Nimiäistilaisuus...
Meillä laskettu aika heinäkuun 20 ja pidämme siis syksyllä (luulatavsti jo elokuussa) nimenantotilaisuuden.
Olen netistä etsinyt vähän ohjelmaa mutta en oo saanu vielä oikein mistään kiinni.
Sen tiedän että itse teen kaikki tarjottavat ja tilaisuuteen kutsutaan n.25 henkilöä.
Tytölle tulee kolme siviilikummia, joille teen itse "kummitodistukset" lisäksi olen pyytänyt että kummit pitäisivät pienet puheet tai tuovat tilaisuuteen pienen "taulun" jossa lupaus miten on lapsen elämässä mukana.
Jotain pientä ohjelmaa pitäisi keksiä. Mikään puun istutus ei oikein nappaa meidän tyyliin ja musiikkina vois taustalla soida jotain ihan muuta kuin perus lastenlauluja. (?)Ehdotuksia?
Juhla pidetään aika varmasti kotona.
Ois vaan kiva saada juhlasta sellainen ettei kenenkään tarvii miettiä kesken juhlan että mitäköhän mie täällä teen...ja että vieraille olisi jotain pientä tekemistä...
Vinkkejä siis =)
Onneksi olen näin hyvissä ajoin liikkeellä...
Mammutti ja toukkaneiti 23+1
meilläkään ei todennäkösesti pidetä mitään ristiäisiä kun ukko ei kuulu mihikään kirkolliseen ja minäkin vähän olen miettinyt eroavani.ajattelin ihan vaan järjestää "tervetuliaiset" joissa sitten paljastetaan nimi ja kakutellaan ja kahvitellaan..ilman mitään erikoisempaa ohjelmaa