Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko kukaan toinen viihdetaivaan tähti ollut yhtä iso ja suosittu kuin Taylor Swift nykyään on

Vierailija
14.09.2024 |

Tai monenneksiko suurin Swift on jo tähän mennessä kaikkien aikojen listalla?

Kommentit (854)

Vierailija
541/854 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan noita ollut. Madonna, Elvis, Mikael Jackson, ja vailla ja ketä jotka yltävät paljon korkeammalle kuin Taylor Swift. Sitäpaitsi Taylorin tietää lähinnä nuoret ja häntä fanittaa lähinnä teinitytöt.

Olen 45 ja en edelleenkään  tiedä mitä biisejä hänellä on. Naamankin olen nähnyt lähinnä jossain politiikkaan liittyvissä uutisissa. Hänet tiedetään  varmasti hyvin nuorten suosimissa somealustoissa mutta miettikää noita todellisia maailmantähtiä aikanaan... ne tiedettiin ihan kaikkialla, vaikka ei olut edes somea. 

En tiedä onko sekin sitten jonkin sortin laumasieluisuutta, että jokainen jaksaa mainita nuo samat Madonna, Michael, Elvis.

Ohis mutta on. Silloin kaikki aikuiset nuoret ja lapset tiesi nämä koska tähtiä oli niin vähän. Nykyään nuoret tietää uudemmat tähdet ja aikuiset vanhemmat. Tosiaan silloin kun olin lapsi ja Madonnasta tai Beatlesistakin vielä puhuttiin niin kaikki lapsesta mummoon tiesi kenestä oli kyse. 

Vierailija
542/854 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Edelleen, täysin erilaiset ilmiöt. Swift nousi jo nuorena todella tunnetuksi ja palkituksi artistiksi, mutta nousi maailmanlaajuiseen supermegasarjaan vasta viime vuosina. Cheek taas sattui olemaan oikeaan aikaan oikeassa paikassa, eli osallistui ensimmäiseen supermegasuosittuun Vain Elämää kauteen ja ponnahti sen myötä suursuosioon ja paistatteli muutaman vuoden suosiossa, kunnes ymmärsi, että tähdenlento oli ohi ja häipyi takaviistoon."

Edelleen ihan sama ilmiö. Cheek nousi jo nuorena tunnetuksi hip-hop piireissä mutta megatägdeksi Suomessa vasta n 2007-08.

Kun Cheek osallistui vain elämää ohjelmaan ensimmäisen kerran hän oli ollut jo vuosia Suomen soitetuimpia artisteja.

Molemmat ovat lisäksi todella rikkaasta perheestä joka on auttanut rakentamaan uran ilman taiteellisia lahjoja.

Ainoa ero on että Cheek tajusi lopettaa ajoissa.

Taylor Swiftin tiedän mutta Cheekistä en ole kuullutkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
543/854 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

hmm

mihin hävisi viestini, missä epäilin, että Swiftin kannatuksen takana olisikin itse Trump joukkoineen, ollut alun perinkin tarkoitus nostaa Harris presidentiksi, ja nyt kehitellään käsikirjoitusta, missä Swiftilläkin on siis roolinsa.

Vierailija
544/854 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outo poptähti, kukaan ei tosiaan edes tunnista yhtäkään tuon biisiä edes. Tai ne hänen somefanit varmaan tunnistaa, mutta ei se vielä tee häntä megastaraksi. Nykyään on kaikilla somessa notkuvilla omat faninsa.

Ei pääse lähellekään Madonnaa, Michael Jacksonia, ei edes George Michaelia tai Britneytä. Sori nyt vain, taylorfanit. Taylor who???!!

Vierailija
545/854 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Edelleen, täysin erilaiset ilmiöt. Swift nousi jo nuorena todella tunnetuksi ja palkituksi artistiksi, mutta nousi maailmanlaajuiseen supermegasarjaan vasta viime vuosina. Cheek taas sattui olemaan oikeaan aikaan oikeassa paikassa, eli osallistui ensimmäiseen supermegasuosittuun Vain Elämää kauteen ja ponnahti sen myötä suursuosioon ja paistatteli muutaman vuoden suosiossa, kunnes ymmärsi, että tähdenlento oli ohi ja häipyi takaviistoon."

