Lasta ei kuulu ja mies ei kannusta
En jaksa. Olen niin väsynyt toivomaan ja odottamaan lasta joka kuukausi. Jättämään väliin viinin juomisen raskauden toivossa, turhaan. Sitten kun olen asiasta masentunut, niin mies ei jaksa kuunnella. Siispä avaudun tänne.
Kommentit (51)
Vierailija kirjoitti:
Mä oon kolmekymppinen ja mies vajaa neljäkymppinen. Ollaan yritetty vuosi luomusti, vaikka mun endometrioosin takia lääkärin mukaan ei kannattaisi kuin puoli vuotta ja sitten IVF-hoitoihin. Mutta mies ei halua hoitoihin. Olen masentunut asian takia. En jaksa enää toivoa. Juon viiniä ja itken tällä hetkellä.
Ap
Taidat olla alkkis,ei lapsia tommoselle
Alat yrittämään toisen naisen kanssa. Helpompaa ja nopeampaa kuin koittaa löytää uusi hoitomyönteinen mies. https://www.co-parentmatch.com/ + https://letsbeparents.com/#download ja hoidot: IVF - In Vitro Fertilisatio 1000 € - 2000 € (https://www.whatclinic.com/fertility/greece/athens/embio-medical-center) tai https://www.whatclinic.com/fertility/bulgaria/ivf-in-vitro-fertilisation
Vierailija kirjoitti:
Vanha viidakon sanonta "älä sekaannu tuhkamunaan"
Vanhempi viidakon sanonta "tulpattoman mopon polkeminen on melkein yhtä turhaa kuin lapsenteko mahon kanssa"
Ehkä se on luonnon tapa yrittää kertoa sulle että te ette kuulu yhteen. Oletko varma että haluat lapsen juuri tämän miehen kanssa? Miksi?
Vierailija kirjoitti:
Ootko koittanut antaa huulihölkkää ja kakkosta
Ei noilla tule raskaaksi.
HUUDA LUJEMPAA!!! Jospa se sitten kuulisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon kolmekymppinen ja mies vajaa neljäkymppinen. Ollaan yritetty vuosi luomusti, vaikka mun endometrioosin takia lääkärin mukaan ei kannattaisi kuin puoli vuotta ja sitten IVF-hoitoihin. Mutta mies ei halua hoitoihin. Olen masentunut asian takia. En jaksa enää toivoa. Juon viiniä ja itken tällä hetkellä.
Ap
Haloo, et taida olla kielellisesti lahjakas yksilö. Ap kertoi viinin juonnista korostaakseen sitä, että toivo alkaa olla menetetty. Hän kun on ollu raitis jo vuoden.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei noilla tule raskaaksi.
Kuka niin sanoikaan ? Kannustusta miehelle
Vierailija kirjoitti:
Kakkosesta tulee insinöörejä.
Älä odota sitten. Viiniä voi juoda normaalisti kunnes kuukautiset jää pois.
On kummallista suorittaa tuota.
Hmmm gambina päissään oleva mature
Joskus vähempi _yrittäminen_ auttaa. Nauttikaa toisistanne ja läheisyydestä, unohda raskautumisen stressi ja pakko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Haloo, et taida olla kielellisesti lahjakas yksilö. Ap kertoi viinin juonnista korostaakseen sitä, että toivo alkaa olla menetetty. Hän kun on ollu raitis jo vuoden.
Eli ap stressaa koko ajan. Kunnon känni ja vieraissa käynti saattaa auttaa.
Leikkinukella leikkimisestä pitäisi tehdä sosiaalisesti hyväksyttävämpää. Sitä ei tarvitse saattohoitaa eikä haudata, mutta emä pääsee silti tuuppaamaan vankkureita ja terhakkaasti huoltamaan.
Vierailija kirjoitti:
Leikkinukella leikkimisestä pitäisi tehdä sosiaalisesti hyväksyttävämpää. Sitä ei tarvitse saattohoitaa eikä haudata, mutta emä pääsee silti tuuppaamaan vankkureita ja terhakkaasti huoltamaan.
Aina sama kommentti. Keksi jotain uutta
Vierailija kirjoitti:
Ehkä se on luonnon tapa yrittää kertoa sulle että te ette kuulu yhteen. Oletko varma että haluat lapsen juuri tämän miehen kanssa? Miksi?
Jaaha luonto F emakko saapui kommentoimaan 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kakkosesta tulee insinöörejä.
Älkää siis edes yrittäkö "kakkosta".
Hullut ja itsekkäät nimenomaan yrittävät vaikka väkisin lisääntyä.