**** tyylilyylit vko 7 *****
maanantaita :))
täällä tää on taas. Katottiin äsken pelastajat ja nyt ukkeli meni maate. Mä alan kattoo leffaa, my super ex, voi olla ihan hauska.... nyt mua jänskättää, tuli työhaastatteluun kutsu tiistai aamuks, kääk... ihanaa, mutta aina se jännittää. Onneksi mun alalla on kuitenkin työpula, niin luulis että töitä saisin ja toi olis ihan mielenkiintosen tuntunen paikka.
Mitäs tedän viikkoon kuuluu? missäs vaiheessa teillä on kierrot? mulla ja rimpellä lähes sama, olikos kitillä aika loppukierto jo?
ainiin, G: katoitteko missikisat;) voittiko oikea? oma mielipide on että, joo ja ei. Toisaata toi missien kauneus on niin kaukana mun omasta naisihanteesta, että en näe niissä kauheeta eroa, että joku olis erottunut joukosta, aika samanlaisiahan noi näytti olevan.
Nyt lähen kattoo leffaa, aamuun!
Kommentit (52)
Kiti: toi vaippa juttu oli ihan best! Täällä mä nauran vedet silmissä kun kuvittelen sun miehen pöyrimässä ympäri kämppää etsien " hajua" !
Priscu: Onhan noita oireita kieltämättä ihan kiitettävästi, mutta vielä ei passaa liputtaa! Täytyy kuitenkin myöntää että jos täti ensi viikolla kylään saapuu niin sitten tipun tosi korkealta... Kaiken muun kai sitä voiskin kuvitella mutta tuo lämpö taitaa olla ainoa mitä ei edes minun päälläni saada kehiteltyä?
-R-
Kyllä minnuu nyt vähän jännittää Rimpen ja Priscun ja Kitin puolesta..En meinaa housuissani pysyä..(mikä ois tietty ihan hyväkin, siis se etten pysyis, ovista ajatellen;) ) Kovasti peukuttelen tielle!!
No, minä koitan sit pitää yksin tätä oireettomuuslinjaa:)
Nii katotaan sit mun loppukierrosta,kuka tääl mietiskelee millon mitäkin nipistystä ja kolotusta..tiedetään..:)
Nyt siis vasta kp 11/30-32..
Tiellehän minä sit peukuttelen:)) En ollut kuitenkaan liftaamaan lähössä..
Ei osaa kirjottaa, parempi mennä nukkumaan..
Vielä dementikkokin..
Prisculle onnea perheenlisäyksestä! Meil oli aikoinaan hamsteri, se oli kiva vipeltäjä.
kiti: eipä tuo kovin vakavaa oo jos et miun nimimerkkii muistanu! pää pystyyn vaan sieltä! mäkin nauroin tolle teidän hajunetsintäepisodille, aika hauskaa! on saattanu olla aika koomisen näköistä touhua... =) haluisin noilla oireilla kyllä jo uskoa että teille tulee beibi! toivotaan niin!
Rimpe: sullaki tuntuis oireet olevan kohillaan, vaikket niitä siis oo yhtään tutkiskellutkaan eikä mekään tiietä niistä mittään...=)peukkuja peukkuja!
ja niinku aiemmin jo epäilin, priscilla:lla taitaa kans olla hyvin pullat uunissa!=D toivon niin kovasti että kaikkia meitä vauvan haluavia onnistais!
milenna:meillä on muutes samat kp:t! kivaa, jänskäillään sit yhdessä parin viikon päästä...
mä en oo varsinaisesti päättäny etten tutkailis itteeni, mutta sen olin päättäny et väkisin ei pupuilla, vaan sit kun mieli tekee... just. hyvä idea, toteutus, öö... tänään oli sattuneista syistä 5 min aikaa sille hommalle ja normaalisti ei olis tullu mieleenkään tossa ajassa... noh, tänään jostain syystä kyllä, ovishan on jo ovella.... ja namusia ripustettu ompi.... ei jestas, mä sekoon!
