Kuinka paljon pitää treenata että se näkyy
Auttaako proteiinijauho oikeasti että rupeaa näkymään tulokset
Kommentit (11)
Riippuu ihmisestä. Kyllä, laadukas proteiinivalmiste helpottaa saamaan päivän proteiinitarpeen täytettyä, jos tarkoitus saada lisää lihasta.
Riippuu mitä treenaa. Itse olen nyt laiduttanut ja 5 kiloa lähtenyt. Se jo alkaa näkymään kropassa.
3kk näet itse, 6kk muutkin huomaa.
Pitää tykätä kanan mausta, kana grilliin ilman mitään mausteita muuten ei kehity.
Kehon rasvaprosentti matalaksi, niin alkaa näkyä selvemmin.
Proteiini nostaa painoa eli kiloja kertyy. Jos ei treenaa kunnolla se proteiini alkaa näkyä vyötärön ympäryksen laajenemisen.
Juu, kolme viivaa proteiinijauhoa nenään ennen treeniä, niin alkaa tulokset näkyä
Minulla ei ainakaan protskujauhe auta kun en saa sitä edes alas. Mutta onneksi proteiinia saa muualtakin, se on vähän välttämätöntä jos haluaa kehitystä tapahtuvan.
Vierailija kirjoitti:
Minulla ei ainakaan protskujauhe auta kun en saa sitä edes alas. Mutta onneksi proteiinia saa muualtakin, se on vähän välttämätöntä jos haluaa kehitystä tapahtuvan.
Minä en tuollaisia jauheita käytä enkä vedä mitään rahkoja tai vastaavia ja silti on kiitettävästi lihasmassaa. Rasvaprosentti pitää vaan saada alas.
N42
En ole treenannut yhtään ja se jo näkyy. :D
Ei auta. Puolessa vuodessa voi jo tuloksia näkyä.