Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huomenna taas kysellään miten meni viikonloppu? Että ärsyttää.

Vierailija
15.09.2024 |

Kuka teki mitäkin, no mitä väliä sillä on.. Ei totuuksia kerrota kuitenkaan eikä ketään kiinnosta aidosti. Pääsee kuitenkin kehumaan kuka milläkin. Ei jaksa. 

Kommentit (129)

Vierailija
21/129 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä kyselijät on niitä, jotka ei ymmärrä, että paras viikonloppu on sellainen, ettei tarvitse lähteä mihinkään, eikä nähdä ketään.

Mikset kerro tuota sille kyselijälle?

Vierailija
22/129 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua onkohan täällä mun työkavereita. Mä oon just tollanen "maanantai taas!" " mitens meni viikonloppu?" "Mitäs teitte?"

Olis outoa tulla työhuoneeseen ja sanoa vaan moi ja alkaa tehdä töitä👀

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/129 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko vaan niin että sosiaaliset taidot puuttuu monilta. Tuohon on niin helppo vastata. 

"tosi hyvin. Oli kiva päästä taas hetkeksi oman harrastuksen pariin. Kudoin uudet sukat. Annas kun näytän millaiset"

"ihan hyvin. Sain vihdoinkin levätä vähän pidempään ja tuli katsottua tämä elokuva jota on mainostettu. Oli ihan kivaa vaihtelua kiireen keskellä. Mitenkäs sulla?" 

Vierailija
24/129 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten jos ei kysyttäisi mitään niin valitettaisiin, etteivät työkaverit ole ollenkaan kiinnostuneita toisen elämästä. Vai pitäisikö niiden kysyä jotain muuta? Esim. miltäs tuntui tulla taas töihin tai eikös olekin kiva aloittaa uusi viikko?

Vierailija
25/129 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nämä kyselijät on niitä, jotka ei ymmärrä, että paras viikonloppu on sellainen, ettei tarvitse lähteä mihinkään, eikä nähdä ketään.

Aika harva olettaa, että työkaveri olisi passiivinen tai masentunut ihminen. Onhan se kyseleminen varmaan raskasta jos itsellä on paha olla.

Voi olla ihan vaan introvertti, joka ei tarvitse ärsyketulvaa ja muita ihmisiä siihen, että on kivaa. Ekstrovertti on kuin vouhottava koira, joka haluaa koko ajan koheltaa ja haistella perseitä.

Vierailija
26/129 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko vaan niin että sosiaaliset taidot puuttuu monilta. Tuohon on niin helppo vastata. 

"tosi hyvin. Oli kiva päästä taas hetkeksi oman harrastuksen pariin. Kudoin uudet sukat. Annas kun näytän millaiset"

"ihan hyvin. Sain vihdoinkin levätä vähän pidempään ja tuli katsottua tämä elokuva jota on mainostettu. Oli ihan kivaa vaihtelua kiireen keskellä. Mitenkäs sulla?" 

Just näin, ei siinä sen syvällisempiä tarvi alkaa avautumaan.

Vierailija
27/129 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä! Näitä vinkujia ärsyttää oma kyvyttömyys toimia sosiaalisissa tilanteissa. Luen ihmisiä aina hyvin, ja huomaan kyllä keneltä ei kannata kysellä mitään. Sosiaalisen rajoittuneisuuden huomaa ensimmäisenä päivänä.

Vierailija
28/129 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikset kerro tuota sille kyselijälle?

Olen monesti kertonut.

Vierailija
29/129 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Apua onkohan täällä mun työkavereita. Mä oon just tollanen "maanantai taas!" " mitens meni viikonloppu?" "Mitäs teitte?"

Mikset tule huoneeseen ja sano moi, tein sitä tätä ja tuota vkl. Kuka haluaa kahvia, meen keittämään? 

Vierailija
30/129 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika harva olettaa, että työkaveri olisi passiivinen tai masentunut ihminen. Onhan se kyseleminen varmaan raskasta jos itsellä on paha olla.

Voi olla ihan vaan introvertti, joka ei tarvitse ärsyketulvaa ja muita ihmisiä siihen, että on kivaa. Ekstrovertti on kuin vouhottava koira, joka haluaa koko ajan koheltaa ja haistella perseitä.

