Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huomenna taas kysellään miten meni viikonloppu? Että ärsyttää.

Vierailija
15.09.2024 |

Kuka teki mitäkin, no mitä väliä sillä on.. Ei totuuksia kerrota kuitenkaan eikä ketään kiinnosta aidosti. Pääsee kuitenkin kehumaan kuka milläkin. Ei jaksa. 

Kommentit (129)

Vierailija
121/129 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reipas ja tunnollinen lammas kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Reipas ja tunnollinen lammas kirjoitti:

Se on sitä smalltalkia. 

Mitä reippaalla ja tunnolliselle lampaalle kuuluu? Kuinka viikonloppu on menny

Kiitos, ihan hyvin meni viikonloppu. Entä itselläsi?

Mukavasti, kiitos.

Vierailija
122/129 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Raittius tekee näemmä myös huumorintajuttomaksi..."

Ottaako faktat koville, kun joku ei jaksa ihannoida joidenkin kännisten spurgujen juoppoelämää, juoppohulluthan nauraa mille jutuille tahansa, pää on jo senverran pehmentynyt.

Raittius tekee näemmä myös aggressiiviseksi...

🤣

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/129 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Raittius tekee näemmä myös huumorintajuttomaksi..."

Ottaako faktat koville, kun joku ei jaksa ihannoida joidenkin kännisten spurgujen juoppoelämää, juoppohulluthan nauraa mille jutuille tahansa, pää on jo senverran pehmentynyt.

Raittius tekee näemmä myös aggressiiviseksi...

Raittius on ihmiskunnan syöpä. Kuten on listaamattoman yhtiön osingot verosuunnittelussa.

Siksi SDP:n S. Marin ei ole raitis, ja tekee verosuunnittelua.

Vierailija
124/129 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaan: kiitos kysymästä oli oikein mukava ja rento viikonloppu. Ennätin tekemään monia juttuja ja myös lepäämään kunnolla. Mites sun viikonloppu meni? 

Vierailija
125/129 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko vaan niin että sosiaaliset taidot puuttuu monilta. Tuohon on niin helppo vastata. 

"tosi hyvin. Oli kiva päästä taas hetkeksi oman harrastuksen pariin. Kudoin uudet sukat. Annas kun näytän millaiset"

"ihan hyvin. Sain vihdoinkin levätä vähän pidempään ja tuli katsottua tämä elokuva jota on mainostettu. Oli ihan kivaa vaihtelua kiireen keskellä. Mitenkäs sulla?" 

Mikä velvollisuus minulla on töissä kertoa yhtään mitään viikonlopusta tai lomista saati opetella repliikkejä ulkoa. Ei myöskään kiinnosta pätkän vertaa muiden asiat.

Eipä tarvii ihmetellä ihmisten henkistä huonovointisuutta, kun lukee tän ketjun vastauksia.

Mä en halua puhua, mä en halua kuunnella, mua ei kiinnosta.. mä, mä, mä.

Joskus voisi pikkusen kiinnostua jostain ja saada edes toiselle parempi mieli, vaikkei oma hyvinvointi kiinnostakaan.

Älä kohtele muita, kuten itse haluaisit tulevan kohdelluksi.

Vierailija
126/129 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun joku perustaa seuraavan ketjun sosiaaliluokkien eroista, tätä ketjua kannattaa tulla katsomaan. Tässä erot näkyvät todella selvästi.

Vierailija
127/129 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinähän se, entä sinulla?

Vierailija
128/129 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä! Töissä eräs kysyy jokapäivä, "miten on päivä mennyt?"...arggghh. Paskat sitä edes kiinnostaa asia. 

Vierailija
129/129 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä! Töissä eräs kysyy jokapäivä, "miten on päivä mennyt?"...arggghh. Paskat sitä edes kiinnostaa asia. 

No tämä! Tai kysellään parin tunnin välein mitä kuuluu. No ei sen ihmeemmin kuin äskenkään. Ja sit jos kerrot niin eipä se paljoa tunnu kuuntelevan. Turhia puheita. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kolme