Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko kukaan toinen viihdetaivaan tähti ollut yhtä iso ja suosittu kuin Taylor Swift nykyään on

Vierailija
14.09.2024 |

Tai monenneksiko suurin Swift on jo tähän mennessä kaikkien aikojen listalla?

Kommentit (854)

Vierailija
521/854 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itseä kiinnostaa musiikissa ihan muut asiat kuin suosio ja rahan tuotto. Tai edes se onko tehnyt biisin itse, vertaa Jimi Hendrix -All Along The Watchtower.

Haluaako joku Swift fani kertoa miksi itse tykkää erityisesti hänen musiikista. Tuskin syy kaikille on koska hän on niin suosittu?

All Along the Watchtower ei ole Jimi Hendrixin vaan Bob Dylanin sävellys, joka julkaistiin albumilla John Wesley Harding.

Taylor Swift on säveltänyt itse kaikki kappaleensa joko yksin tai jonkun toisen kanssa. Hän kirjoitti varta vasten "Speak Now" albumin kaikki kappaleet itse osoittaakseen kriitikoille että ei välttämättä tarvitse edes muita avukseen. Hänen on erityisen tunnettu lyriikoistaan eikä hänen kappaleensa ole minkään massiivisen tuotantotiimin kirjoittamia kuten Beyonce ja moni muu näkyy tekevän.

Vierailija
522/854 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä pitää olla vähä-älyinen ja tylsä aasi, joka Swiftiä fanittaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
523/854 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itseä kiinnostaa musiikissa ihan muut asiat kuin suosio ja rahan tuotto. Tai edes se onko tehnyt biisin itse, vertaa Jimi Hendrix -All Along The Watchtower.

Haluaako joku Swift fani kertoa miksi itse tykkää erityisesti hänen musiikista. Tuskin syy kaikille on koska hän on niin suosittu?

All Along the Watchtower ei ole Jimi Hendrixin vaan Bob Dylanin sävellys, joka julkaistiin albumilla John Wesley Harding.

Taylor Swift on säveltänyt itse kaikki kappaleensa joko yksin tai jonkun toisen kanssa. Hän kirjoitti varta vasten "Speak Now" albumin kaikki kappaleet itse osoittaakseen kriitikoille että ei välttämättä tarvitse edes muita avukseen. Hänen on erityisen tunnettu lyriikoistaan eikä hänen kappaleensa ole minkään massiivisen tuotantotiimin kirjoittamia kuten Beyonce ja moni muu näkyy tekevän.

Hienoa, että tiedät kenen biisi All Along the Watchtower oikeasti on. Nyt kun vielä luet tuon lainaamasi viestin ja ymmärrät sen, olet jo pitkällä! Ja ehkä sen jälkeen vähän oma viesti boldauksineen nolottaa.

Vierailija
524/854 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seurustelee jalkapalloilija Travis Kelcen kanssa. Julkisuuteen on vuotanut dokumentti, jossa väitetään, että suhde olisi pelkkää pr-temppu, ja Kelcen joukkue onkin nyt ottanut yhteyttä lakimieheen tämän takia.

Avaatko hieman, että minkä ihmeen takia Kelcen joukkue olisi palkannut lakimiehen Kelcen ja Swiftin suhteeseen liittyen, oli se suhde sitten solmittu ihan miltä pohjalta tahansa?

Mitä ihmettä kainalopallojoukkueelle kuuluu millään lailla heidän pelaajansa naissuhteet, edellyttäen tietenkin, ettei niissä ole mitään laitonta?

Jaa, taisin kirjoittaa vähän epäselvästi, siis todennäköisesti ovat palkanneet lakimiehiä haastamaan jonkun tahon, joka oli vuotanut dokumentin jossa väitettiin. että Swiftin ja Kelcen suhde on pelkkä pr-temppu, eikä vuosisadan rakkaustarina, mitä mediassa on tähän mennessä kerrottu. Eli puhdistavat Kelcen ja Swiftin mainetta. Uutinen oli Daily Mailissa. Luulisi kyllä, että se olisi ollut ennemmin Swiftin lakimiehet, jotka olisivat asialla, koska Swift on niin tärkeä ihminen Usan politiikassa. 

