Huomenna taas kysellään miten meni viikonloppu? Että ärsyttää.
Kuka teki mitäkin, no mitä väliä sillä on.. Ei totuuksia kerrota kuitenkaan eikä ketään kiinnosta aidosti. Pääsee kuitenkin kehumaan kuka milläkin. Ei jaksa.
Kommentit (129)
Niin, eikö. Minun viikonloppuni on yksityisasia ja se ei kuulu työpaikalle mitenkään.
"Sitä ollaan täällä taas"
How clever
Sama kun loma alkaa tai kun palaa lomalta. On kyllä raivostuttavaa. Kerron kyllä, jos on jotain kerrottavaa ja haluan kertoa.
Samaan aikaan palstalla välitetään kun ei ole ystäviä.
Joo no tolla asenteella ei varmasti
Aina se on mennyt, uusikin tulossa. Ja vaikka kuolisi, tulee se silti.
Vierailija kirjoitti:
Mitä tekemistä ystävillä ja työkavereilla asian kanssa on? Ihan eri asia. Kyllä sille työkaverillekin kertoo viikonloppu/lomajuttunsa, jos haluaa. Ei niitä tarvitse erikseen kysyä.
Ai että teidän negatiivisten ihmisten kanssa on niin kiva tehdä töitä! En edes yritä jutella töissä tiettyjen ihmisten kanssa kun vastaanotto on niin luotaan työntävää, mutta eräskin sitten pahastui jopa siitä, kun olin toisen työkaverin kanssa musiikkikeikalla viikonloppuna. Ihan yhdentekevää mitä tekee, nää mielensäpahoittajat ovat aina pahalla päällä.
Mitkä muut asiat sinun ärsyttää? Ärsytyskynnyksesi on todella matala.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tekemistä ystävillä ja työkavereilla asian kanssa on? Ihan eri asia. Kyllä sille työkaverillekin kertoo viikonloppu/lomajuttunsa, jos haluaa. Ei niitä tarvitse erikseen kysyä.
Tuollaisella asenteella ei niitä uusia ystävyyssuhteita luoda
Nämä kyselijät on niitä, jotka ei ymmärrä, että paras viikonloppu on sellainen, ettei tarvitse lähteä mihinkään, eikä nähdä ketään.
Ja jos ei kysytä, niin vingut että sua syrjitää, kun ei kysytä koskaan kuulumisia.
Mun työpaikalla ei kysytä. Hyvä niin.
Vierailija kirjoitti:
Ja jos ei kysytä, niin vingut että sua syrjitää, kun ei kysytä koskaan kuulumisia.
Tämä. Siis aina menee tuollaisten ihmisten kanssa noin. Jos kysyy miten menee ja mitä on tehnyt niin oot ärsyttävä. Jos et kysy mitään ja keskustelet muiden kanssa niin syrjit.
Noiden mielestä muiden pitäisi vaan osata heidän ajatukset lukea.
Vierailija kirjoitti:
Niin, eikö. Minun viikonloppuni on yksityisasia ja se ei kuulu työpaikalle mitenkään.
Ei meitä oikeasti kiinnosta, se on vain juttelua, siihen voi vastata vaikka "ihan leppoisasti".
Ei ole pakko vastata. Voi sanoa jotakin ympäripyöreätä.
Vierailija kirjoitti:
Nämä kyselijät on niitä, jotka ei ymmärrä, että paras viikonloppu on sellainen, ettei tarvitse lähteä mihinkään, eikä nähdä ketään.
Aika harva olettaa, että työkaveri olisi passiivinen tai masentunut ihminen. Onhan se kyseleminen varmaan raskasta jos itsellä on paha olla.
Kysytään että miten meni ja jos ruvetaan kertomaan niin ei sitten oikeasti halutakkaan tietää joten miksi edes kysyä?
Niinpä