Kyllä introverttina tiedän miten tärkeää sosialisointi on työpaikalla ja ainakin itse aina valmistaudun siihen joka maanantaihin kuuluvaan kysymykseen. 

Kuulostaa siltä ettei introverttina olemisella ole asian kanssa mitään tekemistä vaan että olet kusipää

Vierailija
31/129 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Onko vaan niin että sosiaaliset taidot puuttuu monilta"

Kyllä, juuri siitä on kysymys

Vierailija
32/129 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei puutu sosiaaliset taidot. Miltä tämä kuulostaa?

" Kivasti meni. Nukuin vähän pidempään ja tein kotitöitä. Katsoin tv:tä ja olin netissä. "

Vierailija
33/129 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen introvertti, mutta en ole kanssasi yhtään samaa mieltä. Kotona lojuminen koko viikonlopun ajan on enemmän merkki masennuksesta kuin introverttiydestä. Kodin ulkopuolella voi tehdä muutakin kuin tavata ihmisiä. Itseasiassa minua ärsyttää aika paljon sinun kaltaiset ns. introvertit, joiden on aina pakko haukkua ekstoverttejä. Mistä tuo tarve tulee, ellei itsellä ole paha olla? 

Vierailija
34/129 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikset tule huoneeseen ja sano moi, tein sitä tätä ja tuota vkl. Kuka haluaa kahvia, meen keittämään? 

Niinpä, kertokaa omat tekemisenne ja antakaa muiden valita kertovatko vai ei omiaan. Sekin on taito. 

Vierailija
35/129 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei puutu sosiaaliset taidot. Miltä tämä kuulostaa?

" Kivasti meni. Nukuin vähän pidempään ja tein kotitöitä. Katsoin tv:tä ja olin netissä. "

Ei pahalla mutta kyllä kuulostaa että vähän puuttuu 😅 autismi? 

Vierailija
36/129 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kyllä kerro omista tekemisistäni ensimmäisenä, vaikuttaisi itsekkäältä ja ajattelen että ei ketään mun tekemiset kiinnosta. Jos kiinnostaa niin kysyy! Kahvia kyllä keittelen ilman kyselyitä, vakiintunut tapa jo meillä.

Vierailija
37/129 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ekstrovertti on kuin vouhottava koira, joka haluaa koko ajan koheltaa ja haistella perseitä.

Osuvaa. Tommoisia ne juur on 😁

Vierailija
38/129 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä introverttina tiedän miten tärkeää sosialisointi on työpaikalla ja ainakin itse aina valmistaudun siihen joka maanantaihin kuuluvaan kysymykseen. 

Kuulostaa siltä ettei introverttina olemisella ole asian kanssa mitään tekemistä vaan että olet

Sosialisointi työpaikalla on tärkeää ja tykkään jutella työkaverien kanssa, mutta jostain mielenkiintoisista aiheista. Onneksi työpaikallani ei juuri harrasteta tyhjänpäiväistä small talkia, jonka ainoa tarkoitus on tuottaa ääntä hiljaisiin hetkiin. Toisaalta haluan olla viikonloput yksin, koska saan viikon sosialisointiannoksen töissä täyteen.

Vierailija
39/129 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kyllä kerro omista tekemisistäni ensimmäisenä, vaikuttaisi itsekkäältä ja ajattelen että ei ketään mun tekemiset kiinnosta. Jos kiinnostaa niin kysyy! Kahvia kyllä keittelen ilman kyselyitä, vakiintunut tapa jo meillä.

Et siis ymmärtänyt tekstiäni. 

Vierailija
40/129 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo kysymys on helppo esittää loman tai viikonlopun jälkeen. Se ei tarkoita sitä, että kysyjä olisi oikeasti kiinnostunut mitä tapahtui vaan sillä osoitetaan, että toinen ei ole merkityksetön. Tuo kysymys on myös siitä hyvä, että vastauksesta ymmärtää haluaako toinen jutella enemmän vai olla hiljaa. Jos vastaus on ei mitään erikoista ja hiljaisuus sen jälkeen tarkoittaa, että henkilö haluaa olla rauhassa. Jos vastaus on muuta tai hän esittää samanlaisen vastakysymyksen, niin hän haluaa jutella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yksi