuo ulokkeet jotka tuossa edessä roikkuu, olen jotenkin hyvin tietoinen niiden olemassa olosta..
Nyt tämä vaikenee ja poistuu!
-Rimpe-
täällä jälleen, muskarissa, kaupassa ja pulkkailemassa käyty. Pilatestaharjoteltu, ja siivottu. Nyt pikkumies kattoo telkkua ja soittaa " pianoaan" kyllä tää päivä tässä kuluu mutta hitaasti...
Rimpe - kuten varmaan huomaat mä keksin koko ajan jotain tekemistä, etten mieti onko joku muuttanut massuun vai ei - välillä vaikeempaa välillä ei =D
Siivoomis intoja mä saan sillon tällon ja energia varmaan silloin lähtee ku vaan tahtoo puhdasta. No oon mä kyllä pölyallergikko joten sen takia pitää pikkasen enemmän siivoskella. Tänään sai kyytiä likatahrat kaapinovista ja hyllyistä. Mukava kun mustat kaapinovet (sisältä siis) muuttuu taas valkosiks.
Prisku - juu saa udella, mitenköhän tuon ilmasis ettei liikaa paljastais. Toimistohommia lähinnä numeroiden kanssa tietsikan parissa :) istumatyöä onneks on hyvät liukumat.
Piti mun tänään käydä ostaa r-testi se nyt sitten odottaa tuolla vessan kaapissa, itsehillintää ajattelin opetella :) vielähän tässä on kuitenki 1-8 päivää ku kierto loppuu... siis todellakaan en tiedä miten pitkästä nyt on kyse, toivon tietenki et ei lopu ;)
Nyt tää jatkaa siivousta, verhot vaihtoon ja jotain...
Kiti
Juu, onhan ne kivut inhottavia, mut se kestää onneks usemmiten vaan sen yhden päivän, kun on semmoinen jyränalle jäänyt olo, sit alkaa helpottaa, tosin vihaan sitä tunnetta kun se kova vuoto valuu..ja kun saa pelätä meneekö siteestä yli vai ei:(
No, jospa se plussa tulis piakkoin niin sais toivottaa sen tädin helkutin kuuseen taas hetkeks:) Saahan sitä toivoa..
On tuo tyttö ihana, on nyt oppinut leikittämään kissoja..Aina kun kissa hyökkää jonkun pallon tms. perään, niin hirvee kikatus alkaa kuulua:) Se on vissiin niin hauskan näköstä. Aiemmin vaan yritti jahdata kissaa ja jos sai kiinni niin otti vaan kaksinkäsin kiinni turkista ja siitäkös se kissa suuttuu:(
No, nyt ruuanlaittoon..
Galluppiin jäi vastaamatta ku olin niin oman navan tutkailuun syventynyt aiemin... : en katsonut kisoja enkä oikeasti edes tiedä kenet valittiin tänä vuonna missiksi. Taitaa olla aukko yleissivistyksessä, mutta nuo langanlaihat tyttöset kun ei minusta ole mitenkään kauniita niin en oikein jaksa moista " hömppää" .
Huomenta vaan taas kaikille!
Priscu: Tulethan sitten kertomaan kuinka haastattelu sujui? Toivottavasti menee hyvin ja saat sen paikan! *peukut pystyssä*
Sannuska: Jos tätä jossain välissä luet niin tulehan kertomaan kuulumisia? Kuinka teillä on lähtenyt arki rullaamaan? Ja muutenkin...