Daily Mails news

Travis Kelce's team call in lawyers over leaked 'contract' that claim to reveal the exact date his relationship with Taylor Swift would end: Fake PR strategy document spread online gave illusion their year-long love story was a sham (tekaistu).

Vierailija
525/854 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa mt-ongelmalliselta feministiltä.

https://x.com/IvankaNews_/status/1834859425766486300

Vierailija
526/854 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hänen arvostukseen kertoo mm. se että Taylor Swift on voittanut 4 kertaa kaikkein arvostetuimman Grammy-palkinnon vuoden albumista: "Fearless" (2010), "1989" (2014), "Folklore" (2021) ja "Mignights" (2024). Hän on vaihdellut musiikillista tyyliään eri albumeilla eikä ole tyytynyt yhteen menestysformulaan kuten country-musiikin tekemiseen. Hän on myös osannut pitää puolensa musikkiteollisuudessa kuten päättäessään äänittää uudelleen 6 ensimmäistä albumiaan kun hänen vanha levy-yhtiönsä myi niiden äänitysoikeudet eteenpäin.

Eri vuosikymmenien keskinäinen vertailu taitaa olla

Siis pidätkö sinä hänen musiikista? Koitin kysyä miksi pidät hänen musiikista ja aloit luettelemaan muita saavutuksia? Pidätkö siis hänen musiikista siksi että hän on saanut grammy-palkintoja? Tai siksi että hän taistelee levy-yhtiötä vastaan levyttämällä uudestaan samoja albumeja?

Tuosta sain ehkä kiinni että pidät vaihtelevuudesta hänen musiikissa kun on tehnyt poppia yli genre rajojen. Tai pidätkö levyjen veihtelevuudesta vai siitä että hän on tehnyt niin?

Tuli jotenkin sellainen olo että pidät hänestä ihmisenä ja ilmiönä ja sillä on yhtä iso merkitys kuin musiikilla. Olenko ihan pihalla? Rehellisesti kiinnostaa.

Vierailija
527/854 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä kuullutkaan sen musiikkia. Yks shakira muiden joukossa.

Vierailija
528/854 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taylorin lopetettua kukaan ei muistakaan koko tyyppiä parin vuoden päästä - Cheek-ilmiö. Markkinointi-ilmiö, todella taiteellisesti vaatimatonta kevyttä pop-iskelmä jollotusta.

Mielenkiintoista että vertaat Taylor Swiftiä, megastaraa... Cheekiin. Only in Finland.

Ohis mutta aika samanlainen ilmiö isommilla markkinoilla vaan.

En ole millään lailla Swift fani, enkä tiedä ainuttakaan hänen biisiään (kuten en poskenkaan), mutta sen verran tiedän, että hän on ollut huipulla jo liki parikymmentä vuotta, kun Cheekin "ura" Suomen "huipulla" kesti muutaman vuoden.

Taylor Swift on pysynyt harvinaisen täyspäisenä ja järkevänä naisena kaikesta menestyksestään huo

"Taylor Swift on pysynyt harvinaisen täyspäisenä ja järkevänä naisena kaikesta menestyksestään huolimatta. Amy Winehouse tai Kurt Cobain eivät kestäneet paljon pienempää ja lyhytaikaisempaa menestystä ja Britney Spearsillakin on ollut tunnetusti monenlaista ongelmaa vuosien varrella."

