Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

**** tyylilyylit vko 7 *****

12.02.2007 |

maanantaita :))

täällä tää on taas. Katottiin äsken pelastajat ja nyt ukkeli meni maate. Mä alan kattoo leffaa, my super ex, voi olla ihan hauska.... nyt mua jänskättää, tuli työhaastatteluun kutsu tiistai aamuks, kääk... ihanaa, mutta aina se jännittää. Onneksi mun alalla on kuitenkin työpula, niin luulis että töitä saisin ja toi olis ihan mielenkiintosen tuntunen paikka.

Mitäs tedän viikkoon kuuluu? missäs vaiheessa teillä on kierrot? mulla ja rimpellä lähes sama, olikos kitillä aika loppukierto jo?

ainiin, G: katoitteko missikisat;) voittiko oikea? oma mielipide on että, joo ja ei. Toisaata toi missien kauneus on niin kaukana mun omasta naisihanteesta, että en näe niissä kauheeta eroa, että joku olis erottunut joukosta, aika samanlaisiahan noi näytti olevan.

Nyt lähen kattoo leffaa, aamuun!

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
15.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä mää vielä odottelen... ei mitään aavistusta kuinka käy, ja odottavan aika on liian pitkä. Aamusella käytiin ukkelin kanssa leikkimässä avoimessa joten aika meni kyllä todella joutusasti, nyt pikkumies vetelee sikeitä pihalla vaikka abi-autot huutaa ihan vieressä.

Lämmöt piti tänä aamuna mitata 37,0 ylhäällä siis edelleen on, mutta missävaiheessa ne tipahtaa ennen menkkoja?

Milenna - aikas rajusti isän suusta päässy, onneks vaavi on saanu mielen toiseen suuntaan :)

Prisku - eihän me luovuteta ennen ku täti tulee... itekin pidän toivetta yllä vaikka uskon kuitenkin enemmän siihen tädin saapumiseen. Mutta mukava haaveilla edes se viikko :)

Tää lähtee nyt keittämään kahvetta, ku tekee niin mieli sitä.

Kiti kp 30/~30

Vierailija
42/52 |
15.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

milenna: mun äiti ei ole onnitellut mua yhdestäkään lapsesta, kolmannen kohdalla sanoi, että onko ihan viisasta... sellasta tukea:(

Kiti: sulla on kyllä nyt niin hyvät päivät jo, ja lämpöökin noin paljon!!wau!! mulla ne lämmöt putoo yleensä samana päivänä kun täti tulee tai sit seuraavana. Joo, eihän sitä sais luovuttaa, mut mä oon niin raivorehellinen itselleni et en halua/jaksa kuvitella mitään...

Aika mielenkiintosta, näissä3 kierrossa kun nega mulla ollu, niin lämmöt on ollu tasaseen siellä 37:ssa ja silti alkanut täti. Nyt tässä kierrossa kun olen nyt kyllä vaan pari kertaa mitannu niin lämmöt olleet vaan 36,3 ja 36,5!! Olisko niin että mul ei ole ovista ollutkaan tässä kuussa? mitä luulette?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
15.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa kyl hyvältä Kitillä, jospa se plussa nyt tulis..

Ja kiitti ku muistutit, mulla olikin kahvit jo valmiina tuol:) Hitto oikeesti tätä päätä, oon alkanu unohtelee juttuja tosissaan..

Vierailija
44/52 |
15.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tallilla tuli taas puuhailtua hyvän aikaa ja kun tuon toppahaalarin kanssa painaa menemään ihan tossa hommassa lämmin tulee. Tai sitten mun rautainen kuntoni ei olekkaan niin hyvä kuin pitäisi tuohon hommaan... :) Hyvä mieli siellä kuitenkin yleensä tulee ja ulkoilu on aina mukavaa!

Milenna: Tuo vanhusten suhtautuminen lapsenlapsiin on tosi kummaa! Meillä taas anoppi on se joka on kysellyt että pitääkös meidän koko planeetta täyttää. Ja toisen km:n jälkeen kyseli että mikäs meillä on ehkäisynä kun noin pettelee... Omaan arvoonsa olen nuo jutut jättänyt ja kyläähän tuo anoppi oikeasti noista ipanoista tykkää ihan hirmuisesti.