(.) Tämä on kuulkaa ihan toivotonta. :) Nyt kun olin itselleni luvannut että tämä kierto otetaan lungisti eikä omaa napaa tuijoteta niin nuo kropan tuntemukset on niin voimakkaita että niitä ei voi olla huomaamatta. *Jää pohtimaan koska uskaltaisi testata*
Sekaisin päästään oleva
-Rimpe- kp 18/n26 dpo 7-8 (laitoin nämä kuitenkin vaikkei Lyyleillä ole ollut näitä tapana laitella)
Juu,tosiaan Priscu, peukut on pystyssä:)
Rimpe; Pitikös sinuu nyt alkaa potkimaan:)? Kun kerta niitä oireita tutkailet..Toivotaan silti, et oireet on oikeet plussaa ajatellen:)
tästä taitaa tulla pitkä viikko ku oottelee kierron loppumista... meinasin jo tehä testin mutta enpäs sittenkään, lauantaina on pakko jos ei oo täti sitä ennen tullu ku on pippalot ja alkoholipainoitteisest sellaset. Onneks huomenna ja torstaina on tiedossa ohjelmaa niin ei ehdi kotona nyhjätä siivoomassa :) mikä vie ajatukset muualle.
Oireitahan meiän ei pitäny tutkia, mutta kuten Rimpe sano, ei niitä vo olla huomaamatta, oli ne nyt sitten kuviteltuja tai ei. Lämmöt on koholla melkein asteen ja sen takia varmaan viluttaa koko ajan. Vattaa nippailee, mutta se nyt voi olla mitä tahansa... jne
En nyt viiti Rimpeä potkasta polveen, ku iteki tutkin samoja asioita vaikka tuli luvattua =D
Onkohan prisku saanu nukuttua ku ei oo yökirjotuksia? Toivottavasti :) pirteenä sitten haastatteluun.
Ei nyt tuu mitään mieleen... mutta kuten huomaa ei enää tässä vaiheessa kiertoa niin coolisti voi tämäkään lyyli ottaa :))
Kiti kp 28/~30 ja oviksesta ei tietoa millon ollu jos ollu
te ootte kyl parhaita, aina tsemppaamassa ja autatte aina, iso kiitos!! MUTTA mitä mä näenkään??!!!! RIMPE: *potkasee*, kyllä, tää potkii nyt kyllä sitä.... kuules eukkoseni, meidän ei pitänyt tutkailla mitään!!!! ihan mahoton tyttö toi rimpe:)) ja KITIkin siellä, toinen mokoma... Kitillä kyllä kohta kp:t paukkuu, jännää.... miks musta tuntuu että te molemmat plussaatte?? oikeesti, tosi vahva tunne:)) ja jätätte sit vanhan priscunne tänne,nyyh.... ette kyl sit lopeta täällä käymistä vaikka saisitte vitoset?? onko tämä nyt selvä??
en mä kyl nukkunu viime yönäkään.... en vaan jaksanu kirjotella, katoin telkkaa ja luin....
Haastattelu meni hyvin! mukava ja lämmin ihminen oli se pomo. Pääsen kyllä sinne töihinkin, mutta mulla on vielä ne pari paikkaa käymättä, joten odotan vielä että tuleeko haastattelupyyntöä niistä ja sitten päätän, tonne tarve olisi onneks vasta huhtikuussa, ni ei hätää!! Kiitos teille peukutuksista tosiaan.
Mitähän tänään? ei taaskaan mitään kummempaa, illalla pitäs mennä vetäseen ihmisille intervalli spinning, rankkaa mutta niin ihanaa!!!
priscilla, the jumppakärpänen
kylläpä lämmittää mieltä kun te rimpe ja prisku viel muistatte minnuu...
ihan hyvin meillä muuten menee, mut tosiaan järkyttävä lentsu koko perheessä. saikulla töistä ollaan oltu molemmat miehen kans, niin veltoks on tauti vetäny.
paljon ei ole mies halunnut tapahtuneesta puhua, ei kyllä välttelekään jos otan asian puheeksi, mutta jotenkin tuntuu että ei ole valmis viel kunnolla puimaan asiaa. noh, kun on valmis niin minä kuuntelen!
