Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Auttaako miehesi sinulle takin päälle jos yhdessä lähdette?

Vierailija
11.02.2007 |

Mun ex autto AINA mulle takin päälle ja avasi aina kohteliaasti oven ja tuli itse perässä... ja nyt ärsyttää kun nyt mies ketä tapailen niin kulkee ovista itse eka eikä oo kertaakaan auttanu takkia päälle.

Muuten on kyllä mukava, mut iso plussa on kyllä miehessä jos on KOHTELIAS! Jos tullaan tapailee pitempäänkin niin aion kyllä mainita tästä asiasta ;) Saa nähdä muuttaako tapansa vai ei...

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
12.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä meillä puen sekä itseni, että lapseni. Ukko ei viitsi koskaan edes lasta pukea ja sama, kuin tuolla edellä jollain; menee autoon puhisemaan hyvissä ajoin edeltä ja mäkättää sitten, että kylläpä kesti...

Vierailija
22/26 |
12.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takin auttaa, jos ollaan kaksin liikkeellä. Jos lähdetään koko perhe, niin mies pukee lapsia ja sitten itsensä. Minäkin puen ensin lapsia ja sitten itseni, kun kaikki lapset ovat pukeissa. Ja meilläkin on kolme lasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
12.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on kylmä, niin tarpeen mukaan käy laittamassa autoa lämpimäksi ja ajaa sen vielä oven eteenkin.

kyllähän se ihan kivalta tuntuu kun huomioidaan:)

Vierailija
24/26 |
12.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä ole suomalainen.

Vierailija
25/26 |
12.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sellaisia miehiä oikeasti olemassa (eikä vain elokuvissa), jotka auttaa takkia päälle?

Vierailija
26/26 |
12.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

meille tulee vieraita, niin naisvieraille heidän lähtiessään jokaiselle. Minulla onkin harvinaisen hyvin käyttäytyvä mies=) Sen kanssa voi mennä ihan minne vaan ja kuinka hienoon tilaisuuteen tahansa, ja ei tarvii hävetä, että mokailisi tai käyttäytyisi juntisti..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kahdeksan