Priscu: Voi sinua! Noista lämmöistä en osaa varmaksi mennä sanomaan mutta olen kyllä jotenkin samalla kannalla kuin sinä. Eli jos lämmöt ei nouse niin ovista ei ole tapahtunut. Mutta HUOM tämä on ihan mutu-tuntumaa asiasta! Ja peliä ei ole pelattu ennen kuin punaista näkyy!

Kiti: Kuinka sä pystyt pitämään näppis erossa siitä testistä? Tuo on kyllä tosi ihailtavaa!

Täällä vaan tunne voimistuu, kun aamulla en pystynyt juomaan kahta kuppia enempää kahvia vaan rupes tökkimään oikein huolella (normaalisti menee neljäkin kuppia kepoisasti)... Ja noita lämpöjä olen nyt jonkin verran seuraillut, alle 37,2 ei laske ja jos päivällä " erehdyn mittaamaan niin näyttää jopa 37,6. Viime kierrossa kun vastaavat lukemat oli: aamuisin 36,8 ja päivällä 37,2. Kovaa ja korkeelta tipun jos täti tänne tiensä löytää.

Testi huutelee tuolla kaapissa, mutta eihän se vielä mittään näyttäisi? Aconin 10 (se kasetti malli) se tosin on, mutta kuitenkin on niin kovin vähän päiviä...

Höyrähtänyt olen lopullisesti... :)

-Rimpe- kp 20/25-27 dpo9 tai 10

Vierailija
45/52 |
15.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä toi nyt sitä itteensä on:))) oikeesti olen satavarma siitä....

Joo, mulla varmaan oli sit ovuloimaton kierto, siistii:(((

kuulkaas pimut, mä olen tehnyt sellasen päätöksen, että jos ja kun ei tässäkään kierrossa napannu, niin lähden opiskelee tota liikunta-alaa enemmän, ja unohdan nää vauvahaaveet. piste. Niin paljon kun mä lasta toivonkin, en jaksa jäädä tuleen makaamaan... uskon sit luontoon ja sen tarkotukseen, meille ei lasta ole tarkotettu. Käyn sit kyllä edelleen teitä moikkaamassa... siis odotuspuolella:))

kohta mä lähen spinnaa 75 min. ja aionki hikoilla niin helvetisti!!!

mittarin otin piruuttaan kainaloon, 37,1... mul noi lämmöt ei tiiä mitään...

Vierailija
46/52 |
15.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kokeile napukkaa, niin pähkäillään lisää;))

Vierailija
47/52 |
15.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin no miun vanhemmat onkin vähä sellaisii et ei ne varmaan uskonut meijän tekevän sängyssä muuta kun nukkuvan ennen ku saivat tietää raskaudesta..Tai halunneet uskoa.

Täälläpä alkaa olla jännät paikat monella..Älä Priscu siekää vielä luovuta. Tosin tuohan muiden juttujen ajattelu voi auttaa ottaa rennommin, siis vielä rennommin ku mitä oot nyt harrastanu:) Kovasti plussaonnea teille, lyylit!

No, nyt pitää lähtee kylvettää tytsi, se on jo valmistautunu ja viskonu vaatteesa pitkin kämppää..Taas uus taito:)

Vierailija
48/52 |
15.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milenna: Ei saa sanoa noin! Mua oikeesti hirvittää kun kohta noi isoimmat rupee seurustelemaan ja harrastamaan kröhöm... IIK!!! No joo ei se ole sama asia mut kuitenkin. :)

Priscu: Napukkaa naputeltu: kovana on ja aika ylhäälläkin... valkovuotokin tuntuu vaan lisääntyvän...

Vierailija
49/52 |
15.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvin sujahti päivä :) istahdin poitsun kanssa lattialle leikkimään jo kohta olikin ilta =D ei kerenny tänään pahemmin ajatteleemaan mitään tähän suuntautuvaa. Hyvä niin, huomenna ei oo ohjelmassa mitään joten sillon varmaan kerkeen, liiankin kanssa.