Eikä se kyllä Elvarilla ja Miihkalillakaan ihan putkeen mennyt. Satuin tuossa juuri vilkaisemaan erästä Elviksen livepätkää vuodelta 1972, jossa vasta 37 vuotias hiipuva tähti pöhöttyneenä ja kamoissaan näyttää vähintään viiskymppiseltä. Ainoastaan 10 vuodessa muutos oli valtava.

Tässä siis Elvis vuonna vielä vetreänä 27 vuotiaana: 

Ja tässä sama mies vain 10 vuotta myöhemmin pöhöttyneenä ja kamoissaan:

Eipä tuosta montaa vuotta mennytkään, kun noutaja saapui.

Vierailija
529/854 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rääkyy kuin vasemmistolaiset. :-D

Vierailija
530/854 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinhän minä juuri kirjoitin jos ymmärsit "Tai edes se onko tehnyt biisin itse, vertaa Jimi Hendrix -All Along The Watchtower."

Toisaalta Jimi Hendrix kirjoitti melkein kaikki itse muutamaa coveria lukuunottamatta.

Vierailija
531/854 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sekös persua ottaa päähän.

Vierailija
532/854 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tai edes se onko tehnyt biisin itse, vertaa Jimi Hendrix -All Along The Watchtower."

Eikös tuossa väitetä että All Along the Watchtower olisi muka Jimi Hendrixin biisi? U2 äänitti sen myös albumilleen "Rattle and Hum" vuonna 1988. Tunnen rockin klassikkolevyt etu- ja takaperin ja huomattava osa niistä löytyy kotoa omista LP- ja CD-levykokoelmista.

Vierailija
533/854 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan noita ollut. Madonna, Elvis, Mikael Jackson, ja vailla ja ketä jotka yltävät paljon korkeammalle kuin Taylor Swift. Sitäpaitsi Taylorin tietää lähinnä nuoret ja häntä fanittaa lähinnä teinitytöt.

Olen 45 ja en edelleenkään  tiedä mitä biisejä hänellä on. Naamankin olen nähnyt lähinnä jossain politiikkaan liittyvissä uutisissa. Hänet tiedetään  varmasti hyvin nuorten suosimissa somealustoissa mutta miettikää noita todellisia maailmantähtiä aikanaan... ne tiedettiin ihan kaikkialla, vaikka ei olut edes somea. 

Vierailija
534/854 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan noita ollut. Madonna, Elvis, Mikael Jackson, ja vailla ja ketä jotka yltävät paljon korkeammalle kuin Taylor Swift. Sitäpaitsi Taylorin tietää lähinnä nuoret ja häntä fanittaa lähinnä teinitytöt.

Olen 45 ja en edelleenkään  tiedä mitä biisejä hänellä on. Naamankin olen nähnyt lähinnä jossain politiikkaan liittyvissä uutisissa. Hänet tiedetään  varmasti hyvin nuorten suosimissa somealustoissa mutta miettikää noita todellisia maailmantähtiä aikanaan... ne tiedettiin ihan kaikkialla, vaikka ei olut edes somea. 

Vierailija
535/854 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Tai edes se onko tehnyt biisin itse, vertaa Jimi Hendrix -All Along The Watchtower."

Eikös tuossa väitetä että All Along the Watchtower olisi muka Jimi Hendrixin biisi? U2 äänitti sen myös albumilleen "Rattle and Hum" vuonna 1988. Tunnen rockin klassikkolevyt etu- ja takaperin ja huomattava osa niistä löytyy kotoa omista LP- ja CD-levykokoelmista.

Ei väitetä. Vaan siinä sanotaan että ei kiinnostaa onko se edes itse tehty kuten Jimi Hendrix - All Along The Watchtower. Jos olisin halunnut puhua Jimin tekemistä biiseistä olisin valinnut jonkun niistä.

Hän kirjoitti itse musiikkinsa muuten paitsi teki joitain covereita kuten edellä mainittu joka on jopa alkuperäistä parempi jopa tekijänsä mielestä.