tää kierto on menny nopsaan, huomasin eilen ihan kauhukseni että oli jo kp 10! hui.. tuskin kauheesti loppukierrossakaan ehin tutkailemaan kun toi työ pitää mut aika kiireisenä. hyvä niin. toisaalta vielä ei oo mitään tutkailtavaa kun flunssa on vieny mielenkiinnon petipuuhiin... täytyy kai hiukan petrata sillä saralla!
oon muuten koko tämän kirjoittelemattomuuskauteni ajan lukenu joka päivä teidän pinkkoja, ootte te hauskoja immeisiä! kiva olla mukana taas kuvioissa. toivotaan että jaksan kirjoitella sit vielä kun saikulta töihin palaan, eli torstaina näillä näkymin. lekuri kyl väläytteli mahdollisuutta et joudun menee vieläki uudelleen häntä moikkaamaan... toiv. ei kuitenkaan. mua hävettää kun en oo kerenny paljo töissä oleen!
mut nyt kyllä mun kalasoppani ei pian valmistu ajoissa jos en mene jo...
tsau!
sannuska
Priscu!! Ai pirskatti että teki kipiää!! Kiitos kuitenkin... :)
Hyvä kuulla että sulla on töiden suhteen noin hyvä tilanne! Mä olen aina ollut sitä mieltä että kyllä töitä saa jos vaan viitsii niitä tehdä.
Sannuska: *heiluttaa molemmilla käsillä* Kiva että olet palannut joukkoon! Niin ne päivät vaan vierii ja kp lukema kasvaa.. ;) Kurjaa että olette sairasteleet. Tosi inhoittavia pöpöjä tuntuu olevan liikkeellä. Toivottavasti toivutte koko porukka ilman mitään jälkitauteja.
Kiti: Sulla rupeaa tosiaan olemaan päivät vähissä! Jospa saatais ensimmäinen TyyliLyyli plussa uutinen ihan lähipäivinä! Ois se vaan hienoa! Peukkuja pidän!
Ei hitsi tää on kauhiaa... Nyt kun aamusella annoin itselleni luvan oikein ajatella tätä oloa niin yllättäen on koko pv menny asian muhittelussa. On tää vaan niin mukavaa, kun ei vielä ole stressin puolelle kääntynyt!
-Rimpe-
oleppa hyvä rimpe kulta!
kuule, kerro nyt mulle/meille sun kaikki oireet niin mietitään yhdessä, ei sun niitä tarvi pihistellä!! kuten varmaan huomasit olen avannu omasta ihme veritipasta ihan oman avauksen, wierd...!
kyllä meille tulee vauva:)))
mun keskimmäinen tyttö täyttää 8 ens vkolla, eilen käytiin varaamassa meille marsu:)) torstaina haetaan se. Sulonen rusettimarsu, aivan ihanan näkönen poju oli, lörppähuulet ja kaikki... voih, mä rakastan siltä tajun kankaalle:)))))
Priscu: Oikeastaan mä en ole koskaan erityisesti välittänyt noista pieninmmistä lemmikeistä, mutta vaavi mikä vaavi! Kaikki pienet on niin suloisia! Onnea perheen lisäyksen johdosta!
Ja sitten tätä (.): Okei annan periksi ja kerron mitä täällä olen " tutkaillut" . Nipukka on edelleen jossain ylhäällä ja nyt ihan kiinni. Tuo ei kyllä ole kovin " luotettava oire" , kun kovin pitkään en ole nipukan elämää seurannut. Sahara viikko ei ole vieläkään alkanut vaikka normaalisti oviksen jälkeen tulee sellainen. Lämmöt on tasaisesti koholla ja nyt lauantain jälkeen olen saanut sellaisia lukemia että voisi kuvitella olevansa kipeänä jos pelkkää mittaria uskoisi-> alle 37,2 ei ole laskenut lainkaan ja parhaimmillaan näytti jopa 37,5. Rinnat on kummasti kiristelleet ja nännit on kosketus arat. Alavatsalla on kummia nippailuja ja välillä tuntuu että täti saapuu just! Että näin minä joka en itseäni tässä kierrossa tutkaile turhia... *nolona lähtee laittamaan lapsille iltapalaa*
-rimpe-
lyylöset =D
Sannuska - tervetuloa takaisin *heiluttaa* en kuollaksenikaan muistanu sun nickiä :S painaa nolona pään alas.