Edelleen ihan sama ilmiö. Cheek nousi jo nuorena tunnetuksi hip-hop piireissä mutta megatägdeksi Suomessa vasta n 2007-08.

Kun Cheek osallistui vain elämää ohjelmaan ensimmäisen kerran hän oli ollut jo vuosia Suomen soitetuimpia artisteja.

Molemmat ovat lisäksi todella rikkaasta perheestä joka on auttanut rakentamaan uran ilman taiteellisia lahjoja.

Ainoa ero on että Cheek tajusi lopettaa ajoissa.

Taylor Swift

Olisit vaan kirjoittanut suoraan että en ole Suomesta tai olen lapsi vielä. Nyt muiden pitää arvailla.

Vierailija
546/854 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taylor Swiftillä on vielä pitkä matka ollakseen Michael Jackson tai Madonna. Puhumattakaan Elviksestä.

Michael Jacksonilla on nykyisin erittäin kysenalainen maine niihin pikkupoikiiin liittyvän kiinnostuksen takia muista oudoista tempauksista puhumattakaan.Arvostan Princen huomattavasti korkeammalle muusikkona ja hän oli sentään kiiinnostunut aikuisista naisista.

Voi olla että nykyään maine kyseenalainen mutta ei se vähennä menneiden levyjen, tuotteiden ja keikkojen ym. myyntilukuja. Itse pidän edelleen monista hänen kappaleistaan ja vaikka onkin ollut kyseenalaisia juttuja poikien kanssa, ei se poista sitä faktaa että oli todella taitava esiintyjä ja laulaja. 

Vierailija
547/854 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan noita ollut. Madonna, Elvis, Mikael Jackson, ja vailla ja ketä jotka yltävät paljon korkeammalle kuin Taylor Swift. Sitäpaitsi Taylorin tietää lähinnä nuoret ja häntä fanittaa lähinnä teinitytöt.

Olen 45 ja en edelleenkään  tiedä mitä biisejä hänellä on. Naamankin olen nähnyt lähinnä jossain politiikkaan liittyvissä uutisissa. Hänet tiedetään  varmasti hyvin nuorten suosimissa somealustoissa mutta miettikää noita todellisia maailmantähtiä aikanaan... ne tiedettiin ihan kaikkialla, vaikka ei olut edes somea. 

En tiedä onko sekin sitten jonkin sortin laumasieluisuutta, että jokainen jaksaa mainita nuo samat Madonna, Michael, Elvis.

Ne nyt sattuu olemaan oikeasti megasupertähtiä. Toisin kuin tämä aiheena oleva julkkis, joka ei yllä lähellekään, vaikka kuinka nimi vilahtelis. Ihan tuntematon hahmo useimmille maailmassa, ei mikään ikoni. 

Vierailija
548/854 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taylor Swiftillä on vielä pitkä matka ollakseen Michael Jackson tai Madonna. Puhumattakaan Elviksestä.

Michael Jacksonilla on nykyisin erittäin kysenalainen maine niihin pikkupoikiiin liittyvän kiinnostuksen takia muista oudoista tempauksista puhumattakaan.Arvostan Princen huomattavasti korkeammalle muusikkona ja hän oli sentään kiiinnostunut aikuisista naisista.

Voi olla että nykyään maine kyseenalainen mutta ei se vähennä menneiden levyjen, tuotteiden ja keikkojen ym. myyntilukuja. Itse pidän edelleen monista hänen kappaleistaan ja vaikka onkin ollut kyseenalaisia juttuja poikien kanssa, ei se poista sitä faktaa että oli todella taitava esiintyjä ja laulaja. 

Ohis mutta totta. Itse olen käynyt Marilyn Mansonin keikalla ja voin sanoa että siinä on sellainen esiintyjä että 🤯.