Vierailija
536/854 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taylorin lopetettua kukaan ei muistakaan koko tyyppiä parin vuoden päästä - Cheek-ilmiö. Markkinointi-ilmiö, todella taiteellisesti vaatimatonta kevyttä pop-iskelmä jollotusta.

Mielenkiintoista että vertaat Taylor Swiftiä, megastaraa... Cheekiin. Only in Finland.

Ohis mutta aika samanlainen ilmiö isommilla markkinoilla vaan.

En ole millään lailla Swift fani, enkä tiedä ainuttakaan hänen biisiään (kuten en poskenkaan), mutta sen verran tiedän, että hän on ollut huipulla jo liki parikymmentä vuotta, kun Cheekin "ura" Suomen "huipulla" kesti muutaman vuoden.

T

Uskon, että Swiftin nykyinen suosio on Trumpin maga-porukoiden aikaansaamaa, varmasti on laulaa hoilotellut sitä ennenkin. Tämän medianäyttävyyteen on satsattu sellaiset rahat, että täytyy olla iso ja merkittävä joukko takana luomassa tätä uutta imagoa, joka muka päättää pressanvaalit. Trumpin viimeaikainen käytös mediassa on saanut suomalaisetkin kannattamaan Harrisia. Se on varmaan ollut tarkoituskin.

Vierailija
537/854 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä onko sekin sitten jonkin sortin laumasieluisuutta, että jokainen jaksaa mainita nuo samat Madonna, Michael, Elvis.

Vierailija
538/854 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei voi kuin hämmästellä kuinka syvälle äärioikeiston ihon alle nainen pääsi ainoastaan ilmoittamalla ketä hän aikoo äänestää. Hän ei siis kehottanut ketään äänestämään Harrisia, vaan kannusti ihmisiä ottamaan selvää molempien ehdokkaiden politiikasta ja muodostamaan oman kantansa sillä perusteella. Hän siis ei ole esiintynyt ainoassakaan Harrisin kampanjatilaisuudessa tai hänen mainoksissaan, toisin kuin vaikkapa Hulk Hogan, joka kävi repimässä paitansa Trumpin vaalitilaisuudessa. Hän ainoastaan ilmoitti ketä aikoo äänestää ja se on saanut äärioikeiston raivon valtaan.

Demokraattien ja Republikaanien kannattajat tuntuu tulevan aivan eri maailmoista. Niin republikaanien ehdokas, kuin kannattajatkin käyttäytyy täysin ala-arvoisesti muita solvaten, kun taas demokraattien ehdokas sekä hänen kannattajansa sivistyneen arvokkaasti muita solvaamatta, kuten Swift ilmoittaessaan ketä aikoo äänestää.

Vierailija
539/854 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ruotsiin on tulossa tämän megashow ensi vuonna, ja heti uutisoitiin, että liput menee kuin kuumille kiville, ja siitä suomalaiset taas innostuneina ryntäämään ostamaan liput konserttoon. Ja nyt voi rehvastella, että minullapa onkin lippu Swiftin konserttiin. Välttämättä eivät ole edes kuulleet sen musiikkia tai nähneet sen show-esityksiä. En tiedä itsekään, onko ne hienoja vai ei, mutta epäilen, että eivät olisi mieleisiäni.

Vierailija
540/854 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitsaileeko ap otsikossa?

Tämä TS vaikuttaa lähinnä rahalla tuotetulta tusinatuotteelta, ei todellakaan mikään supertähti ole, eikä tuon tuotoksia moni edes tiedä. Onko tuolla jotain oikeita hittejä, jotka muka olisi kovinkin tunnettuja??? Ei ole. Ihan tapettia koko poppari, näitä on 13 tusinassa.

Oikeita megaluokan poptähtiäkin on ollut, tuo ei niiden joukkoon pääse. Ei vaikka olis miljardööri. Raha ei tee supertähdeksi, vaan siihen vaaditaan vähän muutakin.