Vessassa oon kyllä tänään ravannu sen sata kertaa, en tiiä onko juonu enempi vai mikä mut ihan liian monta kertaa oon istumassa käyny.

Prisku - lämmöt ei kyl oikeesti kerro mitään, mulla kanssa sahaa lämmöt ihan miten sattuu, viimesen viikon pysyny oikeestaan vasta ylhäällä ja kyllä mä sen o:n kuitenkin bongasin niillä tikuilla :|

Rimpe - vai on nappulan metästys taas alkanut, sulla kyllä kuulostaa aikas hyvältä nuo oireet :))

).( ei uutta, ei tätiä - ei testiä. Eikö oikeestaan enää oireitakaan niinku aikasempina päivinä. Lauantain pippalotkin peruttu joten ei testin tekoa tiedossa moneen päivään. Ootan nyt tonne kp 36 jos tätiä ei kuulu teen testin. Joteski vaan tuntuu ettei oo salamatkustajaa massussa... mistä tiedän - en tiedä.

Iltojen jatkoja, tää lähtee nyt rentouttavaan suihkuun...

Kiti (samat luritukset ku edellä)

Vierailija
50/52 |
15.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jo = ja

ajatteleemaan = ajattelemaan

onko juonu = oonko juonu

nappulan metästys = napukan metsästys =D

Eikö = Eikä

siis 5 kirjotus virhettä noin lyhyessä sepostuksessa ja muutenki sekavaa tekstiä

Oon siis todella rentouttavan suihkun tarpeessa.

Nyt menee tää...

Vierailija
51/52 |
15.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, no voin kyl itsekin kuvitella sit kuhan tytsi kasvaa ja hankkii poikaystävän, et mitä mieltä me sit miehen kans ollaan:) Onneks siihen on vielä aikaa..

Ai niin, meil on tänään seurustelun 6-vuotispäivä:) Eikä olla tehty mitään erikoista. Ei meil kyl muutenkaan noita juhlapäiviä silleen muisteta, synttäreinä yleensä kakku ja lahja hommataan mut eipä muuta. Ku miettii nii hirmu nopeeta on aika menny, ei sitä ehdi huomatakaan..

Mitäs miun piti kysyäkään..?

Nii, missä vaiheessa teil, etenki tikuttajat, tulee ovislimat/-kivut tms. itse ovikseen nähden? Tuli vaa mieleen et ku sitä limaa oli eilen ja nytkin viel kipuilee/tuikkii vähä alaoikeelta, nii onko se ovis vasta tulossa, vai joko se meni? Tänään en kyl oo enää ainakaan selkeitä limoja huomannu.

Tän ois tietty voinu laittaa tuonne marraspinoon, mut kysynpä täält ensin, vaikka niitä oireita ei pitänykään tähän pinoon sotkea..(ei tapahdu toiste:) )

Vierailija
52/52 |
15.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja täällä taas...

Rimpe: way to go girl.... hitto mua jännättää sun kanssa.... hemmetti!!!!

Kiti:kiitos.... oot huippu:)) ja rautahermonen kanssa, mut ymmärrän hyvin sua, mul on sama fiilis, et jos menkat ei nyt ens ti ala, ni testaan silti vasta jooooskus. Ai sullakin sellanen olo ettei salamatkustajaa ole? mut sun oireet kyl puhuu muuta!!!! aika sen näyttää, eikö??

Mul on kummallinen pää, musta tuntuu että mulla on uusi vauva, nimeltään liikunta. Mä oon taas tosi innostunu siitä, suunnittelen paljon uusia juttuja meidän salille, ja treenaan tosi kovaa, ihanaa kun hiki lentää!!!! Eli se että VARMASTI se täti tulee, ei ole oikeestaan ihan kamalaa... mä oon tällänen ihme keinuihminen, tänään tätä huomenna toista... kuuluu kyllä sekin tätioireisiin!!!!

just priscilla

hih, pakko oli kokeilla napukkaa, kait se on ylhäällä ja kiinteä? enpä tiiä!!! mutta niin oli viime kierrossakin to iltana ja pe aamuna tuli täti.... en varmaan osaa tota hommaa....