En minä roolimallia musiikista haekaan ja toivon että kaikki rikolliset tuomitaan jos rikos on tapahtunut.

Vierailija
549/854 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, itse arvioisin, että Beatles on ollut aikoinaan suositumpi ja ehkä myös Elvis. Olen itse n. 70 v.

Sen sijaan Madonna, M. Jackson eivät olleet aikoinaan sellaisessa asemassa, että suosituimmillaankaan he olisivat vaikuttaneet johonkin USA:n pressanvaaliin tällä tavoin. 

Vierailija
550/854 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Michael Jackson

Kuka hitto se on?

Eräs äärimmäisen häiriintynyt pedofiili, onneksi on kuollut.

Oikeus totesi hänet syyttömäksi mutta maine ehti mennä pelkistä syytöksistä.

OJ Simpsonkin todettiin oikeudessa syyttömäksi eli sepä todistaakin paljon. 

Vierailija
551/854 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Michael Jackson

Kuka hitto se on?

Eräs äärimmäisen häiriintynyt pedofiili, onneksi on kuollut.

Oikeus totesi hänet syyttömäksi mutta maine ehti mennä pelkistä syytöksistä.

OJ Simpsonkin todettiin oikeudessa syyttömäksi eli sepä todistaakin paljon. 

Lynkkausjoukot takaisin?

Vierailija
552/854 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itseä kiinnostaa musiikissa ihan muut asiat kuin suosio ja rahan tuotto. Tai edes se onko tehnyt biisin itse, vertaa Jimi Hendrix -All Along The Watchtower.

Haluaako joku Swift fani kertoa miksi itse tykkää erityisesti hänen musiikista. Tuskin syy kaikille on koska hän on niin suosittu?

Kysyn vielä. Haluaako joku Swift fani kertoa miksi pitää hänen musiikista?

Vierailija
553/854 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ohis mutta on. Silloin kaikki aikuiset nuoret ja lapset tiesi nämä koska tähtiä oli niin vähän. Nykyään nuoret tietää uudemmat tähdet ja aikuiset vanhemmat. Tosiaan silloin kun olin lapsi ja Madonnasta tai Beatlesistakin vielä" 

Ei poppareita ja muita muusikoita, näyttelijöitä yms. ollut yhtään vähemmän kuin nytkään, päinvastoin. Mutta sillon ei kuka tahansa leikkinyt isoa staraa, tähdiksi nousi ne, jotka oikeasti oli karismaattisia ja suosittuja, joilla oli jotain persoonaa. Tämmöinen taylor swift olisi jäänyt täysin varjoon. Ja on jäänyt nytkin useimmille. Nykyaikana ei ole yhtäkään megastaraa olemassa, on vain turhia julkkiksia ilman mitään karismaa ja talentteja ja sitten näitä tekemällä tehtyjä perustylsiä tusina-poppareita. 

Vierailija
554/854 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin tyhjä some-ilmiö.

Vierailija
555/854 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Outo poptähti, kukaan ei tosiaan edes tunnista yhtäkään tuon biisiä edes. Tai ne hänen somefanit varmaan tunnistaa, mutta ei se vielä tee häntä megastaraksi. Nykyään on kaikilla somessa notkuvilla omat faninsa.

Ei pääse lähellekään Madonnaa, Michael Jacksonia, ei edes George Michaelia tai Britneytä. Sori nyt vain, taylorfanit. Taylor who???!!

Kyllä "kukaan" tunnistaa. Suurin osa on kuullut vähintään Shake if offin ja Cruel summerin. Se että kirjoitat tänne "kukaan ei tunnista" ei tee siitä totta.

On se kyllä merkillinen juttu että maailman kolme suosituinta naislaulajaa Taylor Swift, Ariana Grande ja Billie Eilish ovat AV-palstalla nevöhööd-kamaa 😅. Kaikki ovat täällä niin sivistyneitä etteivät voisi ikinä alentua niin alas kuin suosittu popmusiikki vaatisi.