Prisku - onneks olkoon nyt töihin pääsystä vaikket vielä päätöstä oo tehnykään :)
Mä aina tahtosin marsua, mut päädyin sitten marsun kokoseen koiraan =D
Se sun vuoto kyl kuulostaa aikas hyvältä, sen sun saaman ennustuksen huomioiden... muutaman viikon päästähän se nähhään...
Loppukierrot taitaa tosiaan enemmän tai vähemmän mennä tähän oireiden haeskeluun. Tänään tuli puolilta päivin alkanu kaamee ellotus ja huimaus. Kävin mittaa sitten verenpaineen 109/67 et ei nyt oikein eroa mun normaalista. Illalla tässä justiinsa oli kyl paras ku mä etin kuumeisesti kakkaa/kakkavaippa olkkarista ku hais niin paljon, en millään löytäny ja panin ukonkin asialle :) ni löyty poitsun hansikas joka miehen mielestä pikkasen saattaa tuoksahtaa jollekin ja mä olin ihan varma et mä oon vahingossa jättäny vaipparoskiksen vaunujen alaosaan, missä sen aina kuskaan roskikseen =D kyllä sai mies taas nauraa, tosin muisti mainita siitä raskautuneiden parantuneesta hajuaistista.
Mun täytyy kohta potkasta ite itteäni polveen ja astua vielä varpaille, mä en saa tutkia näitä oireita... ja kuitenkin odotan tädin saapumista koko ajan juoksen vessassa kattomassa joko nyt, joko nyt... kuten aikasemmin kirjotin oireita on vaikka kuinka, kuka tietää onko ne kuviteltuja... näemme sen viimestään lauantainta ;)
Nyt tääkin painuu telkkua kattomaan ja vaikenee nolona...
Kiti kp 28/~30
kyllä on rankkaa herätä tähän aikaan, mut täytyy ruveta tottumaan duuniaikatauluun. Katoin just kalenteria ens viikon torstaina alkaa päiväkotiharjoittelu ja siitä viikon päästä pitää mennä jo töihin :o kamalaa kauheeta kuinkakohan mä tästä järkytyksestä toivun...
prisku - onnea työhaastatteluun, jos vaikka illalla en enää muista onnitella. Se on aina yhtä jännittävää...
Viikko taitaa taas kulua siivoomisen merkeissä, mä oon tehny itelleni tavotteen ja siinä yritän pysyä. Pikkasen pitäis varmaan myös kouluhommia kattella sekin alkaa kuukauden päästä. Mitäs muita prokkiksia tässä oikein olikaan... kesäjuhlien järjestelyä... Katsokaas tekemistä pitää keksiä kun on tosiaan ihan kierron loppupäivät meneillään, että aika kuluis nopeempaa =D mut kyllä ihmismieli on ihmeellinen kyllähän se oireita keksii, vaikka ite kyllä uskon siihen että täti kurvaa kylään viimeistään viikonlopun tietämillä ja kuten aina ennenkin täysin ennakkovaroitusta antamatta...
G: olihan tuo missi aikamoinen yllätys, mutta tosiaan ei siellä ollu kyllä omaa suosikkia yhtään. Ennen oli parempia missikanditaatteja... mut mikäs minä oon missejä arvosteleaan, tuomarien näkymys nyt vaan oli aikas kummallinen, tämän mielestä.
No tästä pitää kohta vääntäytyä muskariin ja kauppaa, ku kaapit huutaa tyhjyyttä.
Kiti kp 27/~30 :)