Huomenna taas kysellään miten meni viikonloppu? Että ärsyttää.
Kuka teki mitäkin, no mitä väliä sillä on.. Ei totuuksia kerrota kuitenkaan eikä ketään kiinnosta aidosti. Pääsee kuitenkin kehumaan kuka milläkin. Ei jaksa.
Kommentit (129)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Raittius tekee näemmä myös huumorintajuttomaksi..."
Ottaako faktat koville, kun joku ei jaksa ihannoida joidenkin kännisten spurgujen juoppoelämää, juoppohulluthan nauraa mille jutuille tahansa, pää on jo senverran pehmentynyt.
Raittius tekee näemmä myös aggressiiviseksi...
🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Raittius tekee näemmä myös huumorintajuttomaksi..."
Ottaako faktat koville, kun joku ei jaksa ihannoida joidenkin kännisten spurgujen juoppoelämää, juoppohulluthan nauraa mille jutuille tahansa, pää on jo senverran pehmentynyt.
Raittius tekee näemmä myös aggressiiviseksi...
Raittius on ihmiskunnan syöpä. Kuten on listaamattoman yhtiön osingot verosuunnittelussa.
Siksi SDP:n S. Marin ei ole raitis, ja tekee verosuunnittelua.
Vastaan: kiitos kysymästä oli oikein mukava ja rento viikonloppu. Ennätin tekemään monia juttuja ja myös lepäämään kunnolla. Mites sun viikonloppu meni?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko vaan niin että sosiaaliset taidot puuttuu monilta. Tuohon on niin helppo vastata.
"tosi hyvin. Oli kiva päästä taas hetkeksi oman harrastuksen pariin. Kudoin uudet sukat. Annas kun näytän millaiset"
"ihan hyvin. Sain vihdoinkin levätä vähän pidempään ja tuli katsottua tämä elokuva jota on mainostettu. Oli ihan kivaa vaihtelua kiireen keskellä. Mitenkäs sulla?"
Mikä velvollisuus minulla on töissä kertoa yhtään mitään viikonlopusta tai lomista saati opetella repliikkejä ulkoa. Ei myöskään kiinnosta pätkän vertaa muiden asiat.
Eipä tarvii ihmetellä ihmisten henkistä huonovointisuutta, kun lukee tän ketjun vastauksia.
Mä en halua puhua, mä en halua kuunnella, mua ei kiinnosta.. mä, mä, mä.
Joskus voisi pikkusen kiinnostua jostain ja saada edes toiselle parempi mieli, vaikkei oma hyvinvointi kiinnostakaan.
Älä kohtele muita, kuten itse haluaisit tulevan kohdelluksi.
Kun joku perustaa seuraavan ketjun sosiaaliluokkien eroista, tätä ketjua kannattaa tulla katsomaan. Tässä erot näkyvät todella selvästi.
Älä! Töissä eräs kysyy jokapäivä, "miten on päivä mennyt?"...arggghh. Paskat sitä edes kiinnostaa asia.
Vierailija kirjoitti:
Älä! Töissä eräs kysyy jokapäivä, "miten on päivä mennyt?"...arggghh. Paskat sitä edes kiinnostaa asia.
No tämä! Tai kysellään parin tunnin välein mitä kuuluu. No ei sen ihmeemmin kuin äskenkään. Ja sit jos kerrot niin eipä se paljoa tunnu kuuntelevan. Turhia puheita.
Mukavasti, kiitos.