Lasta ei kuulu ja mies ei kannusta
En jaksa. Olen niin väsynyt toivomaan ja odottamaan lasta joka kuukausi. Jättämään väliin viinin juomisen raskauden toivossa, turhaan. Sitten kun olen asiasta masentunut, niin mies ei jaksa kuunnella. Siispä avaudun tänne.
Kommentit (51)
Oletko koettanut soittaa lapselle, vai onko sillä kännykkää?
Vanha viidakon sanonta "älä sekaannu tuhkamunaan"
Mä oon kolmekymppinen ja mies vajaa neljäkymppinen. Ollaan yritetty vuosi luomusti, vaikka mun endometrioosin takia lääkärin mukaan ei kannattaisi kuin puoli vuotta ja sitten IVF-hoitoihin. Mutta mies ei halua hoitoihin. Olen masentunut asian takia. En jaksa enää toivoa. Juon viiniä ja itken tällä hetkellä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Mä oon kolmekymppinen ja mies vajaa neljäkymppinen. Ollaan yritetty vuosi luomusti, vaikka mun endometrioosin takia lääkärin mukaan ei kannattaisi kuin puoli vuotta ja sitten IVF-hoitoihin. Mutta mies ei halua hoitoihin. Olen masentunut asian takia. En jaksa enää toivoa. Juon viiniä ja itken tällä hetkellä.
Ap
Mitä hittoa nyt, mies vaihtoon ja/tai teet yksin sen lapsen. Ethän sä nyt tuollaiseen suhteeseen voi jäädä.
Kuka hullu enää vauvan tekee tähän maailmaan, minä en ainakaan tee enää yhtään, on jo aikuinen minun lapseni.
Vierailija kirjoitti:
Kuka hullu enää vauvan tekee tähän maailmaan, minä en ainakaan tee enää yhtään, on jo aikuinen minun lapseni.
🤯
Ootko koittanut antaa huulihölkkää ja kakkosta
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ehkä se on parempi ettet tuollaisen äijän kanssa teekään lasta. Elämästäsi voisi tulla aikamoinen helvetti.
Vierailija kirjoitti:
Ap
Siis olette kummatkin miehiä ?
Kuulostaa siltä että mies ei välttämättä edes halua lasta. Vai onko mies kenties käynyt vasektomiassa eikä siksi halua hoitoihin kun tämä paljastuisi sinulle ?
Vierailija kirjoitti:
Ootko ite?
Vierailija kirjoitti:
Joku hullu sinutkin on tehnyt siihen maailmaan joka silloin oli, ja sinäkin teit lapsen siihen maailmaan joka silloin oli.
Alkoholistin ei tule hankkia lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ootko ite?
Jeps 👌
Vierailija kirjoitti:
Kakkosen kautta ei synny kuin sanonkomämitä.
Miten pitäisi miehesi kannustaa ? Jos oot maho niin ei kannustus kyllä auta
Miten kauan yritystä takana ja kuinka paljon on ikää?