pää jo toista viikkoa täynnä räkää ja kattellu yhtä kauan näitä neljää seinää, niin koittakaa pliis ymmärtää... tää on väliaikaista, toivottavasti....
joo, nyt päästän teidät piinasta ja poistun.. öitä!
sannuska
täällä taas tämä on... tänään kävin " sielunhoidossa" eli kynsihuollossa, teki hyvää!sekä kynsille että päälle.
rimpe: en usko sun putoovan, oikeesti, ei noita lämpöjä ainakaan voi kuvitella!! toivon ja peukutan sulle ihan satasella:)
Kiti: mikä tilanne, ei varmaan ole täti tullut? kauheeta kun mua jännittää...
Milenna: reps ja kops sun jutuille:DD!! mut mä jatkan sun kans tätä oireetomien yhdistystä;)
ei ole mullakaan minkäännäköstä oiretta, paitsi tuttua pms:ää alkaa olee, niinku aina vko ennen tätiä... nyt tänään olen huvikseen minäkin lämmön mitannut 36,3 päivällä ja nyt 36,7 joten ei kerro mitään... mä oon jotenki tietonen et ei tärpänny tässä(kään) kuussa:( on vaan niin selkeet tätioireet mitä tässä nyt itseänsä on sen pari kuukautta kuulostellu. Ja muutenki sellanen tieto tuolla takaraivossa. Ihan hirveesti ei harmita! vähemmän ku viime kierrossa kun putosin kunnolla... kai sen jotenki on itselleen tehnyt selväksi että kun ei niin ei. Niin ja ne veritipat, oli varmaan joku nirhauma mulla alapäässä.
Hei, ihanaa YSTÄVÄNPÄIVÄÄ teille kaikille ihanat lyylit, mitä tekisinkään ilman teitä:)
priscillanne, ei jaksa noita kp:eitä, ei sit niinku yhtään...
Mä taidan olla sekoomassa, en saanu yöllä unta ku mietin vaan onko miellä tärpänny vai ei. Kävin siis keskellä yötä läpi yötä oireita ja oireettomuutta, etin erilaisia syitä miksi oireita on ja kaikille löysin kun löysinkin muun syyn kuin raskautumisen. Tämän jälkeen oli helppo ruveta nukkumaan siinä öö... puol 3 aikaan :) Ihminen voi olla sitten hullu :/
Onneks tänään lähtee tää lyyli poitsun kera kaverille, paitsi että jutut taitaa aika lailla pyöriä samoissa asioissa :) mut ei tuu kiusausta käydä testiä tekemässä ku sitä ei mukana oo.
Illalla olin kyl ihan varma oireiden perusteella että oo raskaana, tänä aamuna totesin etten ole. No lauantainahan tuo selviää, saa sitten nähdä kuinka korkeelta tää lyyli tipahtaa. En oo koskaan ennen " pettynyt" menkkojen alkamisesta...
Täytyis varmaan lähteä kanssa " sielunhoitoon" pää ja kädet kyl sen näköset ettei paljo kehtaa töihin lähteä. Kuinka se voinki olla niin vaikeeta tilata yks kampaaja aika.
No mä jään tänne taustalle täks päiväks jännäämään... palaan varmasti illalla kertomaan tän päivän hullutukset =D
Kiti (pistetääs nyt koko rimpsu) kp 29/~30 ennen synnytystä max 27 synnytyksen jälkeen 31 ja 36, joten kyllähän tässä vielä viikko on aikaa...
mä lähden mutsille täks päiväks, joten palaan illalla astialle:))
but where in the hell are everybody??!!!
Ei oo oikeen ehtinyt tääl nyt viettää aikaa, kun ollaan taas mun porukoilla yötä eikä viittis niille kertoo mitään tästä projektista..