No, nämä naiset nauravat matkalla pankkiin eikä heitä kiinnosta pätkän vertaa että juuri Sinä Vauva-palstailija et muka heitä tunne 😂.

Vierailija
556/854 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Ohis mutta on. Silloin kaikki aikuiset nuoret ja lapset tiesi nämä koska tähtiä oli niin vähän. Nykyään nuoret tietää uudemmat tähdet ja aikuiset vanhemmat. Tosiaan silloin kun olin lapsi ja Madonnasta tai Beatlesistakin vielä" 

Ei poppareita ja muita muusikoita, näyttelijöitä yms. ollut yhtään vähemmän kuin nytkään, päinvastoin. Mutta sillon ei kuka tahansa leikkinyt isoa staraa, tähdiksi nousi ne, jotka oikeasti oli karismaattisia ja suosittuja, joilla oli jotain persoonaa. Tämmöinen taylor swift olisi jäänyt täysin varjoon. Ja on jäänyt nytkin useimmille. Nykyaikana ei ole yhtäkään megastaraa olemassa, on vain turhia julkkiksia ilman mitään karismaa ja talentteja ja sitten näitä tekemällä tehtyjä perustylsiä tusina-poppareita. 

Hei älä nyt viitsi. Todellakin oli. Koita googlettaa julkaistujen albumien Hollywood elokuvien ym määrä vuosittain niin voit yllättyä. Itse juuri kirjoitit että nykyaikana ei ole yhtään megastaraa olemassa ja olen samaa mieltä. Mutta uskotko oikeasti että niitä ei vain enää synny? Tarjottavan viihteen määrä ei voi mitenkään vaikuttaa asiaan?

Vierailija
557/854 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcS6fPQcB-XIHAp1IiR…

Taylor esiintyy tällainen paita päällään, että jos luulit keksineesi jotain omaperäistä, niin yritäpä uudelleen.

Vierailija
558/854 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne nyt sattuu olemaan oikeasti megasupertähtiä. Toisin kuin tämä aiheena oleva julkkis, joka ei yllä lähellekään, va

Maailman tämän hetken kuunnelluin artisti, joka parhaillaan on historian eniten tuottavalla 150 konsertin kiertueella, on sinun mielestäsi tuntematon hahmo? Ookke.

Vierailija
559/854 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itseä kiinnostaa musiikissa ihan muut asiat kuin suosio ja rahan tuotto. Tai edes se onko tehnyt biisin itse, vertaa Jimi Hendrix -All Along The Watchtower.

Haluaako joku Swift fani kertoa miksi itse tykkää erityisesti hänen musiikista. Tuskin syy kaikille on koska hän on niin suosittu?

Kysyn vielä. Haluaako joku Swift fani kertoa miksi pitää hänen musiikista?

En ole varsinainen fani, mutta kuuntelen ehkä kerran kuussa. Pidän musiikistaan koska se on kivaa ja tarttuvaa kuunneltavaa ja koska sanat ovat kuitenkin suurelta osin merkitykselliset eikä mitään pelkkää renkutusta. Siellä on erittäin syvällisiä ja oivaltavia, kielellä leikitteleviäkin, hienosti rytmittyviä lyriikoita joihin moniin voin samaistua. Ja yksinkertaisesti pidän popmusiikista - Blank Space on aivan loistava pop-kappale ja 1989 ehkä suosikki albumini.

Vaikka en menisi keikalleen moneksi tunniksi jonottamaan, tajuan täysin karismansa esiintyjänä ja jos helpohkosti ja edullisesti pääsisin niin todellakin menisin. 

Vierailija
560/854 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Maailman tämän hetken kuunnelluin artisti, joka parhaillaan on historian eniten tuottavalla 150 konsertin kiertueella, on sinun mielestäsi tuntematon hahmo? Ookke."

Ookke. Ikävä kyllä 150konsertin kiertue ei tee tunnetuksi.

https://www.imdb.com/list/ls056201087/