Miksi siellä kerrostalokämpässä pitää ravata koko ajan ees taas?
Tiedän aina, milloin yläkertalainen on kotona, koska elämääni säestää tasaisen kodikas jump jump jump jump. Ihan jatkuvasti. Jump jump jump jump. Se mennä jyskää koko ajan asunnon päästä päähän kuin joku stressaantunut häkkieläin. Itse kuitenkin kotona ollessa olen sohvalla, sängyllä, pöydän ääressä, lattialla jne. ihan paikallanikin pitkiä aikoja. Mutta tämä vissiin jahtaa jotain 50 000 askeleen askelhaastetta vuodesta toiseen. Ja tulee muuten täyteen.
Kommentit (204)
Kerrostalokyttääjät oli aikanaan erittäin tärkeä ja hyödyllinen sivusto, valitettavasti se suljettiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset on erilaisia aktiivisuustasoiltaan
Niin. Käyn töissä ja harrastan vapaa-ajalla. Naapuri ei taas tee muuta kuin ravaa ympäri asuntoaan ja raahaa huonekaluja perässään.
Mistä sä tiedät mitä se tekee silloin kun sä käyt töissä ja harrastat?
Oletko lomista kuullut? Viikonloppunakin olen joskus kotona.
Mieti jos se olis kova bilettäjä ja siellä jumputtaisi useampi ihminen jump jump.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kotona sohvaan jumiminen on erittäin epäterveellistä, puuhakkuus on hyväksi!
Miten jaksaa olla puuhakas, jos naapuri valvottaa kaikki yöt?
Tee valitus jos aihetta on, muuta tai osta korvatulpat.
Korvatulpilla ja vastamelukuulokkeilla pystyy kyllä äänet blokkaamaan. Mutta jos naapuri tärisyttää koko taloa, niin kyllä sen tuntee kehossaan.
Vierailija kirjoitti:
Ap:n kaltaista tekstiä tulee yksinäisiltä lapsettomilta tädeiltä kun mielenterveys alkaa rakoilla eikä mitään harrastuksia ole. Olen nähnyt tämän monta kertaa.
Meidän talossa tällainen kyttäävät on yksinäinen lapseton mies.
Vierailija kirjoitti:
Mistä sä muka tiedät että se naapuri ei istu sohvalla silloin kun ei kuulu jump jump?
Ei ole naapurin vika jos talossa kuuluu kävelynkin äänet.
Olen asunut viimeisen ~12v aikana viidessä eri kerrostaloasunnossa. Vain yhdessä vaiheessa ollut noin vuoden mittainen aika missä se kantapääkävely, "tömistely", kuului päivittäin pitkiä aikoja häiritsevästi seinänaapurista. Asiasta valitti muutkin naapurit. Tömistely loppui heti kun kyseinen naapuri vaihtui.
Näiden kokemusten perusteella väitän, että on se oma vika jos tömistelee lattioita niin äänekkäästi että häiritsee naapureita. Kyllä siihen kävelytyyliin voi itse vaikuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi asut kerrostalossa jos elämän äänet häiritsee? Oma syy, oma vika.
Ei Suomessa voi valita missä asuu! .
Suomessa voi valita joko laina jos et saa niin et saa omakotitaloa ja sillo on pakko muuttaa kerrostaloon.
Kuka idiootti muuten oikeasti ostaa kerrostalo asunnon? Päässä vikaa niillä jotka vapaaehtoisesti haluaa asua hamsteri häkissä
Itse en halua!!!!! Mutta kunnon pakko
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä sä muka tiedät että se naapuri ei istu sohvalla silloin kun ei kuulu jump jump?
Ei ole naapurin vika jos talossa kuuluu kävelynkin äänet.
Olen asunut viimeisen ~12v aikana viidessä eri kerrostaloasunnossa. Vain yhdessä vaiheessa ollut noin vuoden mittainen aika missä se kantapääkävely, "tömistely", kuului päivittäin pitkiä aikoja häiritsevästi seinänaapurista. Asiasta valitti muutkin naapurit. Tömistely loppui heti kun kyseinen naapuri vaihtui.
Näiden kokemusten perusteella väitän, että on se oma vika jos tömistelee lattioita niin äänekkäästi että häiritsee naapureita. Kyllä siihen kävelytyyliin voi itse vaikuttaa.
Ai ravaaminen voi kuulua sivusuunnassakin? Luulin, että vain alakertaan. Sittenhän täällä talossa asuu ihminen, joka selvästi kerjää vaikeuksia itselleen.
Lakkaa kyttäämästä ja keskity omaan elämääsi. Se on vaan kävelyä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tee valitus jos aihetta on, muuta tai osta korvatulpat.
Korvatulpilla ja vastamelukuulokkeilla pystyy kyllä äänet blokkaamaan. Mutta jos naapuri tärisyttää koko taloa, niin kyllä sen tuntee kehossaan.
> Muuta paikkakunnan paskimpaan ja halvimpaan neukkukuutioon
>Ruikuta että kaikki äänet kuuluu
🤦🏻
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap:n kaltaista tekstiä tulee yksinäisiltä lapsettomilta tädeiltä kun mielenterveys alkaa rakoilla eikä mitään harrastuksia ole. Olen nähnyt tämän monta kertaa.
Paska vale.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikai se sun kämppään tunkeudu valvottamaan?
Mulla on ihan oikeasti vaikeita uniongelmia ja jopa mä ymmärrän laittaa tulpat korviin, enkä oleta että naapurien pitää istuksia hiljaa vaan sen takia että MÄ yritän nukkua.
Oonko mä ainoa, jota ne muiden äänet enemmänkin rauhoittaa ja tuo turvaa? Mulla oli joskus laulava naapuri, joka välillä veteli naururemakoita (oisko ollut nettipelit kuulokkeiden kanssa käynnissä) ja musta se oli ihanaa 🥰
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin. Käyn töissä ja harrastan vapaa-ajalla. Naapuri ei taas tee muuta kuin ravaa ympäri asuntoaan ja raahaa huonekaluja perässään.
Et siltikään tiedä mitä hän tekee silloin kun olet töissä tai harrastat.
Sori vaan mummot, myös kovaääninen kävely on sallittua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai sä olet laittanut ilmoitustaululle vaatimuksen että muut lopettaa elämisen kun sulla on lomaa?
Laminaattaparketit tulisi kieltää kerrosstaloissa. Mun alakerrassa asui 140 kiloinen äijä ja koko (betoninen) talo tärisi kun se käveli kotonaan.
Kyllä huomaa että sunnuntaisin on kaikki yksinäiset vanhatpiiat palstastailemassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paska vale.
Ei ole vale. Miksei muka mies voi mielestäsi olla kerrostalokyttääjä??
Vierailija kirjoitti:
Minä olen kyllä ihminen, joka elämänääniä sietää. Naapurin äänekäs lapsiperhe on esimerkiksi ihan ok. Mutta yläkerran avohoitopotilaalla on tapana viskoa vihaisesti tavaroita lattiaan ja tässä menee minunkin sietokykyni raja. Toki ravaamisista harrastaa myös, mutta se on pienin asia.