Mun äiti on muuten ainakin kolmeen otteeseen kysellyt/sanonut et pitäis jo sitä kakkosta alkaa miettimän:)
Oon taas ihmeissäni( alan jo nyt näitä oireita kertaamaan..sorit) kun kp on 12, ja on aikas kostea olo, ja pyyhkiessä tulee ihan kirkasta, melko venyvää limaa:O Eihän mulla tähän aikaan pitäis mitään ovista ainakaan olla..
Tänään on ollut sellaista sutinaa koko päivän että koneelle en ehtinyt laisinkaan! *kädet tärisee, rintaa puristaa ja pää on seota* :) :)
Milenna: Eikös nuo " vanhukset" olekkin ihania? :) Tuolla tavalla jaksavat kannustaa...
Kitillä ne päivät vaan lisääntyy eikä tätiä kuulu! Hyvä niin!
Nyt on niin kiljuva nälkä että pakko on mennä ruokaa laittamaan tai muuten... :(
Palailen vielä ilemmalla " kuulolle" .
-Rimpe-
kotona jälleen, koko päivä oli menoa ekaks kaverilla ja sitten ukkelin vanhemmilla.
Kyllä oli mukava viettää aikaa pois omista oireilenko mietteistä, vaikka kyllähän sitä kaverin kanssa jutut aikaslailla samoilla linjoilla oli.
Joo ei oo täti vielä tullu kylään,,, sitä odotellessa tässä siirryn katsomaan telkkua. Kyllähän se olis mukava jos ei tulis, mut en oikein osaa sitä uskoa taas vaihteeks =D
En nyt taas muista pitikö jotain kommentoida, ajatukset harhailee ;)
Kiti
tää on noloa, teillä muilla on elämää, ja mä oon aina täällä :((
mulla alkaa täti kohta kolkuttaa ovelle, sen tuntee jo päänsärystäki... kierrot vaan lyhenee, hyvä jos ens tiistaille päästään että kp:t olis 25. No, its my life....
Milenna: noi ovikset elää kyllä ihan omaa elämäänsä, luota kehon kertomaan.... käytä hyväksesi ainakin;)
Prisku - musta tuntuu että mä suurinpiirtein asun täällä palstalla, täältä vaan ei osaa olla poissa ;)
Täällä mä istun kylmissäni villikset jalassa, ja haistelen taas outoja hajuja. Vaikka mä oon siivonnu ku hullu ni joku täällä haisee, ja huomenna otan kyllä siitä selvän...
Nyt tää painuu nukkumaan oireeneen ja oireettomineen...
-K-
Täällä taas..on se kumma juttu kun aina kun vaan istahtaa koneelle, on ihan pakko tulla tsekkaa jutut täält:) Minäkö riippuvainen..?
Rimpe; Joo, onhan tuo ihan kivaa, vaikka ens alkuun tais olla vähän shokki niille tuo ekakin. Nyt kuitenkin on jo mummon ja ukin kultatyttö:) Nii, ja äitini sanoi kans et nyt kun pojan viel teet..tai sit tytön ja sul ois kaks prinsessaa..
Priscu; Älähän heitä kirvestä kaivoon..eihän se peli oo menetetty ennen ku se täti tulee. Toivotaan et kuitenki jättäis tulematta..
En tiiä oonko nyt sekoomas koko akka, mut alamaha elä tosiaan omaa elämäänsä..Enkä tiiä onnistuuko tääl ees mitkään hommat, ku mun veli nukkuu viereises huonees, oven saa kyl lukkoon,mut...Ja mieskin suunnitteli valvovansa myöhään,kun telkast tulee joku ohjema kai..
Ois kyl ollu kiva varmistaa,jos se ovis nyt tosiaan on nyt:(
Ku huomenillalla ois liian myöhäistä..??
En muista enäämitä piti kirjottaa..No, palailen kuhan tulee mieleen..
