Ajatteleeko nainen, että miehen kuuluu maksaa treffeillä koska naiselle kuluu rahaa niin paljon meikkeihin?
Sillä tavalla tasataan miehen ja naisen kuluja elämässä?
Kommentit (56)
Mulla ei todellakaan olisi mukava olo syödä jonkun vieraan piikkiin. Ehkä jos suhde etenisi, en vaatisi saada maksaa omaa puoltani.
Itse olen ostanut ja antanut treffattavalle huulipuna puikon aina lahjaksi.
Ajattelee mitä ajattelee , miten kenenkään ajatukset kuuluvat AP,lle..?
Vierailija kirjoitti:
Kahvit riittävät ja ihan miehen luonteen ja käytöstapojen selvittämiseksi katsoisin että tarjoaako kupin kahvia. Jos ei raaski niin on pihi kaikessa, jopa tunteissaan.
Todella moni mies pitää kahvilassa kahviin tuhlattua rahaa todella typeränä. Se on ensimmäinen kohde mistä kannattaa säästää. Kotona voi juoda kahvia paljon halvemmalla.
Vierailija kirjoitti:
Minä ajattelen, että jos mies haluaa minuun tutustua, hänen pitää saada minut tuntemaan oloni arvostetuksi ja mukavaksi seurassaan. En koe, että rahakeskustelu tekee tätä ja lähden kotiin, jos mies alkaa jostain raha-asiasta lässyttämään.
Itse miehenä myös sanoisin, että minusta on tärkeää rento ja sujuva toiminta, ja maksupuolen voi mies hoitaa tekemättä siitä sen enempää numeroa. Eikä menussakaan kannata hinnoista puhua, vaan siitä, että kumpikin tilaa mitä haluaa. Minusta olisi noloa splitata, kavereiden/tuttujen kesken eri asia, mutta en ole silloinkaan laskenut, että mitä se tarkalleen maksaa, vaan esim. jos käteisellä maksaa ja hinta kahdelta on vaikkapa 30 ja risat, niin heittää reilusti 20 euroa kehiin. Mutta jos jostakin romanttisesta puhutaan, niin kannattaa hoitaa se maksupuoli diskreetisti itse, ja kortilla maksaessa kuvio on vielä sujuvampi.
Mihin meikkeihin? Mä käyn töissä ja saan palkkaa siitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä ajattelen, että jos mies haluaa minuun tutustua, hänen pitää saada minut tuntemaan oloni arvostetuksi ja mukavaksi seurassaan. En koe, että rahakeskustelu tekee tätä ja lähden kotiin, jos mies alkaa jostain raha-asiasta lässyttämään.
Mikset mene kävelytreffeille, missä ei kulu rahaa ollenkaan eikä siten voi tulla riitaa rahasta?
Kävelytreffi on hyvä idea, ja myös rennompi kuin syömään meno tuntemattoman kanssa.
- Juuri diskreetistä maksamisesta kirjoittanut mies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä
Eivät ne erektiolääkkeetkään ilmaisia ole.
0,5€/kpl noin suunnilleen.
Kuten sanoin, eivät ole ilmaisia.
Vierailija kirjoitti:
Sillä on merkittävä symboliarvo, että mies on valmis tarjoamaan. Jos suhde johtaa aikanaan lasten saamiseen, naisen tulot putoavat paljon ja aiheutuu iso lovi sekä elämän aikaisiin tuloihin että eläkekertymään. Tuon ajan miehen täytyy elättää naista, oman lapsensa äitiä. Se tuloero ei tasoitu heti, kun äiti palaa töihin, vaan lasten saaminen vaikuttaa tuloihin pitkään. Vanhana sitten on huonompi eläke.
Tarjoamalla ruoan heti alkuun treffeillä mies osoittaa vertauskuvallisesti halunsa huolehtia naisesta.
Jos mies ei ole valmis tarjoamaan, viesti on, että tämä ei ole vakavan suhteen alku ja minä en välitä välttämättä siitäkään, jos joutuisit minun takiani talousahdinkoon. Ei hyvä merkki ollenkaan, jos etsii vakavaa suhdetta. Mutta jos ei etsi, asia lienee yhdentekevä.
Hold your horses. Nyt on vasta ekat treffit.😂😂😂
Ei ole vielä koskaan miehet mitään treffeillä tarjonneet, enkä anna maksaa yhtään mitään jos joku yrittäisi. Jos joku tarjoaa se olen minä.
Vierailija kirjoitti:
Kahvit riittävät ja ihan miehen luonteen ja käytöstapojen selvittämiseksi katsoisin että tarjoaako kupin kahvia. Jos ei raaski niin on pihi kaikessa, jopa tunteissaan.
Minulla on kahvista ja pullasta 1€ kipuraja. K-rautasta, Biltemasta ja Ikeasta ainakin saa kahvin ja pullan eurolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä
Eivät ne erektiolääkkeetkään ilmaisia ole.
0,5€/kpl noin suunnilleen.
Eli huomattavasti enemmän, mitä moni suominainen panostaa ulkonäköönsä.
Ei mene rahaa meikkeihin, koska en meikkiä käytä. Eikä kai treffien tarkoitus ole saattaa ketään vararikkoon?
Jos joku pyytäisi treffeille, niin pyytäjän olisi mielestäni kohteliasta tarjota. En kuitenkaan olettaisi kenenkään maksavani puolestani ja tarjoutuisin itse maksamaan osuuteni. Herrasmies toki vaatisi maksaa treffit kokonaisuudessaan.
Minä varmaan olen sitten versin erikoinen mutta en ikinä ole odottanut että mies maksaa minun osuuttani treffeillä.
Tai sitten en ole oikeanlainen nainen ollenkaan. En myöskään maksa miehen osuutta.
Olen siinäkin asiassa itsenäinen, enkä anna jonkun vieraan maksaa syömisiäni enkä juomisiani enkä mitään muutakaan puolestani. Mielestäni se on häiritsevää ja epämiellyttävää.
Jos ollaan tutumpia, voimme jossain tapauksessa näin tehdäkin mutta sitten toinen maksaa molempien puolesta jotain muuta, vaikka seuraavalla kerralla. En halua olla latin latia velkaa kenellekään, eikä kukaan pääse sen takia mitään vaatimaan tai edelllyttämään.
Toiseksi; en meikkaa joten siihen asiaan kuluu tasan 0 euroa viikossa- kuukaudessa - vuodessa - kymmenessä vuodessa.
En ole koskaan meikannut enkä aio myöskään alkaa sitä tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Ajattelen, että se maksaa joka on pyytänyt toista treffeille
Kannattaa siis pyytää naista treffeille vain kävely- tai kotitreffeille, jotka tulevat halvemmaksi.
Kuuluuhan se tarjoaminen hyviin tapoihin, mutta en automaattisesti olettaisi miehen maksavan.
Vierailija kirjoitti:
Pihin miehen kanssa seurustelu on tylsää. Sellaisen, jolla raksuttaa koko ajan laskukone päässä, ja se miettii, mitä kaikkea voi välttää maksamasta. Sellainen, joka ei halua kuluttaa omia rahojaan vaan ottaa mielellään ilmaiseksi kaiken mitä vaan voi maksattaa muilla.
Tämmösen ystävänkin kanssa on rasittavaa olla.
Tunnetusti naiset eivät tee ikinä aloitetta.