Sehän se oli mikä unohtu..*nolonolonolo*
Tervehdys Tyylöset!
Eilen piti vielä ilemmalla tulla käymään, mutta tämäpä nukahti sohvalle ihan kesken kaiken... Ai minäkö väsynyt!
Milenna: Tuo läheisten tuki on kyllä tosi tärkeää! Jokainen tietysti elää omaa elämäänsä, mutta kyllä se muiden hyväksyntä omille ratkaisuilleen helpottaa kummasti mieltä.
Priscu: Olenkos mä havaitsevinani jonkinmoista luovuttamista? Vai onko tuo sitä käänteistä psykologiaa?
(.) Mitenköhän tätä teille taas muotoilis. Nyt vaan tuntuu jotenkin " oikealta" . Oireita mä olen bongaillut joka kierossa ja aina on täti tullut, mutta nämä on jotenkin erilaisia. Viikko pitää vielä odotella ennen kun tietää.
Nyt siivoamaan ja sitten hevostelemaan!
-Rimpe-
Milenna ja Rimpe: Kyl on joo sellanen luovuttamisen meininki täällä, että haistoit ihan oikein;) ei sit putoo niin korkeelta!! mut tos äsken mittasin lämpöjä, niin 36,4 eli ei paljon mitään.... muita oireita ei sit olekkaan, henkiset oireet puoltaa tätiä... ehkä samanlailla rimpe kun sulla tuntuu vaan " oikealta" niin musta tuntuu tätiltä... muistelen viime kiertoja ennen tätiä, ni just tällästä. Itken jka asiasta (telkusta ei voi katsoa taas miään), syön, jano, kiukku... kaikki tutut oireet....
priscilla, ja kerrottakoon että kp siis jo 21:)) ei muuten onneksi sitä verta alkanu sit tihuuttaa, että varmaan oli joku nirhauma, mä olisin potkinu itseeni päähän jos täti olis nyt jo karauttanut itsensä meille...
No mun vanhemmat ei oo aina ollut näinkään ilosia meijän tytöstä..Sillon ku sai tietää, kumpikin oli aika käpynä tai jotain. Sit vähän myöhemmin äiti kysyi et oliko tää vahinko, mut kaikista pahin oli ku isä vähän epäsuorasti sanoi et oon nyt pilannut elämäni, kun lapsen sain eikä oo ammattia yms. Se tuntui pahalta kuulla oman isän suusta. Sanoin sille vaan et katoppa nyt tuota palleroista, et voi oikeesti tarkottaa tuota, et tuo söpönen on muka pilannu elämän. Se ei oo vienyt mun elämästä mitään vaan päinvastoin tuonu siihen paljon uutta ja ihanaa. Oli kai ne sit äitin kans jutellu eikä oo sen jälkeen mitään tommoista sanonu.
Että semmosta..Kaipa ne vieläkin miettii, et oonko hyvä äiti vai en. Mut onneks tuo tyttö on kasvanu hyvin ja on viisas tyttö yms. et ainakaan siitä eivät voi valittaa.
Rimpe: okei, mun kyllä pakko sanoa että NYT sun oireet kuulostaa tooodella hyvältä, lämmöt ja kaikki.... peukutan oikeen urakalla!!
Kiti:sä voit tulla kattoo meidän marsua, huippusulonen on hän:)) ja sulla kyllä kans oireet on oikeanlaiset.
voi miten toivon teille molemmille ne plussat....
omaa ).(: ei enää verta tippaakaan ja se oli kyl vaan oikeesti pari pientä pisaraa, et ite luulen et oli joku nirhauma mulla josta vähän vuosi... muita oireita, NOTHING!!!!!! ei mitään. voi voi... no vähä ehkä v..utus päällä, ruoka maistuu, tappelen helposti äijän kanssa, eli pms:ää pahinta plaatua alkaa pukkaa, täti tervetuloa.